"Х.К.Андерсеннің дана ертегілері" ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Х.К.Андерсеннің дана ертегілері
1 слайд
Х.К.Андерсеннің дана ертегілері
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: қарапайымдылық, оптимизм,
кішіпейілдік
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: қарапайымдылық, оптимизм, кішіпейілдік
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін
түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды қарапайымдылыққа үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы оптимизмді
дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды кішіпейілдікке тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Х.К.Андерсеннің дана ертегілерін түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды қарапайымдылыққа үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы оптимизмді дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды кішіпейілдікке тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру
1. Ханс Кристиан Андерсен «Ұсқынсыз үйрек» үзінді оқып келу.
Сұрақтар:
1. Балапан неліктен ұсқынсыз үйрек атанды? Балапан қиыншылықтарды қалайша жеңді?
2. Балапанның аққулар арасында өзін бақытты сезінуінің себебі неде?
3. Адамның шынайы табиғаты неде?
4. Адам шынайы табиғатынан алшақтап кеткенде қандай күйге түседі?
6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру 1. Ханс Кристиан Андерсен «Ұсқынсыз үйрек» үзінді оқып келу. Сұрақтар: 1. Балапан неліктен ұсқынсыз үйрек атанды? Балапан қиыншылықтарды қалайша жеңді? 2. Балапанның аққулар арасында өзін бақытты сезінуінің себебі неде? 3. Адамның шынайы табиғаты неде? 4. Адам шынайы табиғатынан алшақтап кеткенде қандай күйге түседі?
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
(Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту)
Өзіңді - өзің танысаң – істің басы.
Ш. Құдайбердіұлы
Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, философ,
тарихшы, композитор.
Сұрақтар:
1. Адам қалай өзін тани алады?
2. Адамныңөзін – өзі тануы не үшін қажет?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?
8 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Ұл балаларға 1 рет, қыз балаларға 1 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Өзіңді - өзің танысаң – істің басы. Ш. Құдайбердіұлы Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Сұрақтар: 1. Адам қалай өзін тани алады? 2. Адамныңөзін – өзі тануы не үшін қажет? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?
9 слайд
Мұғалім сыйы.
Күн мен жылқы
9 слайд
Мұғалім сыйы. Күн мен жылқы
10 слайд
Сұрақтар:
1. Жылқы түйеге қарап өзіндегі қандай жақсы қасиеттерді
білді?.
2. «Әркім өзқасиеттерін біліп бағалап жүру керек» дегенді
қалай түсінесіңдер?
3. Өз бойыңдағы қасиеттерді қаншалықты білесіңдер?
4. Жақсы қасиеттерді дамыту үшін не істейсіздер?
10 слайд
Сұрақтар: 1. Жылқы түйеге қарап өзіндегі қандай жақсы қасиеттерді білді?. 2. «Әркім өзқасиеттерін біліп бағалап жүру керек» дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Өз бойыңдағы қасиеттерді қаншалықты білесіңдер? 4. Жақсы қасиеттерді дамыту үшін не істейсіздер?
11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Тапсырма: Суреттерге қараңдар. Өздеріңе
ұнайтын ертегі кейіпкері туралы әңгімелеп беріңдер.
11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Суреттерге қараңдар. Өздеріңе ұнайтын ертегі кейіпкері туралы әңгімелеп беріңдер.
12 слайд
Топпен ән айту.
Ерден атайдың әні
Өлеңін жазған: Әбдірахман Асылбеков
Әнін жазған: Ескендір Хасанғалиев
Кел, балалар, тұрмаңдар
Бізде қызық думан бар.
Атамыздың алуан
Ертегісін тыңдаңдар.
Қайырмасы:
Ерте, ерте, ерте, екен,
Ешкі жүні бөрте екен.
Ертегі сөз қашанда
Тамашаның көркі екен. Түрлі-түрлі ертегі,
Тұла бойды ертеді.
Ерте өткен ерлердің
Ерлік ісін шертеді.
Қайырмасы:
Қиялдаймыз, самғаймыз,
Кең әлемді шарлаймыз.
Ертегісін атайдың
Тыңдаудан біз талмаймыз.
Қайырмасы.
12 слайд
Топпен ән айту. Ерден атайдың әні Өлеңін жазған: Әбдірахман Асылбеков Әнін жазған: Ескендір Хасанғалиев Кел, балалар, тұрмаңдар Бізде қызық думан бар. Атамыздың алуан Ертегісін тыңдаңдар. Қайырмасы: Ерте, ерте, ерте, екен, Ешкі жүні бөрте екен. Ертегі сөз қашанда Тамашаның көркі екен. Түрлі-түрлі ертегі, Тұла бойды ертеді. Ерте өткен ерлердің Ерлік ісін шертеді. Қайырмасы: Қиялдаймыз, самғаймыз, Кең әлемді шарлаймыз. Ертегісін атайдың Тыңдаудан біз талмаймыз. Қайырмасы.
13 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №4 – сабақ. «Ертегілер – жақсылықтың ұясы»
тақырыбында шығарма жазу.
2. Келесі сабақ. №5, Ел аузынан «Қазына» мәтінін
оқып келу.
13 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. «Ертегілер – жақсылықтың ұясы» тақырыбында шығарма жазу. 2. Келесі сабақ. №5, Ел аузынан «Қазына» мәтінін оқып келу.
14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін.
Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде,
біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш
қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.