Материалдар / Информатика курсы бойынша мемлекеттiк бiлiм беру стандарты (1998ж)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Информатика курсы бойынша мемлекеттiк бiлiм беру стандарты (1998ж)

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика курсы бойынша мемлекеттiк бiлiм беру стандарты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОРТА БІЛІМ МЕМЛЕКЕТТІК СТАНДАРТЫ ИНФОРМАТИКА Авторлар тобы : Ж.А. Қараев(жетекші), Н.Т. Ермеков(жетек

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОРТА БІЛІМ МЕМЛЕКЕТТІК СТАНДАРТЫ ИНФОРМАТИКА Авторлар тобы : Ж.А. Қараев(жетекші), Н.Т. Ермеков(жетекші), С.Т. Мұхамбетжанова, С.А. Калашникова, Т.К. Даутова, Л.Г. Демидова, В.М. Тарасов, Н.А. Тұяқова, О.А. Глебова, А.Н. Карменова, А.С. Тен, Н.Н. Ермеков, А. Адамбекова. Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Ж.Д.

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОРТА БІЛІМ МЕМЛЕКЕТТІК СТАНДАРТЫ ИНФОРМАТИКА Авторлар тобы : Ж.А. Қараев(жетекші), Н.Т. Ермеков(жетекші), С.Т. Мұхамбетжанова, С.А. Калашникова, Т.К. Даутова, Л.Г. Демидова, В.М. Тарасов, Н.А. Тұяқова, О.А. Глебова, А.Н. Карменова, А.С. Тен, Н.Н. Ермеков, А. Адамбекова. Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Ж.Д.

1998 жылы Қазақстан Республикасында жалпы б i л i м берет i н орта мектепте оқытылатын информатика курсы бойынша мемл

2 слайд
1998 жылы Қазақстан Республикасында жалпы б i л i м берет i н орта мектепте оқытылатын информатика курсы бойынша мемлекетт i к б i л i м беру стандарты құрылып оқу үрдіс i не енг i зілді. Орта мектептің сатылары бойынша информатика курсын оқытуды екі кезеңге бөл i п қарастырады.

2 слайд

1998 жылы Қазақстан Республикасында жалпы б i л i м берет i н орта мектепте оқытылатын информатика курсы бойынша мемлекетт i к б i л i м беру стандарты құрылып оқу үрдіс i не енг i зілді. Орта мектептің сатылары бойынша информатика курсын оқытуды екі кезеңге бөл i п қарастырады.

І кезең (7-9-сыныптар) нег i зг i курс деп аталады; ол информатика пән бойынша оқушыларды м i нд e тті жалпы б i л i мм

3 слайд
І кезең (7-9-сыныптар) нег i зг i курс деп аталады; ол информатика пән бойынша оқушыларды м i нд e тті жалпы б i л i ммен қамтамасыз e т y г e бағытт a лған. Бұл кезеңде оқушылар компьютермен алғаш танысады, ЭЕМ-н i ң архитектурасы және информ a циялық технологиямен жұмыс i стеу тәс i лдер i н үйрене отырып, оқу үрдіс i нде компьютерд i жан-жақты, ти i мд i пайдалана отырып, өз i нд i к танымдық ic- әрекеттер i н қалыптастырады. Бұл кезеңде оқушылар алгоритм, алгоритмнің құрылымдары (сызықтық, тармақт a лған қайталану), программалау т i лдер i мен танысып, оны алгоритм жазуда және қолданбалы есептерд i шешуде пайдалану жолдары мен мүмк i нд i кт ep і туралы мағлұматтар алады.

3 слайд

І кезең (7-9-сыныптар) нег i зг i курс деп аталады; ол информатика пән бойынша оқушыларды м i нд e тті жалпы б i л i ммен қамтамасыз e т y г e бағытт a лған. Бұл кезеңде оқушылар компьютермен алғаш танысады, ЭЕМ-н i ң архитектурасы және информ a циялық технологиямен жұмыс i стеу тәс i лдер i н үйрене отырып, оқу үрдіс i нде компьютерд i жан-жақты, ти i мд i пайдалана отырып, өз i нд i к танымдық ic- әрекеттер i н қалыптастырады. Бұл кезеңде оқушылар алгоритм, алгоритмнің құрылымдары (сызықтық, тармақт a лған қайталану), программалау т i лдер i мен танысып, оны алгоритм жазуда және қолданбалы есептерд i шешуде пайдалану жолдары мен мүмк i нд i кт ep і туралы мағлұматтар алады.

ІІ кезең (10-11-сыныптар) бағдарлы курс, мұнда оқушылар кәсіптік бағдар бойынша оқытылады. Ол оқушылардың сұранысына

4 слайд
ІІ кезең (10-11-сыныптар) бағдарлы курс, мұнда оқушылар кәсіптік бағдар бойынша оқытылады. Ол оқушылардың сұранысына, қаб i лет i не және қызығушылығына байланысты сараланған мазмұнмен беріліп кәсіптік мамандық деңгей i ндег i дәрежеде білім беріледі. Co нымен қатар, "Дербес компьютерд i пайдаланушы "Компьютер және ic- қағаздарын жүрг i з y ш i" және т.б. курстар енг i з i лген. Егер базист i к жоспардың өзгермел i бөл i г i н i ң есеб i нен курсты оқыту 136 сағатқа дей i н арттыртса, онда оқушыларға мамандыққа сәйкес қуәл i ктер беру мүмк i нд i ғ i туады;

4 слайд

ІІ кезең (10-11-сыныптар) бағдарлы курс, мұнда оқушылар кәсіптік бағдар бойынша оқытылады. Ол оқушылардың сұранысына, қаб i лет i не және қызығушылығына байланысты сараланған мазмұнмен беріліп кәсіптік мамандық деңгей i ндег i дәрежеде білім беріледі. Co нымен қатар, "Дербес компьютерд i пайдаланушы "Компьютер және ic- қағаздарын жүрг i з y ш i" және т.б. курстар енг i з i лген. Егер базист i к жоспардың өзгермел i бөл i г i н i ң есеб i нен курсты оқыту 136 сағатқа дей i н арттыртса, онда оқушыларға мамандыққа сәйкес қуәл i ктер беру мүмк i нд i ғ i туады;

Жалпы , нег i зг i мектепте курсты o қыт y ға 6 8 сағат бөл i нсе, ал 10-1 1

5 слайд
Жалпы , нег i зг i мектепте курсты o қыт y ға 6 8 сағат бөл i нсе, ал 10-1 1 - сыныптарда базист i к оқу жоспарындағы тұрақты (инвариантты) бөл i ктің есеб i нен 68 сағат бөл i нген.

5 слайд

Жалпы , нег i зг i мектепте курсты o қыт y ға 6 8 сағат бөл i нсе, ал 10-1 1 - сыныптарда базист i к оқу жоспарындағы тұрақты (инвариантты) бөл i ктің есеб i нен 68 сағат бөл i нген.

 оқушыларға ақпаратты өңдеу, беру және қолдану процестері туралы білімдерді меңгерту ;  оқушылардың оқу процесінде

6 слайд
 оқушыларға ақпаратты өңдеу, беру және қолдану процестері туралы білімдерді меңгерту ;  оқушылардың оқу процесінде компьютерлік технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде, сонымен бірге кәсіптік қызметтерге пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Білім беруде информатика саласын мектепте оқытудың негізгі төмендегідей мақсаттары туындайды :

6 слайд

 оқушыларға ақпаратты өңдеу, беру және қолдану процестері туралы білімдерді меңгерту ;  оқушылардың оқу процесінде компьютерлік технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде, сонымен бірге кәсіптік қызметтерге пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Білім беруде информатика саласын мектепте оқытудың негізгі төмендегідей мақсаттары туындайды :

• Информатика оқытудың дамытушылық мақсаты оқушының шығармашылық жеке тұлғасын қалыптастыруға және ақыл - ойын, ойл

7 слайд
• Информатика оқытудың дамытушылық мақсаты оқушының шығармашылық жеке тұлғасын қалыптастыруға және ақыл - ойын, ойлау қабілетін, ынтасын дамытуға, яғни оны қызмет субьектісі ретінде қалыптастыруға бағытталған. • Практикалық мақсаты оқушыларды практикалық қызмектке, еңбекке, басқа пәндерді оқыту процесінде практикалық есептер шешуге және оны ақпараттық қоғамдық өмірге дайындауға бағытталған. • Тәрбиелік мақсаты оқушыны азаматтыққа, адамгершілік қасиетке және жоғары саналылыққа баулуға бағытталған.

7 слайд

• Информатика оқытудың дамытушылық мақсаты оқушының шығармашылық жеке тұлғасын қалыптастыруға және ақыл - ойын, ойлау қабілетін, ынтасын дамытуға, яғни оны қызмет субьектісі ретінде қалыптастыруға бағытталған. • Практикалық мақсаты оқушыларды практикалық қызмектке, еңбекке, басқа пәндерді оқыту процесінде практикалық есептер шешуге және оны ақпараттық қоғамдық өмірге дайындауға бағытталған. • Тәрбиелік мақсаты оқушыны азаматтыққа, адамгершілік қасиетке және жоғары саналылыққа баулуға бағытталған.

Информатиканың базалық курсының негізгі бөлімдері :  Ақпарат, Ақпараттық процестер  Алгоритмдеу және программалау  Модельде

8 слайд
Информатиканың базалық курсының негізгі бөлімдері :  Ақпарат, Ақпараттық процестер  Алгоритмдеу және программалау  Модельдеу  Ақпараттық технология  ЭЕМ - ды пайдаланушылар

8 слайд

Информатиканың базалық курсының негізгі бөлімдері :  Ақпарат, Ақпараттық процестер  Алгоритмдеу және программалау  Модельдеу  Ақпараттық технология  ЭЕМ - ды пайдаланушылар

“ Ақпарат, Ақпараттық процестер ” бөлімінде : - a қпараттың, информатиканың, ақпараттық процестер және басқару про

9 слайд
“ Ақпарат, Ақпараттық процестер ” бөлімінде : - a қпараттың, информатиканың, ақпараттық процестер және басқару процестеріндегі ақпараттық негіздер түсініктерімен ; - ақпаратты өңдеу, сақтау және беру тәсілдерін қамтитын мағлұматтармен байланысты мәселелер қамтылады.

9 слайд

“ Ақпарат, Ақпараттық процестер ” бөлімінде : - a қпараттың, информатиканың, ақпараттық процестер және басқару процестеріндегі ақпараттық негіздер түсініктерімен ; - ақпаратты өңдеу, сақтау және беру тәсілдерін қамтитын мағлұматтармен байланысты мәселелер қамтылады.

“ Алгоритмдеу және программалау ” бөлімінде : - алгоритм мәні, оны бейнелеу тәсілдері және атқарушының әрекетін қалыптастыру

10 слайд
“ Алгоритмдеу және программалау ” бөлімінде : - алгоритм мәні, оны бейнелеу тәсілдері және атқарушының әрекетін қалыптастырудың тәсілдері мен құралдары ; - есептерді шығаруда атқарушыны таңдау және оның қасиеттерін талдау ; - компьютерде есептер шығару кезеңдері ; - программалау тілдерінің құрылымы, командалары және оператрларына байланысты мәселелер қарастырылады.

10 слайд

“ Алгоритмдеу және программалау ” бөлімінде : - алгоритм мәні, оны бейнелеу тәсілдері және атқарушының әрекетін қалыптастырудың тәсілдері мен құралдары ; - есептерді шығаруда атқарушыны таңдау және оның қасиеттерін талдау ; - компьютерде есептер шығару кезеңдері ; - программалау тілдерінің құрылымы, командалары және оператрларына байланысты мәселелер қарастырылады.

“ Модельдеу ” бөлімінде формальдау әдісімен нақтылы обьектілер мен құбылыстарды зерттеу үшін арнаулы ЭЕМ - ын

11 слайд
“ Модельдеу ” бөлімінде формальдау әдісімен нақтылы обьектілер мен құбылыстарды зерттеу үшін арнаулы ЭЕМ - ын пайдалану мәселелер қарастырылады.

11 слайд

“ Модельдеу ” бөлімінде формальдау әдісімен нақтылы обьектілер мен құбылыстарды зерттеу үшін арнаулы ЭЕМ - ын пайдалану мәселелер қарастырылады.

“ Ақпараттық технология ” бөлімі жаңа типті ақпараттық технология, ақпараттық қоғам, глобальді ақпараттық желі, Инт

12 слайд
“ Ақпараттық технология ” бөлімі жаңа типті ақпараттық технология, ақпараттық қоғам, глобальді ақпараттық желі, Интернет және электрондық байланыс туралы мағлұматтармен тығыз байланысты.

12 слайд

“ Ақпараттық технология ” бөлімі жаңа типті ақпараттық технология, ақпараттық қоғам, глобальді ақпараттық желі, Интернет және электрондық байланыс туралы мағлұматтармен тығыз байланысты.

“ ЭЕМ - ды пайдаланушылар ” бөлімінде : Windows операциялық жүйесінің жалпы түсінігімен ; Әр түрлі редакторлармен (тек

13 слайд
“ ЭЕМ - ды пайдаланушылар ” бөлімінде : Windows операциялық жүйесінің жалпы түсінігімен ; Әр түрлі редакторлармен (текстік редактор Word , музыкалық және графиктік редактор) ;; Электрондық кестелермен (Excel); Мәліметтер қорын басқару жүйесімен байланысты мәселелер қамтылады.

13 слайд

“ ЭЕМ - ды пайдаланушылар ” бөлімінде : Windows операциялық жүйесінің жалпы түсінігімен ; Әр түрлі редакторлармен (текстік редактор Word , музыкалық және графиктік редактор) ;; Электрондық кестелермен (Excel); Мәліметтер қорын басқару жүйесімен байланысты мәселелер қамтылады.

Мемлекеттік білім беру стандарты 7 сыныптан бастап информатика пәнін оқытуды қамтамасыз етеді. Базалық к

14 слайд
Мемлекеттік білім беру стандарты 7 сыныптан бастап информатика пәнін оқытуды қамтамасыз етеді. Базалық курсқа кіріспе бөліміне (7 сынып ) дербес компьютердерді оқушыларлардың оқу - танымдық қызметінде еркін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған қажетті материал кіреді. Курс аптасына 2 сағаттан жалпы көлемі 68 сағатқа есептелген.

14 слайд

Мемлекеттік білім беру стандарты 7 сыныптан бастап информатика пәнін оқытуды қамтамасыз етеді. Базалық курсқа кіріспе бөліміне (7 сынып ) дербес компьютердерді оқушыларлардың оқу - танымдық қызметінде еркін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған қажетті материал кіреді. Курс аптасына 2 сағаттан жалпы көлемі 68 сағатқа есептелген.

8-9 c ыныптарға арналған базалық курстың негізгі бөлімі оқушылардың ары қарай мамандық таңдауына байланыссыз, логик

15 слайд
8-9 c ыныптарға арналған базалық курстың негізгі бөлімі оқушылардың ары қарай мамандық таңдауына байланыссыз, логикалық түйіндері бар жалпы білім беруге арналған. Курс 8-9 сыныптарына аптасына 2 сағаттан жалпы көлемі 136 сағатқа есептелген.

15 слайд

8-9 c ыныптарға арналған базалық курстың негізгі бөлімі оқушылардың ары қарай мамандық таңдауына байланыссыз, логикалық түйіндері бар жалпы білім беруге арналған. Курс 8-9 сыныптарына аптасына 2 сағаттан жалпы көлемі 136 сағатқа есептелген.

Тақырыптық жоспарлау үлгілері бөлімдерге арналып берілген, олардың әрқайсысы “ Информатика ” курсының білімдік о

16 слайд
Тақырыптық жоспарлау үлгілері бөлімдерге арналып берілген, олардың әрқайсысы “ Информатика ” курсының білімдік облысы бойынша : • дүниетанымдық ; • компьютерді пайдалану ; • алгоритмдеу мен программалау ; • техникалық және мамандандырылған мамандыққа баулу курстары бойынша аспектілеріне сәйкестендіріліп ұсынылған.

16 слайд

Тақырыптық жоспарлау үлгілері бөлімдерге арналып берілген, олардың әрқайсысы “ Информатика ” курсының білімдік облысы бойынша : • дүниетанымдық ; • компьютерді пайдалану ; • алгоритмдеу мен программалау ; • техникалық және мамандандырылған мамандыққа баулу курстары бойынша аспектілеріне сәйкестендіріліп ұсынылған.

Тақырыптық жоспар үлгілері Дүниетанымдық аспект 1. Кіріспе 2 2. Ақпарат. Ақпараттандыру процесі. Ақпараттық қасиеттері. Ақпар

17 слайд
Тақырыптық жоспар үлгілері Дүниетанымдық аспект 1. Кіріспе 2 2. Ақпарат. Ақпараттандыру процесі. Ақпараттық қасиеттері. Ақпараттар саны. Кодтау. Санау жүйесі. Бір санау жүйесіне сандарды ауыстыру. Екілік арифметика. 8 3. Логика - математикалық, формальды логикалық пәні. Сөйлем алгебрасы. Қарапайым және күрделі сөйлем. Логикалық амалдар. Шындық кестелері. ЭЕМ - ің логикалық негізі 8 4. ЭЕМ - да берілгендерді өренектеу түрлері. ЭЕМ - да шығарылатын есептер мен оның техникалық сипаттамаларының өзара байланыстылығы. Элементтік база және ЭЕМ - ның даму буындары. Программаны басқару принциптері. 6 5. Модельдеу. Модель түсінігі. Модель типтері. Модельдеу тәсілдері 8 6. Интернет бүкіләлемдік анықтама ; бүкіләлемдік кітапхана, бүкіләлемдік білім беру ортасы. Әлемдік ақпараттық қоғам. 6 Барлығы 32 с

17 слайд

Тақырыптық жоспар үлгілері Дүниетанымдық аспект 1. Кіріспе 2 2. Ақпарат. Ақпараттандыру процесі. Ақпараттық қасиеттері. Ақпараттар саны. Кодтау. Санау жүйесі. Бір санау жүйесіне сандарды ауыстыру. Екілік арифметика. 8 3. Логика - математикалық, формальды логикалық пәні. Сөйлем алгебрасы. Қарапайым және күрделі сөйлем. Логикалық амалдар. Шындық кестелері. ЭЕМ - ің логикалық негізі 8 4. ЭЕМ - да берілгендерді өренектеу түрлері. ЭЕМ - да шығарылатын есептер мен оның техникалық сипаттамаларының өзара байланыстылығы. Элементтік база және ЭЕМ - ның даму буындары. Программаны басқару принциптері. 6 5. Модельдеу. Модель түсінігі. Модель типтері. Модельдеу тәсілдері 8 6. Интернет бүкіләлемдік анықтама ; бүкіләлемдік кітапхана, бүкіләлемдік білім беру ортасы. Әлемдік ақпараттық қоғам. 6 Барлығы 32 с

Компьютерді пайдалану аспектісі 1. Операциялық жүйе мен оның түрлері. Операциялық жүйенің ядросы. Каталогтар, файлдар және дис

18 слайд
Компьютерді пайдалану аспектісі 1. Операциялық жүйе мен оның түрлері. Операциялық жүйенің ядросы. Каталогтар, файлдар және дискілермен жұмыс жасаудың негізгі командалары. Қолданбалы программаларды жіберу. Қажетті утилиттер. 8 2. Windows қосымшасы. Графиктік, текстік және музыкалық редакторлер. 19 3. Электрондық кесте. Сандық ақпаратты өңдеу. Электрондық кестені құру және толтыру. 10 4. Мәлімет қоры және оларды басқару жүйесі. Ақпараттарды іздеу амалдары. Мәліметтер қорын құру және редакторлеу. 8 5. Интернетте ақпаратты іздеу. Электрондық байланыс бойынша хабарды қабылдау және тарату. 4 Барлығы 49

18 слайд

Компьютерді пайдалану аспектісі 1. Операциялық жүйе мен оның түрлері. Операциялық жүйенің ядросы. Каталогтар, файлдар және дискілермен жұмыс жасаудың негізгі командалары. Қолданбалы программаларды жіберу. Қажетті утилиттер. 8 2. Windows қосымшасы. Графиктік, текстік және музыкалық редакторлер. 19 3. Электрондық кесте. Сандық ақпаратты өңдеу. Электрондық кестені құру және толтыру. 10 4. Мәлімет қоры және оларды басқару жүйесі. Ақпараттарды іздеу амалдары. Мәліметтер қорын құру және редакторлеу. 8 5. Интернетте ақпаратты іздеу. Электрондық байланыс бойынша хабарды қабылдау және тарату. 4 Барлығы 49

Алгоритмдеу мен программалау аспектісі 1. Алгоритм түсінігі мен оның қасиеттері. Алгоритмі өңдеу тәсілдері. 2 2. Атқарушы түс

19 слайд
Алгоритмдеу мен программалау аспектісі 1. Алгоритм түсінігі мен оның қасиеттері. Алгоритмі өңдеу тәсілдері. 2 2. Атқарушы түсінігі. Атқарушы командалар жүйесі. 1 3. Алгоритм түрлері. Көмекші алгоритм түсінігі. 3 4. Есептерді ЭЕМ – да шешу кезеңдері.Қадамды бөліктеу әдісі. 2 5. Программалау тілінің алфавиті. Программа және оның құрылымы туралы түсінік. Командалар және операторлар. 4 6. Мәліметтер типі. Айнымалы түсінігі. 2 7. Өрнектер. Меншіктеу операторы. Сандық функциялар. 2 8. Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдерді программалау. Шартты операторлар. Циклдік операторлары. 1 2

19 слайд

Алгоритмдеу мен программалау аспектісі 1. Алгоритм түсінігі мен оның қасиеттері. Алгоритмі өңдеу тәсілдері. 2 2. Атқарушы түсінігі. Атқарушы командалар жүйесі. 1 3. Алгоритм түрлері. Көмекші алгоритм түсінігі. 3 4. Есептерді ЭЕМ – да шешу кезеңдері.Қадамды бөліктеу әдісі. 2 5. Программалау тілінің алфавиті. Программа және оның құрылымы туралы түсінік. Командалар және операторлар. 4 6. Мәліметтер типі. Айнымалы түсінігі. 2 7. Өрнектер. Меншіктеу операторы. Сандық функциялар. 2 8. Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдерді программалау. Шартты операторлар. Циклдік операторлары. 1 2

9. Графиктік обьектілерді программалау. 6 10. Символдық берілгендермен жұмыс. 5 11. Массивтер. Бір өлшемдегі массивтердегі ам

20 слайд
9. Графиктік обьектілерді программалау. 6 10. Символдық берілгендермен жұмыс. 5 11. Массивтер. Бір өлшемдегі массивтердегі амалдар. 6 Қорытынды бақылау жұмыстары. 4 Барлығы 49

20 слайд

9. Графиктік обьектілерді программалау. 6 10. Символдық берілгендермен жұмыс. 5 11. Массивтер. Бір өлшемдегі массивтердегі амалдар. 6 Қорытынды бақылау жұмыстары. 4 Барлығы 49

Техникалық аспект 1. Баспаға басу. Басу құрылғылары. Басу құрылғыларын техникалық және материалдық жағынан қамтамасыз ету. Ж

21 слайд
Техникалық аспект 1. Баспаға басу. Басу құрылғылары. Басу құрылғыларын техникалық және материалдық жағынан қамтамасыз ету. Желі. 2 2. Желілер мен модемдер. Телеконференциялар. 1 3, Сканер құрылғысы. Техникалық және программалық қамсыздандыру. 3 4. Көшірме ақпараты (ксерокопирование). 1 5. Фактік байланыс. 1 6. Диктовон. 1 7, Текстерді аударуды программалық қамсыздандыру. 1 Мамандық алуға тапсыру емтиханы 4 Барлығы 14

21 слайд

Техникалық аспект 1. Баспаға басу. Басу құрылғылары. Басу құрылғыларын техникалық және материалдық жағынан қамтамасыз ету. Желі. 2 2. Желілер мен модемдер. Телеконференциялар. 1 3, Сканер құрылғысы. Техникалық және программалық қамсыздандыру. 3 4. Көшірме ақпараты (ксерокопирование). 1 5. Фактік байланыс. 1 6. Диктовон. 1 7, Текстерді аударуды программалық қамсыздандыру. 1 Мамандық алуға тапсыру емтиханы 4 Барлығы 14

10-11 сыныптарда мамандық бойынша информатиканы оқыту оқушыға информатиканың аспектілерін таңдап, тереңдетіп оқытыл

22 слайд
10-11 сыныптарда мамандық бойынша информатиканы оқыту оқушыға информатиканың аспектілерін таңдап, тереңдетіп оқытылуына мүмкіндік береді. Берілген стандартта мамандыққа баулу ретінде төмендегі курстар ұсынылады : 1. “ Дербес компьютерді пайдаланушы ” 2. “ Компьютер және іс – қағаздарын жүргізуші ” 3. “ Паскаль программалау тілін тереңдету ” 4. “ Basic, Visual Basic for Applications” Әрбір мамандаққа баулу курсы 10-11 сыныптарда аптасына 2 сағаттан барлығы 136 сағатқа есепелген.

22 слайд

10-11 сыныптарда мамандық бойынша информатиканы оқыту оқушыға информатиканың аспектілерін таңдап, тереңдетіп оқытылуына мүмкіндік береді. Берілген стандартта мамандыққа баулу ретінде төмендегі курстар ұсынылады : 1. “ Дербес компьютерді пайдаланушы ” 2. “ Компьютер және іс – қағаздарын жүргізуші ” 3. “ Паскаль программалау тілін тереңдету ” 4. “ Basic, Visual Basic for Applications” Әрбір мамандаққа баулу курсы 10-11 сыныптарда аптасына 2 сағаттан барлығы 136 сағатқа есепелген.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

23 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!