Инклюзив-сөзінің келіп шығуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстандық
мектептер
инклюзивті оқытуға
дайын ба?
1 слайд
Қазақстандық мектептер инклюзивті оқытуға дайын ба?
2 слайд
Инклюзив (лат.includio
кірістіремін, қосамын) — адресат
сөзінің 1-жақ көпше есімдікке
қатыстылығын білдіретін есімдік
формасы. Мысалы, сенімен біз, біз
сенімен.
2 слайд
Инклюзив (лат.includio кірістіремін, қосамын) — адресат сөзінің 1-жақ көпше есімдікке қатыстылығын білдіретін есімдік формасы. Мысалы, сенімен біз, біз сенімен.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Инклюзивті білім беру –
қайырымдылық пен
адамгершілік бастауы
4 слайд
Инклюзивті білім беру – қайырымдылық пен адамгершілік бастауы
5 слайд
2002 жылы мүмкіндігі шектеулі балалардың саны
120 мыңды құраса, 2009 жылы 150 мыңға жеткен.
Оның тек 38 пайызы ғана арнаулы білім
бағдарламасымен қамтылыпты.
Республика бойынша 101 коррекциялық мектепте
және жалпы білім беретін мектептердің 1096
арнайы сыныптарында 24 мың бала білім нәрімен
сусындауда. Ал жалпы білім беретін мектептерде 56
мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі балалар оқып
жүр.
5 слайд
2002 жылы мүмкіндігі шектеулі балалардың саны 120 мыңды құраса, 2009 жылы 150 мыңға жеткен. Оның тек 38 пайызы ғана арнаулы білім бағдарламасымен қамтылыпты. Республика бойынша 101 коррекциялық мектепте және жалпы білім беретін мектептердің 1096 арнайы сыныптарында 24 мың бала білім нәрімен сусындауда. Ал жалпы білім беретін мектептерде 56 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі балалар оқып жүр.
6 слайд
Инклюзивті білім берудің негізгі 8 принципі
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен,
жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір-біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен
достығын қажет етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне
қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
6 слайд
Инклюзивті білім берудің негізгі 8 принципі 1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы. 4. Барлық адам бір-біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру. 8. Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
7 слайд
Инклюзивті оқыту – білім алу
барлығына қолжетімді деген қағидатқа
негізделетін оқыту. Оқытуды
оқушылардың түрлі қажеттіліктеріне,
соның ішінде ерекше қажеттіліктеріне
бейімдеу .
7 слайд
Инклюзивті оқыту – білім алу барлығына қолжетімді деген қағидатқа негізделетін оқыту. Оқытуды оқушылардың түрлі қажеттіліктеріне, соның ішінде ерекше қажеттіліктеріне бейімдеу .