Материалдар / Инклюзивті білім беру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мазмұны: -инклюзив сыныпта қызмет етуде кәсіби және тұлғалық сапаларды арттыру; -инклюзивті білім беру жағдайында қызмет ететін мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктеріне қойылатын негізгі талаптар; -жалпы, инклюзивті, арнайы мектепке дейінгі, мектептік және кәсіби-техникалық білім беру педагогтарына арналған әдістемелік ұсынымдар; -инклюзивті балалардың әр түрлі қажеттіліктерін түсіну;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТА ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ПЕДАГОГТЫҢ БІЛІКТІЛІГІ Ашық сабақ. Семинар.

1 слайд
ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТА ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ПЕДАГОГТЫҢ БІЛІКТІЛІГІ Ашық сабақ. Семинар.

1 слайд

ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТА ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ПЕДАГОГТЫҢ БІЛІКТІЛІГІ Ашық сабақ. Семинар.

Ақпарат көздері  ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢНАМАСЫ

2 слайд
Ақпарат көздері  ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢНАМАСЫ Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 24 қаңтарда № 26618 болып тіркелді

2 слайд

Ақпарат көздері  ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢНАМАСЫ Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 24 қаңтарда № 26618 болып тіркелді

• Инклюзив сыныпта қызмет етуде кәсіби және тұлғалық сапаларды арттыратын боласыздар; • инклюзивті білім беру жағдайы

3 слайд
• Инклюзив сыныпта қызмет етуде кәсіби және тұлғалық сапаларды арттыратын боласыздар; • инклюзивті білім беру жағдайында қызмет ететін мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктеріне қойылатын негізгі талаптарды білетін боласыздар; • жалпы, инклюзивті, арнайы мектепке дейінгі, мектептік және кәсіби- техникалық білім беру педагогтарына арналған әдістемелік ұсынымдар аласыздар ; • инклюзивті балалардың әр түрлі қажеттіліктерін түсінуді үйренесіздер; Күтілетін нәтижелер

3 слайд

• Инклюзив сыныпта қызмет етуде кәсіби және тұлғалық сапаларды арттыратын боласыздар; • инклюзивті білім беру жағдайында қызмет ететін мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктеріне қойылатын негізгі талаптарды білетін боласыздар; • жалпы, инклюзивті, арнайы мектепке дейінгі, мектептік және кәсіби- техникалық білім беру педагогтарына арналған әдістемелік ұсынымдар аласыздар ; • инклюзивті балалардың әр түрлі қажеттіліктерін түсінуді үйренесіздер; Күтілетін нәтижелер

Нақтылайтын боласыз! Әр түрлі қажеттіліктері бар оқушылар жалпы білім беру әдістемелеріне сәйкес оқиды.  Инклюзивті сыныпта

4 слайд
Нақтылайтын боласыз! Әр түрлі қажеттіліктері бар оқушылар жалпы білім беру әдістемелеріне сәйкес оқиды.  Инклюзивті сыныпта негізгі міндет- сыныптағы барлық балаларға белгілі бір мақсаттарға жетуге мүмкіндік беру, тіпті оларға жету әдістері әртүрлі болса да.  Инклюзивті сыныпта баланы бағалауға емес, оқу тапсырмасына назар аударады. Барлық оқушылар жеке оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыратын арнайы әдістер арқылы бағаланатын бірдей оқу тапсырмаларын орындауы керек.  Барлық оқушыларды, соның ішінде елеулі мүгедектік дәрежесі бар оқушыларды қоғамның толыққанды мүшелерінің рөліне дайындау үшін жасына сәйкес келетін жақын оқу сыныптарында қажетті қосымша көмек немесе сүйемелдеу көрсете отырып, сапалы білім беру қызметтерін алуға тең мүмкіндіктермен қамтамасыз ету. Инклюзивті мектеп ережелері − Барлық оқушылар мектеп үрдісінде тең. − Барлық білім алушылар күні бойы оқу процесіне бірдей қол жеткізе алады. − Барлық оқушылар тең әлеуметтік байланыс орнату үшін тең мүмкіндіктерге ие болуы керек. − Тиімді оқыту жоспарланады және жүргізіледі. − Барлық қызметкерлер енгізу үдерісін жеңілдететін стратегиялар мен рәсімдерге, яғни тәрбиеленушілер арасындағы әлеуметтік интеграцияға оқытылды. − Бағдарламада әр оқушының қажеттіліктері ескеріледі. − Отбасылар мектеп өміріне белсенді қатысады. − Барлық қызметкерлердің көңіл-күйлері позитивті және өз міндеттерін түсінеді.

4 слайд

Нақтылайтын боласыз! Әр түрлі қажеттіліктері бар оқушылар жалпы білім беру әдістемелеріне сәйкес оқиды.  Инклюзивті сыныпта негізгі міндет- сыныптағы барлық балаларға белгілі бір мақсаттарға жетуге мүмкіндік беру, тіпті оларға жету әдістері әртүрлі болса да.  Инклюзивті сыныпта баланы бағалауға емес, оқу тапсырмасына назар аударады. Барлық оқушылар жеке оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыратын арнайы әдістер арқылы бағаланатын бірдей оқу тапсырмаларын орындауы керек.  Барлық оқушыларды, соның ішінде елеулі мүгедектік дәрежесі бар оқушыларды қоғамның толыққанды мүшелерінің рөліне дайындау үшін жасына сәйкес келетін жақын оқу сыныптарында қажетті қосымша көмек немесе сүйемелдеу көрсете отырып, сапалы білім беру қызметтерін алуға тең мүмкіндіктермен қамтамасыз ету. Инклюзивті мектеп ережелері − Барлық оқушылар мектеп үрдісінде тең. − Барлық білім алушылар күні бойы оқу процесіне бірдей қол жеткізе алады. − Барлық оқушылар тең әлеуметтік байланыс орнату үшін тең мүмкіндіктерге ие болуы керек. − Тиімді оқыту жоспарланады және жүргізіледі. − Барлық қызметкерлер енгізу үдерісін жеңілдететін стратегиялар мен рәсімдерге, яғни тәрбиеленушілер арасындағы әлеуметтік интеграцияға оқытылды. − Бағдарламада әр оқушының қажеттіліктері ескеріледі. − Отбасылар мектеп өміріне белсенді қатысады. − Барлық қызметкерлердің көңіл-күйлері позитивті және өз міндеттерін түсінеді.

Инклюзивті сыныптар құру Қадам 1: Инклюзивті педагогика Қадам 2: Инклюзивті мазмұн Қадам 3: Инклюзивті технологи

5 слайд
Инклюзивті сыныптар құру Қадам 1: Инклюзивті педагогика Қадам 2: Инклюзивті мазмұн Қадам 3: Инклюзивті технологиялар және құралдарКөптеген мұғалімдер инклюзивті сыныпты құруға дағдылардың, білімнің немесе уақыттың жетіспеушілігін сезінеді. Нағыз инклюзивті сынып құру үшін үш негізгі аспектіні ескеру қажет. Сіз жасаған педагогикалық әдіс. Сіз жасайтын немесе ұсынатын мазмұн. Сіз сыныпта қолданатын құралдар мен технологиялар.

5 слайд

Инклюзивті сыныптар құру Қадам 1: Инклюзивті педагогика Қадам 2: Инклюзивті мазмұн Қадам 3: Инклюзивті технологиялар және құралдарКөптеген мұғалімдер инклюзивті сыныпты құруға дағдылардың, білімнің немесе уақыттың жетіспеушілігін сезінеді. Нағыз инклюзивті сынып құру үшін үш негізгі аспектіні ескеру қажет. Сіз жасаған педагогикалық әдіс. Сіз жасайтын немесе ұсынатын мазмұн. Сіз сыныпта қолданатын құралдар мен технологиялар.

“ Инклюзивті ойлау барлық оқушыларды табысқа жетелеуді білдіреді.” • Инклюзивті сыныптарды құру көп жұмысты қажет ететін сияқт

6 слайд
“ Инклюзивті ойлау барлық оқушыларды табысқа жетелеуді білдіреді.” • Инклюзивті сыныптарды құру көп жұмысты қажет ететін сияқты көрінуі мүмкін. Құндылық жұмысты орындау емес, рефлексия. Барлығы үшін бірыңғай шешім жоқ екенін есте ұстаған жөн. 1. Жаңа сабақтан бастап іске кірісіңіз. Инклюзивті сыныпты нөлден жасау кейінірек өзгертулер енгізуге тырысқаннан гөрі оңайырақ. 2. Біреумен бірігу: ұқсас сыныпта жұмыс істейтін ұқсас мақсаттары бар әріптесті табыңыз. Ресурстармен, идеялармен бөлісіңіз және алғашқы жеңістерге қарай бірге жұмыс жасаңыз. 3. Мұнда қате жауаптар жоқ. Сіз қалаған нәрсені пайдалана аласыз. Егер бірдеңе дұрыс жұмыс істемесе, жағдайды тез арада қалай түзетуге болатындығы туралы жоспар мен идея болуы керек. Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері: 1. Бала құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір бала сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір бала қарым - қатынасқа құқылы. 4. Барлық бала бір - біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық бала құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру. 8. Жан - жақтылық бала өмірінің даму аясын кеңейтеді.

6 слайд

“ Инклюзивті ойлау барлық оқушыларды табысқа жетелеуді білдіреді.” • Инклюзивті сыныптарды құру көп жұмысты қажет ететін сияқты көрінуі мүмкін. Құндылық жұмысты орындау емес, рефлексия. Барлығы үшін бірыңғай шешім жоқ екенін есте ұстаған жөн. 1. Жаңа сабақтан бастап іске кірісіңіз. Инклюзивті сыныпты нөлден жасау кейінірек өзгертулер енгізуге тырысқаннан гөрі оңайырақ. 2. Біреумен бірігу: ұқсас сыныпта жұмыс істейтін ұқсас мақсаттары бар әріптесті табыңыз. Ресурстармен, идеялармен бөлісіңіз және алғашқы жеңістерге қарай бірге жұмыс жасаңыз. 3. Мұнда қате жауаптар жоқ. Сіз қалаған нәрсені пайдалана аласыз. Егер бірдеңе дұрыс жұмыс істемесе, жағдайды тез арада қалай түзетуге болатындығы туралы жоспар мен идея болуы керек. Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері: 1. Бала құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір бала сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір бала қарым - қатынасқа құқылы. 4. Барлық бала бір - біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық бала құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру. 8. Жан - жақтылық бала өмірінің даму аясын кеңейтеді.

Қорытынды және негізгі ойлар  Мұғалім оқушылардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыра білсе, барлығына тапсырмалар беріп, әрқай

7 слайд
Қорытынды және негізгі ойлар  Мұғалім оқушылардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыра білсе, барлығына тапсырмалар беріп, әрқайсысын көре білсе, сабақ инклюзивті болады. Мұғалімнің пәндік материалды біліп қана қоймай, дамудың не екенін түсінуі де маңызды. Мектепте Біз білімді жеткізіп қана қоймай, баланы өзімен, басқалармен және әлеммен қарым-қатынас жасауға үйретеміз.  Директордың да көптеген міндеттері бар: мектеп кеңістігін мобильді, икемді және өзгермелі ету, оқу бағдарламаларын бейімдеу.  Сәтті инклюзия үшін ілеспелік профиль мамандары қажет: психологтар, дефектологтар, логопедтер, тьюторлар — түзетуді түсінетін және мүгедек баланың даму ерекшеліктерін білетін адамдар психологиялық қолдау бағдарламасын құра алады және мұғалімге арнайы оқушыны оқытудың дұрыс тәсілін табуға көмектеседі.Резюме. Инклюзия оның қалай және не үшін маңызды екендігі туралы айтудан гөрі жиі сынға ұшырайды.

7 слайд

Қорытынды және негізгі ойлар  Мұғалім оқушылардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыра білсе, барлығына тапсырмалар беріп, әрқайсысын көре білсе, сабақ инклюзивті болады. Мұғалімнің пәндік материалды біліп қана қоймай, дамудың не екенін түсінуі де маңызды. Мектепте Біз білімді жеткізіп қана қоймай, баланы өзімен, басқалармен және әлеммен қарым-қатынас жасауға үйретеміз.  Директордың да көптеген міндеттері бар: мектеп кеңістігін мобильді, икемді және өзгермелі ету, оқу бағдарламаларын бейімдеу.  Сәтті инклюзия үшін ілеспелік профиль мамандары қажет: психологтар, дефектологтар, логопедтер, тьюторлар — түзетуді түсінетін және мүгедек баланың даму ерекшеліктерін білетін адамдар психологиялық қолдау бағдарламасын құра алады және мұғалімге арнайы оқушыны оқытудың дұрыс тәсілін табуға көмектеседі.Резюме. Инклюзия оның қалай және не үшін маңызды екендігі туралы айтудан гөрі жиі сынға ұшырайды.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! Қосымша ақпарат бойынша : WhatsApp +7(700)-757-50-79

8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! Қосымша ақпарат бойынша : WhatsApp +7(700)-757-50-79

8 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! Қосымша ақпарат бойынша : WhatsApp +7(700)-757-50-79