Материалдар / Инклюзивті сыныпта педагогикалық жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті сыныпта педагогикалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сіз төмендегі ақпараттармен және оны қолдану саласымен таныс боласыз. Төмендегі ұғымдардың бір-бірімен байланысы жайында: Психофизиологиялық мүмкіндіктер; Стереотиптер; Интеграция; Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; Сурдопедагогика; Тифлопедагогика; Олигофренопедагогика; Олар сіздер жұмыс жасайтын инклюзивті сыныпта кездесетін мәселелердің параметрлерінің бірі болуы мүмкін!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
337
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Қосымша ақпарат үшін. WhatsApp +7(700)-757-50-79Ашық сабақ. Семинар

1 слайд
ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Қосымша ақпарат үшін. WhatsApp +7(700)-757-50-79Ашық сабақ. Семинар

1 слайд

ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Қосымша ақпарат үшін. WhatsApp +7(700)-757-50-79Ашық сабақ. Семинар

Ақпарат көздері  “ Оқушыларға қолдау көрсету жоспарларын әзірлеу” жаттықтырушыларды дайындауға арналған нұсқаулық Қазақстанда

2 слайд
Ақпарат көздері  “ Оқушыларға қолдау көрсету жоспарларын әзірлеу” жаттықтырушыларды дайындауға арналған нұсқаулық Қазақстандағы БҰҰ (ЮНИСЕФ) Балалар Қоры өкілдігінің жәрдем етуімен Кэмбридж университеті мамандарының тобымен, Назарбаев Университетінің жоғары білім беру мектебімен, “Назарбаев Зияткерлік мектептері” ДББҰ-мен дайындалған;  Инклюзивті білім беру /Инклюзивное образование: Оқу-әдістемелік құрал / Дорота Подгорска-Яхник, Ш.Т. Габдрахманова, В.Т. , Арыстангалиева, О.А. Панищева – М.Өтемісов атындағы БҚУ редакциялық-баспа орталығы. - Орал, 2020. - 204 б. ;  Адырбаева М.Ж. Инклюзивті білім беру жүйесіндегі психологиялық–медициналық педагогикалық консультацияның жұмыс барысы. -Алматы, 2011.  Батырғалиева А.С. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу жолдары.-Алматы, 2011.  Байменова Б.С. Развитие инклюзивного образования в Казахстане и за рубежом: учебное пособие /Б.С.Байменова.- Алматы: издательство «Эверо», 2017. -148. Модуль 1 Инклюзивті сыныптағы балалардың әлеуметтенуіне педагогтің үлесі

2 слайд

Ақпарат көздері  “ Оқушыларға қолдау көрсету жоспарларын әзірлеу” жаттықтырушыларды дайындауға арналған нұсқаулық Қазақстандағы БҰҰ (ЮНИСЕФ) Балалар Қоры өкілдігінің жәрдем етуімен Кэмбридж университеті мамандарының тобымен, Назарбаев Университетінің жоғары білім беру мектебімен, “Назарбаев Зияткерлік мектептері” ДББҰ-мен дайындалған;  Инклюзивті білім беру /Инклюзивное образование: Оқу-әдістемелік құрал / Дорота Подгорска-Яхник, Ш.Т. Габдрахманова, В.Т. , Арыстангалиева, О.А. Панищева – М.Өтемісов атындағы БҚУ редакциялық-баспа орталығы. - Орал, 2020. - 204 б. ;  Адырбаева М.Ж. Инклюзивті білім беру жүйесіндегі психологиялық–медициналық педагогикалық консультацияның жұмыс барысы. -Алматы, 2011.  Батырғалиева А.С. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу жолдары.-Алматы, 2011.  Байменова Б.С. Развитие инклюзивного образования в Казахстане и за рубежом: учебное пособие /Б.С.Байменова.- Алматы: издательство «Эверо», 2017. -148. Модуль 1 Инклюзивті сыныптағы балалардың әлеуметтенуіне педагогтің үлесі

1.Осы модульді аяқтау барысында Сіз төмендегі ақпараттармен және оны қолдану саласымен таныс боласыз. Төмендегі ұғымдардың бір

3 слайд
1.Осы модульді аяқтау барысында Сіз төмендегі ақпараттармен және оны қолдану саласымен таныс боласыз. Төмендегі ұғымдардың бір-бірімен байланысы жайында :  Психофизиологиялық мүмкіндіктер; С тереотип тер ;  Интеграция; Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу;  Сурдопедагогика;  Тифлопедагогика;  Олигофренопедагогика; Олар сіздер жұмыс жасайтын инклюзивті сыныпта кездесетін мәселелердің параметрлерінің бірі болуы мүмкін! Күтілетін нәтижелері

3 слайд

1.Осы модульді аяқтау барысында Сіз төмендегі ақпараттармен және оны қолдану саласымен таныс боласыз. Төмендегі ұғымдардың бір-бірімен байланысы жайында :  Психофизиологиялық мүмкіндіктер; С тереотип тер ;  Интеграция; Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу;  Сурдопедагогика;  Тифлопедагогика;  Олигофренопедагогика; Олар сіздер жұмыс жасайтын инклюзивті сыныпта кездесетін мәселелердің параметрлерінің бірі болуы мүмкін! Күтілетін нәтижелері

Күтілетін оқу нәтижелері 2.Осы модульді аяқтау барысында Сіз кәсіби тұрғыда жетілетін боласыз. Инклюзивті сынып балаларының эм

4 слайд
Күтілетін оқу нәтижелері 2.Осы модульді аяқтау барысында Сіз кәсіби тұрғыда жетілетін боласыз. Инклюзивті сынып балаларының эмоционалдық және жеке тұлғалық қасиеттерін кеңейту; үлкендермен және құрбыларымен қарым-қатынас жасауға үйрету; заттар әлемін тануға және психомоторлық дамуын ілгерілетуге бағыттауды меңгересіз;

4 слайд

Күтілетін оқу нәтижелері 2.Осы модульді аяқтау барысында Сіз кәсіби тұрғыда жетілетін боласыз. Инклюзивті сынып балаларының эмоционалдық және жеке тұлғалық қасиеттерін кеңейту; үлкендермен және құрбыларымен қарым-қатынас жасауға үйрету; заттар әлемін тануға және психомоторлық дамуын ілгерілетуге бағыттауды меңгересіз;

ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІН ҚАЛАЙ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАМЫЗ? Ең алдымен инклюзивті сыныпты құру оқушылардың әртүрлі қа

5 слайд
ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІН ҚАЛАЙ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАМЫЗ? Ең алдымен инклюзивті сыныпты құру оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін түсінуден басталады. Көру қабілеті бұзылған оқушы... * Белгілі бір түстерді ажыратуда қиындықтар туындауы мүмкін. * Көру қабілеті нашар болуы мүмкін және көзге көмекші құралдарды (көзілдірік, үлкейткіш көзілдірік және т. б.) қолдануы мүмкін * Мүлдем соқыр болуы мүмкін және сандық мазмұнды қабылдау үшін экранды оқу құралдарын қолдана алады. Есту қабілеті нашар оқушы... * Есту қабілеті нашар болуы мүмкін және көмекші құралдарды (есту аппараттары, имплантаттар және т. б.) қолдана алады * Мүлдем саңырау болуы мүмкін және ым-ишара (жест) тілін немесе дыбыстық мазмұнға мәтіндік баламаларды қолдана алады. Физикалық мүмкіндігі шектеулі оқушы... * Іс-қимылдарды қолдану үшін қажетті бұлшықеттерді басқара алмауы мүмкін. * Сандық мазмұнмен жұмыс істеу үшін балама енгізу құрылғыларын пайдалана алады. Ақыл-ой қабілеті шектеулі оқушы... * Ақпаратты қабылдау және қабылдау қиын болуы мүмкін. * Шашыраңқы болуы мүмкін және есте сақтау проблемалары болуы мүмкін. * Оқу және қабылдау үшін көмекші құралдарды пайдалана алады. психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қорытындысы маңызды Сөлеу қабілеті нашар оқушы... * дислалия, дизартрия, ринолалия, тұтықпа, алалия, афазия, дисграфия және т.б. Сөйлеу бұзылыстарының туындау себептері ек топқа ажыратады: биологиялық және әлеуметтік. Ерекше қажеттілігі бар барлық баланың эмоционалдық бұзылулары болжанады

5 слайд

ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІН ҚАЛАЙ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАМЫЗ? Ең алдымен инклюзивті сыныпты құру оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін түсінуден басталады. Көру қабілеті бұзылған оқушы... * Белгілі бір түстерді ажыратуда қиындықтар туындауы мүмкін. * Көру қабілеті нашар болуы мүмкін және көзге көмекші құралдарды (көзілдірік, үлкейткіш көзілдірік және т. б.) қолдануы мүмкін * Мүлдем соқыр болуы мүмкін және сандық мазмұнды қабылдау үшін экранды оқу құралдарын қолдана алады. Есту қабілеті нашар оқушы... * Есту қабілеті нашар болуы мүмкін және көмекші құралдарды (есту аппараттары, имплантаттар және т. б.) қолдана алады * Мүлдем саңырау болуы мүмкін және ым-ишара (жест) тілін немесе дыбыстық мазмұнға мәтіндік баламаларды қолдана алады. Физикалық мүмкіндігі шектеулі оқушы... * Іс-қимылдарды қолдану үшін қажетті бұлшықеттерді басқара алмауы мүмкін. * Сандық мазмұнмен жұмыс істеу үшін балама енгізу құрылғыларын пайдалана алады. Ақыл-ой қабілеті шектеулі оқушы... * Ақпаратты қабылдау және қабылдау қиын болуы мүмкін. * Шашыраңқы болуы мүмкін және есте сақтау проблемалары болуы мүмкін. * Оқу және қабылдау үшін көмекші құралдарды пайдалана алады. психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қорытындысы маңызды Сөлеу қабілеті нашар оқушы... * дислалия, дизартрия, ринолалия, тұтықпа, алалия, афазия, дисграфия және т.б. Сөйлеу бұзылыстарының туындау себептері ек топқа ажыратады: биологиялық және әлеуметтік. Ерекше қажеттілігі бар барлық баланың эмоционалдық бұзылулары болжанады

Кейс сұрақтарын қарастырайық

6 слайд
Кейс сұрақтарын қарастырайық

6 слайд

Кейс сұрақтарын қарастырайық

Кейс - 1 Алина деген қыздың анасы: «Орта мектепте қызым 5-сыныпты бітірді. Біз бір жылды ауруға байланысты өткізіп

7 слайд
Кейс - 1 Алина деген қыздың анасы: «Орта мектепте қызым 5-сыныпты бітірді. Біз бір жылды ауруға байланысты өткізіп алдық, Алинаның күшті дәрі-дәрмектерді ішіуіне байланысты жады дамуына сай болмады. Арнайы сауықтырудан кейін қатарларын қуып жеттік, бірақ қызым мектепке қайта оралғысы келмейді. Емдеу ұзақ болды, мектептегі достарымен қатынас үзілді. Балалар өсті, олардың да басқа қызығушылықтары пайда болды. Ал Алинаның өзі де өзгерді: бұған дейін ол физикалық жағынан белсенді болған, содан кейін тері мен сүйек, бұлшықеті әлсіз, көп жүре алмайды, бет параличі сияқты белгілер жиіледі…» Анасының айтуынша, қыз вакуумда жалғыз қалғандай және оған қоғам ол үшін емес сияқты көрінді. Арнайы оқыту бойынша "әлеуметтік инклюзивті бағдарламалар орталығына" барып оқыған, жаңа достар таба алған. Белсенді өмірге қайта келді....

7 слайд

Кейс - 1 Алина деген қыздың анасы: «Орта мектепте қызым 5-сыныпты бітірді. Біз бір жылды ауруға байланысты өткізіп алдық, Алинаның күшті дәрі-дәрмектерді ішіуіне байланысты жады дамуына сай болмады. Арнайы сауықтырудан кейін қатарларын қуып жеттік, бірақ қызым мектепке қайта оралғысы келмейді. Емдеу ұзақ болды, мектептегі достарымен қатынас үзілді. Балалар өсті, олардың да басқа қызығушылықтары пайда болды. Ал Алинаның өзі де өзгерді: бұған дейін ол физикалық жағынан белсенді болған, содан кейін тері мен сүйек, бұлшықеті әлсіз, көп жүре алмайды, бет параличі сияқты белгілер жиіледі…» Анасының айтуынша, қыз вакуумда жалғыз қалғандай және оған қоғам ол үшін емес сияқты көрінді. Арнайы оқыту бойынша "әлеуметтік инклюзивті бағдарламалар орталығына" барып оқыған, жаңа достар таба алған. Белсенді өмірге қайта келді....

Кейс - 2 Айман М. анасы- «…Қазір менің екі балам бар, біреуінде аутизм спектрінің бұзылуы ( РАС ) , екінші ЦП. Әр түрлі аур

8 слайд
Кейс - 2 Айман М. анасы- «…Қазір менің екі балам бар, біреуінде аутизм спектрінің бұзылуы ( РАС ) , екінші ЦП. Әр түрлі аурулары бар балаларға мүлдем басқа тәсіл қажет. РАС бар балаларға әлеуметтік қолдау, сабаққа дайындық, ал ЦП бар балаға негізінен қозғалуға көмек қажет. Олардың ақыл-ойы сақталған. Біздің балалар баратын мектептегі кейбір балалар мүгедектер арбасында, біз олардың қозғалуына көмектесеміз. Жалпы, мен барлық балаларды жақсы көремін және олардың жетістіктерін мақтан тұтамын. Олар мектепке барғанды, балалармен араласқанды, бассейнде жүзгенді, гитарада ойнағанды, хорда ән айтқанды ұнатады – көптеген қызығушылықтар бар …" Инклюзивті сынып педагогы: «Олар ештеңеден шектелмейді, бәріне толық қол жетімді. Олар сондай-ақ барлық мерекелерге, ертеңгіліктерге қатысады. Кейде ғана, ол тьютордан қосымша көмек алады және логопед, дефектолог және психологпен бірге инклюзияны қолдау кабинеті (КПИ)-де сабақ алады. Бұған дейін көптеген ата-аналар мектеп туралы күмәнданып, үйде оқуға кеткісі келді. Қазір олар үйде «болмайды» дейді де біз мектепке барамыз, бәрі ойдағыдай болады!..."

8 слайд

Кейс - 2 Айман М. анасы- «…Қазір менің екі балам бар, біреуінде аутизм спектрінің бұзылуы ( РАС ) , екінші ЦП. Әр түрлі аурулары бар балаларға мүлдем басқа тәсіл қажет. РАС бар балаларға әлеуметтік қолдау, сабаққа дайындық, ал ЦП бар балаға негізінен қозғалуға көмек қажет. Олардың ақыл-ойы сақталған. Біздің балалар баратын мектептегі кейбір балалар мүгедектер арбасында, біз олардың қозғалуына көмектесеміз. Жалпы, мен барлық балаларды жақсы көремін және олардың жетістіктерін мақтан тұтамын. Олар мектепке барғанды, балалармен араласқанды, бассейнде жүзгенді, гитарада ойнағанды, хорда ән айтқанды ұнатады – көптеген қызығушылықтар бар …" Инклюзивті сынып педагогы: «Олар ештеңеден шектелмейді, бәріне толық қол жетімді. Олар сондай-ақ барлық мерекелерге, ертеңгіліктерге қатысады. Кейде ғана, ол тьютордан қосымша көмек алады және логопед, дефектолог және психологпен бірге инклюзияны қолдау кабинеті (КПИ)-де сабақ алады. Бұған дейін көптеген ата-аналар мектеп туралы күмәнданып, үйде оқуға кеткісі келді. Қазір олар үйде «болмайды» дейді де біз мектепке барамыз, бәрі ойдағыдай болады!..."

Аномальды дамуы бар балалардың психологиялық қорғаныс механизмдеріне әсер ететін жағдайларМодуль 2 Инклюзивті білім беру мазм

9 слайд
Аномальды дамуы бар балалардың психологиялық қорғаныс механизмдеріне әсер ететін жағдайларМодуль 2 Инклюзивті білім беру мазмұны

9 слайд

Аномальды дамуы бар балалардың психологиялық қорғаныс механизмдеріне әсер ететін жағдайларМодуль 2 Инклюзивті білім беру мазмұны

Қысымның циклі (айналымы) с т е р е о т и п тер Алалаушыл ық дискриминация езгіИнтериоризация- -ланған езгі Ойлар + сезім

10 слайд
Қысымның циклі (айналымы) с т е р е о т и п тер Алалаушыл ық дискриминация езгіИнтериоризация- -ланған езгі Ойлар + сезімдер Аралық үстемдікӘ рекет + күш «бағдарламалау болж амы ИНКЛЮЗИЯ БАЛА

10 слайд

Қысымның циклі (айналымы) с т е р е о т и п тер Алалаушыл ық дискриминация езгіИнтериоризация- -ланған езгі Ойлар + сезімдер Аралық үстемдікӘ рекет + күш «бағдарламалау болж амы ИНКЛЮЗИЯ БАЛА

Инклюзия оқушыларының тобы біртекті емес. Бұл ең алдымен оның дамуында түрлі ауытқулары бар: есту, көру, сөйлеу, тірек-қимыл а

11 слайд
Инклюзия оқушыларының тобы біртекті емес. Бұл ең алдымен оның дамуында түрлі ауытқулары бар: есту, көру, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, интеллект бұзылыстары, эмоционалды ерікті сфераның айқын бұзылулары бар дамудың кешігуі мен күрделі бұзылыстары бар балаларды қамтитындығын анықталады. Сондай-ақ мұндай балалармен жұмыс жасаудағы ең маңызды мәселелерінің бірі әр баланың денсаулығы мен психикасына көңіл бөлу. Инклюзивті сынып балаларының білім алу үрдісінде көптеген әдіс-тәсілдерді қолдануға болады. Ең қолайлы әдістері: -әңгімелесу; -ертегі терапиясы; -арт-терапия; -ойын технологиясы; Әңгімелесу -диалог құру; -баланың ішкі сезіміне, -жан-дүниесіне үңілу; -дұрыс қарым-қатынас жасауды білу; -күлімдеп, жылы шыраймен қарсы алу; Мүгедектігіне мән берместен шынайы көмек қолын созу ; мұқият тыңдау; Шыдамды болып, әңгімесі аяқталғанша күте білу. Ертегі терапиясы -өзара әрекеттесуді жақсарту; -қоршаған әлем заттары мен құбылыстары туралы жаңа идеялары, жаңа эмоционалды тәжірбие алу; -Көркем ертегілер; -Дидактикалық ертегілер; -Психокоррекциялық ертегілер; -Медиативті ертегілер; Тәсілдері: -талдау;--пікірталас; -қуыршақ жасау; -сахналау; -сурет салу және т.б. Арт- терапия Ойын-өміршеңдікті оятады, жады мен өнімділігін белсендіреді. -танымдық, шығармашылық қабілетін дамытады. -әлеуметтік бейімделуді қамтамасыз етеді. Балалардың шығармашылығын, қиялын, сөйлеу қабілетін дамыту ішкі тыныштықты сезінуді үйретеді. Ұсақ моторикасын дамытады, мидың қабілетін арттырады, адам жанын тыныштандырады. ойын әлеуметтенудің және қоршаған әлемді танудың маңызды құралдарының бірі

11 слайд

Инклюзия оқушыларының тобы біртекті емес. Бұл ең алдымен оның дамуында түрлі ауытқулары бар: есту, көру, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, интеллект бұзылыстары, эмоционалды ерікті сфераның айқын бұзылулары бар дамудың кешігуі мен күрделі бұзылыстары бар балаларды қамтитындығын анықталады. Сондай-ақ мұндай балалармен жұмыс жасаудағы ең маңызды мәселелерінің бірі әр баланың денсаулығы мен психикасына көңіл бөлу. Инклюзивті сынып балаларының білім алу үрдісінде көптеген әдіс-тәсілдерді қолдануға болады. Ең қолайлы әдістері: -әңгімелесу; -ертегі терапиясы; -арт-терапия; -ойын технологиясы; Әңгімелесу -диалог құру; -баланың ішкі сезіміне, -жан-дүниесіне үңілу; -дұрыс қарым-қатынас жасауды білу; -күлімдеп, жылы шыраймен қарсы алу; Мүгедектігіне мән берместен шынайы көмек қолын созу ; мұқият тыңдау; Шыдамды болып, әңгімесі аяқталғанша күте білу. Ертегі терапиясы -өзара әрекеттесуді жақсарту; -қоршаған әлем заттары мен құбылыстары туралы жаңа идеялары, жаңа эмоционалды тәжірбие алу; -Көркем ертегілер; -Дидактикалық ертегілер; -Психокоррекциялық ертегілер; -Медиативті ертегілер; Тәсілдері: -талдау;--пікірталас; -қуыршақ жасау; -сахналау; -сурет салу және т.б. Арт- терапия Ойын-өміршеңдікті оятады, жады мен өнімділігін белсендіреді. -танымдық, шығармашылық қабілетін дамытады. -әлеуметтік бейімделуді қамтамасыз етеді. Балалардың шығармашылығын, қиялын, сөйлеу қабілетін дамыту ішкі тыныштықты сезінуді үйретеді. Ұсақ моторикасын дамытады, мидың қабілетін арттырады, адам жанын тыныштандырады. ойын әлеуметтенудің және қоршаған әлемді танудың маңызды құралдарының бірі

Барлық отбасылар балаларының аман болғанын армандайды және олар оларға жақсылық тілейді. Барлық отбасылардың балаларын оқыту м

12 слайд
Барлық отбасылар балаларының аман болғанын армандайды және олар оларға жақсылық тілейді. Барлық отбасылардың балаларын оқыту мен қолдауға үлес қосуға мүмкіндігі бар. Отбасылар мен педагогтар тең құқылы серіктестер. Отбасымен қарым-қатынас орнатудағы негізгі жауапкершілік кәсіби мамандарға жүктеледі. Балаларға кешенді қатынас: 1.Балалардың психологиялық-медициналық-педагогикалық диагностикасы (тәрбиешілер тарапынан балаларды бақылау арқылы анықтау) . 2. Балалармен түзету-дамыту жұмысы (жеке білім беру маршруттарын құру). 3. Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту.К і л т т і к с е н і м д е р : ҚОРЫТЫНДЫ

12 слайд

Барлық отбасылар балаларының аман болғанын армандайды және олар оларға жақсылық тілейді. Барлық отбасылардың балаларын оқыту мен қолдауға үлес қосуға мүмкіндігі бар. Отбасылар мен педагогтар тең құқылы серіктестер. Отбасымен қарым-қатынас орнатудағы негізгі жауапкершілік кәсіби мамандарға жүктеледі. Балаларға кешенді қатынас: 1.Балалардың психологиялық-медициналық-педагогикалық диагностикасы (тәрбиешілер тарапынан балаларды бақылау арқылы анықтау) . 2. Балалармен түзету-дамыту жұмысы (жеке білім беру маршруттарын құру). 3. Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту.К і л т т і к с е н і м д е р : ҚОРЫТЫНДЫ

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!