Материалдар / Инновациялық менеджментті жүзеге асыруды басқару функциялары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инновациялық менеджментті жүзеге асыруды басқару функциялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымының бақылау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
567
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инновациялық менеджментті жүзеге асыруды басқару функциялары Мурзакаева Н.Б. БҚО, Теректі ауданы, Ұзынкөл ауылы, «Бүлдіршін»

1 слайд
Инновациялық менеджментті жүзеге асыруды басқару функциялары Мурзакаева Н.Б. БҚО, Теректі ауданы, Ұзынкөл ауылы, «Бүлдіршін» бөбекжай МКҚК директоры

1 слайд

Инновациялық менеджментті жүзеге асыруды басқару функциялары Мурзакаева Н.Б. БҚО, Теректі ауданы, Ұзынкөл ауылы, «Бүлдіршін» бөбекжай МКҚК директоры

 Инновациялық менеджмент – инновациялық процестерді басқаруға бағытталған және жүйелі әрекеттерден құралған ғылым. Олар: ини

2 слайд
 Инновациялық менеджмент – инновациялық процестерді басқаруға бағытталған және жүйелі әрекеттерден құралған ғылым. Олар: иницияция, инновацияның маркетингі, өндіріс, нарыққа шығу, диффузия. Сонымен қатар олар жүйелік, жинақтылық және қозғалыстық принциптерді қолданады.  Инновациялық менеджмент – ұйым мен өңдеу процестерін жоспарлау (дәлел мен бақылауды ала отырып) және әртүрлі  деңгейдегі  объектілерге жаңалықтар еңгізу мен осы  объектілердің  инновациялық мақсаттарының орындалуын қадағалайтын шама. (Аньшин В.М., Дагаев А.A. анықтамасы)  Педагогикалық менеджмент – оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.

2 слайд

 Инновациялық менеджмент – инновациялық процестерді басқаруға бағытталған және жүйелі әрекеттерден құралған ғылым. Олар: иницияция, инновацияның маркетингі, өндіріс, нарыққа шығу, диффузия. Сонымен қатар олар жүйелік, жинақтылық және қозғалыстық принциптерді қолданады.  Инновациялық менеджмент – ұйым мен өңдеу процестерін жоспарлау (дәлел мен бақылауды ала отырып) және әртүрлі  деңгейдегі  объектілерге жаңалықтар еңгізу мен осы  объектілердің  инновациялық мақсаттарының орындалуын қадағалайтын шама. (Аньшин В.М., Дагаев А.A. анықтамасы)  Педагогикалық менеджмент – оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.

 Басқару функциясы – басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай

3 слайд
 Басқару функциясы – басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық жұмыстар қолданылады. Әрбір басқару функциясы үдеріс болып саналады, өйткені, бұлар да өзара байланысты әрекеттер бөлімдерінен тұрады. Басқару функциясы барлық функцияның жалпы жиынтығы.

3 слайд

 Басқару функциясы – басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық жұмыстар қолданылады. Әрбір басқару функциясы үдеріс болып саналады, өйткені, бұлар да өзара байланысты әрекеттер бөлімдерінен тұрады. Басқару функциясы барлық функцияның жалпы жиынтығы.

Педагогикалық менеджмент функциялары Ынталандыру Ұйымдастыру БақылауЖоспарлау

4 слайд
Педагогикалық менеджмент функциялары Ынталандыру Ұйымдастыру БақылауЖоспарлау

4 слайд

Педагогикалық менеджмент функциялары Ынталандыру Ұйымдастыру БақылауЖоспарлау

 Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын та

5 слайд
 Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын таңдап алудан тұрады, сондай-ақ осы мақсатқа жету амалдарын қарастырады. Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша жіктеуге болады: 1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және бөлек); 2.Қызмет ауқымы бойынша (стратегиялық, тактикалық, жедел); 3.Қызмет ету салалары бойынша (мектепке қатысты жалпы біліммен қамту, тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.); 4.Нұсқаулық дәрежесі бойынша.

5 слайд

 Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын таңдап алудан тұрады, сондай-ақ осы мақсатқа жету амалдарын қарастырады. Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша жіктеуге болады: 1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және бөлек); 2.Қызмет ауқымы бойынша (стратегиялық, тактикалық, жедел); 3.Қызмет ету салалары бойынша (мектепке қатысты жалпы біліммен қамту, тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.); 4.Нұсқаулық дәрежесі бойынша.

 Ұйымдастыру – демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын орындау, сол арқылы мақсатына жету үшін

6 слайд
 Ұйымдастыру – демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын орындау, сол арқылы мақсатына жету үшін конструкциялауға қажетті көптеген элементтер болады.  Басқаруда ұйымдастырудың жетілген жүйелерін құрудың жалпы схемасы келесі стадиялардан тұрады: - Зерттеу және жобалау. - Құру және енгізу. - Пайдалану, қызмет етудің тиімділігін - бағалау, модернизациялау.

6 слайд

 Ұйымдастыру – демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын орындау, сол арқылы мақсатына жету үшін конструкциялауға қажетті көптеген элементтер болады.  Басқаруда ұйымдастырудың жетілген жүйелерін құрудың жалпы схемасы келесі стадиялардан тұрады: - Зерттеу және жобалау. - Құру және енгізу. - Пайдалану, қызмет етудің тиімділігін - бағалау, модернизациялау.

 Ынталандыру дегеніміз- адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатымен ад

7 слайд
 Ынталандыру дегеніміз- адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатымен адамға әсер ету процесі. Ынталандыру адамды басқарудың негізін құрайды. Басқарудың тиімділігі көп дәрежеде, қаншалықты ынталандыру процесі табысты жүретініне байланысты  Бақылауға – жоспарланған нәтижелер мен нақты қол жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметеріне түзету енгізу жатады.

7 слайд

 Ынталандыру дегеніміз- адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатымен адамға әсер ету процесі. Ынталандыру адамды басқарудың негізін құрайды. Басқарудың тиімділігі көп дәрежеде, қаншалықты ынталандыру процесі табысты жүретініне байланысты  Бақылауға – жоспарланған нәтижелер мен нақты қол жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметеріне түзету енгізу жатады.

МДҰ – ның бақылау мақсаты: 1.МДҰ –ның дамуына жағдай жасау; 2.Басқару және басқарылу жүйелерінің өзара қатынасын қамтамасыз ет

8 слайд
МДҰ – ның бақылау мақсаты: 1.МДҰ –ның дамуына жағдай жасау; 2.Басқару және басқарылу жүйелерінің өзара қатынасын қамтамасыз ету; 3.Балабақша ішіндегі әкімшілік және қоғамдық бақылауды педагогикалық үрдіске қатысушылардың өзін-өзі талдау және өзін-өзі бақылаумен үйлестіру; 4.Әр педагогтың жұмысына ақпараттық банк жүйесін құру (есеп, сараптама, талдау, бағалау).

8 слайд

МДҰ – ның бақылау мақсаты: 1.МДҰ –ның дамуына жағдай жасау; 2.Басқару және басқарылу жүйелерінің өзара қатынасын қамтамасыз ету; 3.Балабақша ішіндегі әкімшілік және қоғамдық бақылауды педагогикалық үрдіске қатысушылардың өзін-өзі талдау және өзін-өзі бақылаумен үйлестіру; 4.Әр педагогтың жұмысына ақпараттық банк жүйесін құру (есеп, сараптама, талдау, бағалау).

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!