Материалдар / Іс-әрекетті зерттеу тәжірибесін жетілдірудің тиімді жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Іс-әрекетті зерттеу тәжірибесін жетілдірудің тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
299
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Іс-әрекетті зерттеу-тәжірибені жетілдірудің тиімді жолы» ата аатМектеп әкімшілігі мен курс ұйымдастыру Проблемада н зерттеу

1 слайд
«Іс-әрекетті зерттеу-тәжірибені жетілдірудің тиімді жолы» ата аатМектеп әкімшілігі мен курс ұйымдастыру Проблемада н зерттеу сұрағын шығару Зерттеу мақсаты мен кутілетін нәтижені анықтауПроблеманы анықтау, жоспар құруМүдделес әріптестер мен кездесуРаева Гулназ № 42 о/м Ағылшын тілі мұғалімі

Іс -әрек еттегі зерттеу сұрағы Ағылшын тілі сабағында 7 «А » - сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықты жа

2 слайд
Іс -әрек еттегі зерттеу сұрағы Ағылшын тілі сабағында 7 «А » - сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықты жақсартуға болады? Туынды сұрақ Дерек көзі (мәселесі растау ) Дере к көзі ( мәселені шешу ) Дерек көзі (бағалау ) 7 - сынып оқушыларының ағылшын тілі сабағында өз ойларын қандай дәрежеде жеткізе алады? ɋ ɚɭ ɚɥɧɚɦ ɚ ɠ ԛɪ ɝɿɡɭ = RRP ɩ ɥɚɬ ɮ ɨ ɪ ɦ ɚɫ ɵ ɋ ԝɯɛ ɚɬ © Ɉ ɭ ɲ ɵ ԛɧɿ ԕ ª Ɋɟ ɮ ɥɟ ɤɫ ɢɹ ɥɵ ԕ ɟ ɫ ɟ ɩ 7 – сынып оқушыларының ағылшын тілі сабағында айтылым тапсырмасын орындау барысында сөйлеу дағдысын қаншалықты дамыта алады. © ɂ ɧɬ ɟ ɪ ɜ ɶɸ ª = RRP ɩ ɥɚɬ ɮ ɨ ɪ ɦ ɚɫ ɵ ɋ ɚɛ ɚ ɬ ɵ ԕ ɛ ɚ ɵ ɥɚɭ ԕ ɚɞɚԑɚɥɚɭ ԕ Ɉ ɭ ɲ ɵ ԕ ɠ ԝɦ ɵ ɫ ɵ ɧɵ ԙ ԛɥɝɿɥɟ ɪ ɿ Ɉ ɭ ɲ ɵ ɧɵ ԕ ԙ ɤɟ ɪ ɿ ɛ ɚɣ ɥɚɧɵ ɫ ɵ 7 - сынып оқушыларының ағылшын тілі сабағында сөйлеу дағдысы қаншалықты тиімді қалыптасқан? Ⱥɭ ɞ ɢ ɨ ɠ ɚɡɛ ɚ ɮ ɨ ɬ ɨ ɫ ɭ ɪ ɟ ɬ ɬ ɟ ɪ Ɇ ɨ ɧɢ ɬ ɨ ɪ ɢ ɧɝ Ⱦ ɢ ɚɝɪ ɚɦ ɦ ɚ Ɇ ɨ ɧɢ ɬ ɨ ɪ ɢ ɧɝ

Деректер көзі «Интервью » Сауалнама : (Zoom платформасымен өткіздім ) 1. Сенің ағылшын тілі пәнінен алған әсерің кандай? 2.

3 слайд
Деректер көзі «Интервью » Сауалнама : (Zoom платформасымен өткіздім ) 1. Сенің ағылшын тілі пәнінен алған әсерің кандай? 2. Өзіңді сабақ барысында белсендімін деп ойлайсыңба? 3. Сабақ үстінде өз ойыңды қаншалықты жеткізе аласың? 4. Ағылшын тілінде жаңа сөздерді айтқанда қиналасыңба? 5. Сабақ барысында өз ойыңды еркін жеткізе аласыңба?

Сабақ тақырыбы: Киім және сән Зерттеу сұрағы: Ағылшын тілі сабағында 7 «А» сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықт

4 слайд
Сабақ тақырыбы: Киім және сән Зерттеу сұрағы: Ағылшын тілі сабағында 7 «А» сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықты жақсартуға болады? Сабақтың тақырыбы: Киім және сән Оқу мақсаты: 6.4.7 Бірқатар жалпы тақырыптар мен кейбір оқу тақырыптары туралы сөйлеу үшін тиісті пәндік лексика мен синтаксисті қолдану: 6.3.1 таныс емес жалпы және оқу тақырыптарының ,оның ішінде кейбір кеңейтілген мәтіндерінің негізгі ойларын түсіну Сабақтың мақсаты: -Киім және сән туралы сөйлесу үшін лексиканы үйрену - Киім және сән түрлері туралы мәтінді оқу - Киім және сән туралы сөйлесуге машықтыру. Тапсырма (әдіс-тәсілдер) 1. «Сауда сөмкесі» әдісі Өзін-өзі бағалау. (1-5 балл ) Дескриптор: сұрақтарға жауап береді 2. «Артықшылығын тап» әдісі. Жұптық жұмыс. . (1-5 балл ) Дескриптор: Сауда орталықтарының артықшылықтары мен кемшіліктерін айта алады. Кері байланыс:

мМмм Мұғалім: Оқушыларлың жетістігін мадақтай отырып, әлсіз тұстарына көмек көрсетеді Өз педагогикалық тәжірибесін жетілдір

5 слайд
мМмм Мұғалім: Оқушыларлың жетістігін мадақтай отырып, әлсіз тұстарына көмек көрсетеді Өз педагогикалық тәжірибесін жетілдіре алады. Жетекші мектеп көмегімен тәжірибе алмасады. Оқушы: топта белсенді жұмыс жасай алады. Өз ойын ағылшын тілінде еркін жеткізе алатын тұлға қалыптасады.Үштік, төртік және жұппен жұмыс жасай отырып тілдік кедергілерді жойып, сөйлеу дағдыларын қалыптастырады .НӘТИЖЕ