Іс-әрекетті зерттеу тәжірибесін жетілдірудің тиімді жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Іс-әрекетті зерттеу-тәжірибені
жетілдірудің тиімді жолы»
ата
аатМектеп әкімшілігі
мен курс
ұйымдастыру
Проблемада
н зерттеу
сұрағын
шығару
Зерттеу мақсаты
мен кутілетін
нәтижені анықтауПроблеманы
анықтау, жоспар
құруМүдделес
әріптестер мен
кездесуРаева Гулназ
№ 42 о/м
Ағылшын тілі мұғалімі
1 слайд
«Іс-әрекетті зерттеу-тәжірибені жетілдірудің тиімді жолы» ата аатМектеп әкімшілігі мен курс ұйымдастыру Проблемада н зерттеу сұрағын шығару Зерттеу мақсаты мен кутілетін нәтижені анықтауПроблеманы анықтау, жоспар құруМүдделес әріптестер мен кездесуРаева Гулназ № 42 о/м Ағылшын тілі мұғалімі
2 слайд
Іс -әрек еттегі зерттеу
сұрағы
Ағылшын тілі сабағында 7 «А » -
сынып оқушыларының айтылым
кедергілерін қаншалықты
жақсартуға болады?
Туынды сұрақ
Дерек көзі
(мәселесі
растау )
Дере к көзі
( мәселені
шешу )
Дерек көзі
(бағалау )
7 - сынып
оқушыларының ағылшын
тілі сабағында өз
ойларын қандай дәрежеде
жеткізе алады?
ɋ ɚɭ ɚɥɧɚɦ ɚ
ɠ ԛɪ ɝɿɡɭ
= RRP
ɩ ɥɚɬ ɮ ɨ ɪ ɦ ɚɫ ɵ
ɋ ԝɯɛ ɚɬ
© Ɉ ɭ ɲ ɵ ԛɧɿ ԕ ª
Ɋɟ ɮ ɥɟ ɤɫ ɢɹ ɥɵ ԕ
ɟ ɫ ɟ ɩ
7 – сынып оқушыларының
ағылшын тілі сабағында
айтылым тапсырмасын
орындау барысында
сөйлеу дағдысын
қаншалықты дамыта
алады.
© ɂ ɧɬ ɟ ɪ ɜ ɶɸ ª
= RRP
ɩ ɥɚɬ ɮ ɨ ɪ ɦ ɚɫ ɵ
ɋ ɚɛ ɚ ɬ ɵ ԕ
ɛ ɚ ɵ ɥɚɭ ԕ
ɚɞɚԑɚɥɚɭ ԕ
Ɉ ɭ ɲ ɵ ԕ
ɠ ԝɦ ɵ ɫ ɵ ɧɵ ԙ
ԛɥɝɿɥɟ ɪ ɿ
Ɉ ɭ ɲ ɵ ɧɵ ԕ ԙ
ɤɟ ɪ ɿ
ɛ ɚɣ ɥɚɧɵ ɫ ɵ
7 - сынып оқушыларының
ағылшын тілі сабағында
сөйлеу дағдысы
қаншалықты тиімді
қалыптасқан?
Ⱥɭ ɞ ɢ ɨ ɠ ɚɡɛ ɚ
ɮ ɨ ɬ ɨ ɫ ɭ ɪ ɟ ɬ ɬ ɟ ɪ
Ɇ ɨ ɧɢ ɬ ɨ ɪ ɢ ɧɝ Ⱦ ɢ ɚɝɪ ɚɦ ɦ ɚ
Ɇ ɨ ɧɢ ɬ ɨ ɪ ɢ ɧɝ
2 слайд
Іс -әрек еттегі зерттеу сұрағы Ағылшын тілі сабағында 7 «А » - сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықты жақсартуға болады? Туынды сұрақ Дерек көзі (мәселесі растау ) Дере к көзі ( мәселені шешу ) Дерек көзі (бағалау ) 7 - сынып оқушыларының ағылшын тілі сабағында өз ойларын қандай дәрежеде жеткізе алады? ɋ ɚɭ ɚɥɧɚɦ ɚ ɠ ԛɪ ɝɿɡɭ = RRP ɩ ɥɚɬ ɮ ɨ ɪ ɦ ɚɫ ɵ ɋ ԝɯɛ ɚɬ © Ɉ ɭ ɲ ɵ ԛɧɿ ԕ ª Ɋɟ ɮ ɥɟ ɤɫ ɢɹ ɥɵ ԕ ɟ ɫ ɟ ɩ 7 – сынып оқушыларының ағылшын тілі сабағында айтылым тапсырмасын орындау барысында сөйлеу дағдысын қаншалықты дамыта алады. © ɂ ɧɬ ɟ ɪ ɜ ɶɸ ª = RRP ɩ ɥɚɬ ɮ ɨ ɪ ɦ ɚɫ ɵ ɋ ɚɛ ɚ ɬ ɵ ԕ ɛ ɚ ɵ ɥɚɭ ԕ ɚɞɚԑɚɥɚɭ ԕ Ɉ ɭ ɲ ɵ ԕ ɠ ԝɦ ɵ ɫ ɵ ɧɵ ԙ ԛɥɝɿɥɟ ɪ ɿ Ɉ ɭ ɲ ɵ ɧɵ ԕ ԙ ɤɟ ɪ ɿ ɛ ɚɣ ɥɚɧɵ ɫ ɵ 7 - сынып оқушыларының ағылшын тілі сабағында сөйлеу дағдысы қаншалықты тиімді қалыптасқан? Ⱥɭ ɞ ɢ ɨ ɠ ɚɡɛ ɚ ɮ ɨ ɬ ɨ ɫ ɭ ɪ ɟ ɬ ɬ ɟ ɪ Ɇ ɨ ɧɢ ɬ ɨ ɪ ɢ ɧɝ Ⱦ ɢ ɚɝɪ ɚɦ ɦ ɚ Ɇ ɨ ɧɢ ɬ ɨ ɪ ɢ ɧɝ
3 слайд
Деректер көзі
«Интервью »
Сауалнама : (Zoom платформасымен
өткіздім )
1. Сенің ағылшын тілі пәнінен алған
әсерің кандай?
2. Өзіңді сабақ барысында белсендімін
деп ойлайсыңба?
3. Сабақ үстінде өз ойыңды
қаншалықты жеткізе аласың?
4. Ағылшын тілінде жаңа сөздерді
айтқанда қиналасыңба?
5. Сабақ барысында өз ойыңды еркін
жеткізе аласыңба?
3 слайд
Деректер көзі «Интервью » Сауалнама : (Zoom платформасымен өткіздім ) 1. Сенің ағылшын тілі пәнінен алған әсерің кандай? 2. Өзіңді сабақ барысында белсендімін деп ойлайсыңба? 3. Сабақ үстінде өз ойыңды қаншалықты жеткізе аласың? 4. Ағылшын тілінде жаңа сөздерді айтқанда қиналасыңба? 5. Сабақ барысында өз ойыңды еркін жеткізе аласыңба?
4 слайд
Сабақ тақырыбы: Киім және сән
Зерттеу сұрағы: Ағылшын тілі сабағында 7 «А» сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықты жақсартуға болады?
Сабақтың тақырыбы: Киім және сән
Оқу мақсаты: 6.4.7 Бірқатар жалпы тақырыптар мен кейбір оқу тақырыптары туралы сөйлеу үшін тиісті пәндік лексика мен синтаксисті қолдану: 6.3.1 таныс емес жалпы және оқу тақырыптарының ,оның ішінде кейбір кеңейтілген мәтіндерінің негізгі ойларын түсіну
Сабақтың мақсаты: -Киім және сән туралы сөйлесу үшін лексиканы үйрену
- Киім және сән түрлері туралы мәтінді оқу
- Киім және сән туралы сөйлесуге машықтыру.
Тапсырма (әдіс-тәсілдер)
1. «Сауда сөмкесі» әдісі
Өзін-өзі бағалау. (1-5 балл )
Дескриптор: сұрақтарға жауап береді
2. «Артықшылығын тап» әдісі. Жұптық жұмыс. . (1-5 балл )
Дескриптор: Сауда орталықтарының артықшылықтары мен кемшіліктерін
айта алады.
Кері байланыс:
4 слайд
Сабақ тақырыбы: Киім және сән Зерттеу сұрағы: Ағылшын тілі сабағында 7 «А» сынып оқушыларының айтылым кедергілерін қаншалықты жақсартуға болады? Сабақтың тақырыбы: Киім және сән Оқу мақсаты: 6.4.7 Бірқатар жалпы тақырыптар мен кейбір оқу тақырыптары туралы сөйлеу үшін тиісті пәндік лексика мен синтаксисті қолдану: 6.3.1 таныс емес жалпы және оқу тақырыптарының ,оның ішінде кейбір кеңейтілген мәтіндерінің негізгі ойларын түсіну Сабақтың мақсаты: -Киім және сән туралы сөйлесу үшін лексиканы үйрену - Киім және сән түрлері туралы мәтінді оқу - Киім және сән туралы сөйлесуге машықтыру. Тапсырма (әдіс-тәсілдер) 1. «Сауда сөмкесі» әдісі Өзін-өзі бағалау. (1-5 балл ) Дескриптор: сұрақтарға жауап береді 2. «Артықшылығын тап» әдісі. Жұптық жұмыс. . (1-5 балл ) Дескриптор: Сауда орталықтарының артықшылықтары мен кемшіліктерін айта алады. Кері байланыс:
5 слайд
мМмм Мұғалім:
Оқушыларлың жетістігін мадақтай
отырып, әлсіз тұстарына көмек
көрсетеді
Өз педагогикалық тәжірибесін
жетілдіре алады.
Жетекші мектеп көмегімен
тәжірибе алмасады. Оқушы: топта белсенді
жұмыс жасай алады. Өз
ойын ағылшын тілінде
еркін жеткізе алатын
тұлға қалыптасады.Үштік,
төртік және жұппен
жұмыс жасай отырып
тілдік кедергілерді жойып,
сөйлеу дағдыларын
қалыптастырады .НӘТИЖЕ
5 слайд
мМмм Мұғалім: Оқушыларлың жетістігін мадақтай отырып, әлсіз тұстарына көмек көрсетеді Өз педагогикалық тәжірибесін жетілдіре алады. Жетекші мектеп көмегімен тәжірибе алмасады. Оқушы: топта белсенді жұмыс жасай алады. Өз ойын ағылшын тілінде еркін жеткізе алатын тұлға қалыптасады.Үштік, төртік және жұппен жұмыс жасай отырып тілдік кедергілерді жойып, сөйлеу дағдыларын қалыптастырады .НӘТИЖЕ