Материалдар / Жай бөлшектерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Жай бөлшектер қосу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
749
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жай бөлшектерді қосу және азайту

1 слайд
Жай бөлшектерді қосу және азайту

1 слайд

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Сабақтың мақсаты 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орынд

2 слайд
Сабақтың мақсаты 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

2 слайд

Сабақтың мақсаты 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

1. Ойлану, тыңдау, өз пікірін білдіру. 2. Өзге пікірлерді құрметтеу. 3. Мұғалімнен емес, өз тобыңның мүшесінен сұрау. 4. Жауапк

3 слайд
1. Ойлану, тыңдау, өз пікірін білдіру. 2. Өзге пікірлерді құрметтеу. 3. Мұғалімнен емес, өз тобыңның мүшесінен сұрау. 4. Жауапкерш ілікті түсіну .Топта жұмыс істеу ережелері

3 слайд

1. Ойлану, тыңдау, өз пікірін білдіру. 2. Өзге пікірлерді құрметтеу. 3. Мұғалімнен емес, өз тобыңның мүшесінен сұрау. 4. Жауапкерш ілікті түсіну .Топта жұмыс істеу ережелері

Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі ( 1 мин) Топтарға бөліну (2 мин) Жаңа сабақты түсіндіру (1 2 мин) Жеке тапсырмалар ( 4

4 слайд
Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі ( 1 мин) Топтарға бөліну (2 мин) Жаңа сабақты түсіндіру (1 2 мин) Жеке тапсырмалар ( 4 мин) Жұптық тапсырмалар ( 3 мин) Топтық тапсырмалар ( 15 мин) Бақылау жұмысы ( 5 мин) Рефлексия (2 мин) Үй тапсырмасын беру (1мин)

4 слайд

Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі ( 1 мин) Топтарға бөліну (2 мин) Жаңа сабақты түсіндіру (1 2 мин) Жеке тапсырмалар ( 4 мин) Жұптық тапсырмалар ( 3 мин) Топтық тапсырмалар ( 15 мин) Бақылау жұмысы ( 5 мин) Рефлексия (2 мин) Үй тапсырмасын беру (1мин)

Тестті шешіңіз: • 1. Дұрыс бөлшекті табыңыз 2. Бұрыс бөлшекті табыңыз 3. Бөлшекті қысқартыңыз: • 4. Бөлшекті бөлімі 28

5 слайд
Тестті шешіңіз: • 1. Дұрыс бөлшекті табыңыз 2. Бұрыс бөлшекті табыңыз 3. Бөлшекті қысқартыңыз: • 4. Бөлшекті бөлімі 28 болатын бөлшек түрінде жазыңыз 5. Аралас сан түрінде жазыңыз: 5 «+» баға 5, 4 «+» баға 4 , 3 «+» баға 3.

5 слайд

Тестті шешіңіз: • 1. Дұрыс бөлшекті табыңыз 2. Бұрыс бөлшекті табыңыз 3. Бөлшекті қысқартыңыз: • 4. Бөлшекті бөлімі 28 болатын бөлшек түрінде жазыңыз 5. Аралас сан түрінде жазыңыз: 5 «+» баға 5, 4 «+» баға 4 , 3 «+» баға 3.

Ереже 1 : Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу , олар дың алымдарын қосып , алым етіп , сол бөлім нің өзін қалдыру керек.

6 слайд
Ереже 1 : Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу , олар дың алымдарын қосып , алым етіп , сол бөлім нің өзін қалдыру керек. c b a c b c a    1-мысал. 5 3 5 1  қосындысын табайық: 5 1 + 5 3 5 3 1  5 4

6 слайд

Ереже 1 : Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу , олар дың алымдарын қосып , алым етіп , сол бөлім нің өзін қалдыру керек. c b a c b c a    1-мысал. 5 3 5 1  қосындысын табайық: 5 1 + 5 3 5 3 1  5 4

Ереже 2: Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, сол

7 слайд
Ереже 2: Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек. с b а с b с a    Мұндағы b а немесе b а   2-Мысал. 6 1 6 5  айырмасының мәнін табайық. 3 2 6 4 6 1 5 6 1 6 5     

7 слайд

Ереже 2: Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек. с b а с b с a    Мұндағы b а немесе b а   2-Мысал. 6 1 6 5  айырмасының мәнін табайық. 3 2 6 4 6 1 5 6 1 6 5     

Ереже 3: Б өлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу (азайту) үшін : 1. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек 2.

8 слайд
Ереже 3: Б өлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу (азайту) үшін : 1. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек 2. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу (азайту) керек . 3-Мысал 15 7 15 2  қосындысын мәнін табайық. ЕКОЕ (12, 15)=60 60 53 60 28 25 60 28 60 25 15 7 12 5 4/ 5/       4-мысал. 9 2 12 7  айырмасының мәнін табайық. ЕКОЕ(12,9) =36 36 13 36 8 21 36 8 36 21 9 2 12 7 4\ 3/      

8 слайд

Ереже 3: Б өлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу (азайту) үшін : 1. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек 2. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу (азайту) керек . 3-Мысал 15 7 15 2  қосындысын мәнін табайық. ЕКОЕ (12, 15)=60 60 53 60 28 25 60 28 60 25 15 7 12 5 4/ 5/       4-мысал. 9 2 12 7  айырмасының мәнін табайық. ЕКОЕ(12,9) =36 36 13 36 8 21 36 8 36 21 9 2 12 7 4\ 3/      

Натурал саннан бөлшекті азайту. 1-тәсіл. Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміне тең бұрыс бөлшек түрінде жа

9 слайд
Натурал саннан бөлшекті азайту. 1-тәсіл. Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміне тең бұрыс бөлшек түрінде жазу керек. Сонан бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін пайдаланып, азайту керек . 5-Мысал. 5 3 2 5 13 5 2 5 15 5 2 3      2-тәсіл. Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміндей аралас сан түрінде жазып, азайтуды ұйымдастыру керек. 6-Мысал. 5 3 2 5 3 2 5 2 5 5 2 5 2 5 5 2 5 2 3               

9 слайд

Натурал саннан бөлшекті азайту. 1-тәсіл. Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміне тең бұрыс бөлшек түрінде жазу керек. Сонан бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін пайдаланып, азайту керек . 5-Мысал. 5 3 2 5 13 5 2 5 15 5 2 3      2-тәсіл. Натурал санды (азайғышты) бөлімі азайтқыштың бөліміндей аралас сан түрінде жазып, азайтуды ұйымдастыру керек. 6-Мысал. 5 3 2 5 3 2 5 2 5 5 2 5 2 5 5 2 5 2 3               

бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындаңыз • Бөлімдері бірдей 9-8 «+» баға 5, 7-6 «+» баға 4 , 5 «+» баға 3.

10 слайд
бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындаңыз • Бөлімдері бірдей 9-8 «+» баға 5, 7-6 «+» баға 4 , 5 «+» баға 3.

10 слайд

бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындаңыз • Бөлімдері бірдей 9-8 «+» баға 5, 7-6 «+» баға 4 , 5 «+» баға 3.

• Бөлімдері әр түрліЖай бөлшектерді қосу және азайту

11 слайд
• Бөлімдері әр түрліЖай бөлшектерді қосу және азайту

11 слайд

• Бөлімдері әр түрліЖай бөлшектерді қосу және азайту

Жұпқа арналған тапсырмалар:1) 1 4 3   3) 1 6 1   5) 1 10 1   2) 1 7 2  

12 слайд
Жұпқа арналған тапсырмалар:1) 1 4 3   3) 1 6 1   5) 1 10 1   2) 1 7 2   4) 1 9 2   6) 1 11 8  

12 слайд

Жұпқа арналған тапсырмалар:1) 1 4 3   3) 1 6 1   5) 1 10 1   2) 1 7 2   4) 1 9 2   6) 1 11 8  

Топқа арналған тапсырмалар: 10 10 20 20 30 30

13 слайд
Топқа арналған тапсырмалар: 10 10 20 20 30 30

13 слайд

Топқа арналған тапсырмалар: 10 10 20 20 30 30

I. 10 балл. Гүлзардағы гүлдердің  8 3 і раушан гүлі, ал қалампыр гүлінің одан і  6 1 артық. Қалампыр гүлі гүлзардағы

14 слайд
I. 10 балл. Гүлзардағы гүлдердің  8 3 і раушан гүлі, ал қалампыр гүлінің одан і  6 1 артық. Қалампыр гүлі гүлзардағы гүлдердің қандай бөлігі?

14 слайд

I. 10 балл. Гүлзардағы гүлдердің  8 3 і раушан гүлі, ал қалампыр гүлінің одан і  6 1 артық. Қалампыр гүлі гүлзардағы гүлдердің қандай бөлігі?

20 балл. Қалаға келген туристердің 5 4 бөлігі ағылшын тілін біледі, 3 1 -і неміс тілін біледі. Қалаға келген туристерд

15 слайд
20 балл. Қалаға келген туристердің 5 4 бөлігі ағылшын тілін біледі, 3 1 -і неміс тілін біледі. Қалаға келген туристердің қандай бөлігі ағылшын тілін де, неміс тілін де біледі?

15 слайд

20 балл. Қалаға келген туристердің 5 4 бөлігі ағылшын тілін біледі, 3 1 -і неміс тілін біледі. Қалаға келген туристердің қандай бөлігі ағылшын тілін де, неміс тілін де біледі?

30 балл. Шебер тапсырманы 5 сағ-та, ал оның үйренушісі 7 сағ-та орындайды. Шебер 2 сағ ал оның шәкірті 3 сағ жұмыс істеген соң

16 слайд
30 балл. Шебер тапсырманы 5 сағ-та, ал оның үйренушісі 7 сағ-та орындайды. Шебер 2 сағ ал оның шәкірті 3 сағ жұмыс істеген соң, тапсырманың қандай бөлігі орындалмай қалады?

16 слайд

30 балл. Шебер тапсырманы 5 сағ-та, ал оның үйренушісі 7 сағ-та орындайды. Шебер 2 сағ ал оның шәкірті 3 сағ жұмыс істеген соң, тапсырманың қандай бөлігі орындалмай қалады?

ІІ 10 балл. 4 метрлік ағаш 6 бөлікке бөлінді, 5 метрлік ағаш 10 бөлікке бөлінді. Бөліктердің қайсысы қан

17 слайд
ІІ 10 балл. 4 метрлік ағаш 6 бөлікке бөлінді, 5 метрлік ағаш 10 бөлікке бөлінді. Бөліктердің қайсысы қанша үлкен?

17 слайд

ІІ 10 балл. 4 метрлік ағаш 6 бөлікке бөлінді, 5 метрлік ағаш 10 бөлікке бөлінді. Бөліктердің қайсысы қанша үлкен?

20 балл. Марат екі балық аулады. Бірінші балықтың массасы 15 9 кг, ал екінші балық одан 5 1 кг жеңіл. Ма рат барлығ

18 слайд
20 балл. Марат екі балық аулады. Бірінші балықтың массасы 15 9 кг, ал екінші балық одан 5 1 кг жеңіл. Ма рат барлығы қанша кг балық ұстады?

18 слайд

20 балл. Марат екі балық аулады. Бірінші балықтың массасы 15 9 кг, ал екінші балық одан 5 1 кг жеңіл. Ма рат барлығы қанша кг балық ұстады?

30 балл. Қайық көлде жүзіп 3 сағатта қандай қашықтыққа барса, өзенде ағыспен 2 сағатта сондай қашықтыққа барады. Сал осы өзенд

19 слайд
30 балл. Қайық көлде жүзіп 3 сағатта қандай қашықтыққа барса, өзенде ағыспен 2 сағатта сондай қашықтыққа барады. Сал осы өзенде 1 сағатта осы қашықтықтың қандай бөлігін жүреді?

19 слайд

30 балл. Қайық көлде жүзіп 3 сағатта қандай қашықтыққа барса, өзенде ағыспен 2 сағатта сондай қашықтыққа барады. Сал осы өзенде 1 сағатта осы қашықтықтың қандай бөлігін жүреді?