жаңа форматтағы курс туралы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

жаңа форматтағы курс туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа форматтағы курс туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

Жаңа форматтағы курстың мазмұны туралы Мемлекет басшысы Н.Назарбаевтың тапсырмасына сәйкес, Қазақстан Республикасының Үкіметі 2

#3 слайд
Жаңа форматтағы курстың мазмұны туралы Мемлекет басшысы Н.Назарбаевтың тапсырмасына сәйкес, Қазақстан Республикасының Үкіметі 2011 жылғы 24 мамырда педагог кадрларды даярлау және олардың біліктілігін арттыру жүйесін дамыту, педагогикалық шеберлік орталықтарын құрып, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесін тарату жөніндегі тұжырымдамалық тәсілдерді мақұлдады. 2011 жылғы қыркүйекте «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ- да Педагогикалық шеберлік орталығы (бұдан әрі – Орталық) құрылды. Орталық қызметі қазақстандық білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдасу жағдайында педагогтің үздіксіз кәсіби даму идеясына негізделген. Негізгі міндеттері: 1) Назарбаев Зияткерлік мектептерінің жинақтаған тәжірибесін Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептеріне тарату; 2) республиканың педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру. Кембридж университеті Халықаралық емтихан кеңесі «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ мен Педагогикалық шеберлік орталығының стратегиялық әріптесі болып табылады.

3 слайд

Жаңа форматтағы курстың мазмұны туралы Мемлекет басшысы Н.Назарбаевтың тапсырмасына сәйкес, Қазақстан Республикасының Үкіметі 2011 жылғы 24 мамырда педагог кадрларды даярлау және олардың біліктілігін арттыру жүйесін дамыту, педагогикалық шеберлік орталықтарын құрып, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесін тарату жөніндегі тұжырымдамалық тәсілдерді мақұлдады. 2011 жылғы қыркүйекте «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ- да Педагогикалық шеберлік орталығы (бұдан әрі – Орталық) құрылды. Орталық қызметі қазақстандық білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдасу жағдайында педагогтің үздіксіз кәсіби даму идеясына негізделген. Негізгі міндеттері: 1) Назарбаев Зияткерлік мектептерінің жинақтаған тәжірибесін Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептеріне тарату; 2) республиканың педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру. Кембридж университеті Халықаралық емтихан кеңесі «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ мен Педагогикалық шеберлік орталығының стратегиялық әріптесі болып табылады.

Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы Кембридж университеті білім беру факультеті сарапшыларыны

#4 слайд
Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы Кембридж университеті білім беру факультеті сарапшыларының қатысуымен Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептері педагогтерінің біліктілігін арттыру курстары бағдарламасын іске асыру аясында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Ақтөбе, Павлодар, Тараз, Шымкент қалаларындағы педагогикалық институттар жанындағы өңірлік орталықтар, «Өрлеу» біліктілікті арттырудың ұлттық орталығы» АҚ, өңірлік біліктілікті арттыру институттары, колледждердің қызметкерлері есебінен 286 тренерді даярлауды аяқтады.          Бұл тренерлер «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ мен Кембридж университетінің Халықаралық емтихан кеңесі арасында жасалған келісім шеңберінде Кембридж университеті білім беру факультетімен бірлесіп әзірленген 3 негізгі деңгейдегі арнайы 3 айлық бағдарлама бойынша Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептерінің 3000-нан астам мұғалімін оқытуды бастайды. Сабақтарды шағын топтарда (25-30 адам) «face to face» («бетпе-бет») аудиториялық оқыту және қашықтықтан оқыту (онлайн режімде) түрінде өткізу көзделген. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы тыңдаушыларды қажетті материалдармен: қазақ және орыс тілдеріндегі «Мұғалімге арналған нұсқаулық», «Курсалды тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулық», «Қашықтықтан оқыту кезеңінде мектепте орындауға арналған тапсырмалармен» қамтамасыз етеді.          

4 слайд

Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы Кембридж университеті білім беру факультеті сарапшыларының қатысуымен Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептері педагогтерінің біліктілігін арттыру курстары бағдарламасын іске асыру аясында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Ақтөбе, Павлодар, Тараз, Шымкент қалаларындағы педагогикалық институттар жанындағы өңірлік орталықтар, «Өрлеу» біліктілікті арттырудың ұлттық орталығы» АҚ, өңірлік біліктілікті арттыру институттары, колледждердің қызметкерлері есебінен 286 тренерді даярлауды аяқтады.          Бұл тренерлер «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ мен Кембридж университетінің Халықаралық емтихан кеңесі арасында жасалған келісім шеңберінде Кембридж университеті білім беру факультетімен бірлесіп әзірленген 3 негізгі деңгейдегі арнайы 3 айлық бағдарлама бойынша Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептерінің 3000-нан астам мұғалімін оқытуды бастайды. Сабақтарды шағын топтарда (25-30 адам) «face to face» («бетпе-бет») аудиториялық оқыту және қашықтықтан оқыту (онлайн режімде) түрінде өткізу көзделген. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы тыңдаушыларды қажетті материалдармен: қазақ және орыс тілдеріндегі «Мұғалімге арналған нұсқаулық», «Курсалды тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулық», «Қашықтықтан оқыту кезеңінде мектепте орындауға арналған тапсырмалармен» қамтамасыз етеді.          

Мұғалімдерге арналған үшінші (негізгі) деңгейдегі бағдарламаның мақсаты: - оқытудың тәжірибелік дағдыларын дамыту; оқы

#5 слайд
         Мұғалімдерге арналған үшінші (негізгі) деңгейдегі бағдарламаның мақсаты: - оқытудың тәжірибелік дағдыларын дамыту; оқытудағы әдістемелік- дидактикалық тәсілдер қатарын кеңейту; сабақты жоспарлау саласындағы құзыреттілікті жақсарту; - этикалық және моральдық нормалар, мұғалім кәсібінің құндылығы туралы білімді кеңейту.          Курстың басым бағыттары 7 модульмен белгіленген:  • оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; • сыни тұрғыдан ойлауға оқыту; • оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; • оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; • талантты және дарынды балаларды оқыту; • оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; • оқытудағы басқару және көшбасшылық.           Курс өтетін орын: Педагогикалық шеберлік орталығы, Педагогикалық шеберлік орталығының Көкшетау, Семей, Талдықорған, Өскемен, Орал қалаларындағы филиалдары, Ақтөбе, Павлодар, Тараз, Шымкент қ.қ. Мемлекеттік педагогикалық институттар жанындағы өңірлік орталықтар, «Өрлеу» біліктілікті арттырудың ұлттық орталығы» АҚ және өңірлік біліктілікті арттыру институттары.

5 слайд

         Мұғалімдерге арналған үшінші (негізгі) деңгейдегі бағдарламаның мақсаты: - оқытудың тәжірибелік дағдыларын дамыту; оқытудағы әдістемелік- дидактикалық тәсілдер қатарын кеңейту; сабақты жоспарлау саласындағы құзыреттілікті жақсарту; - этикалық және моральдық нормалар, мұғалім кәсібінің құндылығы туралы білімді кеңейту.          Курстың басым бағыттары 7 модульмен белгіленген:  • оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; • сыни тұрғыдан ойлауға оқыту; • оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; • оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; • талантты және дарынды балаларды оқыту; • оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; • оқытудағы басқару және көшбасшылық.           Курс өтетін орын: Педагогикалық шеберлік орталығы, Педагогикалық шеберлік орталығының Көкшетау, Семей, Талдықорған, Өскемен, Орал қалаларындағы филиалдары, Ақтөбе, Павлодар, Тараз, Шымкент қ.қ. Мемлекеттік педагогикалық институттар жанындағы өңірлік орталықтар, «Өрлеу» біліктілікті арттырудың ұлттық орталығы» АҚ және өңірлік біліктілікті арттыру институттары.

Жаңа форматты курстың оқытылу деңгейі Жаңа форматты курстың оқытылу деңгейіЖоғарғы деңгей Жоғарғы деңгейІ - деңгей І - деңг

#6 слайд
Жаңа форматты курстың оқытылу деңгейі Жаңа форматты курстың оқытылу деңгейіЖоғарғы деңгей Жоғарғы деңгейІ - деңгей І - деңгейІІ - деңгей ІІ - деңгейЖоғарғы санатты Жоғарғы санаттыБірінші санатты санатты Бірінші санатты санаттыЕкінші санатты, педагогикалық өтілі 5 жыл кем емес Екінші санатты, педагогикалық өтілі 5 жыл кем емес Шығармашылықпен жұмыс істейтін, 5 жыл көлемінде кемінде бір рет біліктілік арттыру курсынан білімін жетілдірген Шығармашылықпен жұмыс істейтін, 5 жыл көлемінде кемінде бір рет біліктілік арттыру курсынан білімін жетілдірген

6 слайд

Жаңа форматты курстың оқытылу деңгейі Жаңа форматты курстың оқытылу деңгейіЖоғарғы деңгей Жоғарғы деңгейІ - деңгей І - деңгейІІ - деңгей ІІ - деңгейЖоғарғы санатты Жоғарғы санаттыБірінші санатты санатты Бірінші санатты санаттыЕкінші санатты, педагогикалық өтілі 5 жыл кем емес Екінші санатты, педагогикалық өтілі 5 жыл кем емес Шығармашылықпен жұмыс істейтін, 5 жыл көлемінде кемінде бір рет біліктілік арттыру курсынан білімін жетілдірген Шығармашылықпен жұмыс істейтін, 5 жыл көлемінде кемінде бір рет біліктілік арттыру курсынан білімін жетілдірген

#7 слайд

7 слайд

Курстың оқытылу кезеңдері Курстың оқытылу кезеңдеріІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде) І

#8 слайд
Курстың оқытылу кезеңдері Курстың оқытылу кезеңдеріІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде) І – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде)ІІ – кезең: қашықтықтан оқыту кезеңі - оқыту кезеңі мектепте, сыныпта тәжірибие жүргізуге, мұғалім зерттеуінің мәліметтер топтастырылған портфолио жинақтауға, рефлексивті есеп жазуға бағытталған ІІ – кезең: қашықтықтан оқыту кезеңі - оқыту кезеңі мектепте, сыныпта тәжірибие жүргізуге, мұғалім зерттеуінің мәліметтер топтастырылған портфолио жинақтауға, рефлексивті есеп жазуға бағытталғанІІІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде) ІІІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде)

8 слайд

Курстың оқытылу кезеңдері Курстың оқытылу кезеңдеріІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде) І – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде)ІІ – кезең: қашықтықтан оқыту кезеңі - оқыту кезеңі мектепте, сыныпта тәжірибие жүргізуге, мұғалім зерттеуінің мәліметтер топтастырылған портфолио жинақтауға, рефлексивті есеп жазуға бағытталған ІІ – кезең: қашықтықтан оқыту кезеңі - оқыту кезеңі мектепте, сыныпта тәжірибие жүргізуге, мұғалім зерттеуінің мәліметтер топтастырылған портфолио жинақтауға, рефлексивті есеп жазуға бағытталғанІІІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде) ІІІ – кезең: аудиториялық (біліктілік арттыру орталығында бір ай көлемінде)

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
ppt
14.12.2018
659
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі