Материалдар / Жаңа оқу бағдарламасы бойынша мұғалімге арналған нұсқа
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңа оқу бағдарламасы бойынша мұғалімге арналған нұсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңашыл оқыту бағдарламасы аясында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
517
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңа оқу бағдарламасы бойынша мұғалімге арналған нұсқасы

1 слайд
Жаңа оқу бағдарламасы бойынша мұғалімге арналған нұсқасы

1 слайд

Жаңа оқу бағдарламасы бойынша мұғалімге арналған нұсқасы

Бағдарламаның мақсаты: пәндер бойынша оқу бағдарламаларын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу мән мәтінінде мұға

2 слайд
Бағдарламаның мақсаты: пәндер бойынша оқу бағдарламаларын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу мән мәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Бағдарламаның міндеттері:   -мұғалімдердің пәндер бойынша оқу бағдарламаларының мазмұнын білуін қамтамасыз ету; -пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын қолдануды үйрету; -пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды үйрету.  

2 слайд

Бағдарламаның мақсаты: пәндер бойынша оқу бағдарламаларын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу мән мәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Бағдарламаның міндеттері:   -мұғалімдердің пәндер бойынша оқу бағдарламаларының мазмұнын білуін қамтамасыз ету; -пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын қолдануды үйрету; -пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды үйрету.  

Күтілетін оқу нәтижелері: -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларының мақсаттарын, міндеттерін, құрылымын және мазмұн

3 слайд
Күтілетін оқу нәтижелері:   -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларының мақсаттарын, міндеттерін, құрылымын және мазмұнын біледі және түсінеді; -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана біледі; -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолдана біледі.

3 слайд

Күтілетін оқу нәтижелері:   -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларының мақсаттарын, міндеттерін, құрылымын және мазмұнын біледі және түсінеді; -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана біледі; -мұғалімдер пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолдана біледі.

Құндылықтар мен дағдылар Құндылықтар Дағдылар - шығармашылық және сын тұрғысынан - сын тұрғысынан ойлау; ойлау; - білімд

4 слайд
Құндылықтар мен дағдылар Құндылықтар Дағдылар     - шығармашылық және сын тұрғысынан - сын тұрғысынан ойлау; ойлау; - білімді шығармашылық тұрғыда қолдана - қарым-қатынас жасау қабілеті; білу қабілеті; - өзгелердің мәдениетіне және - проблемаларды шешу қабілеті; көзқарастарына құрметпен қарау;- ғылыми-зерттеу дағдылары; - жауапкершілік; - қарым-қатынас дағдылары (тілдік - денсаулық, достық және айналадағыларға дағдыларды қоса алғанда); қамқорлық көрсету; - жеке және топпен жұмыс істей білу - өмір бойы оқуға дайын болу. қабілеті;   - АКТ саласындағы дағдылар.

4 слайд

Құндылықтар мен дағдылар Құндылықтар Дағдылар     - шығармашылық және сын тұрғысынан - сын тұрғысынан ойлау; ойлау; - білімді шығармашылық тұрғыда қолдана - қарым-қатынас жасау қабілеті; білу қабілеті; - өзгелердің мәдениетіне және - проблемаларды шешу қабілеті; көзқарастарына құрметпен қарау;- ғылыми-зерттеу дағдылары; - жауапкершілік; - қарым-қатынас дағдылары (тілдік - денсаулық, достық және айналадағыларға дағдыларды қоса алғанда); қамқорлық көрсету; - жеке және топпен жұмыс істей білу - өмір бойы оқуға дайын болу. қабілеті;   - АКТ саласындағы дағдылар.

Оқу бағдарламасының үйлесімділігі Жоғары көрсеткіштерге жеткен білім беру жүйелеріне жасалған талдау оқу бағдарламасының «ү

5 слайд
Оқу бағдарламасының үйлесімділігі   Жоғары көрсеткіштерге жеткен білім беру жүйелеріне жасалған талдау оқу бағдарламасының «үйлесімділігі» бүкіл елдегі білім беру стандарттарын жетілдіру үшін аса маңызды болып табылатынын көрсетіп отыр (Schmidt and Prawat, 2006). Оқу бағдарламасын жаңарту тұрғысынан «үйлесімділік» оқу бағдарламасы қалай қабылданып, қалай іс жүзінде орындалатынына қатысы бар барлық компоненттер бірлесіп әрекет етіп, бір-бірін толықтырып, нығайтады дегенді білдіреді (Oates, 2010). Демек, оқу бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылуы тиіс (Roach et al., 2008). Мұны төмендегі сызбадан (1-сурет) көруге болады:

5 слайд

Оқу бағдарламасының үйлесімділігі   Жоғары көрсеткіштерге жеткен білім беру жүйелеріне жасалған талдау оқу бағдарламасының «үйлесімділігі» бүкіл елдегі білім беру стандарттарын жетілдіру үшін аса маңызды болып табылатынын көрсетіп отыр (Schmidt and Prawat, 2006). Оқу бағдарламасын жаңарту тұрғысынан «үйлесімділік» оқу бағдарламасы қалай қабылданып, қалай іс жүзінде орындалатынына қатысы бар барлық компоненттер бірлесіп әрекет етіп, бір-бірін толықтырып, нығайтады дегенді білдіреді (Oates, 2010). Демек, оқу бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылуы тиіс (Roach et al., 2008). Мұны төмендегі сызбадан (1-сурет) көруге болады:

 . Оқу бағдарламасының үйлесімділігі

6 слайд
  . Оқу бағдарламасының үйлесімділігі  

6 слайд

  . Оқу бағдарламасының үйлесімділігі  

Биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты оқушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мән

7 слайд
Биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты оқушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мәнін, дамуын, оның түрлі ұйымдасу деңгейлерінде көрініс табуын түсіндіру; өмірдің ең басты құндылық ретіндегі маңызын түсінетін жан-жақты дамыған тұлғаны дайындау болып табылады. Биология жаратылыстану ғылымдарының құрамдас бөлігі ретінде оқушыларға қоршаған ортаның көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білім береді, тірі ағзалардың даму заңдары мен заңдылықтарын қарастырады, сонымен қатар табиғат әлемінің таңғажайып құбылыстарын зерделеуге және зерттеуге мүмкіндік береді. Биология пәнін оқу оқушылардың алған білімдерін қолдану арқылы зерттеу нысандарын бақылау , топтастыру, жүйелендіру, салыстыру, талдау, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, үлгілеу және жобалау сияқты дағдыларын дамытуға көмектеседі.   Оқушылар биологияны оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде қолдана алады. «БИОЛОГИЯ» ЖӘНЕ «ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

7 слайд

Биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты оқушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мәнін, дамуын, оның түрлі ұйымдасу деңгейлерінде көрініс табуын түсіндіру; өмірдің ең басты құндылық ретіндегі маңызын түсінетін жан-жақты дамыған тұлғаны дайындау болып табылады. Биология жаратылыстану ғылымдарының құрамдас бөлігі ретінде оқушыларға қоршаған ортаның көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білім береді, тірі ағзалардың даму заңдары мен заңдылықтарын қарастырады, сонымен қатар табиғат әлемінің таңғажайып құбылыстарын зерделеуге және зерттеуге мүмкіндік береді. Биология пәнін оқу оқушылардың алған білімдерін қолдану арқылы зерттеу нысандарын бақылау , топтастыру, жүйелендіру, салыстыру, талдау, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, үлгілеу және жобалау сияқты дағдыларын дамытуға көмектеседі.   Оқушылар биологияны оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде қолдана алады. «БИОЛОГИЯ» ЖӘНЕ «ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

Негізгі орта білім деңгейінде биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты – органикалық әлемнің әралуандылығын, ондағы үдер

8 слайд
Негізгі орта білім деңгейінде биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты – органикалық әлемнің әралуандылығын, ондағы үдерістер мен заңдылықтардың мәнін түсіну үшін оқушылардың білік пен дағдыларын қалыптастыру және дамыту болып табылады. Бұл мақсатқа қол жеткізу үшін төмендегі міндеттерді шешу қажет болады: - Жер бетіндегі бар тіршіліктің құндылығын түсіну үшін өмірдің құрылымды-функционалды және генетикалық негіздері туралы, тірі табиғаттың негізгі патшылықтары ағзаларының көбеюі мен дамуы, экожүйе, биоалуантүрлілік, эволюция туралы білімдерді игеру; -экологиялық этика нормалары мен ережелерін, табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру; -саламатты өмір салтының негізі – генетикалық сауаттылықты қалыптастыру, психикалық, тән және моральдық денсаулық сақтау; -оқушыны жеке тұлға ретінде дамыту, биологиялық білімдерін тәжірибеде қолдануға, медицина, ауыл шаруашылығы, биотехнология, табиғатты оңтайлы пайдалану және табиғатты қорғау саласындағы іс-шараларға қатысуға ұмтылысын дамыту; -іс-әрекеттік ұстанымға сәйкес пәннің мазмұнын зерделеу (оқу бағдарламасы, 7-9-сыныптар).

8 слайд

Негізгі орта білім деңгейінде биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты – органикалық әлемнің әралуандылығын, ондағы үдерістер мен заңдылықтардың мәнін түсіну үшін оқушылардың білік пен дағдыларын қалыптастыру және дамыту болып табылады. Бұл мақсатқа қол жеткізу үшін төмендегі міндеттерді шешу қажет болады: - Жер бетіндегі бар тіршіліктің құндылығын түсіну үшін өмірдің құрылымды-функционалды және генетикалық негіздері туралы, тірі табиғаттың негізгі патшылықтары ағзаларының көбеюі мен дамуы, экожүйе, биоалуантүрлілік, эволюция туралы білімдерді игеру; -экологиялық этика нормалары мен ережелерін, табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру; -саламатты өмір салтының негізі – генетикалық сауаттылықты қалыптастыру, психикалық, тән және моральдық денсаулық сақтау; -оқушыны жеке тұлға ретінде дамыту, биологиялық білімдерін тәжірибеде қолдануға, медицина, ауыл шаруашылығы, биотехнология, табиғатты оңтайлы пайдалану және табиғатты қорғау саласындағы іс-шараларға қатысуға ұмтылысын дамыту; -іс-әрекеттік ұстанымға сәйкес пәннің мазмұнын зерделеу (оқу бағдарламасы, 7-9-сыныптар).

Жалпы орта білім деңгейінде биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты – оқушылардың заман талаптарына сай білімдері мен бі

9 слайд
Жалпы орта білім деңгейінде биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты – оқушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мәнін, дамуын, оның түрлі ұйымдасу деңгейлерінде көрініс табуын түсіндіру; өмірдің ең басты құндылық ретіндегі маңызын түсінетін жан- жақты дамыған тұлғаны дайындау. Аталған мақсатқа жету үшін төмендегі міндеттерді шешу қажет: • табиғаттың даму заңдарын түсіну негізінде адамның табиғаттағы рөлін анықтайтын маңызды биологиялық білім мен білік ауқымын кеңейту; • табиғаттың даму және тіршілік ету заңдарын жаңа білім алу, оларды ары қарай дамыту және тереңдету негізі және құралы ретінде қолдану; • білім және ғылыми дүниетаным негіздерін игеру барысында шығармашылық дербестік пен сын тұрғысынан ойлау қабілетін, зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру; • әдеп мәселелерімен және қоғамның әлеуметтік өмірі мен еңбек қызметіне тікелей қатысумен байланысты шешімдерді өз бетінше қабылдауға дайын болып, қоршаған өмірде еркін бағдарлануға мүмкіндік беретін бастамашыл тұлға қасиеттерін дамыту;   • оқушылардың білім алуды және өздігінен білім алуды жалғастыру үшін қажетті зияткерлік дағдыларын дамыту (оқу бағдарламасы, 10-11-сыныптар).

9 слайд

Жалпы орта білім деңгейінде биология бойынша оқу бағдарламасының мақсаты – оқушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мәнін, дамуын, оның түрлі ұйымдасу деңгейлерінде көрініс табуын түсіндіру; өмірдің ең басты құндылық ретіндегі маңызын түсінетін жан- жақты дамыған тұлғаны дайындау. Аталған мақсатқа жету үшін төмендегі міндеттерді шешу қажет: • табиғаттың даму заңдарын түсіну негізінде адамның табиғаттағы рөлін анықтайтын маңызды биологиялық білім мен білік ауқымын кеңейту; • табиғаттың даму және тіршілік ету заңдарын жаңа білім алу, оларды ары қарай дамыту және тереңдету негізі және құралы ретінде қолдану; • білім және ғылыми дүниетаным негіздерін игеру барысында шығармашылық дербестік пен сын тұрғысынан ойлау қабілетін, зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру; • әдеп мәселелерімен және қоғамның әлеуметтік өмірі мен еңбек қызметіне тікелей қатысумен байланысты шешімдерді өз бетінше қабылдауға дайын болып, қоршаған өмірде еркін бағдарлануға мүмкіндік беретін бастамашыл тұлға қасиеттерін дамыту;   • оқушылардың білім алуды және өздігінен білім алуды жалғастыру үшін қажетті зияткерлік дағдыларын дамыту (оқу бағдарламасы, 10-11-сыныптар).

10 слайд

10 слайд

Спиральді оқу бағдарламасы Спиральділік қағидаты бойынша құрылған оқу бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (19

11 слайд
Спиральді оқу бағдарламасы Спиральділік қағидаты бойынша құрылған оқу бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Сонымен қатар, «жұмыс негізіне баланың бұрынғы өз тәжірибесі перне қоры, мағлұматы салынып, дәл айтқанда, балаға танымал жақын нәрседен басталғаны» (Ж. Аймауытұлы, 1929) абзал.

11 слайд

Спиральді оқу бағдарламасы Спиральділік қағидаты бойынша құрылған оқу бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Сонымен қатар, «жұмыс негізіне баланың бұрынғы өз тәжірибесі перне қоры, мағлұматы салынып, дәл айтқанда, балаға танымал жақын нәрседен басталғаны» (Ж. Аймауытұлы, 1929) абзал.

Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: -белсенді (жұмыс үдерісінд

12 слайд
Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: -белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); -бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); -таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

12 слайд

Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: -белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); -бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); -таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд