Жаңартылған бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазығұрт ауданы
«Еңбек» жалпы орта мектебінің
Информатика
пәнінің мұғалімі:
Тайсалова Ақнұр
Қалдарбекқызы
1 слайд
Қазығұрт ауданы «Еңбек» жалпы орта мектебінің Информатика пәнінің мұғалімі: Тайсалова Ақнұр Қалдарбекқызы
2 слайд
Елбасы Н.Ә Назарбаев жылдар бойы білім
және ғылым саласына ұдайы көңіл бөліп
келеді. Биылғы «Қазақстанның үшінші
жаңғыруы: жаһандық бәсекеге
қабілеттілік» атты Қазақстан халқына
Жолдауында бұл мәселе назардан тыс
қалған жоқ. «Ең алдымен, білім беру
жүйесінің рөлі өзгеруге тиіс.
Біздің міндетіміз — білім беруді
экономикалық өсудің жаңа моделінің
орталық буынына айналдыру. Оқыту
бағдарламаларын оқушылардың сыни
ойлау қабілетін және өз бетімен іздену
дағдыларын дамытуға бағыттау қажет»
2 слайд
Елбасы Н.Ә Назарбаев жылдар бойы білім және ғылым саласына ұдайы көңіл бөліп келеді. Биылғы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты Қазақстан халқына Жолдауында бұл мәселе назардан тыс қалған жоқ. «Ең алдымен, білім беру жүйесінің рөлі өзгеруге тиіс. Біздің міндетіміз — білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқыту бағдарламаларын оқушылардың сыни ойлау қабілетін және өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға бағыттау қажет»
3 слайд
Оқу мен оқытудағы
жаңа тәсілдер Оқу мен оқытудағы
жаңа тәсілдерСыни тұрғыдан
ойлауға үйрету
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйретуОқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Оқушыларға білім беруде жаңа
тәсілдерді «Диалогты оқыту
әдісі» және «Қалай оқу керектігін
үйрету» туралы түсінік .Оқушыларға қалай оқуды үйрету,
сабақта берген білімді сабақтан тыс
уақытта да қолдана білуіне жағдай
жасау
Әңгіменің түрлері
- Зерттеушілік
- Куммулятивтік
- Әңгіме Дебат
Оқушыларға қалай оқуды үйрету,
сабақта берген білімді сабақтан тыс
уақытта да қолдана білуіне жағдай
жасау
Әңгіменің түрлері
- Зерттеушілік
- Куммулятивтік
- Әңгіме Дебат
Оқытуда оқушылардың және
мұғалімдердің
сыни тұрғыда ойлауын
дамытатын түрлі
стратегиялар мен әдіс түрлерін
қолданудың тиімділігі туралы
Бағалаудың түрлері туралы
теориялық білім және
бағалаудың әр түрлі
формалары қамтылған
Бағалаудың түрлері:
Суммативтік – қорытынды бағалар,
экзамен,
ҰБТ баллдары
Формативтік бағалау – оқыту үшін
бағалау (смайлик, светофор т.б.)Оқыту мен оқуда
АКТ пайдалану
Оқыту мен оқуда
АКТ пайдалану
Оқытуда оқушылардың
сандық
сауаттылықтарын
арттыру,
жаңа технологиялар,
компьютер,
интернет
т. б. жұмыс жасауға баулуАКТ мұғалімді ауыстырушы
емес,
мұғалім құралы болуы керек
Бұл модуль бойынша
АКТ тек мұғалім ғана емес
оқушыда
пайдалануы тиіс
АКТ мұғалімді ауыстырушы
емес,
мұғалім құралы болуы керек
Бұл модуль бойынша
АКТ тек мұғалім ғана емес
оқушыда
пайдалануы тиісЖеті модуль
Жеті модуль
сыни тұрғыдан ойлау сұрақтар қойып,
шешімін табуды қажет ететін мәселені
анықтаудан басталады. Бұл жерде
таным үдерісі өзінің кез-келген
кезеңінде мәселелерді шешу мен өзінің
жеке қызығушылығы мен
қажеттіліктерінен пайда болатын
сұрақтарға жауап беруге деген
талпыныспен сипатталады. Талантты және
дарынды
балаларды оқыту
Талантты және
дарынды
балаларды оқытуОқушылардың жас
ерекшеліктеріне қарай
оқыту
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне қарай
оқыту
Талантты және дарынды
оқушыны
анықтау, оларды
дамытатын
тапсырмалардың т. б.
қамтылуы,
сабақтарда
қолданылуының
маңыздылығы
Дарынды балаларды
анықтау
- Белгілі бір ғылымға
бейім
- Өнерге бейім
- Көшбасшылық қабілеті
бар
- Физикалық дамуы
жақсы
Оқу барысында сыныпта
жасы кіші оқушыны
анықтап,
жас ерекшелігіне
байланысты
тапсырмаларды беру
көзделген,
оқушымен жекелей
жұмыс жасауЖас ерекшеліктеріне
қарай
тапсырмалар,
материалдар,
ресурстар дайындау
Жас ерекшеліктеріне
қарай
тапсырмалар,
материалдар,
ресурстар дайындауОқытудағы
басқару
және
көшбасшылық
Оқытудағы
басқару
және
көшбасшылық
Көшбасшылыққа жетелеу,
баланың көшбасшылығын
көре білу, үлкен топтарға
көшбасшылыққа ұмтылуға
бағыттау және оқытуОқыту барысында әртүрлі
топтардағы
көшбасшыларды
анықтау, қолдау көрсету
Оқыту барысында әртүрлі
топтардағы
көшбасшыларды
анықтау, қолдау көрсету
3 слайд
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерСыни тұрғыдан ойлауға үйрету Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқыту әдісі» және «Қалай оқу керектігін үйрету» туралы түсінік .Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасау Әңгіменің түрлері - Зерттеушілік - Куммулятивтік - Әңгіме Дебат Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасау Әңгіменің түрлері - Зерттеушілік - Куммулятивтік - Әңгіме Дебат Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар мен әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы Бағалаудың түрлері туралы теориялық білім және бағалаудың әр түрлі формалары қамтылған Бағалаудың түрлері: Суммативтік – қорытынды бағалар, экзамен, ҰБТ баллдары Формативтік бағалау – оқыту үшін бағалау (смайлик, светофор т.б.)Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т. б. жұмыс жасауға баулуАКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы керек Бұл модуль бойынша АКТ тек мұғалім ғана емес оқушыда пайдалануы тиіс АКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы керек Бұл модуль бойынша АКТ тек мұғалім ғана емес оқушыда пайдалануы тиісЖеті модуль Жеті модуль сыни тұрғыдан ойлау сұрақтар қойып, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтаудан басталады. Бұл жерде таным үдерісі өзінің кез-келген кезеңінде мәселелерді шешу мен өзінің жеке қызығушылығы мен қажеттіліктерінен пайда болатын сұрақтарға жауап беруге деген талпыныспен сипатталады. Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды балаларды оқытуОқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т. б. қамтылуы, сабақтарда қолданылуының маңыздылығы Дарынды балаларды анықтау - Белгілі бір ғылымға бейім - Өнерге бейім - Көшбасшылық қабілеті бар - Физикалық дамуы жақсы Оқу барысында сыныпта жасы кіші оқушыны анықтап, жас ерекшелігіне байланысты тапсырмаларды беру көзделген, оқушымен жекелей жұмыс жасауЖас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындау Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындауОқытудағы басқару және көшбасшылық Оқытудағы басқару және көшбасшылық Көшбасшылыққа жетелеу, баланың көшбасшылығын көре білу, үлкен топтарға көшбасшылыққа ұмтылуға бағыттау және оқытуОқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көрсету Оқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көрсету
4 слайд
Оқушыларды оқыту
барысындағы
белсенділігін арттыру
үшін өзара бағалауды
қалыптастыру
Қалыптастырушы
бағалау арқылы
оқушыларды топтық
жұмысқа деген
белсенділігін арттыру
Оқушыларды өзін-өзі
қадағалай алатын іс-
әрекетін ретімен
орындап өзін-өзі
жетілдіретін
шығармашыл, ізденімпаз
тұлға қалыптасады.
Зерттеу
тақырыбым
Мақсатым Міндетім
Күтілетін
нәтиже
Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
4 слайд
Оқушыларды оқыту барысындағы белсенділігін арттыру үшін өзара бағалауды қалыптастыру Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушыларды топтық жұмысқа деген белсенділігін арттыру Оқушыларды өзін-өзі қадағалай алатын іс- әрекетін ретімен орындап өзін-өзі жетілдіретін шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптасады. Зерттеу тақырыбым Мақсатым Міндетім Күтілетін нәтиже Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
5 слайд
ІІІ.
КРИТЕРИАЛДЫ
БАҒАЛАУ
5 слайд
ІІІ. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
6 слайд
Критериалды бағалау кезінде
оқушылардың үлгерімі алдын-ала
белгіленген критерийлердің нақты
жиынтығының көмегімен өлшенеді.
Оқушылардың пән бойынша оқу
жетістіктері екі тәсілмен
бағаланады: қалыптастырушы
бағалау (ҚБ) және жиынтық бағалау
(ЖБ).
6 слайд
Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. Оқушылардың пән бойынша оқу жетістіктері екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау (ҚБ) және жиынтық бағалау (ЖБ).
7 слайд
7 слайд
8 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ЕНГІЗУ
СЕБЕБІ:
Бес балдық жүйенің
қазіргі заманға сай
білім жүйесін,
қанағаттандыра
алмауы. Білім
алушының оқу
жетістіктерін
бағалауға негіз
болатын белгі.
Әлеуметтік
сұраныстардың
өзгеруі.
Оқушы танымындағы
өзгерістермен білім
саласындағы
қалыптасқан
қайшылықтарды
шешу.
8 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ЕНГІЗУ СЕБЕБІ: Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін, қанағаттандыра алмауы. Білім алушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі. Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі. Оқушы танымындағы өзгерістермен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтарды шешу.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд