«Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында дене тәрбиесі сабағындағы физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырып: «Жаңартылған білім беру бағдарламасы
аясында дене тәрбиесі сабағындағы физикалық
қасиеттерді дамыту және жетілдіру»
ПӘН ОҚЫТУШЫСЫ: ЕРМАШ АИДА
1 слайд
Тақырып: «Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында дене тәрбиесі сабағындағы физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру» ПӘН ОҚЫТУШЫСЫ: ЕРМАШ АИДА
2 слайд
Адамның физикалық дамуын оңтайландыру,
әрқайсысына тән дене қасиеттерін және
олармен байланысты қабілеттерді әлеуметтік
белсенді адамды сипаттайтын рухани-
адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеумен
бірлікте жан-жақты жетілдіру; осы негізде
қоғамның әрбір мүшесінің жемісті еңбекке
және қызметтің басқа түрлеріне
дайындығын қамтамасыз ету Физикалық
тәрбиенің
●
Сауықтыру (денсаулықты нығайту, дене бітімін
жақсарту, жоғары өнімділікке қол жеткізу және
қолдау);
●
Тәрбиелік немесе жалпы
педагогикалық(адамгершілік-ерік қасиеттерін
қалыптастыру, еңбекке және эстетикалық
тәрбиеге көмек)
●
Білім беру(қолданбалы және спорттық
дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру және
қажетті жетілдіруге жеткізу, арнайы білім алу)Мақсаты Міндеттері
2 слайд
Адамның физикалық дамуын оңтайландыру, әрқайсысына тән дене қасиеттерін және олармен байланысты қабілеттерді әлеуметтік белсенді адамды сипаттайтын рухани- адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіру; осы негізде қоғамның әрбір мүшесінің жемісті еңбекке және қызметтің басқа түрлеріне дайындығын қамтамасыз ету Физикалық тәрбиенің ● Сауықтыру (денсаулықты нығайту, дене бітімін жақсарту, жоғары өнімділікке қол жеткізу және қолдау); ● Тәрбиелік немесе жалпы педагогикалық(адамгершілік-ерік қасиеттерін қалыптастыру, еңбекке және эстетикалық тәрбиеге көмек) ● Білім беру(қолданбалы және спорттық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру және қажетті жетілдіруге жеткізу, арнайы білім алу)Мақсаты Міндеттері
3 слайд
Дене тәрбиесі
бұл нақты мазмұны қимыл-қозғалысқа баулу, дене
сапаларын тәрбиелеу, арнайы дене тәрбиесі
білімдерін игеру және дене тәрбиесіне саналы
қажеттілікті қалыптастыру болып табылатын білім
беру түрі.
Физикалық қасиеттер - бұл туа біткен морфологиялық және функционалдық қасиеттер,
соның арқасында адам барлық қозғалыс әрекеттерінде өзінің толық көрінісін алған
физикалық белсенділікке ие бола алады.
Негізгі физикалық қасиеттер - күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік және икемділік. Бұл
қасиеттердің барлығы жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін жеңіл атлетикада бір
дәрежеде қажет.
3 слайд
Дене тәрбиесі бұл нақты мазмұны қимыл-қозғалысқа баулу, дене сапаларын тәрбиелеу, арнайы дене тәрбиесі білімдерін игеру және дене тәрбиесіне саналы қажеттілікті қалыптастыру болып табылатын білім беру түрі. Физикалық қасиеттер - бұл туа біткен морфологиялық және функционалдық қасиеттер, соның арқасында адам барлық қозғалыс әрекеттерінде өзінің толық көрінісін алған физикалық белсенділікке ие бола алады. Негізгі физикалық қасиеттер - күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік және икемділік. Бұл қасиеттердің барлығы жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін жеңіл атлетикада бір дәрежеде қажет.
4 слайд
ФИЗИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ
ФИЗИКАЛЫҚ БІЛІМ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРДІ ДАМЫТУ
●
Арнайы физикалық білімді
беру
●
Спорттық қозғалыс
қабілеттіліктерін
қалыптастыру
●
Өмірлік маңызы бар қозғалыс
қабілеттерін қалыптастыру ●
Күштік қабілеттері
●
Жылдамдыққа қабілеттілік
●
Төзімділік
●
Тепе-теңдікті сақтау
●
Ширақтылық
4 слайд
ФИЗИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ ФИЗИКАЛЫҚ БІЛІМ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРДІ ДАМЫТУ ● Арнайы физикалық білімді беру ● Спорттық қозғалыс қабілеттіліктерін қалыптастыру ● Өмірлік маңызы бар қозғалыс қабілеттерін қалыптастыру ● Күштік қабілеттері ● Жылдамдыққа қабілеттілік ● Төзімділік ● Тепе-теңдікті сақтау ● Ширақтылық
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Дене шынықтыру сабағында дәстүрлі дидактикалық әдістер қолданылады:
- ауызша
- визуалды
- практикалық жаттығулар
Ауызша әдістер жиі қолданылады:
- жаңа материал туралы хабарлама немесе элементтердің техникасына толықтырулар болған кездегі
түсініктемелер.
- студенттер техниканың жекелеген элементтерін орындайтын кезде түсіндірулер мен түсініктемелер,
қателіктер мен қателіктерді түзету.
Негізгі талап: түсініктемелердің нақтылығы мен дәлдігі. Түсініктеме дұрыс орындалған кезде
сабаққа деген қызығушылықты арттырып, оқуға деген ынтасын арттырады.
Оқушылардың сабақта белсенділігін арттыру үшін келесі сөздік әдістер қолданылады:
1) бұйрықтар: қайта құру мен түзілімдерге, залдың айналасындағы қозғалыстарға.
2) нұсқаулық (әдістемелік және ұйымдастырушылық)
3) санау: жылыту жаттығуларын орнында және серуендеу үшін.
6 слайд
Дене шынықтыру сабағында дәстүрлі дидактикалық әдістер қолданылады: - ауызша - визуалды - практикалық жаттығулар Ауызша әдістер жиі қолданылады: - жаңа материал туралы хабарлама немесе элементтердің техникасына толықтырулар болған кездегі түсініктемелер. - студенттер техниканың жекелеген элементтерін орындайтын кезде түсіндірулер мен түсініктемелер, қателіктер мен қателіктерді түзету. Негізгі талап: түсініктемелердің нақтылығы мен дәлдігі. Түсініктеме дұрыс орындалған кезде сабаққа деген қызығушылықты арттырып, оқуға деген ынтасын арттырады. Оқушылардың сабақта белсенділігін арттыру үшін келесі сөздік әдістер қолданылады: 1) бұйрықтар: қайта құру мен түзілімдерге, залдың айналасындағы қозғалыстарға. 2) нұсқаулық (әдістемелік және ұйымдастырушылық) 3) санау: жылыту жаттығуларын орнында және серуендеу үшін.
7 слайд
Визуалды әдістер
Визалды әдістер тікелей және жанама презентация көмегімен беріледі. Дене шынықтыру
сабағында мұғалімнің жаттығуынан басқа көрнекі құралдар: карточкалар, фильмдер, DVD және
видео материалдар қолданылады.
Дене шынықтыру сабағында көрсету ерекше рөл атқарады, өйткені оқушылар естігендерін
емес, көргендерін есте сақтайды. Сондықтан тікелей дисплейге қойылатын талаптарды сақтау
қажет. Ол дұрыс, нақты және қажетті кеңістік-уақыт сипаттамаларымен берілуі керек.
Нұсқаушының презентациясы көбінесе ауызша түсіндірмемен бірге жүреді.
7 слайд
Визуалды әдістер Визалды әдістер тікелей және жанама презентация көмегімен беріледі. Дене шынықтыру сабағында мұғалімнің жаттығуынан басқа көрнекі құралдар: карточкалар, фильмдер, DVD және видео материалдар қолданылады. Дене шынықтыру сабағында көрсету ерекше рөл атқарады, өйткені оқушылар естігендерін емес, көргендерін есте сақтайды. Сондықтан тікелей дисплейге қойылатын талаптарды сақтау қажет. Ол дұрыс, нақты және қажетті кеңістік-уақыт сипаттамаларымен берілуі керек. Нұсқаушының презентациясы көбінесе ауызша түсіндірмемен бірге жүреді.
8 слайд
Практикалық жаттығулар әдісі
Өте үлкен және маңызды әдістер тобы - жаттығуларды практикалық орындау. Оқушы жаттығуларды қанша
біліп, көргенімен, өзі орындамаса, ол оны ешқашан игермейді. Барлық қимылдар сіздің денеңіз арқылы
сезілуі керек, жаттығуды бірнеше рет қайталаған кезде ғана олар есте сақталады.
Жаттығудың практикалық әдістері:
- біртұтас әдіс: қатаң реттелген жаттығу, ішінара реттелген жаттығу.
- бөлшектелген жаттығу
- ойын әдісі
-конкурстық әдіс Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең -
есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.
~Конфуции~
8 слайд
Практикалық жаттығулар әдісі Өте үлкен және маңызды әдістер тобы - жаттығуларды практикалық орындау. Оқушы жаттығуларды қанша біліп, көргенімен, өзі орындамаса, ол оны ешқашан игермейді. Барлық қимылдар сіздің денеңіз арқылы сезілуі керек, жаттығуды бірнеше рет қайталаған кезде ғана олар есте сақталады. Жаттығудың практикалық әдістері: - біртұтас әдіс: қатаң реттелген жаттығу, ішінара реттелген жаттығу. - бөлшектелген жаттығу - ойын әдісі -конкурстық әдіс Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін. ~Конфуции~
9 слайд
Назарларыңызға рахмет!
9 слайд
Назарларыңызға рахмет!