Материалдар / Жаңартылған білім беру жағдайында пән бойынша инклюзивті білім беру мәселелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңартылған білім беру жағдайында пән бойынша инклюзивті білім беру мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал инклюзивті сыныптарда сабақ беретін ұстаздарға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
663
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: «Жаңартылған білім беру жағдайында пән бойынша инклюзивті білім беру мәселелері»

1 слайд
Тақырыбы: «Жаңартылған білім беру жағдайында пән бойынша инклюзивті білім беру мәселелері»

Инклюзивті оқыту – барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтам

2 слайд
Инклюзивті оқыту – барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісінің дамуы. Инклюзивті білім беру дегеніміз - барлық балаларды, соның ішінде мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу-педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат. 

И н к л ю з и в т і о қ ы т уАдамдармен қарым - қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді. Барлық балаларға

3 слайд
И н к л ю з и в т і о қ ы т уАдамдармен қарым - қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді. Барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді. Оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс - әрекетіне қатысуға мүмкіндік береді.Әр бала өз үйіне жақын орналасқан мектепте сапалы білім алуға құқылы!!!

1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір адам сезуге және ойлауғ

4 слайд
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы. 4. Барлық адам бір - біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру. 8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді. Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:

Халықаралық құқықтық құжаттардағы мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың еркіндігі мен бостандығы туралы негізгі ережелер 1989 жылғы 2

5 слайд
Халықаралық құқықтық құжаттардағы мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың еркіндігі мен бостандығы туралы негізгі ережелер 1989 жылғы 20 қарашадағы Біріккен Ұлттар Ұйымы Бас Ассамблеясында қабылданған Бала құқығы туралы Конвенция; 1975 жылы БҰҰ Ассамблеясында қабылданған мүгедектердің құқығы туралы Декларация; 1971 жылы БҰҰ қабылдаған ақыл-ой дамуы кешеуілдеген тұлғалардың құқығын қорғау Декларациясы; Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға арнайы білім беру және жағдайын реттеу үшін “Саламандық декларация” (1994). Қазақстан республикасындағы инклюзивті білім беру жүйесінің нормативтік- құқықтық базасы «Білім беру туралы» заң; Қазақстан Республикасында «Мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік қорғау туралы» заңы; “ Бала құқықтары туралы Конвенция” (1989) ; “ Мүгедектердің құқықтарының тепе-теңдігін қамтамасыз ету туралы ережелер” (1993); «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзете қолдау туралы» заңы (2002); Қазақстан Республикасының 2011-2020 жылдарға арналған білім беруді дамытуМемлекеттік бағдарламасында.

Инклюзивті білім берудің проблемалары және шешу Инклюзивті білім берудің проблемалары және шешу жолдарыжолдары Білім беру ұйымд

6 слайд
Инклюзивті білім берудің проблемалары және шешу Инклюзивті білім берудің проблемалары және шешу жолдарыжолдары Білім беру ұйымдары мүмкіндігі шектеулі балаларды қабылдауға дайын емес. Мүмкіндігі шектеулі балаларға жалпы білім беру мектебінде білім алу қолжетімді болу мақсатымен мектептердегі жүйені өзгерту. Пән мұғалімдері мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуға дайын емес. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту технологияларын барлық мұғалімдерге меңгерту қажет. Басқа оқушылардың ата –аналары дайын емес. Ерекше оқу қажеттілігі бар оқушылар туралы негативті көзқарасты жою бағытындағы жұмысты жүйелі түрде жүргізу. Сыныптастарында мүмкіндігі шектеулі балаларға деген оң көзқарастарын, теңбе-тең қарым-қатынастарын қалыптастыру. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға қорытынды аттестация өткізу мәселелері қарастырылмаған.

Инклюзивті саясатты дамыту ► Мектепті барлығы үшін дамыту ► Мектептің барлық жаңа қызметкерлерінің ұжымға сіңіп кетуін

7 слайд
Инклюзивті саясатты дамыту ► Мектепті барлығы үшін дамыту ► Мектептің барлық жаңа қызметкерлерінің ұжымға сіңіп кетуіне көмектесу; ► Мектептің маңайында тұратын барлық балалардың осында оқуын қамтамасыз етуге тырысады; ► Мектеп ғимараты физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдарға қолжетімді болуы ескеріледі; ► Мектепке жаңадан келген барлық оқушыларға мектепке бейімделуге жан жақты көмек беріледі;

 Мүмкіндігі шектеулі оқушылар жаңартылған білім беру үрдісіне қатыса алады.  Мүгедек балалар қазіргі қоғамға бейімделеді; 

8 слайд
 Мүмкіндігі шектеулі оқушылар жаңартылған білім беру үрдісіне қатыса алады.  Мүгедек балалар қазіргі қоғамға бейімделеді;  Бойындағы кемшіліктерді құндылыққа айналдырып, өзінің қадір- қасиетін сезінеді;  Мүмкіндігі шектеулі адамдарға қазіргі қоғамның көзқарасы өзгереді  Сабақ үстінде оқу үдерісіне қатысқан оқушылардың барлығы ынталандырылады;  Оқушылар бірге оқиды және біріне-бірі көмектеседі;  Мадақтау барлық оқушылардың оқуын жақсартуына ықпал етеді;  Сыныптағы тәртіп өзара құрметке негізделеді;  Барлық оқушылар сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларға жаппай қатысады;  Оқушылар арасындағы айырмашылық- оқыту үдерісінде қолданылатын ресурс;  Мұғалімдердің тәжірибесі толықтай қолданылады; Күтілетін нәтижеКүтілетін нәтиже

ИББ жаңартылған білім беру жүйесіне енгізу шарттары ИББ= С+О+4Б+Қ+Р+Б  ИББ- инклюзивті білім беру  С - сенім (ИББ әр жалпы

9 слайд
ИББ жаңартылған білім беру жүйесіне енгізу шарттары ИББ= С+О+4Б+Қ+Р+Б  ИББ- инклюзивті білім беру  С - сенім (ИББ әр жалпы білім беретін мектепте, әрқайсын ұжымның маңызды мүшесі деп санайды)  О - мектепке орналастыру, білім беру үрдісіне қатыстыру  4Б - бейімделген оқу жоспары, бейімді білім беру, бейімді бағалау, бейімді орта.  Қ – қолдау (мамандар, ұстаздар, оқушылар, ата –аналардың қолдауы және құқықтық қолдау)  Р –ресурстар (мүмкіндігі шектеулі балаларға қажетті ресурстардың барлығының болуы)  Б – басқару (барлық деңгейлердегі басқару жүйесінің болуы)

Барлығымыз үшін тең мүмкіндіктер! Инклюзивті оқытудың негізгі артықшылықтары: Инклюзивті білім беру «Өзіңнің жүрегіңді ашу кер

10 слайд
Барлығымыз үшін тең мүмкіндіктер! Инклюзивті оқытудың негізгі артықшылықтары: Инклюзивті білім беру «Өзіңнің жүрегіңді ашу керек. Тағы бір міндет - мұқтаж адамды шабыттандыру. Оған сенім білдіру арқылы шабыттандыру. Мұндай педагогика мүмкін, ол бар және де ол жағдайларға тәуелді емес.» Ш.А.Амонашвили Құрдастарымен қарым-қатынасӨз-өзіне сенімділікҚоғамның мүгедектік мәселесін түсінуі Мүгедек емес балалардың мейірімділігі мен түсінігін тәрбиелеу Қоғамға кірігу мен бейімделу Толыққанды білім