Материалдар / Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспарының көрсетілімі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспарының көрсетілімі

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жаңартылған білім бойынша сабақ беретін ұстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Тамыз 2019
507
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 29 орта мектебі Есбаева Майра Томановна 9-сынып Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Адам жанының құпиясы . Тақырыбы: Б.Майлин «Шұғ

1 слайд
№ 29 орта мектебі Есбаева Майра Томановна 9-сынып Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Адам жанының құпиясы . Тақырыбы: Б.Майлин «Шұғаның белгісі» Оқу мақсаттары 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.4.1 - автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу Саб ақ мақ сат ы Барлығы оқушылар: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылайды.Автор стиліне сай дәлелдемелер келтіре отырып, өз көзқарасымен шығармашылық жұмысты түрлендіре жазады (хат).Көпшілігі орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстырып анықтайды. Автор стилін талдап, шығармашылық жұмыс барысында кейіпкерге хат жазады .О қушылард ың қажеттілікте рін ескере отырып, SMART форматында жасалған. Бағалау критерийлері:көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; автор стиліне сүйенеді; шығармашыл ық жұмыс жазады;

1 слайд

№ 29 орта мектебі Есбаева Майра Томановна 9-сынып Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Адам жанының құпиясы . Тақырыбы: Б.Майлин «Шұғаның белгісі» Оқу мақсаттары 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.4.1 - автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу Саб ақ мақ сат ы Барлығы оқушылар: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылайды.Автор стиліне сай дәлелдемелер келтіре отырып, өз көзқарасымен шығармашылық жұмысты түрлендіре жазады (хат).Көпшілігі орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстырып анықтайды. Автор стилін талдап, шығармашылық жұмыс барысында кейіпкерге хат жазады .О қушылард ың қажеттілікте рін ескере отырып, SMART форматында жасалған. Бағалау критерийлері:көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; автор стиліне сүйенеді; шығармашыл ық жұмыс жазады;

Белсенді оқыту әдістері «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі Сыныппен жұмыс « Концептуал дық кестені» әдісі Топтық жұмыс «

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі Сыныппен жұмыс « Концептуал дық кестені» әдісі Топтық жұмыс «Кейіпкерме н сырласу» әдісі Жеке жұмыс«Салыстыр кестесі» әдісі Жеке жұмыс «Сканерлеп оқу» әдісі Сыныппен жұмыс Шығарманың идеясын талқылау барысында Бұл әдіс сұраққа нақты, дәл жауап беруге, өз пікірлерін, ортаға салып тақырыпты еркін жеткізіп, мәселені зерделеуге бағыттайды . Кейіпкерлерді ң шығарманың идеясын ашуда жүйесін анықтау . Бұл әдіс арқылы бірлескен жұмыс жүзеге асады. Оқушылар мәселеден шығудың тиімді жолдарын іздейді. Мәселеге өз көзқарастарын айтып, өз беттерінше түсіндіруге тырысады . Кейіпкерге тән мінездемелерді салыстыра байланыстырад ы Тапсырмадаға мәселені өзара салыстыра алуға дағдыландыруғ а болады. Оқушылар тиісті ақпаратты тауып, сипаттап беруге, нақты дәлелдемелерм ен өз беттерінші білім алуға деген ынтасы артады . Автор стилін талқылайды, ортаға салады Бұл әдіс арқылы мәселемен танысып, ақпаратты сипаттайды. Кейіпкерге хат арқылы өздеріне ұнаған кейіпкерге өз көқарастарын білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хат жазады. Бұл әдіс арқылы оқушы тиісті ақпаратты жинақтап, шығармашылы қ тұрғыда көркем түрде сипаттама беруге, өз ойын еркін, дәлелді түрде жеткізуге дағдыланады. .

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі Сыныппен жұмыс « Концептуал дық кестені» әдісі Топтық жұмыс «Кейіпкерме н сырласу» әдісі Жеке жұмыс«Салыстыр кестесі» әдісі Жеке жұмыс «Сканерлеп оқу» әдісі Сыныппен жұмыс Шығарманың идеясын талқылау барысында Бұл әдіс сұраққа нақты, дәл жауап беруге, өз пікірлерін, ортаға салып тақырыпты еркін жеткізіп, мәселені зерделеуге бағыттайды . Кейіпкерлерді ң шығарманың идеясын ашуда жүйесін анықтау . Бұл әдіс арқылы бірлескен жұмыс жүзеге асады. Оқушылар мәселеден шығудың тиімді жолдарын іздейді. Мәселеге өз көзқарастарын айтып, өз беттерінше түсіндіруге тырысады . Кейіпкерге тән мінездемелерді салыстыра байланыстырад ы Тапсырмадаға мәселені өзара салыстыра алуға дағдыландыруғ а болады. Оқушылар тиісті ақпаратты тауып, сипаттап беруге, нақты дәлелдемелерм ен өз беттерінші білім алуға деген ынтасы артады . Автор стилін талқылайды, ортаға салады Бұл әдіс арқылы мәселемен танысып, ақпаратты сипаттайды. Кейіпкерге хат арқылы өздеріне ұнаған кейіпкерге өз көқарастарын білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хат жазады. Бұл әдіс арқылы оқушы тиісті ақпаратты жинақтап, шығармашылы қ тұрғыда көркем түрде сипаттама беруге, өз ойын еркін, дәлелді түрде жеткізуге дағдыланады. .

Саралау тәсілдері Саралау – оқушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы тапсырмаларды реттеу

3 слайд
Саралау тәсілдері Саралау – оқушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы тапсырмаларды реттеу жолы «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі Сыныппен жұмысДиалог негізінде саралау жүргізілді. Себебі, диалогта әр түрлі сұрақтар қолданылды. Оқушылардың деңгейіне қарай сұрақтар сараланды. Сұраққа толық жауап беруге бағыттау, сұрақты келесі оқушыға бағыттау, оқушының жауабына сәйкес оқушыға кері байланыс беріп отырамын.Бұл сұрақтар оқушылардың деңгейіне қарай ұйымдастырылады «Сканерлеп оқу» Сыныппен жұмыс «Концептуалды қ кесте» әдісі Топтық жұмыс Қарым - қатынас формасы бойынша саралау жүрді. Себебі, жұптық, топтық жұмыстарда қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады. Ал қабілеті орта оқушылар өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі болады. Сабақта қабілеті орта оқушыға қабілеті жоғары оқушының ықпал етуін ұйымдастыра отырып, қолдау білдіремін. Нәтижеге немесе жауап бойынша саралау жүреді. Себебі, бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі және қабылданады. Осы тұста қабілеті төмен оқушыларға қиын болған тұсын анықтап, келер сабаққа тапсырма беруде дұрыс жағын ұйымдастырамын. «Кейіпкермен сырласу» жазба жұмысы Жеке жұмыс«Салыстыр» кестесі Жеке жұмыс

3 слайд

Саралау тәсілдері Саралау – оқушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы тапсырмаларды реттеу жолы «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі Сыныппен жұмысДиалог негізінде саралау жүргізілді. Себебі, диалогта әр түрлі сұрақтар қолданылды. Оқушылардың деңгейіне қарай сұрақтар сараланды. Сұраққа толық жауап беруге бағыттау, сұрақты келесі оқушыға бағыттау, оқушының жауабына сәйкес оқушыға кері байланыс беріп отырамын.Бұл сұрақтар оқушылардың деңгейіне қарай ұйымдастырылады «Сканерлеп оқу» Сыныппен жұмыс «Концептуалды қ кесте» әдісі Топтық жұмыс Қарым - қатынас формасы бойынша саралау жүрді. Себебі, жұптық, топтық жұмыстарда қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады. Ал қабілеті орта оқушылар өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі болады. Сабақта қабілеті орта оқушыға қабілеті жоғары оқушының ықпал етуін ұйымдастыра отырып, қолдау білдіремін. Нәтижеге немесе жауап бойынша саралау жүреді. Себебі, бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі және қабылданады. Осы тұста қабілеті төмен оқушыларға қиын болған тұсын анықтап, келер сабаққа тапсырма беруде дұрыс жағын ұйымдастырамын. «Кейіпкермен сырласу» жазба жұмысы Жеке жұмыс«Салыстыр» кестесі Жеке жұмыс

Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау барысында кері байланыс жүріп отырады.Рефлексия « Концептуалды

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау барысында кері байланыс жүріп отырады.Рефлексия « Концептуалды кесте» - Автор берген порттеттік мінездемені жазады; - Кейіпкерлер іс- әрекетін ажырата алады; - Кейіпкерге өзіндік баға береді«Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» - Сұрақтарға жауап береді; - Шығарманың идеясын ашады; - Дәлелдер келтіреді; - Өз пікірлерін ортаға салады «Салыстыр» кестесі- кейіпкерлерге тән мінездемені іріктеп жазады; - кейіпкерлер бойындағы ұнатқан қасиеттерін жазады; - бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.Дескриптор «Сканерлеп оқу» - автор стилін талқылайды; - пікірлерін ортаға салады; Ауызекі баға (ауызша кері байланыс)м ұғалімнің кері байланысы «Плюс- минус- қызықты»т оптық бағалау «Көңіл - күй одағайлар ы» әдісі мұғалімнің кері байланысыО қушы кемшілігін дер кезінде түзетуБағалау парағын пайдалана отырып дескрипторының нәтижесінде өзін-өзі бағалайдыКритериалды бағалау – белгіленген критерилер негізінде білім алушылардың нақты қол жеткізген нәтижелерін оқытудың күтілетін нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісі «Кейіпкермен сырласу» - Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді -Өз көзқарасын білдіреді -Бүгінгі өмірмен байланыстырады Аты - жөн і Мінезде мені нақты, дәл келтіру   ұнатқа н қасиет терін нақты жазу бүгінгі жастардың әрекетімен дәлелді түрде салыстыру        

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау барысында кері байланыс жүріп отырады.Рефлексия « Концептуалды кесте» - Автор берген порттеттік мінездемені жазады; - Кейіпкерлер іс- әрекетін ажырата алады; - Кейіпкерге өзіндік баға береді«Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» - Сұрақтарға жауап береді; - Шығарманың идеясын ашады; - Дәлелдер келтіреді; - Өз пікірлерін ортаға салады «Салыстыр» кестесі- кейіпкерлерге тән мінездемені іріктеп жазады; - кейіпкерлер бойындағы ұнатқан қасиеттерін жазады; - бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.Дескриптор «Сканерлеп оқу» - автор стилін талқылайды; - пікірлерін ортаға салады; Ауызекі баға (ауызша кері байланыс)м ұғалімнің кері байланысы «Плюс- минус- қызықты»т оптық бағалау «Көңіл - күй одағайлар ы» әдісі мұғалімнің кері байланысыО қушы кемшілігін дер кезінде түзетуБағалау парағын пайдалана отырып дескрипторының нәтижесінде өзін-өзі бағалайдыКритериалды бағалау – белгіленген критерилер негізінде білім алушылардың нақты қол жеткізген нәтижелерін оқытудың күтілетін нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісі «Кейіпкермен сырласу» - Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді -Өз көзқарасын білдіреді -Бүгінгі өмірмен байланыстырады Аты - жөн і Мінезде мені нақты, дәл келтіру   ұнатқа н қасиет терін нақты жазу бүгінгі жастардың әрекетімен дәлелді түрде салыстыру        

Сабақ мақсатын жүйелі жазуды үйрендім. Әр тапсырмада оқушыларға қолдау білдіру үшін саралауды ұйымдастыруды үйрендім БЛУМ таксо

5 слайд
Сабақ мақсатын жүйелі жазуды үйрендім. Әр тапсырмада оқушыларға қолдау білдіру үшін саралауды ұйымдастыруды үйрендім БЛУМ таксономиясы етістіктерін орынды қолдануды үйрендім. Оқушы қажеттілігін ескере отырып, оқу мақсатына қол жеткізу, сабақтарым нәтижелі болу үшін саралау тәсілдерін тәжірибемде жүйелі қолданамын. Критериалды бағалаудың алгоритмдерін болашақта сабақтарымда ұйымдастыруды қолға аламын.-Сабақ мақсаты -Саралауды ұйымдастырудаЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Тренердің кері байланысы Әріптестердің кері байланысы Болашаққа болжамым

5 слайд

Сабақ мақсатын жүйелі жазуды үйрендім. Әр тапсырмада оқушыларға қолдау білдіру үшін саралауды ұйымдастыруды үйрендім БЛУМ таксономиясы етістіктерін орынды қолдануды үйрендім. Оқушы қажеттілігін ескере отырып, оқу мақсатына қол жеткізу, сабақтарым нәтижелі болу үшін саралау тәсілдерін тәжірибемде жүйелі қолданамын. Критериалды бағалаудың алгоритмдерін болашақта сабақтарымда ұйымдастыруды қолға аламын.-Сабақ мақсаты -Саралауды ұйымдастырудаЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Тренердің кері байланысы Әріптестердің кері байланысы Болашаққа болжамым