Материалдар / «Жаңаша оқыту бүгінгі заман талабы»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жаңаша оқыту бүгінгі заман талабы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда «Жаңаша оқыту бүгінгі заман талабы» туралы баяндалған. Қазіргі қарыштап дамыған әлемдік деңгейдегі өркениетті елдермен тереземізді теңестіретін күш - білім екендігі баршаға мәлім. Әр баланың алдындағы жауапкершілікті терең сезінетін, кәсіби білігі мен теориялық білімі жетілген ұстаздардың үздіксіз білім алуына, үнемі ізденісте болуына жағдай туғызу мектеп басшысының алдындағы маңызды міндет деп білемін. Заманауи оқытуда қолданатын тәсілдер оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыратын құрал болып табылады. Сондықтан оқыту үдерісінде пайдаланатын әдістер оқушылардың жас ерекшліктеріне қарай ыңғайлы үйлестірілу қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
282
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
« Жаңаша оқыту бүгінгі заман талабы» ОКО Мақтарал ауданы «Хайдар» ауылы Айни атындағы №55 жалпы орта мектебі коммуналдық мем

1 слайд
« Жаңаша оқыту бүгінгі заман талабы» ОКО Мақтарал ауданы «Хайдар» ауылы Айни атындағы №55 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Асланова Ойша Эсанбайқызы ррпппппп Әлем жаһандану үрдісін бастан кешуде. Осы үрдіс кезінде әлем өте жылдам өзгеріп, ұлттық құндылықтар, мәдениет, технологиялар, экономика саласында, жалпы қоғамда бірігу, тұтастану, кірігу тенденциясы басымдылыққа ие болып отыр. Жаһандану білім саласын да айналып өтпеді, әлем өркениеті білімнің жаңа даму кезеңіне аяқ басты. Елбасымыз: «Ел байлығы деген не? Ол- білім, ол –жаңа технология, ол- бәрінен бұрын отаншылдық сезім» деген болатын. Бүгінгі таңда мұғалімдер заман талабына сай сапалы және инновациялық технологияларды меңгеру үдерісінде. Білім сапасын көтеруде инновациялық технологияларды дұрыс және сауатты қолдану жылдан жылға күрделі және өзекті мәселеге айналуда. Оқыту барысында озық, тиімді технологиялар тәжірибеге енгізілуде. Жаңаша оқытуда сабақтарды қызықты етіп өткізу үшін үнемі оқушылардың сабақтан алған әсеріне байланысты болуда. Заманауи оқытуда қолданатын тәсілдер оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыратын құрал болуы тиіс. Сондықтан оқыту үдерісінде пайдаланатын әдістер оқушылардың жас ерекшліктеріне қарай ыңғайлы үйлестірілу қажет.

нәтижесінде еркін, өзіндік ой-пікірін жеткізе білетін ынталы, өз ісіне сенімді болып қалыптасуына зор ықпалын тигізеді. Бұл бағд

2 слайд
нәтижесінде еркін, өзіндік ой-пікірін жеткізе білетін ынталы, өз ісіне сенімді болып қалыптасуына зор ықпалын тигізеді. Бұл бағдарлама бойынша оқыту оқушылардың сабақтарда ынтымақтастықта бірлесіп үйрену, өзара оқыту үдерісін ұйымдастыруды ол арқылы оқу дағдысын қалыпастыру білімге көзқарасын жүйелі қалыптастыруға оң әсерін береді. Ынтымақтаса жұмыс істей отырып, оқушылар нәтижеге жету үшін топ ережелерін сақтауды үйренеді. Өздерін реттеу мен көшбасшылық жауапкершілігін сезінуді үйренеді, дарынды- лықтарын айқындай алады. Оқытудағы ұжымдық және өзара білім алмасуға жағдай туғызу арқылы топпен әңгімелесу, сұхбаттасу, “өзара бағалау”, әрекетке баға беру, табысқа жету жолдарын табу жүзеге асады. Білім беру жүйесіне жаңаша оқытуды енгізу арқылы оқыту үрдісін жетілдіру, оқушының танымдық қабілетін дамыту, білімділік деңгейін көтеру — бүгінгі күнгі күрделі мәселе. Оқытуды өзара білім алмасу, үйретуге бағыттау арқылы оқушының өзін-өзі тануына, ақыл-ойын жан-жақты дамытып “Мен” пікірін қалыптастыруға ықпал ету мұғалімдер алдына тың міндеттер жүктейді. Жаңашыл іс-әрекетке жетелейді. Қазіргі қоғамымызда болып жатқан өзгеріс бастауыш сынып мұғалімдері үшін үлкен іскерлікті, шығармашылықты талап етеді.

Сондықтан мұғалім өз мамандығын жетік, шебер меңгеруі тиіс. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы

3 слайд
Сондықтан мұғалім өз мамандығын жетік, шебер меңгеруі тиіс. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, нақты шешімдер қабылдай білуге үйренуі керек. Баланың жас кезінде көрнекі қимылдық ойлауы басымырақ болады, ол сөйлей алмай тұрып дүниені әрекет арқылы таниды. Бала не нәрсені болса да білуге құштар, қызыққыш, қолымен ұстап, көзбен көріп таниды. Оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру мұғалімнің сабақты ұйымдастыруына байланысты. Сондықтан әрбір сабақта бұрыннан белгілі мәліметтерді қайталай бермей, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін іздестіру керек. Қызығушылық сапалы оқудың негізгі жолы, ешбір қызығусыз тек қана зорлық күшімен жүргізілген оқу оқушы бойындағы білім алуға деген құштарлықты жояды.

Кластер әдісі Баяндау кезеңі Сөз құрастыр ойыны Жеке жұмыс Топтық жұмыс Баяндау кезеңі Топтық бағалау Кері байланыс

4 слайд
Кластер әдісі Баяндау кезеңі Сөз құрастыр ойыны Жеке жұмыс Топтық жұмыс Баяндау кезеңі Топтық бағалау Кері байланыс

• Жеке тұлғаның құндылық бағдарын қалыптастыру мемлекеттік деңгейдегі мәселе. Жеке тұлғаның құндылық бағдары ұлттық сана, отанс

5 слайд
• Жеке тұлғаның құндылық бағдарын қалыптастыру мемлекеттік деңгейдегі мәселе. Жеке тұлғаның құндылық бағдары ұлттық сана, отансүйгіштік қасиеттерінсіз іске аспайды. Құндылық бағдар дегенiмiз - бұл қазiргi уақытта жеке тұлғаның құндылыққа бағдарланған ой-санасы, пікірі, көзқарасы, сенімі, iскерлiгi, iшкi мүмкiндiгi. Осы орайда Д.Б.Эльконин мен В.В.Давыдовтың зерттеулері негіз бола алады. Яғни оқу әрекеті және оның субъектісін қалыптастыру. Оның құрылымы мынадай: оқу-танымдық мотивтер, оқу тапсырмалары, оқу амалдары, оқу операциялары. Педагогика ғылымында баланы оқыту мен тәрбиелеудің міндеті жан-жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру болғандықтан, жаңаша оқытудың басты бөлігі – оқыту әрекетін жүйелі ұйымдастыру. Сондықтан оқыту барысында оқушының танымдылық әрекеті басым белсендірілуі қажет. Бұлайша оқыту жүйесінің басқа бөліктерінің де (мазмұн, әдіс, оқыту түрі мен құралдарының) өзара байланысы қалпында өзгертілуін талап етеді. Мұны орындау үшін төменде-гідей ұстанымдар жүзеге асуы тиіс: • 1.Оқушылардың өзіндік іздену іс-әркетінің әдістерін меңгеру талап етіледі. Өйткені бұл әдістер күнделікті пайдаланып жүрген оқыту әдістерінен айырмашылығы бар. Яғни жаңа жағдайдағы "оқыту әдістемесі" - "оқушы-мұғалім" өзара қатнасының тығыз байланыстылығы. Демек, мұнда бірінші орында оқушы тұлғасы тұрады және оның өз бетімен білім алудағы белсенділігіне баса назар аударылады. • 2.Жаңаша оқытудың негізгі түрлері: оқытудың дербес және топтық түрлері болып табылады. Бұл жерде алға қойылатын басты мақсат - оқушыға деген сенім, оның өз ісіне жауап беру мүмкіндігіне сүйеніп беделі мен қадір-қасиет сезімін дамыту. Ал оқытудың фронтальды түрі көбінесе, бағыт беру, талқылау және түзету енгізуде ғана пайдаланылады.

• . • 3.Жаңа технологияның мақсаты бойынша "оқытуды ізгілендіру" қажет. Бұл үшін оқу құралдары оқушылардың өздігінен танымдық

6 слайд
• . • 3.Жаңа технологияның мақсаты бойынша "оқытуды ізгілендіру" қажет. Бұл үшін оқу құралдары оқушылардың өздігінен танымдық іс-әрекетін жүргізе алатындай болуы керек. Бұрынғы дәстүрлі оқулықтар мұндай талапты қанағаттандыра алмайды, сондықтан оқушылардың өз бетімен білім алуына аса бейімделген жаңа типтегі оқулықтар қажет. Қорыта келгенде, қазіргі қарыштап дамыған әлемдік деңгейдегі өркениетті елдермен тереземізді теңестіретін күш - білім екендігі баршаға мәлім. Сондықтан болашақтың тізгіні білімді ұрпақтың қолында. Әр баланың алдындағы жауапкершілікті терең сезінетін, кәсіби білігі мен теориялық білімі жетілген ұстаздардың үздіксіз білім алуына, үнемі ізденісте болуына жағдай туғызу мектеп басшысының алдындағы маңызды міндет деп білемін. • • Қолданылған әдебиеттер: • 1. «Бастауыш сынып» Республикалық әдістемелік-педагогикалық журнал. №4 ( 72) 2016 • 2. К.З.Жақсылықова «XXI ғасырдағы білім беру жүйесінің талаптары мен білім беру ұйымы басшысының құзіреттілігін дамыту мәселесі арасындағы байланыс» [Мәтін]: Педагогикалық әдістемелік журналы «Білім берудегі менеджмент» / К.З.Жақсылықова; №1, 2014.-13б/ • • • • • • • •