Жану үдерісі 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
7.3.1.4-затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін
білу;
7.3.1.5-тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіру;
7.3.1.6-заттардың таза оттекте жақсырақ жанатының түсіндіру;
1Сабақтың тақырыбы:
Жану үдерісі №2 Практикалық жұмыс
Сабақтың оқу мақсаты
7.3.1.4-затты жағуға қажетті жағдайларды және жану
реакциясының өнімдерін білу;
7.3.1.5-тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға
мысал келтіру;
7.3.1.6-заттардың таза оттекте жақсырақ жанатының
түсіндіру;
7.3.1.7-металдар мен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер
түзілетіндігін білу.
1 слайд
7.3.1.4-затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу; 7.3.1.5-тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіру; 7.3.1.6-заттардың таза оттекте жақсырақ жанатының түсіндіру; 1Сабақтың тақырыбы: Жану үдерісі №2 Практикалық жұмыс Сабақтың оқу мақсаты 7.3.1.4-затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу; 7.3.1.5-тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіру; 7.3.1.6-заттардың таза оттекте жақсырақ жанатының түсіндіру; 7.3.1.7-металдар мен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер түзілетіндігін білу.
2 слайд
Барлық оқушылар:
Жануға қажетті жағдайлар мен жану өнімдерін біледі;
Жану реакцияларын сөзбен жаза біледі;
Жануды қолдайтын және қолдамайтын заттарды жіктей алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Заттардың таза оттекте жақсырақ жанатынын түсіндіре алады.
Кейбір оқушылар:
Тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіре
алады;
Затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының
өнімдерін біледі.
Бағалау критерийіСабақ мақсаттары
1. Металдар мен бейметалдардың жануы кезіндегі түзілетін оксидтерді
түсіндіреді;
2. Затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін
біледі;
3. Тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіреді;
4. Заттардың таза оттекте жақсы жанатынын түсіндіреді.
2 слайд
Барлық оқушылар: Жануға қажетті жағдайлар мен жану өнімдерін біледі; Жану реакцияларын сөзбен жаза біледі; Жануды қолдайтын және қолдамайтын заттарды жіктей алады. Оқушылардың басым бөлігі: Заттардың таза оттекте жақсырақ жанатынын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіре алады; Затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін біледі. Бағалау критерийіСабақ мақсаттары 1. Металдар мен бейметалдардың жануы кезіндегі түзілетін оксидтерді түсіндіреді; 2. Затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін біледі; 3. Тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысал келтіреді; 4. Заттардың таза оттекте жақсы жанатынын түсіндіреді.
3 слайд
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Металдар мен бейметалдардың жануы кезінде түзілген оксидтерді
түсіндіреді және біледі.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Элемент, оксид, реакцияға түсу, жандыру, қыздыру, күкірт, фосфор,
темір, ауа, құбылыс.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Біздер.....байқадық
Металдар мен бейметалдардың жануы кезінде ... оксидтер түзіледі
Жануды қолдайтын және қолдамайтын заттарды жіктейді...
Жану реакциясының өнімдерін біледі...
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану-заттың агрегаттық күйі. (5. 5 .)
Алдыңғы оқу
Заттардың қатты, сұйық, газ тектес күйлері, заттардың
құрылысы мен қасиеттері,бөлшектер теориясы туралы түсініктері
бар.
3 слайд
Тілдік мақсаттар Оқушылар: Металдар мен бейметалдардың жануы кезінде түзілген оксидтерді түсіндіреді және біледі. Негізгі сөздер мен тіркестер: Элемент, оксид, реакцияға түсу, жандыру, қыздыру, күкірт, фосфор, темір, ауа, құбылыс. Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Біздер.....байқадық Металдар мен бейметалдардың жануы кезінде ... оксидтер түзіледі Жануды қолдайтын және қолдамайтын заттарды жіктейді... Жану реакциясының өнімдерін біледі... Пәнаралық байланыс Жаратылыстану-заттың агрегаттық күйі. (5. 5 .) Алдыңғы оқу Заттардың қатты, сұйық, газ тектес күйлері, заттардың құрылысы мен қасиеттері,бөлшектер теориясы туралы түсініктері бар.
4 слайд
4Тапсырма 1.
АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып, өздігінен тұтанатын жағдайларды атап, кестеге толтырады;
Оқушылар тұжырымдарын кестеге жазады
(топтық жұмыс)
Тапсырма 2. Практикалық жұмыс жасау «Күкірттің, фосфордың және темірдің ауада және оттекте
жануын салыстыру»
(топтық жұмыс)
Тәжірибе №1. «Күкіртті оттекте жағу»
а) Темір қасыққа күкірттің кесегін салып, спирт шамның жалынында қыздырыңыз. Күкірт ауада қалай
жанады?
ә) Жанып жатқан күкіртті оттегі бар колбаға салыңыз. Енді ол кезде қалай жанады?
Тәжірибе №2. «Фосфорды оттекте жағу»
Темір қасыққа шамалы қызыл фосфор салыңыз. Спирт шамында жағып, тез қасықты оттегі бар
колбаға салыңыз. Болып жатқан құбылысты бақылаңыз?
Бақылаған құбылысты түсіндіріп, қорытынды жазады.
Тәжірибе №3. «Темірді оттекте жағу»
Темір сымды спирт шамда қыздырылған көмірде балқытыңыз. Содан соң темір сымды оттегі бар
колбаға салыңыз. Колба сынып кетпеуі үшін оның түбіне өзен құмын салыңыз. Не байқадыңыз?
4 слайд
4Тапсырма 1. АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып, өздігінен тұтанатын жағдайларды атап, кестеге толтырады; Оқушылар тұжырымдарын кестеге жазады (топтық жұмыс) Тапсырма 2. Практикалық жұмыс жасау «Күкірттің, фосфордың және темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру» (топтық жұмыс) Тәжірибе №1. «Күкіртті оттекте жағу» а) Темір қасыққа күкірттің кесегін салып, спирт шамның жалынында қыздырыңыз. Күкірт ауада қалай жанады? ә) Жанып жатқан күкіртті оттегі бар колбаға салыңыз. Енді ол кезде қалай жанады? Тәжірибе №2. «Фосфорды оттекте жағу» Темір қасыққа шамалы қызыл фосфор салыңыз. Спирт шамында жағып, тез қасықты оттегі бар колбаға салыңыз. Болып жатқан құбылысты бақылаңыз? Бақылаған құбылысты түсіндіріп, қорытынды жазады. Тәжірибе №3. «Темірді оттекте жағу» Темір сымды спирт шамда қыздырылған көмірде балқытыңыз. Содан соң темір сымды оттегі бар колбаға салыңыз. Колба сынып кетпеуі үшін оның түбіне өзен құмын салыңыз. Не байқадыңыз?
5 слайд
Рефлексия:
(білу, түсіну, қолдану)
БББ стратегиясы
5
5 слайд
Рефлексия: (білу, түсіну, қолдану) БББ стратегиясы 5