Жаратылыстану. Адам қалай есейеді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаратылыстану: Адам қалай есейеді?
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы.
№ 158 мектеп мұғалімі
Алмаханова Кенжеайым Арыстанбековна.
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийлері
Адам өмірінің жас кезеңдерін атайды және
сипаттайды. Адам өмірінің жас
кезеңдерінің ретін анықтайды.
1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау..
Барлық оқушылар: Адамның өсу кезеңдерімен танысады.
Көптеген оқушылар: Адамның өсу кезеңдерін әңгімелеп
береді. Кейбір оқушылар: Адамның есеюі арқылы
өзгеретінін біліп, сипаттап, салыстырады.
1 слайд
Жаратылыстану: Адам қалай есейеді? Қызылорда облысы, Шиелі ауданы. № 158 мектеп мұғалімі Алмаханова Кенжеайым Арыстанбековна. Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Адам өмірінің жас кезеңдерін атайды және сипаттайды. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ретін анықтайды. 1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау.. Барлық оқушылар: Адамның өсу кезеңдерімен танысады. Көптеген оқушылар: Адамның өсу кезеңдерін әңгімелеп береді. Кейбір оқушылар: Адамның есеюі арқылы өзгеретінін біліп, сипаттап, салыстырады.
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім
Топтық, жұптық,
ұжымдық, жеке
жұмыстар
«Ой қозғау» стратегиясы,
Венн диаграммасы,
Сұрақтар техникасы.
Диалогтық оқыту
Бағалау: басбармақпен
бағалау, бағдаршам
арқылы бағалау,
смайликпен бағалау.
Екі жұлдыз бір
ұсыныс
1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
2. Оқушылардың ептілігін дамыту
мақсатында оқыту ортасын құру.
3. ЖАДА
4. Оқытуды саралауда оқушылардың жеке қабілетіне сәйкес
тапсырмаларды беремін.
5.Өзара білім алуға көмектесетін диалогтық оқыту.
6.Зерттеу дағдыларын дамытуда , топтық жұмысты ұйымдастырамын
1.Ширату жаттығуы
2.Кері байланыс
3.Рефлексия
1.Оқушының білім алуын қолдау
үшін сұрақ қоюдың түрлері. Ашық сұрақтар қою.
2. Диалогтық оқыту - оқушылардың
бір-бірінен үйренуге , басқа оқушылардың
идеяларын құрметтеуіне және бағалануына
ықпал етеді.
3. Өзін-өзі реттей отырып, өздігінен білім алуы
қамтамасыз етіледі. Оқу үдерісінде белсенді
оқуға тартылады.
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім Топтық, жұптық, ұжымдық, жеке жұмыстар «Ой қозғау» стратегиясы, Венн диаграммасы, Сұрақтар техникасы. Диалогтық оқыту Бағалау: басбармақпен бағалау, бағдаршам арқылы бағалау, смайликпен бағалау. Екі жұлдыз бір ұсыныс 1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2. Оқушылардың ептілігін дамыту мақсатында оқыту ортасын құру. 3. ЖАДА 4. Оқытуды саралауда оқушылардың жеке қабілетіне сәйкес тапсырмаларды беремін. 5.Өзара білім алуға көмектесетін диалогтық оқыту. 6.Зерттеу дағдыларын дамытуда , топтық жұмысты ұйымдастырамын 1.Ширату жаттығуы 2.Кері байланыс 3.Рефлексия 1.Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері. Ашық сұрақтар қою. 2. Диалогтық оқыту - оқушылардың бір-бірінен үйренуге , басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалануына ықпал етеді. 3. Өзін-өзі реттей отырып, өздігінен білім алуы қамтамасыз етіледі. Оқу үдерісінде белсенді оқуға тартылады.
3 слайд
Рефлексия
Не қиын болды?
•.Оқу
бағдарламасы
, оқу
жоспары мен
қалыптастыр
ушы
бағалауды
бір-бірімен
байланыстыр
а отырып
қысқа
мерзімді
жоспарлау.
•Ықшамсабақт
ы жоспарлап
өту мен
талдауда.
Не үйрендім?
•Білім беру
бағдарламасының
мазмұны,
педагогикалық
тәсілдер және
бағалау тәсілдері бір
мақсатқа
жұмылдырылғанда
үйлесімділік тауып,
оқушының білім
алуда табысы
артатынын білдім.
•Оқу
бағдарламасынан –
оқу мақсаттарын ,
оқу жоспарынан –
оқу мақсаттарына
негізделіп
ұсынылған
жаттығуларды,
қалыптастырушы
бағалауға арналған
тапсырмалар
жинағынан- оқу
мақсаттарын
қалыптастырушы
бағалауға қатысты
шешімдерді
қуаттауды үйрендім.
Болашақта
•Оқу
бағдарламасы,
оқу жоспары,
қалыптастыру
шы бағалауды
бір-бірімен
байланыстыры
п, тиімді әдіс-
тәсілдерді
қолдана
отырып
оқушының
белсенді оқуын
ұйымдастырам
ын.
•Оқушылардың
бастапқы
білімін
жетілдіру және
дағдыларын
дамыту
мақсатында
тиімді оқытуды
ұйымдастырам
ын.
3 слайд
Рефлексия Не қиын болды? •.Оқу бағдарламасы , оқу жоспары мен қалыптастыр ушы бағалауды бір-бірімен байланыстыр а отырып қысқа мерзімді жоспарлау. •Ықшамсабақт ы жоспарлап өту мен талдауда. Не үйрендім? •Білім беру бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылғанда үйлесімділік тауып, оқушының білім алуда табысы артатынын білдім. •Оқу бағдарламасынан – оқу мақсаттарын , оқу жоспарынан – оқу мақсаттарына негізделіп ұсынылған жаттығуларды, қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан- оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатысты шешімдерді қуаттауды үйрендім. Болашақта •Оқу бағдарламасы, оқу жоспары, қалыптастыру шы бағалауды бір-бірімен байланыстыры п, тиімді әдіс- тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастырам ын. •Оқушылардың бастапқы білімін жетілдіру және дағдыларын дамыту мақсатында тиімді оқытуды ұйымдастырам ын.