Жаратылыстану. Адам қалай есейеді?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану. Адам қалай есейеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім курсына барғанда көмекші құрал болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жаратылыстану: Адам қалай есейеді? Қызылорда облысы, Шиелі ауданы. № 158 мектеп мұғалімі Алмаханова Кенжеайым Ар

#1 слайд
Жаратылыстану: Адам қалай есейеді? Қызылорда облысы, Шиелі ауданы. № 158 мектеп мұғалімі Алмаханова Кенжеайым Арыстанбековна. Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Адам өмірінің жас кезеңдерін атайды және сипаттайды. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ретін анықтайды. 1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау.. Барлық оқушылар: Адамның өсу кезеңдерімен танысады. Көптеген оқушылар: Адамның өсу кезеңдерін әңгімелеп береді. Кейбір оқушылар: Адамның есеюі арқылы өзгеретінін біліп, сипаттап, салыстырады.

1 слайд

Жаратылыстану: Адам қалай есейеді? Қызылорда облысы, Шиелі ауданы. № 158 мектеп мұғалімі Алмаханова Кенжеайым Арыстанбековна. Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Адам өмірінің жас кезеңдерін атайды және сипаттайды. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ретін анықтайды. 1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау.. Барлық оқушылар: Адамның өсу кезеңдерімен танысады. Көптеген оқушылар: Адамның өсу кезеңдерін әңгімелеп береді. Кейбір оқушылар: Адамның есеюі арқылы өзгеретінін біліп, сипаттап, салыстырады.

Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім Топтық, жұптық, ұжымдық, жеке жұмыстар «Ой қозғау» стратегиясы, Венн диаграммасы,

#2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім Топтық, жұптық, ұжымдық, жеке жұмыстар «Ой қозғау» стратегиясы, Венн диаграммасы, Сұрақтар техникасы. Диалогтық оқыту Бағалау: басбармақпен бағалау, бағдаршам арқылы бағалау, смайликпен бағалау. Екі жұлдыз бір ұсыныс 1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2. Оқушылардың ептілігін дамыту мақсатында оқыту ортасын құру. 3. ЖАДА 4. Оқытуды саралауда оқушылардың жеке қабілетіне сәйкес тапсырмаларды беремін. 5.Өзара білім алуға көмектесетін диалогтық оқыту. 6.Зерттеу дағдыларын дамытуда , топтық жұмысты ұйымдастырамын 1.Ширату жаттығуы 2.Кері байланыс 3.Рефлексия 1.Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері. Ашық сұрақтар қою. 2. Диалогтық оқыту - оқушылардың бір-бірінен үйренуге , басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалануына ықпал етеді. 3. Өзін-өзі реттей отырып, өздігінен білім алуы қамтамасыз етіледі. Оқу үдерісінде белсенді оқуға тартылады.

2 слайд

Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім Топтық, жұптық, ұжымдық, жеке жұмыстар «Ой қозғау» стратегиясы, Венн диаграммасы, Сұрақтар техникасы. Диалогтық оқыту Бағалау: басбармақпен бағалау, бағдаршам арқылы бағалау, смайликпен бағалау. Екі жұлдыз бір ұсыныс 1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2. Оқушылардың ептілігін дамыту мақсатында оқыту ортасын құру. 3. ЖАДА 4. Оқытуды саралауда оқушылардың жеке қабілетіне сәйкес тапсырмаларды беремін. 5.Өзара білім алуға көмектесетін диалогтық оқыту. 6.Зерттеу дағдыларын дамытуда , топтық жұмысты ұйымдастырамын 1.Ширату жаттығуы 2.Кері байланыс 3.Рефлексия 1.Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері. Ашық сұрақтар қою. 2. Диалогтық оқыту - оқушылардың бір-бірінен үйренуге , басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалануына ықпал етеді. 3. Өзін-өзі реттей отырып, өздігінен білім алуы қамтамасыз етіледі. Оқу үдерісінде белсенді оқуға тартылады.

Рефлексия Не қиын болды? •.Оқу бағдарламасы , оқу жоспары мен қалыптастыр ушы бағалауды бір-бірімен байланыстыр

#3 слайд
Рефлексия Не қиын болды? •.Оқу бағдарламасы , оқу жоспары мен қалыптастыр ушы бағалауды бір-бірімен байланыстыр а отырып қысқа мерзімді жоспарлау. •Ықшамсабақт ы жоспарлап өту мен талдауда. Не үйрендім? •Білім беру бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылғанда үйлесімділік тауып, оқушының білім алуда табысы артатынын білдім. •Оқу бағдарламасынан – оқу мақсаттарын , оқу жоспарынан – оқу мақсаттарына негізделіп ұсынылған жаттығуларды, қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан- оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатысты шешімдерді қуаттауды үйрендім. Болашақта •Оқу бағдарламасы, оқу жоспары, қалыптастыру шы бағалауды бір-бірімен байланыстыры п, тиімді әдіс- тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастырам ын. •Оқушылардың бастапқы білімін жетілдіру және дағдыларын дамыту мақсатында тиімді оқытуды ұйымдастырам ын.

3 слайд

Рефлексия Не қиын болды? •.Оқу бағдарламасы , оқу жоспары мен қалыптастыр ушы бағалауды бір-бірімен байланыстыр а отырып қысқа мерзімді жоспарлау. •Ықшамсабақт ы жоспарлап өту мен талдауда. Не үйрендім? •Білім беру бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылғанда үйлесімділік тауып, оқушының білім алуда табысы артатынын білдім. •Оқу бағдарламасынан – оқу мақсаттарын , оқу жоспарынан – оқу мақсаттарына негізделіп ұсынылған жаттығуларды, қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан- оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатысты шешімдерді қуаттауды үйрендім. Болашақта •Оқу бағдарламасы, оқу жоспары, қалыптастыру шы бағалауды бір-бірімен байланыстыры п, тиімді әдіс- тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастырам ын. •Оқушылардың бастапқы білімін жетілдіру және дағдыларын дамыту мақсатында тиімді оқытуды ұйымдастырам ын.

Файл форматы:
pptx
04.06.2018
553
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі