Материалдар / Жаратылыстану пәніне арналған презентация. 5.бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану пәніне арналған презентация. 5.бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрметті ұстаздар қауымына жаратылыстану пәні бойынша презентация.5 бөлім: Табиғат физикасы. Тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2019
1781
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қараой ауылы, Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Каратаева Гульсым Сериковна Пәні:

1 слайд
Қараой ауылы, Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Каратаева Гульсым Сериковна Пәні: Жаратылыстану 5. бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді?

1 слайд

Қараой ауылы, Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Каратаева Гульсым Сериковна Пәні: Жаратылыстану 5. бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді?

Көптеген оқушылар:Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлері Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттау; Жарықты

2 слайд
Көптеген оқушылар:Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлері Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттау; Жарықты жақсы және нашар өткізетін денелерді анықтау. Жарық өткізгіштік қасиеті бар денелерге зерттеу жұмысын жүргізу және нәтижелерді талқылау. 1.Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттайды. 2.Жарық өткізгіштік қасиеті жақсы және нашар денелерге дәлелдемелер келтіру. 3.Медузаның жарық өткізгіштік қасиетін анықтайды. 4.Жарықтың түрлерін салыстырады. О қу мақсаты: 2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.5- құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау .Көптеген оқушылар: Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлері Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттау; Жарықты жақсы және нашар өткізетін денелерді анықтау. Жарық өткізгіштік қасиеті бар денелерге зерттеу жұмысын жүргізу және нәтижелерді талқылау.

2 слайд

Көптеген оқушылар:Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлері Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттау; Жарықты жақсы және нашар өткізетін денелерді анықтау. Жарық өткізгіштік қасиеті бар денелерге зерттеу жұмысын жүргізу және нәтижелерді талқылау. 1.Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттайды. 2.Жарық өткізгіштік қасиеті жақсы және нашар денелерге дәлелдемелер келтіру. 3.Медузаның жарық өткізгіштік қасиетін анықтайды. 4.Жарықтың түрлерін салыстырады. О қу мақсаты: 2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.5- құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау .Көптеген оқушылар: Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлері Жарық өткізетін денелерді атап, сипаттау; Жарықты жақсы және нашар өткізетін денелерді анықтау. Жарық өткізгіштік қасиеті бар денелерге зерттеу жұмысын жүргізу және нәтижелерді талқылау.

Белсенді оқытудың әдістері Ширату жаттығуы «Ашық сұрақтар» «Стикердегі диалог» Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Дауысы жоқ

3 слайд
Белсенді оқытудың әдістері Ширату жаттығуы «Ашық сұрақтар» «Стикердегі диалог» Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Дауысы жоқ, дыбысы жоқ, Терезеден өтеді, Барлық адамға жетеді? (Жарық)«Серіппелі доп» ойыны арқылы сұрақтар қою 1.Денелер мен заттар жарықты өткізе ме? 2 Дыбыстар қандай болады? 3 Қандай денелердің жарық өткізетінін білесіңдер? Әр топқа стикерде жазылған бірнеше сұрақтан беріледі. Олар сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.«Ойлан! Тап!»«Серіппелі доп!»Белсенді оқытудың әдістері Ширату жаттығуы «Ашық сұрақтар» «Стикердегі диалог» Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Дауысы жоқ, дыбысы жоқ, Терезеден өтеді, Барлық адамға жетеді? (Жарық) «Серіппелі доп» ойыны арқылы сұрақтар қою 1.Денелер мен заттар жарықты өткізе ме? 2 Дыбыстар қандай болады? 3 Қандай денелердің жарық өткізетінін білесіңдер? Әр топқа стикерде жазылған бірнеше сұрақтан беріледі. Олар сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.

3 слайд

Белсенді оқытудың әдістері Ширату жаттығуы «Ашық сұрақтар» «Стикердегі диалог» Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Дауысы жоқ, дыбысы жоқ, Терезеден өтеді, Барлық адамға жетеді? (Жарық)«Серіппелі доп» ойыны арқылы сұрақтар қою 1.Денелер мен заттар жарықты өткізе ме? 2 Дыбыстар қандай болады? 3 Қандай денелердің жарық өткізетінін білесіңдер? Әр топқа стикерде жазылған бірнеше сұрақтан беріледі. Олар сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.«Ойлан! Тап!»«Серіппелі доп!»Белсенді оқытудың әдістері Ширату жаттығуы «Ашық сұрақтар» «Стикердегі диалог» Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Дауысы жоқ, дыбысы жоқ, Терезеден өтеді, Барлық адамға жетеді? (Жарық) «Серіппелі доп» ойыны арқылы сұрақтар қою 1.Денелер мен заттар жарықты өткізе ме? 2 Дыбыстар қандай болады? 3 Қандай денелердің жарық өткізетінін білесіңдер? Әр топқа стикерде жазылған бірнеше сұрақтан беріледі. Олар сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.

СаралауСаралау Зерттеу арқылы саралау Шағын тәжірибелік жұмыс: Үш ыдыс бірінде су, екіншісінде сүт құйылған үшіншісіне қызыл

4 слайд
СаралауСаралау Зерттеу арқылы саралау Шағын тәжірибелік жұмыс: Үш ыдыс бірінде су, екіншісінде сүт құйылған үшіншісіне қызыл түсті сусын және қолшам. -Қайсысы жарық өткізгіш, қайсысы жарықты өткізбейді? (су жарық өткізгіш, сүт жарықты өткізбейді) -Судың қасиеті: мөлдір -Қызыл түсті сусын жарықты жартылай өткізеді. Керекті заттар: Үш түрлі ыдыс Біріншісінде су,екіншісінде сүт, Үшінші ыдыста қызыл түсті сусын Тәжірибе жасай отырып, жарық өткізетін заттарды анықтайды; Жарық өткізетін заттарға мысал келтіреді; Жарық өткізбейтін заттарға мысал келтіреді; « Венн диаграммасы » Оқушылар бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына жарық өткізгіш және жарық өткізбейтін денелерді салыстырып, сипаттамасын жазады. Ал, айқасқан жерге екеуіне ортақ сипат жарық жазыладыСаралауСаралау Зерттеу арқылы саралау Шағын тәжірибелік жұмыс: Үш ыдыс бірінде су, екіншісінде сүт құйылған үшіншісіне қызыл түсті сусын және қолшам. -Қайсысы жарық өткізгіш, қайсысы жарықты өткізбейді? (су жарық өткізгіш, сүт жарықты өткізбейді) -Судың қасиеті: мөлдір -Қызыл түсті сусын жарықты жартылай өткізеді. Керекті заттар: Үш түрлі ыдыс Біріншісінде су,екіншісінде сүт, Үшінші ыдыста қызыл түсті сусын Тәжірибе жасай отырып, жарық өткізетін заттарды анықтайды; Жарық өткізетін заттарға мысал келтіреді; Жарық өткізбейтін заттарға мысал келтіреді; « Венн диаграммасы » Оқушылар бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына жарық өткізгіш және жарық өткізбейтін денелерді салыстырып, сипаттамасын жазады. Ал, айқасқан жерге екеуіне ортақ сипат жарық жазылады

4 слайд

СаралауСаралау Зерттеу арқылы саралау Шағын тәжірибелік жұмыс: Үш ыдыс бірінде су, екіншісінде сүт құйылған үшіншісіне қызыл түсті сусын және қолшам. -Қайсысы жарық өткізгіш, қайсысы жарықты өткізбейді? (су жарық өткізгіш, сүт жарықты өткізбейді) -Судың қасиеті: мөлдір -Қызыл түсті сусын жарықты жартылай өткізеді. Керекті заттар: Үш түрлі ыдыс Біріншісінде су,екіншісінде сүт, Үшінші ыдыста қызыл түсті сусын Тәжірибе жасай отырып, жарық өткізетін заттарды анықтайды; Жарық өткізетін заттарға мысал келтіреді; Жарық өткізбейтін заттарға мысал келтіреді; « Венн диаграммасы » Оқушылар бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына жарық өткізгіш және жарық өткізбейтін денелерді салыстырып, сипаттамасын жазады. Ал, айқасқан жерге екеуіне ортақ сипат жарық жазыладыСаралауСаралау Зерттеу арқылы саралау Шағын тәжірибелік жұмыс: Үш ыдыс бірінде су, екіншісінде сүт құйылған үшіншісіне қызыл түсті сусын және қолшам. -Қайсысы жарық өткізгіш, қайсысы жарықты өткізбейді? (су жарық өткізгіш, сүт жарықты өткізбейді) -Судың қасиеті: мөлдір -Қызыл түсті сусын жарықты жартылай өткізеді. Керекті заттар: Үш түрлі ыдыс Біріншісінде су,екіншісінде сүт, Үшінші ыдыста қызыл түсті сусын Тәжірибе жасай отырып, жарық өткізетін заттарды анықтайды; Жарық өткізетін заттарға мысал келтіреді; Жарық өткізбейтін заттарға мысал келтіреді; « Венн диаграммасы » Оқушылар бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына жарық өткізгіш және жарық өткізбейтін денелерді салыстырып, сипаттамасын жазады. Ал, айқасқан жерге екеуіне ортақ сипат жарық жазылады

Қалыптастырушы бағалау түрлері «Бағдаршам» «Алтын балыққа арналған аквариум» «БББ» кестесі Білемін + Білгім келеді

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау түрлері «Бағдаршам» «Алтын балыққа арналған аквариум» «БББ» кестесі Білемін + Білгім келеді V Білмеймі н ? Қалыптастырушы бағалау түрлері «Бағдаршам» «Алтын балыққа арналған аквариум» «БББ» кестесі

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау түрлері «Бағдаршам» «Алтын балыққа арналған аквариум» «БББ» кестесі Білемін + Білгім келеді V Білмеймі н ? Қалыптастырушы бағалау түрлері «Бағдаршам» «Алтын балыққа арналған аквариум» «БББ» кестесі

 Жа ңартылған білім бағдарламасынан тиімді оқытудың негізгі жүйелері оқу бағдарламасы, түрлі әдіс- тәсілдер және б

6 слайд
 Жа ңартылған білім бағдарламасынан тиімді оқытудың негізгі жүйелері оқу бағдарламасы, түрлі әдіс- тәсілдер және бағалау жүйесінің оқушылар үшін тиімді жағын қолдануды түсіндім. Білім берудің жеңілден күрделіге қарай бағытпен жүре отырып жұмыс жүргізілетінін білдім. Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың ерекшелігі және оның маңызы туралы толық мағлұмат алдым. Саралау тапсырмасының тәсілдерін жүйелі қолдана алуды игердім.  Қазіргі заманда және болашақта табысқа қол жеткізу үшін бұрынғыға қарағанда көп әдіс-тәсілдерді меңгеруді қажет етеді, яғни бәсекеге қабілетті болу, сыни тұрғыдан ойлау, әртүрлі белсенді әдістерді қолдана отырып, ізденушілік дағдыларды дамытуға бағыттау керек.  Пәндер “Шиыршық қағидаты негізінде енгізіліп, оқу жылы басында немесе келесі сыныптарда білім мен дағдының көлемі көбірек, күрделірек деңгейде қайта қарастыратынын түсіндім.  Соның ішінде жаратылыстану пәнінде шиыршық қағидатында енгізіліп, оқушылардың табиғатты қорғап және жарық денелер мен үдерістің өзара байланысын зерттеп тереңірек дамытады.  Болашақта осы алған білімімді келешек жас ұрпаққа тиімді қолданамын. Яғни белсенді оқу әдісін, бірлескен оқу әдісін, саралау тәсілін, қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау жолдарын өз тәжірибемде қолданамын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

6 слайд

 Жа ңартылған білім бағдарламасынан тиімді оқытудың негізгі жүйелері оқу бағдарламасы, түрлі әдіс- тәсілдер және бағалау жүйесінің оқушылар үшін тиімді жағын қолдануды түсіндім. Білім берудің жеңілден күрделіге қарай бағытпен жүре отырып жұмыс жүргізілетінін білдім. Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың ерекшелігі және оның маңызы туралы толық мағлұмат алдым. Саралау тапсырмасының тәсілдерін жүйелі қолдана алуды игердім.  Қазіргі заманда және болашақта табысқа қол жеткізу үшін бұрынғыға қарағанда көп әдіс-тәсілдерді меңгеруді қажет етеді, яғни бәсекеге қабілетті болу, сыни тұрғыдан ойлау, әртүрлі белсенді әдістерді қолдана отырып, ізденушілік дағдыларды дамытуға бағыттау керек.  Пәндер “Шиыршық қағидаты негізінде енгізіліп, оқу жылы басында немесе келесі сыныптарда білім мен дағдының көлемі көбірек, күрделірек деңгейде қайта қарастыратынын түсіндім.  Соның ішінде жаратылыстану пәнінде шиыршық қағидатында енгізіліп, оқушылардың табиғатты қорғап және жарық денелер мен үдерістің өзара байланысын зерттеп тереңірек дамытады.  Болашақта осы алған білімімді келешек жас ұрпаққа тиімді қолданамын. Яғни белсенді оқу әдісін, бірлескен оқу әдісін, саралау тәсілін, қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау жолдарын өз тәжірибемде қолданамын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар