Материалдар / "Жас географтар" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жас географтар" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының алған білімін нақтылап , оны өз дәрежесінде көрсете білу. География пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сөйлеу, ойлау қабілеттерін одан әрі дамыту, “жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар” озып шығып, “Жас географтар” атағын алатын топты анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жас географтар 8-сынып Сыныптан тыс сайыс сабақ

1 слайд
Жас географтар 8-сынып Сыныптан тыс сайыс сабақ

1 слайд

Жас географтар 8-сынып Сыныптан тыс сайыс сабақ

Оқушының алған білімін нақтылап , оны өз дәрежесінде көрсете білу. География пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сөйле

2 слайд
Оқушының алған білімін нақтылап , оны өз дәрежесінде көрсете білу. География пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сөйлеу, ойлау қабілеттерін одан әрі дамыту, “жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар” озып шығып, “Жас географтар” атағын алатын топты анықтау. САЙЫСТЫҢ МАҚСАТЫ:

2 слайд

Оқушының алған білімін нақтылап , оны өз дәрежесінде көрсете білу. География пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сөйлеу, ойлау қабілеттерін одан әрі дамыту, “жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар” озып шығып, “Жас географтар” атағын алатын топты анықтау. САЙЫСТЫҢ МАҚСАТЫ:

Топқа бөлуІ топ – ІІ топ – ІІІ топ - ІV топ -

3 слайд
Топқа бөлуІ топ – ІІ топ – ІІІ топ - ІV топ -

3 слайд

Топқа бөлуІ топ – ІІ топ – ІІІ топ - ІV топ -

Білімдіден шығады алғыр шешен, Шешендікпен болған ғой барлық көсем. Сайра шәкірт, суырып шарықташы, Қалмасын бұл сайыста сен

4 слайд
Білімдіден шығады алғыр шешен, Шешендікпен болған ғой барлық көсем. Сайра шәкірт, суырып шарықташы, Қалмасын бұл сайыста сенің есең.

4 слайд

Білімдіден шығады алғыр шешен, Шешендікпен болған ғой барлық көсем. Сайра шәкірт, суырып шарықташы, Қалмасын бұл сайыста сенің есең.

Сайыстың кезеңдері: •“Қанат қақты” капитандар сайысы •“Тапқыр топ” •“Бейне сұрақ?” •“Ғажайып төрттік” •“Кім жылдам?” •“Жұмбақ

5 слайд
Сайыстың кезеңдері: •“Қанат қақты” капитандар сайысы •“Тапқыр топ” •“Бейне сұрақ?” •“Ғажайып төрттік” •“Кім жылдам?” •“Жұмбақ шешіп көрейік” •“Жас картограф”

5 слайд

Сайыстың кезеңдері: •“Қанат қақты” капитандар сайысы •“Тапқыр топ” •“Бейне сұрақ?” •“Ғажайып төрттік” •“Кім жылдам?” •“Жұмбақ шешіп көрейік” •“Жас картограф”

Таныстыру

6 слайд
Таныстыру

6 слайд

Таныстыру

1 - кезең «Қанат қақты» (капитандар сайысы) I топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1. Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл (Сахара) 2. Д

7 слайд
1 - кезең «Қанат қақты» (капитандар сайысы) I топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1. Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл (Сахара) 2. Дүниежүзіндегі ең терең көл (Байкал) 3. Үнді мұхитының ең терең жері қалай аталады (Зонд) 4. Дүниежүзіндегі ең биік вулкан (Килиманджаро) 5. Теңіз деп аталатын қандай екі көлді білесің? (Каспий, Арал) 6. Дүниежүзіндегі ең биік сарқырама (Анхель 1054 м) 7. Қазақстанның тұңғыш географ ғалымы (Ш.Уалиханов) 8. Дүниежүзіндегі ең үлкен түбек (Арабия) 9. Қазақстанның ең биік нүктесі (Хан – Тәңірі 6995 м) 10. Дүниежүзіндегі ең үлкен қала (Токио)

7 слайд

1 - кезең «Қанат қақты» (капитандар сайысы) I топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1. Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл (Сахара) 2. Дүниежүзіндегі ең терең көл (Байкал) 3. Үнді мұхитының ең терең жері қалай аталады (Зонд) 4. Дүниежүзіндегі ең биік вулкан (Килиманджаро) 5. Теңіз деп аталатын қандай екі көлді білесің? (Каспий, Арал) 6. Дүниежүзіндегі ең биік сарқырама (Анхель 1054 м) 7. Қазақстанның тұңғыш географ ғалымы (Ш.Уалиханов) 8. Дүниежүзіндегі ең үлкен түбек (Арабия) 9. Қазақстанның ең биік нүктесі (Хан – Тәңірі 6995 м) 10. Дүниежүзіндегі ең үлкен қала (Токио)

II топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Қазақстандағы ең үлкен мұздық (орженевский 12км) 2.Ең үлкен бұғаз (Дрейк) 3.Солтүстік

8 слайд
II топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Қазақстандағы ең үлкен мұздық (орженевский 12км) 2.Ең үлкен бұғаз (Дрейк) 3.Солтүстік және Оңтүстік польюстерді қосатын сызық (Мередиан) 4.Ең кішкентай құс (Калибри) 5.Дүниежүзіндегі ең суы мол өзен (Амазонка) 6.Ең суыққа төзімді құс (Пингвин) 7.Еліміздің қай өңірінде рентген зауыты салынған (Ақтөбе) 8.Қазақстандағы АЭС қай қалада (Ақтау) 9.Дүниежүзіндегі ең кіші мемлекет (Ватикан) 10.Жер көлемі жөнінен бірінші орын алатын мемлекет (Ресей)

8 слайд

II топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Қазақстандағы ең үлкен мұздық (орженевский 12км) 2.Ең үлкен бұғаз (Дрейк) 3.Солтүстік және Оңтүстік польюстерді қосатын сызық (Мередиан) 4.Ең кішкентай құс (Калибри) 5.Дүниежүзіндегі ең суы мол өзен (Амазонка) 6.Ең суыққа төзімді құс (Пингвин) 7.Еліміздің қай өңірінде рентген зауыты салынған (Ақтөбе) 8.Қазақстандағы АЭС қай қалада (Ақтау) 9.Дүниежүзіндегі ең кіші мемлекет (Ватикан) 10.Жер көлемі жөнінен бірінші орын алатын мемлекет (Ресей)

IІІ топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Ең тұзды теңіз (Қызыл теңіз) 2.Кофенің отаны қай материк (Африка) 3.Жер қыртысының қоз

9 слайд
IІІ топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Ең тұзды теңіз (Қызыл теңіз) 2.Кофенің отаны қай материк (Африка) 3.Жер қыртысының қозғалысын зерттейтін ғылым (Сейсмология) 4.Мұхит суының тұздылығын өлшейтін өлшем (Промилле) 5.Бір ғана мемлекеттен тұратын материк (Австралия) 6.Мұнай қандай өлшемнен өлшенеді (Баррель) 7.Қысқы күннің тоқырауы (22 – желтоқсан ) 8.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар (24) 9.Ең ірі су жануары (Кит) 10.Қазақстанның астанасы Ақмолаға қашан көшірілді (1997 ж)

9 слайд

IІІ топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Ең тұзды теңіз (Қызыл теңіз) 2.Кофенің отаны қай материк (Африка) 3.Жер қыртысының қозғалысын зерттейтін ғылым (Сейсмология) 4.Мұхит суының тұздылығын өлшейтін өлшем (Промилле) 5.Бір ғана мемлекеттен тұратын материк (Австралия) 6.Мұнай қандай өлшемнен өлшенеді (Баррель) 7.Қысқы күннің тоқырауы (22 – желтоқсан ) 8.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар (24) 9.Ең ірі су жануары (Кит) 10.Қазақстанның астанасы Ақмолаға қашан көшірілді (1997 ж)

IV топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Еуропадағы қай мемлекетті «Сүт фермасы» деп атайды. (Дания) 2.Монғолияның астанасы (

10 слайд
IV топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Еуропадағы қай мемлекетті «Сүт фермасы» деп атайды.  (Дания) 2.Монғолияның астанасы  (Ұлан-Батор) 3.Құрлық бетіндегі ішіне су толған табиғи ойыс (Көл) 4. «Екі өзен аралығы» деп аталатын ойпат, бұл ойпатта қай екі өзен ағып өтеді?  (Месопатамия ойпаты.Тигр және Евфрат өзендері) 5.Еуропадағы бұл елді «Қызғалдақтар елі» деп атайды. (Нидерланды) 6.«Күншығыс елі» (Жапония ) 7.Жер бетінде полюстен полюске ойша жүргізілген сызық  (Меридиан) 8.Бразилияның астанасы ( Бразилиа) 9. Ұл баланың есімімен аталатын пайдалы қазба (Алмас) 10.Жер көлемі жөнінен бірінші орын алатын мемлекет (Ресей)

10 слайд

IV топ капитанына қойылатын сұрақтар: 1.Еуропадағы қай мемлекетті «Сүт фермасы» деп атайды.  (Дания) 2.Монғолияның астанасы  (Ұлан-Батор) 3.Құрлық бетіндегі ішіне су толған табиғи ойыс (Көл) 4. «Екі өзен аралығы» деп аталатын ойпат, бұл ойпатта қай екі өзен ағып өтеді?  (Месопатамия ойпаты.Тигр және Евфрат өзендері) 5.Еуропадағы бұл елді «Қызғалдақтар елі» деп атайды. (Нидерланды) 6.«Күншығыс елі» (Жапония ) 7.Жер бетінде полюстен полюске ойша жүргізілген сызық  (Меридиан) 8.Бразилияның астанасы ( Бразилиа) 9. Ұл баланың есімімен аталатын пайдалы қазба (Алмас) 10.Жер көлемі жөнінен бірінші орын алатын мемлекет (Ресей)

2 – кезең Тапқыр топ 1-сұрақ: •Ежелгі еврей халқы және Көне Өсиет : Левит кітабында 4 жануардың тізімі берілген: түйе, қоян,

11 слайд
2 – кезең Тапқыр топ 1-сұрақ: •Ежелгі еврей халқы және Көне Өсиет : Левит кітабында 4 жануардың тізімі берілген: түйе, қоян, тышқан .... Егер қандай белгілері бойынша біріктірілгенін білсең, төртіншісін ата.

11 слайд

2 – кезең Тапқыр топ 1-сұрақ: •Ежелгі еврей халқы және Көне Өсиет : Левит кітабында 4 жануардың тізімі берілген: түйе, қоян, тышқан .... Егер қандай белгілері бойынша біріктірілгенін білсең, төртіншісін ата.

Жауабы: Шошқа Өйткені бұлардың бәрі - лас жануарлар, еврейлердің дәстүрінде оларды тамаққа қолдануға болмайды.

12 слайд
Жауабы: Шошқа Өйткені бұлардың бәрі - лас жануарлар, еврейлердің дәстүрінде оларды тамаққа қолдануға болмайды.

12 слайд

Жауабы: Шошқа Өйткені бұлардың бәрі - лас жануарлар, еврейлердің дәстүрінде оларды тамаққа қолдануға болмайды.

2-сұрақ •Ежелгі Мысырда мысықтарды астық қорғауға асыраған. Өгіздердің көмегімен жер жыртқан.Сонымен қоса,б.з.д. ХІХ ғасырд

13 слайд
2-сұрақ •Ежелгі Мысырда мысықтарды астық қорғауға асыраған. Өгіздердің көмегімен жер жыртқан.Сонымен қоса,б.з.д. ХІХ ғасырда маймылдарды мақсатпен ұстаған?

13 слайд

2-сұрақ •Ежелгі Мысырда мысықтарды астық қорғауға асыраған. Өгіздердің көмегімен жер жыртқан.Сонымен қоса,б.з.д. ХІХ ғасырда маймылдарды мақсатпен ұстаған?

Жауабы: Жеміс жидектерді жинату үшін

14 слайд
Жауабы: Жеміс жидектерді жинату үшін

14 слайд

Жауабы: Жеміс жидектерді жинату үшін

3-сұрақ •Сақтар ең алғашқы болып тамаққа сары майды қолданды. Оның қазіргі сары майдан айырмашылығы қандай?

15 слайд
3-сұрақ •Сақтар ең алғашқы болып тамаққа сары майды қолданды. Оның қазіргі сары майдан айырмашылығы қандай?

15 слайд

3-сұрақ •Сақтар ең алғашқы болып тамаққа сары майды қолданды. Оның қазіргі сары майдан айырмашылығы қандай?

Жауабы: Оны жылқының сүтінен жасаған.

16 слайд
Жауабы: Оны жылқының сүтінен жасаған.

16 слайд

Жауабы: Оны жылқының сүтінен жасаған.

4-сұрақ • Кештердің бірінде император Наполеон ІІІ сарай әйелдеріне жылтыр металдан жасалған сырға, білезік, түйреуіштер сый

17 слайд
4-сұрақ • Кештердің бірінде император Наполеон ІІІ сарай әйелдеріне жылтыр металдан жасалған сырға, білезік, түйреуіштер сыйға таратты. Өкiнiшке орай, әшекейлер кеш аяғында қарайып кетті. Қазір бiздiң заманымызда бұл материалдан осы әшекейлерді жасауды ойламас едi. Металды атаңыз.

17 слайд

4-сұрақ • Кештердің бірінде император Наполеон ІІІ сарай әйелдеріне жылтыр металдан жасалған сырға, білезік, түйреуіштер сыйға таратты. Өкiнiшке орай, әшекейлер кеш аяғында қарайып кетті. Қазір бiздiң заманымызда бұл материалдан осы әшекейлерді жасауды ойламас едi. Металды атаңыз.

Жауабы: Алюминий

18 слайд
Жауабы: Алюминий

18 слайд

Жауабы: Алюминий

3 – кезең Бейне сұрақ

19 слайд
3 – кезең Бейне сұрақ

19 слайд

3 – кезең Бейне сұрақ

1 – сұрақ Оның «Географика» деп аталатын еңбегінде жер туралы мәлімет жинақталып, «география» сөзін ғылымға алғаш енгізілг

20 слайд
1 – сұрақ Оның «Географика» деп аталатын еңбегінде жер туралы мәлімет жинақталып, «география» сөзін ғылымға алғаш енгізілген. Сондықтан оны «Географияның атасы» деп атайды?

20 слайд

1 – сұрақ Оның «Географика» деп аталатын еңбегінде жер туралы мәлімет жинақталып, «география» сөзін ғылымға алғаш енгізілген. Сондықтан оны «Географияның атасы» деп атайды?

2-сұрақ Бұл шың «Таудың ана құдайы» деген мағына береді. Алғаш адам баласы мұнда 1953 жылы аяқ басқан болатын. Ал Қ.Уәлие

21 слайд
2-сұрақ Бұл шың «Таудың ана құдайы» деген мағына береді. Алғаш адам баласы мұнда 1953 жылы аяқ басқан болатын. Ал Қ.Уәлиев бастаған қазақ альпинисттері мұны 1982 жылы бағындырды. Бұл қай шың?

21 слайд

2-сұрақ Бұл шың «Таудың ана құдайы» деген мағына береді. Алғаш адам баласы мұнда 1953 жылы аяқ басқан болатын. Ал Қ.Уәлиев бастаған қазақ альпинисттері мұны 1982 жылы бағындырды. Бұл қай шың?

3 – сұрақ Еуразия жағалауына бірнеше саяхат жасалғанымен оның ішкі аудандарына аяқ басу көп жылдарға дейін мүмкін болмады.О

22 слайд
3 – сұрақ Еуразия жағалауына бірнеше саяхат жасалғанымен оның ішкі аудандарына аяқ басу көп жылдарға дейін мүмкін болмады.Оған Орта Азияның биік таулы өлкелері кедергі болған еді. Осындай қиындықтарға қарамастан алғаш болып Орта Азияға сапар шегіп, 15 жыл бойы 33 мың км жер жүріп, жабайы жылқы жабайы түйені тапқан саяхатшы ғалым кім?

22 слайд

3 – сұрақ Еуразия жағалауына бірнеше саяхат жасалғанымен оның ішкі аудандарына аяқ басу көп жылдарға дейін мүмкін болмады.Оған Орта Азияның биік таулы өлкелері кедергі болған еді. Осындай қиындықтарға қарамастан алғаш болып Орта Азияға сапар шегіп, 15 жыл бойы 33 мың км жер жүріп, жабайы жылқы жабайы түйені тапқан саяхатшы ғалым кім?

4 - сұрақ Бұл ағаш Ніл өзені жағалауында өседі.Оның жапырақтарымен тоқылған бойрамен жергілікті халықтар үйлерінің төбесі

23 слайд
4 - сұрақ Бұл ағаш Ніл өзені жағалауында өседі.Оның жапырақтарымен тоқылған бойрамен жергілікті халықтар үйлерінің төбесін жабады.Оны шарасыздық жағдайда ғана кесіп, аза тұтады.Бұл қандай пальма?

23 слайд

4 - сұрақ Бұл ағаш Ніл өзені жағалауында өседі.Оның жапырақтарымен тоқылған бойрамен жергілікті халықтар үйлерінің төбесін жабады.Оны шарасыздық жағдайда ғана кесіп, аза тұтады.Бұл қандай пальма?

4 – кезең “Ғажайып төрттік”

24 слайд
4 – кезең “Ғажайып төрттік”

24 слайд

4 – кезең “Ғажайып төрттік”

1 2 3 4 1 2 3 4

25 слайд
1 2 3 4 1 2 3 4

25 слайд

1 2 3 4 1 2 3 4

1- ұяшық Сарыарқаның бұл өлкесін табиғаттың ерекше әсемдігіне байланысты Еуропаның тамаша аймақтарының біріне теңейді. Бұл өл

26 слайд
1- ұяшық Сарыарқаның бұл өлкесін табиғаттың ерекше әсемдігіне байланысты Еуропаның тамаша аймақтарының біріне теңейді. Бұл өлкенің әсем табиғатына арнап С.Сейфуллин поэма, С.Мұқанов өз кітабын арқау етті. Жер шоқтығы саналатын өлкедегі өзі аттас қала ерекше облыстың орталығы. Сұрақ: Бұл әңгіме еліміздің қандай табиғаты әсем өлкесіне сай келеді? Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әр түрлі сұрақтар қоя бастадыңыздар. Ал, олар сіздерге “кенгуру” деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ? Сұрақ: Сіздер қай жерге келдіңіздер және адамдар не деп жауап берді?

26 слайд

1- ұяшық Сарыарқаның бұл өлкесін табиғаттың ерекше әсемдігіне байланысты Еуропаның тамаша аймақтарының біріне теңейді. Бұл өлкенің әсем табиғатына арнап С.Сейфуллин поэма, С.Мұқанов өз кітабын арқау етті. Жер шоқтығы саналатын өлкедегі өзі аттас қала ерекше облыстың орталығы. Сұрақ: Бұл әңгіме еліміздің қандай табиғаты әсем өлкесіне сай келеді? Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әр түрлі сұрақтар қоя бастадыңыздар. Ал, олар сіздерге “кенгуру” деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ? Сұрақ: Сіздер қай жерге келдіңіздер және адамдар не деп жауап берді?

2- ұяшық Ф. Магеллан алғаш рет дүние жүзін айналып шығу саяхаты кезінде Оңтүстік Американың оңтүстік шетімен бұғаз арқылы өтед

27 слайд
2- ұяшық Ф. Магеллан алғаш рет дүние жүзін айналып шығу саяхаты кезінде Оңтүстік Американың оңтүстік шетімен бұғаз арқылы өтеді. Сол кезде көптеген отты алауды көреді. Кейбіреулері оны жағалаудағы алау, басқалары жарылған қайықтың оты деп ойлайды. Сұрақ: Бұл қай арал? Саяхатшылар алғаш рет бұл жерге келгенде егістік алқабында биіктігі бір метрден асатын, жапырақтары “күмістен”, жемістері “алтыннан” тұратын таңғажайып өсімдікті көрді. Сұрақ: Бұл қай материк және қандай өсімдік еді?

27 слайд

2- ұяшық Ф. Магеллан алғаш рет дүние жүзін айналып шығу саяхаты кезінде Оңтүстік Американың оңтүстік шетімен бұғаз арқылы өтеді. Сол кезде көптеген отты алауды көреді. Кейбіреулері оны жағалаудағы алау, басқалары жарылған қайықтың оты деп ойлайды. Сұрақ: Бұл қай арал? Саяхатшылар алғаш рет бұл жерге келгенде егістік алқабында биіктігі бір метрден асатын, жапырақтары “күмістен”, жемістері “алтыннан” тұратын таңғажайып өсімдікті көрді. Сұрақ: Бұл қай материк және қандай өсімдік еді?

3- ұяшық Бұл Азияның жетекші мемлекеттерінің бірі. Жер аумағы бойынша дүние жүзінде 3 орын алатын ел. Экономикасының негізі

28 слайд
3- ұяшық Бұл Азияның жетекші мемлекеттерінің бірі. Жер аумағы бойынша дүние жүзінде 3 орын алатын ел. Экономикасының негізі – өнеркәсіп. Елде Аньшань, Бэньси металлургия кәсіпорындары бар. Сұрақ: Қай мемлекет туралы айтылып отыр? Африкада жерасты суын Конго ойысында тез шығарып алуға болама, әлде Сахара шөлінде ма?

28 слайд

3- ұяшық Бұл Азияның жетекші мемлекеттерінің бірі. Жер аумағы бойынша дүние жүзінде 3 орын алатын ел. Экономикасының негізі – өнеркәсіп. Елде Аньшань, Бэньси металлургия кәсіпорындары бар. Сұрақ: Қай мемлекет туралы айтылып отыр? Африкада жерасты суын Конго ойысында тез шығарып алуға болама, әлде Сахара шөлінде ма?

4- ұяшық Әлемдегі алпауыт мемлекет. Жер аумағы жөнінен 4-орын алатын Солтүстік Америкада орналасқан экономикасы аса дамыған ел

29 слайд
4- ұяшық Әлемдегі алпауыт мемлекет. Жер аумағы жөнінен 4-орын алатын Солтүстік Америкада орналасқан экономикасы аса дамыған ел. Сұрақ: Бұл қай мемлекет? Сіздер бұл материкте оқымысты ғылым қызметкерлерінен басқа адамды кездестірмейсіздер. Бірақ ешқайсысы зәулім ғылыми институттарға жұмысқа бармайды және қарапайым вагон-үйлерде тұрады. Сұрақ: Бұл қай материк және қай халық?

29 слайд

4- ұяшық Әлемдегі алпауыт мемлекет. Жер аумағы жөнінен 4-орын алатын Солтүстік Америкада орналасқан экономикасы аса дамыған ел. Сұрақ: Бұл қай мемлекет? Сіздер бұл материкте оқымысты ғылым қызметкерлерінен басқа адамды кездестірмейсіздер. Бірақ ешқайсысы зәулім ғылыми институттарға жұмысқа бармайды және қарапайым вагон-үйлерде тұрады. Сұрақ: Бұл қай материк және қай халық?

5 – кезең “Кім жылдам?” « Сен мені білесің бе ?» топографиялық тұрғыда жасырылған сурет жұмбақтар

30 слайд
5 – кезең “Кім жылдам?” « Сен мені білесің бе ?» топографиялық тұрғыда жасырылған сурет жұмбақтар

30 слайд

5 – кезең “Кім жылдам?” « Сен мені білесің бе ?» топографиялық тұрғыда жасырылған сурет жұмбақтар

1-сурет Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?

31 слайд
1-сурет Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?

31 слайд

1-сурет Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?

2- суретте Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай мемлкет бейнеленген?

32 слайд
2- суретте Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай мемлкет бейнеленген?

32 слайд

2- суретте Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай мемлкет бейнеленген?

3-сурет Орамалды әйел ана бейнесінде қай елдер бейнеленген?

33 слайд
3-сурет Орамалды әйел ана бейнесінде қай елдер бейнеленген?

33 слайд

3-сурет Орамалды әйел ана бейнесінде қай елдер бейнеленген?

6 – кезең “Жұмбақ шешіп көрейік”

34 слайд
6 – кезең “Жұмбақ шешіп көрейік”

34 слайд

6 – кезең “Жұмбақ шешіп көрейік”

1. Аяқсыз жетіп барады, Қолсыз есік қағады.

35 слайд
1. Аяқсыз жетіп барады, Қолсыз есік қағады. І топ 2.Қонақтап күнде қонар су бетіне, Сүйсінер барлық адам келбетіне. Тұлғасы су ішінде көрінеді, Таңырқап қарап тұрсам суретіңе. 3. Сатайын десем ауыр кілем, Сатпайын десем тәуір кілем.

35 слайд

1. Аяқсыз жетіп барады, Қолсыз есік қағады. І топ 2.Қонақтап күнде қонар су бетіне, Сүйсінер барлық адам келбетіне. Тұлғасы су ішінде көрінеді, Таңырқап қарап тұрсам суретіңе. 3. Сатайын десем ауыр кілем, Сатпайын десем тәуір кілем.

1.Бір халық аспанда ұшқан, аяұы жоқ, Ұстаған қолдарында таяғы жоқ. Күнінеталай жерге кетер кезіп, Нәрсенің бұл секілді саяғы жо

36 слайд
1.Бір халық аспанда ұшқан, аяұы жоқ, Ұстаған қолдарында таяғы жоқ. Күнінеталай жерге кетер кезіп, Нәрсенің бұл секілді саяғы жоқ. ІІ топ 2. Шым – шытыр, Шидай қотыр. 3. Қанаты жоқ, ұшады. Аяғы жоқ жетеді. Ауызы жоқ ұлиды.

36 слайд

1.Бір халық аспанда ұшқан, аяұы жоқ, Ұстаған қолдарында таяғы жоқ. Күнінеталай жерге кетер кезіп, Нәрсенің бұл секілді саяғы жоқ. ІІ топ 2. Шым – шытыр, Шидай қотыр. 3. Қанаты жоқ, ұшады. Аяғы жоқ жетеді. Ауызы жоқ ұлиды.

1. Таң мен көзін ашады, Әлемге нұр шашады. ІІІ топ 2. Сырылдатады шәйне

37 слайд
1. Таң мен көзін ашады, Әлемге нұр шашады. ІІІ топ 2. Сырылдатады шәйнегін, Ұнатпаса да жұрт, мейлі. Тереземнің әйнегін, Жуады, бірақ сүртпейді. 3. Гүл-гүл жайнап көк аспан, Гүрілдейді сайда өзен. Гүлжазира жарасқан, Гүлдерімен қай кезең.

37 слайд

1. Таң мен көзін ашады, Әлемге нұр шашады. ІІІ топ 2. Сырылдатады шәйнегін, Ұнатпаса да жұрт, мейлі. Тереземнің әйнегін, Жуады, бірақ сүртпейді. 3. Гүл-гүл жайнап көк аспан, Гүрілдейді сайда өзен. Гүлжазира жарасқан, Гүлдерімен қай кезең.

1. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. IV топ 2. Өркеші б

38 слайд
1. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. IV топ 2. Өркеші бар, түйе емес, Не ақ отау – үй емес. Бір орнында тұрғаны, Не болады бұл, кәне? 3. Тұратын жердің белбеуі, Шұбатылып қалыпты. Керемет-ау кернеуі – Тасты кесіп, жарыпты.

38 слайд

1. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. IV топ 2. Өркеші бар, түйе емес, Не ақ отау – үй емес. Бір орнында тұрғаны, Не болады бұл, кәне? 3. Тұратын жердің белбеуі, Шұбатылып қалыпты. Керемет-ау кернеуі – Тасты кесіп, жарыпты.

7- кезең “Жас картограф”

39 слайд
7- кезең “Жас картограф”

39 слайд

7- кезең “Жас картограф”

Географиялық нысандарды тап 1 2 3 4 5 5 1 2 4 3

40 слайд
Географиялық нысандарды тап 1 2 3 4 5 5 1 2 4 3

40 слайд

Географиялық нысандарды тап 1 2 3 4 5 5 1 2 4 3

Ғылымның сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңына, Дарындылық пен тапқырлық, Жеткізеді сіздерді, География сырына.

41 слайд
Ғылымның сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңына, Дарындылық пен тапқырлық, Жеткізеді сіздерді, География сырына.

41 слайд

Ғылымның сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңына, Дарындылық пен тапқырлық, Жеткізеді сіздерді, География сырына.

“Қорытындылау” «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман. Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының біл

42 слайд
“Қорытындылау” «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман. Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді. Сол білімді әжетке, тұрмыс игілігіне жарата білуімен бағаланады. Инемен құдық қазғандай, қиын да күрделі, орасан қажыр- қайрат пен ерік-жігерді талап ететін білімсіз – өмір тұл. Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой – азаттығымыздың алдаспаны.» Қазақстан Президентінің Назарбаев Университеті студенттері алдында сөйлеген сөзі Азығы бір күнге жететін айламен емес, Білімі мың жылға жететін пайдамен өмір сүрейік!

42 слайд

“Қорытындылау” «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман. Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді. Сол білімді әжетке, тұрмыс игілігіне жарата білуімен бағаланады. Инемен құдық қазғандай, қиын да күрделі, орасан қажыр- қайрат пен ерік-жігерді талап ететін білімсіз – өмір тұл. Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой – азаттығымыздың алдаспаны.» Қазақстан Президентінің Назарбаев Университеті студенттері алдында сөйлеген сөзі Азығы бір күнге жететін айламен емес, Білімі мың жылға жететін пайдамен өмір сүрейік!