Материалдар / "Жас математиктер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жас математиктер"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушыларына арналған сайыс сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жас математиктер сайысы Мақсаты: Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру және логикалық есептерді жылдам шығара бі

1 слайд
Жас математиктер сайысы Мақсаты: Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру және логикалық есептерді жылдам шығара білуге үйрету, әртүрлі сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру. Ұйымшылдыққа, шапшандыққа,тазалыққа және отансүйгіштікке тәрбиелеу.

1 слайд

Жас математиктер сайысы Мақсаты: Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру және логикалық есептерді жылдам шығара білуге үйрету, әртүрлі сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру. Ұйымшылдыққа, шапшандыққа,тазалыққа және отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Жас математиктер сайысы Ғажайыпжұлдыз Кім тапқыр? Анаграммалар «Түсінші мені» Кім жылдам? Қорытынды1. 2

2 слайд
Жас математиктер сайысы Ғажайыпжұлдыз Кім тапқыр? Анаграммалар «Түсінші мені» Кім жылдам? Қорытынды1. 2 . 3. 4. 5.

2 слайд

Жас математиктер сайысы Ғажайыпжұлдыз Кім тапқыр? Анаграммалар «Түсінші мені» Кім жылдам? Қорытынды1. 2 . 3. 4. 5.

Жас математиктер сайысы Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру және логикалық есептерді жылдам шығара білуге үйре

3 слайд
Жас математиктер сайысы Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру және логикалық есептерді жылдам шығара білуге үйрету, әртүрлі сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру.Ұйымшылдыққа, шапшандыққа,тазалыққа және отансүйгіштікке тәрбиелеу.

3 слайд

Жас математиктер сайысы Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру және логикалық есептерді жылдам шығара білуге үйрету, әртүрлі сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру.Ұйымшылдыққа, шапшандыққа,тазалыққа және отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Жас математиктер сайысы І топ «АЛҒЫРЛАР» ІІ топ « ТАПҚЫРЛАР»

4 слайд
Жас математиктер сайысы І топ «АЛҒЫРЛАР» ІІ топ « ТАПҚЫРЛАР»

4 слайд

Жас математиктер сайысы І топ «АЛҒЫРЛАР» ІІ топ « ТАПҚЫРЛАР»

Жас математиктер сайысы «Ғажайып жұлдыз» сайысына кезек береміз. (Әр топтың мүшелері ұсынылып отырған жұлдызшалардың біреуі

5 слайд
Жас математиктер сайысы «Ғажайып жұлдыз»  сайысына  кезек береміз. (Әр топтың мүшелері ұсынылып отырған жұлдызшалардың біреуін таңдап, бірінен соң бірі сұрақтарға жауап беру керек. Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі).

5 слайд

Жас математиктер сайысы «Ғажайып жұлдыз»  сайысына  кезек береміз. (Әр топтың мүшелері ұсынылып отырған жұлдызшалардың біреуін таңдап, бірінен соң бірі сұрақтарға жауап беру керек. Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі).

Жас математиктер сайысы

6 слайд
Жас математиктер сайысы

6 слайд

Жас математиктер сайысы

24 санының бөлгіштерін ата:

7 слайд
24 санының бөлгіштерін ата:

7 слайд

24 санының бөлгіштерін ата:

2, 3,4, 6, 8, 12, 24

8 слайд
2, 3,4, 6, 8, 12, 24

8 слайд

2, 3,4, 6, 8, 12, 24

Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік қалай аталады?

9 слайд
Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік қалай аталады?

9 слайд

Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік қалай аталады?

Теңдеу

10 слайд
Теңдеу

10 слайд

Теңдеу

27 санының бөлгіштерін ата

11 слайд
27 санының бөлгіштерін ата

11 слайд

27 санының бөлгіштерін ата

1, 3,9, 27

12 слайд
1, 3,9, 27

12 слайд

1, 3,9, 27

Картадағы кескін ұзындығының оған сәйкес жербетіндегі қашықтыққа қатынасын не дейміз?

13 слайд
Картадағы кескін ұзындығының оған сәйкес жербетіндегі қашықтыққа қатынасын не дейміз?

13 слайд

Картадағы кескін ұзындығының оған сәйкес жербетіндегі қашықтыққа қатынасын не дейміз?

Масштаб

14 слайд
Масштаб

14 слайд

Масштаб

32 санының бөлгіштерін ата

15 слайд
32 санының бөлгіштерін ата

15 слайд

32 санының бөлгіштерін ата

1, 2, 4, 8, 16, 32

16 слайд
1, 2, 4, 8, 16, 32

16 слайд

1, 2, 4, 8, 16, 32

S= ab қандай фигураның формуласы?

17 слайд
S= ab қандай фигураның формуласы?

17 слайд

S= ab қандай фигураның формуласы?

Тіктөртбұрыштың ауданы

18 слайд
Тіктөртбұрыштың ауданы

18 слайд

Тіктөртбұрыштың ауданы

«Кім тапқыр?»

19 слайд
«Кім тапқыр?»

19 слайд

«Кім тапқыр?»

20 слайд

20 слайд

Анаграммалар 1 2 3 4

21 слайд
Анаграммалар 1 2 3 4

21 слайд

Анаграммалар 1 2 3 4

Анаграммалар

22 слайд
Анаграммалар

22 слайд

Анаграммалар

Анаграммалар

23 слайд
Анаграммалар

23 слайд

Анаграммалар

Т Р Ұ Б Ы Ш Р Ө ТАнаграммалар

24 слайд
Т Р Ұ Б Ы Ш Р Ө ТАнаграммалар

24 слайд

Т Р Ұ Б Ы Ш Р Ө ТАнаграммалар

Анаграммалар

25 слайд
Анаграммалар

25 слайд

Анаграммалар

( Топтан бір оқушы шығып қағаз қимасын алады. Қимадағы математикалық терминді тек қана қимылмен түсіндіруі керек ) 1 минутт

26 слайд
( Топтан бір оқушы шығып қағаз қимасын алады. Қимадағы математикалық терминді тек қана қимылмен түсіндіруі керек ) 1 минутта бірнеше математикалық ұғымдарға байланысты сөздер беріледі, сол сөзді қолданбай тобына берілген ұғымды түсіндіру қажет. Қанша , сонша ұпай алады.

26 слайд

( Топтан бір оқушы шығып қағаз қимасын алады. Қимадағы математикалық терминді тек қана қимылмен түсіндіруі керек ) 1 минутта бірнеше математикалық ұғымдарға байланысты сөздер беріледі, сол сөзді қолданбай тобына берілген ұғымды түсіндіру қажет. Қанша , сонша ұпай алады.

«Кім жылдам?» Логикалық сұрақтар қойылады. Әр топ неше сұраққа жауап берсе,1 ұпай алады.

27 слайд
«Кім жылдам?» Логикалық сұрақтар қойылады. Әр топ неше сұраққа жауап берсе,1 ұпай алады.

27 слайд

«Кім жылдам?» Логикалық сұрақтар қойылады. Әр топ неше сұраққа жауап берсе,1 ұпай алады.

Әр дұрыс жауабына – 1 ұпай. 1) Жанар ақиқат тұжырым айтты , оның сөзін Марат қайталап еді , оның тұжырымы жалған болып шықты .

28 слайд
Әр дұрыс жауабына – 1 ұпай. 1) Жанар ақиқат тұжырым айтты , оның сөзін Марат қайталап еді , оның тұжырымы жалған болып шықты . Жанар не айтты? (Менің атым Жанар). 2 ) Қоймада 16кг,17кг,40кг –дық жәшіктерде шегелер салынған. Жәшіктерді ашпай 50 кг шегені қалай сатып алуға болады? ( 16кг+17кг+17кг). 3) Оны сіріңкеден , таяқшадан құрастыруға болады . Оның 4 симметриялы осі бар және бұлай санның дәрежесі де аталады.Бұл қандай фигура? (квадрат). 4) Әсем 2 алма ,Самал 4 жарты алма ,ал Әлия 8 ширек алма алды . Қыздарда барлығы неше алма? ( 6 алма ). 5) Төрт пен бестің арасында арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық 5-тен кем сан шығады? (үтір).

28 слайд

Әр дұрыс жауабына – 1 ұпай. 1) Жанар ақиқат тұжырым айтты , оның сөзін Марат қайталап еді , оның тұжырымы жалған болып шықты . Жанар не айтты? (Менің атым Жанар). 2 ) Қоймада 16кг,17кг,40кг –дық жәшіктерде шегелер салынған. Жәшіктерді ашпай 50 кг шегені қалай сатып алуға болады? ( 16кг+17кг+17кг). 3) Оны сіріңкеден , таяқшадан құрастыруға болады . Оның 4 симметриялы осі бар және бұлай санның дәрежесі де аталады.Бұл қандай фигура? (квадрат). 4) Әсем 2 алма ,Самал 4 жарты алма ,ал Әлия 8 ширек алма алды . Қыздарда барлығы неше алма? ( 6 алма ). 5) Төрт пен бестің арасында арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық 5-тен кем сан шығады? (үтір).

6) Бес дос бір – бірімен қол алысып амандасты. Олар барлығы неше рет қол алысты? (10). 7) Жұлдызай 2 кг шие сатып алды. Ақ

29 слайд
6) Бес дос бір – бірімен қол алысып амандасты. Олар барлығы неше рет қол алысты? (10). 7) Жұлдызай 2 кг шие сатып алды. Ақша төлеген кезде сатушы оған 200 тг қайтарып берді . Егер Жұлдызай 4кг шие сатып алған болса, онда ол 100тг қосып төлеуі керек . 1 кг шие қанша тұрады ? (150 тг). 8 ) Оқушы 19 теңгеге қалам сатып алды. Оқушыда тек 3 теңгелік , ал сатушыда тек қана 5 теңгелік ,олар өзара қалай есептеседі ? ( 3 теңгеден 8 бергенде сатушы 5 теңге қайтарып береді). 9) Әкесі 31 жаста болғанда , баласы 8 жаста болды. Қазір әкесі баласынан екі есе үлкен . Баласы неше жаста? (23 жаста). 10) Жұмысшы қолында үш таба наны бар, үйіне қайтып келеді.Жолда кездескен көршісі : -Осы нанның бәрін үйіңе алдың ба ?-деп сұрайды. Сонда жолаушы :-Иә , үйіме алдым, 1-еуі қарызым, 2-сін қарызға беремін , 3 –шісін өзім жеймін .Бұл жауаптың мағанасы қандай ? ( Ата-анасына, баласына , өзіне ).

29 слайд

6) Бес дос бір – бірімен қол алысып амандасты. Олар барлығы неше рет қол алысты? (10). 7) Жұлдызай 2 кг шие сатып алды. Ақша төлеген кезде сатушы оған 200 тг қайтарып берді . Егер Жұлдызай 4кг шие сатып алған болса, онда ол 100тг қосып төлеуі керек . 1 кг шие қанша тұрады ? (150 тг). 8 ) Оқушы 19 теңгеге қалам сатып алды. Оқушыда тек 3 теңгелік , ал сатушыда тек қана 5 теңгелік ,олар өзара қалай есептеседі ? ( 3 теңгеден 8 бергенде сатушы 5 теңге қайтарып береді). 9) Әкесі 31 жаста болғанда , баласы 8 жаста болды. Қазір әкесі баласынан екі есе үлкен . Баласы неше жаста? (23 жаста). 10) Жұмысшы қолында үш таба наны бар, үйіне қайтып келеді.Жолда кездескен көршісі : -Осы нанның бәрін үйіңе алдың ба ?-деп сұрайды. Сонда жолаушы :-Иә , үйіме алдым, 1-еуі қарызым, 2-сін қарызға беремін , 3 –шісін өзім жеймін .Бұл жауаптың мағанасы қандай ? ( Ата-анасына, баласына , өзіне ).

Жанкүйерлерге сұрақ. Бір шиді жылжытып теңдікті тура ет. Жауабы:Жауабы:

30 слайд
Жанкүйерлерге сұрақ. Бір шиді жылжытып теңдікті тура ет. Жауабы:Жауабы:

30 слайд

Жанкүйерлерге сұрақ. Бір шиді жылжытып теңдікті тура ет. Жауабы:Жауабы:

31 слайд

31 слайд