Жеті модульді ықпалдастыру барысында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс
Тізбектелген сабақтар топтамасы жеті модульді ықпалдастыру
тәсілдері мен өзгеріс енгізу және өзгеріс енгізу барысында белгілі
бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін
құрылымды көздейді.
1 слайд
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс Тізбектелген сабақтар топтамасы жеті модульді ықпалдастыру тәсілдері мен өзгеріс енгізу және өзгеріс енгізу барысында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін құрылымды көздейді.
2 слайд
Әлемнің ақпараттық көрінісін
талдай отырып, ақпаратты
дамытудың маңыздылығы
туралы түсініктер қалыптастыру,
ерекшеліктерін ұғындыру.
2 слайд
Әлемнің ақпараттық көрінісін талдай отырып, ақпаратты дамытудың маңыздылығы туралы түсініктер қалыптастыру, ерекшеліктерін ұғындыру.
3 слайд
Ақпараттық процесстердің
ұғымын түсінеді,
ақпараттың өлшем бірліктері
жайлы мағлұматты мысалдар
келтіру арқылы меңгереді.
3 слайд
Ақпараттық процесстердің ұғымын түсінеді, ақпараттың өлшем бірліктері жайлы мағлұматты мысалдар келтіру арқылы меңгереді.
4 слайд
7 модульдің
қамтылуы Оқытуды басқару
және көшбас
шылық
Оқыту мен
оқудағы
жаңа
тәсілдер
Оқыту үшін
бағалау
және оқуды
бағалау
Оқушылардың
жас ерекшелігіне
сәйкес оқыту
және оқуОқыту мен
оқудаАКТ-
ны
пайдалану Дарынды
және
талантты
балаларды
оқыту Сыни
тұрғыдан
ойлауға
үйрету
4 слайд
7 модульдің қамтылуы Оқытуды басқару және көшбас шылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқуОқыту мен оқудаАКТ- ны пайдалану Дарынды және талантты балаларды оқыту Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
5 слайд
Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу
А қпарат беріледі, бірақ ол білім мен түсінікті оқушы
қалыптастырады, ал мұғалім – бұл үдерісте көмек көрсететі.
Сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлар :
5 слайд
Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу А қпарат беріледі, бірақ ол білім мен түсінікті оқушы қалыптастырады, ал мұғалім – бұл үдерісте көмек көрсететі. Сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлар :
6 слайд
О қ у п и р а м и д а с ы
Оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысу керек:
олар өзінің болжамдары мен сұрақтарын тұжырымдайды, бір-біріне кеңес береді, өз
алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды
6 слайд
О қ у п и р а м и д а с ы Оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысу керек: олар өзінің болжамдары мен сұрақтарын тұжырымдайды, бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды
7 слайд
Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналған жағдайлар
Мұғалім оқушылардың зер салып тыңдауын сақтап қалу мақсатында сыныпта орындалатын
жұмыс барынша күрделі және әртүрлі болуын қадағалайды, бұл ретте оқушылардың бойында
бұл тапсырмаларды орындау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырып білім береді.
7 слайд
Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналған жағдайлар Мұғалім оқушылардың зер салып тыңдауын сақтап қалу мақсатында сыныпта орындалатын жұмыс барынша күрделі және әртүрлі болуын қадағалайды, бұл ретте оқушылардың бойында бұл тапсырмаларды орындау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырып білім береді.
8 слайд
Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту
8 слайд
Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Ө з г е р і с т е р Мұғалімнің
ұстанымы
өзгерді
Әдіс -
тәсілдерді
меңгерді
Оқушы
өздігінен
білім алуға
талпындыТәліп әдіс -
тәсілдерді
тиімді
пайдалана
бастадыЖеті
модульді
тізбектелген
сабақтар
тооптамасын
да
ықпалдастырд
ы
12 слайд
Ө з г е р і с т е р Мұғалімнің ұстанымы өзгерді Әдіс - тәсілдерді меңгерді Оқушы өздігінен білім алуға талпындыТәліп әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана бастадыЖеті модульді тізбектелген сабақтар тооптамасын да ықпалдастырд ы
13 слайд
СӘТТІ КЕЗЕҢДЕРІ
СЫН СҰРҒЫСЫНА ОЙЛАНУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫ
ӨЗІН - ӨЗІ ЖӘНЕ ӨЗГЕНІ БАҒАЛАУДЫ ҮЙРЕНДІ
ПОСТЕР ЖАСАУДЫ ЖӘНЕ ОНЫ ҚОРҒАУДЫ ҮЙРЕНДІ
“ ОҚУШЫ ҮНІ” ҚАЛЫПТАСТЫ
13 слайд
СӘТТІ КЕЗЕҢДЕРІ СЫН СҰРҒЫСЫНА ОЙЛАНУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫ ӨЗІН - ӨЗІ ЖӘНЕ ӨЗГЕНІ БАҒАЛАУДЫ ҮЙРЕНДІ ПОСТЕР ЖАСАУДЫ ЖӘНЕ ОНЫ ҚОРҒАУДЫ ҮЙРЕНДІ “ ОҚУШЫ ҮНІ” ҚАЛЫПТАСТЫ
14 слайд
Сәтсіз жағы
УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНА АЛМАУЫ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ
ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛЫПТАСПАУЫ,
ЫНТАЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ
АКТ, МАТ. БАЗАНЫҢ ТАЛАПҚА САЙ
БОЛМАУЫнеліктен
14 слайд
Сәтсіз жағы УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНА АЛМАУЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛЫПТАСПАУЫ, ЫНТАЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ АКТ, МАТ. БАЗАНЫҢ ТАЛАПҚА САЙ БОЛМАУЫнеліктен
15 слайд
кедергілер Шешу жолдары. :
•
МҰҒАЛІМДЕР ТОПТАСЫП
ЖҰМЫС ЖАСАУҒА
ДАҒДЫЛАНБАҒАН
•
ЖАУАПКЕРШІЛІКТІҢ
ТӨМЕНДІГІ
•
ДӘСТҮРЛІ САБАҚТАН ШЫҒА
АЛМАУЫ
•
МҰҒАЛІМДЕР МЕН
ОҚУШЫЛАРДА КЕРІ
БАЙЛАНЫС ЖАЗУДА ДҰРЫС
ТҮСІНБЕУІ •
ТАПСЫРМАЛАРДЫ
ОРЫНДАТУ БАРЫСЫНДА
ДҰРЫС БАҒЫТ БАҒДАР - БЕРУ
•
САБАҚТА ТОПТЫҚ
ЖҰМЫСТАРДЫ ТИІМДІ
ҰЙЫМДАСТЫРУ
•
КӨШБАСШЫ РЕТІНДЕ
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМІН
ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУЛАРЫНА
ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
15 слайд
кедергілер Шешу жолдары. : • МҰҒАЛІМДЕР ТОПТАСЫП ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАҒДЫЛАНБАҒАН • ЖАУАПКЕРШІЛІКТІҢ ТӨМЕНДІГІ • ДӘСТҮРЛІ САБАҚТАН ШЫҒА АЛМАУЫ • МҰҒАЛІМДЕР МЕН ОҚУШЫЛАРДА КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАЗУДА ДҰРЫС ТҮСІНБЕУІ • ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАТУ БАРЫСЫНДА ДҰРЫС БАҒЫТ БАҒДАР - БЕРУ • САБАҚТА ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ • КӨШБАСШЫ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУЛАРЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
16 слайд
0
10
20
30
40
50
60
70Қазіргі мектептің
жағдайы білім алушы
ретінде сізді
қанағаттандыра ма;
иә; 51
Оқыту мен оқу үдерісі
сізді қызықтыра ма;
иә; 62
Сыныпта жағымды
орта қалыптасып
өзіңізді еркін сезінесіз
бе ; иә; 54
Мұғалімдер
қолданатын әдіс-
тәсілдер сіздерге оқу
үдерісінде ойлануға,
ізденуге, алға
ұмтылуға әсер ете ме ;
иә; 48
Мектепке білім алуға
ынтамен келесің бе? ;
иә; 52
Қазіргі мектептің
жағдайы білім алушы
ретінде сізді
қанағаттандыра ма;
кейде; 29
Оқыту мен оқу үдерісі
сізді қызықтыра ма;
кейде; 29
Сыныпта жағымды
орта қалыптасып
өзіңізді еркін сезінесіз
бе ; кейде; 38
Мұғалімдер
қолданатын әдіс-
тәсілдер сіздерге оқу
үдерісінде ойлануға,
ізденуге, алға
ұмтылуға әсер ете ме ;
кейде; 42 Мектепке білім алуға
ынтамен келесің бе? ;
кейде; 33 Қазіргі мектептің
жағдайы білім алушы
ретінде сізді
қанағаттандыра ма;
жоқ; 20
Оқыту мен оқу үдерісі
сізді қызықтыра ма;
жоқ; 9
Сыныпта жағымды
орта қалыптасып
өзіңізді еркін сезінесіз
бе ; жоқ; 8
Мұғалімдер
қолданатын әдіс-
тәсілдер сіздерге оқу
үдерісінде ойлануға,
ізденуге, алға
ұмтылуға әсер ете ме ;
жоқ; 10
Мектепке білім алуға
ынтамен келесің бе? ;
жоқ; 15
иә
кейде
жоқ
16 слайд
0 10 20 30 40 50 60 70Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; иә; 51 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; иә; 62 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; иә; 54 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; иә; 48 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; иә; 52 Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; кейде; 29 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; кейде; 29 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; кейде; 38 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; кейде; 42 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; кейде; 33 Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; жоқ; 20 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; жоқ; 9 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; жоқ; 8 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; жоқ; 10 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; жоқ; 15 иә кейде жоқ
17 слайд
Оқушылармен жұмыс
тиімділігін арттыратын кері
байланыс
Өз сабақтарында оқытудың
жаңа әдіс-тәсілдерін
қолданатын
Рефлексиялық есеп
жүргізбейтін
Әлі де болса дәстүрлі білім
беруге бейім екендігін көріп
тұрмыз.
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
Оқушылармен
жұмыс тиімділігін
арттыратын кері
байланыс ; #REF!;
50%
Өз сабақтарында
оқытудың жаңа
әдіс-тәсілдерін
қолданатын; #REF!;
70%
Рефлексиялық есеп
жүргізбейтін;
#REF!; 20%
Әлі де болса
дәстүрлі білім
беруге бейім
екендігін көріп
тұрмыз.; #REF!;
50%
Мұғалімдер ден алынған сауалнама қорытындысы
17 слайд
Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын Рефлексиялық есеп жүргізбейтін Әлі де болса дәстүрлі білім беруге бейім екендігін көріп тұрмыз. 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс ; #REF!; 50% Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын; #REF!; 70% Рефлексиялық есеп жүргізбейтін; #REF!; 20% Әлі де болса дәстүрлі білім беруге бейім екендігін көріп тұрмыз.; #REF!; 50% Мұғалімдер ден алынған сауалнама қорытындысы
18 слайд
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
Ата-аналардың
мектепте өтілетін іс-
шараларға
қатысуы;
Столбец1; 50%
Мектептің қазіргі
ахуалына
қанағаттанатындар
; Столбец1; 85%
Баласының оқуына
жауапкершілікпен
қарайтындар;
Столбец1; 72%
Мектеп өмірінен
хабардар ата-
аналар; Столбец1;
78%
Ата аналардан алынған сауалнама
18 слайд
0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% Ата-аналардың мектепте өтілетін іс- шараларға қатысуы; Столбец1; 50% Мектептің қазіргі ахуалына қанағаттанатындар ; Столбец1; 85% Баласының оқуына жауапкершілікпен қарайтындар; Столбец1; 72% Мектеп өмірінен хабардар ата- аналар; Столбец1; 78% Ата аналардан алынған сауалнама
19 слайд
1
3(Sinek, 2009). Синектің жұмысы іскерлерге, кәсіпкерлерге
арнал ғанына қарамастан, конустық фигураны мектептегі
өзгерістерді басқаруда да қолдануға болады
Көшбасшылықтың конустық метафорасы (Синек)
Конустың жоғары бөлігі – НЕГЕ – мектепте өзгеріс енгізу қажеттігін
дәйектеп, оны басқару үдерісін білдіреді. НЕГЕ- ні білу оқыту және
оқушылар туралы жан-жақты, терең білімнің болуын, сондай-ақ жоғары
деңгейлі өзін-өзі тану мен мақсатты сын тұрғысынан талдауды талап етеді.
Мектеп көшбасшылары тәлімгерлік пен коучинг арқылы өз
мектептеріндегі мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ к өмектесуге
болатынын білуге тиіс. ал мұғалімдер оқушылардың оқу үдерісін жақсарту
үшін НЕ істеу керек екенін білуге тиіс.
19 слайд
1 3(Sinek, 2009). Синектің жұмысы іскерлерге, кәсіпкерлерге арнал ғанына қарамастан, конустық фигураны мектептегі өзгерістерді басқаруда да қолдануға болады Көшбасшылықтың конустық метафорасы (Синек) Конустың жоғары бөлігі – НЕГЕ – мектепте өзгеріс енгізу қажеттігін дәйектеп, оны басқару үдерісін білдіреді. НЕГЕ- ні білу оқыту және оқушылар туралы жан-жақты, терең білімнің болуын, сондай-ақ жоғары деңгейлі өзін-өзі тану мен мақсатты сын тұрғысынан талдауды талап етеді. Мектеп көшбасшылары тәлімгерлік пен коучинг арқылы өз мектептеріндегі мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ к өмектесуге болатынын білуге тиіс. ал мұғалімдер оқушылардың оқу үдерісін жақсарту үшін НЕ істеу керек екенін білуге тиіс.