Материалдар / Жеті модульді ықпалдастыру барысында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беру

Жеті модульді ықпалдастыру барысында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беру

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріммен тәжірибе алмасу үшін, жаңа технологиялардың әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2019
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс Тізбектелген сабақтар топтамасы жеті модульді ы

1 слайд
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс Тізбектелген сабақтар топтамасы жеті модульді ықпалдастыру тәсілдері мен өзгеріс енгізу және өзгеріс енгізу барысында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін құрылымды көздейді.

1 слайд

Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс Тізбектелген сабақтар топтамасы жеті модульді ықпалдастыру тәсілдері мен өзгеріс енгізу және өзгеріс енгізу барысында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін құрылымды көздейді.

Әлемнің ақпараттық көрінісін талдай отырып, ақпаратты дамытудың маңыздылығы туралы түсініктер қалыптастыру, ерекшеліктерін

2 слайд
Әлемнің ақпараттық көрінісін талдай отырып, ақпаратты дамытудың маңыздылығы туралы түсініктер қалыптастыру, ерекшеліктерін ұғындыру.

2 слайд

Әлемнің ақпараттық көрінісін талдай отырып, ақпаратты дамытудың маңыздылығы туралы түсініктер қалыптастыру, ерекшеліктерін ұғындыру.

Ақпараттық процесстердің ұғымын түсінеді, ақпараттың өлшем бірліктері жайлы мағлұматты мысалдар келтіру арқылы меңгереді.

3 слайд
Ақпараттық процесстердің ұғымын түсінеді, ақпараттың өлшем бірліктері жайлы мағлұматты мысалдар келтіру арқылы меңгереді.

3 слайд

Ақпараттық процесстердің ұғымын түсінеді, ақпараттың өлшем бірліктері жайлы мағлұматты мысалдар келтіру арқылы меңгереді.

7 модульдің қамтылуы Оқытуды басқару және көшбас шылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды б

4 слайд
7 модульдің қамтылуы Оқытуды басқару және көшбас шылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқуОқыту мен оқудаАКТ- ны пайдалану Дарынды және талантты балаларды оқыту Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

4 слайд

7 модульдің қамтылуы Оқытуды басқару және көшбас шылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқуОқыту мен оқудаАКТ- ны пайдалану Дарынды және талантты балаларды оқыту Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу А қпарат беріледі, бірақ ол білім мен түсінікті оқушы қалыптастырады, ал мұға

5 слайд
Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу А қпарат беріледі, бірақ ол білім мен түсінікті оқушы қалыптастырады, ал мұғалім – бұл үдерісте көмек көрсететі. Сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлар :

5 слайд

Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу А қпарат беріледі, бірақ ол білім мен түсінікті оқушы қалыптастырады, ал мұғалім – бұл үдерісте көмек көрсететі. Сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлар :

О қ у п и р а м и д а с ы Оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысу керек: олар өзінің болжамдары мен сұ

6 слайд
О қ у п и р а м и д а с ы Оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысу керек: олар өзінің болжамдары мен сұрақтарын тұжырымдайды, бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды

6 слайд

О қ у п и р а м и д а с ы Оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысу керек: олар өзінің болжамдары мен сұрақтарын тұжырымдайды, бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды

Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналған жағдайлар Мұғалім оқушылардың зер салып тыңдауын сақтап қалу мақсатында сы

7 слайд
Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналған жағдайлар Мұғалім оқушылардың зер салып тыңдауын сақтап қалу мақсатында сыныпта орындалатын жұмыс барынша күрделі және әртүрлі болуын қадағалайды, бұл ретте оқушылардың бойында бұл тапсырмаларды орындау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырып білім береді.

7 слайд

Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналған жағдайлар Мұғалім оқушылардың зер салып тыңдауын сақтап қалу мақсатында сыныпта орындалатын жұмыс барынша күрделі және әртүрлі болуын қадағалайды, бұл ретте оқушылардың бойында бұл тапсырмаларды орындау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырып білім береді.

Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту

8 слайд
Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту

8 слайд

Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Ө з г е р і с т е р Мұғалімнің ұстанымы өзгерді Әдіс - тәсілдерді меңгерді Оқушы өздігінен білім алуға талпындыТәліп әдіс -

12 слайд
Ө з г е р і с т е р Мұғалімнің ұстанымы өзгерді Әдіс - тәсілдерді меңгерді Оқушы өздігінен білім алуға талпындыТәліп әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана бастадыЖеті модульді тізбектелген сабақтар тооптамасын да ықпалдастырд ы

12 слайд

Ө з г е р і с т е р Мұғалімнің ұстанымы өзгерді Әдіс - тәсілдерді меңгерді Оқушы өздігінен білім алуға талпындыТәліп әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана бастадыЖеті модульді тізбектелген сабақтар тооптамасын да ықпалдастырд ы

СӘТТІ КЕЗЕҢДЕРІ СЫН СҰРҒЫСЫНА ОЙЛАНУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫ ӨЗІН - ӨЗІ ЖӘНЕ ӨЗГЕНІ БАҒАЛАУДЫ ҮЙР

13 слайд
СӘТТІ КЕЗЕҢДЕРІ СЫН СҰРҒЫСЫНА ОЙЛАНУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫ ӨЗІН - ӨЗІ ЖӘНЕ ӨЗГЕНІ БАҒАЛАУДЫ ҮЙРЕНДІ ПОСТЕР ЖАСАУДЫ ЖӘНЕ ОНЫ ҚОРҒАУДЫ ҮЙРЕНДІ “ ОҚУШЫ ҮНІ” ҚАЛЫПТАСТЫ

13 слайд

СӘТТІ КЕЗЕҢДЕРІ СЫН СҰРҒЫСЫНА ОЙЛАНУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫ ӨЗІН - ӨЗІ ЖӘНЕ ӨЗГЕНІ БАҒАЛАУДЫ ҮЙРЕНДІ ПОСТЕР ЖАСАУДЫ ЖӘНЕ ОНЫ ҚОРҒАУДЫ ҮЙРЕНДІ “ ОҚУШЫ ҮНІ” ҚАЛЫПТАСТЫ

Сәтсіз жағы УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНА АЛМАУЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛЫПТАСПАУЫ, ЫНТАЛАРЫНЫҢ

14 слайд
Сәтсіз жағы УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНА АЛМАУЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛЫПТАСПАУЫ, ЫНТАЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ АКТ, МАТ. БАЗАНЫҢ ТАЛАПҚА САЙ БОЛМАУЫнеліктен

14 слайд

Сәтсіз жағы УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНА АЛМАУЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛЫПТАСПАУЫ, ЫНТАЛАРЫНЫҢ ТӨМЕНДІГІ АКТ, МАТ. БАЗАНЫҢ ТАЛАПҚА САЙ БОЛМАУЫнеліктен

кедергілер Шешу жолдары. : • МҰҒАЛІМДЕР ТОПТАСЫП ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАҒДЫЛАНБАҒАН • ЖАУАПКЕРШІЛІКТІҢ ТӨМЕНДІГІ • ДӘСТҮРЛІ САБАҚТ

15 слайд
кедергілер Шешу жолдары. : • МҰҒАЛІМДЕР ТОПТАСЫП ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАҒДЫЛАНБАҒАН • ЖАУАПКЕРШІЛІКТІҢ ТӨМЕНДІГІ • ДӘСТҮРЛІ САБАҚТАН ШЫҒА АЛМАУЫ • МҰҒАЛІМДЕР МЕН ОҚУШЫЛАРДА КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАЗУДА ДҰРЫС ТҮСІНБЕУІ • ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАТУ БАРЫСЫНДА ДҰРЫС БАҒЫТ БАҒДАР - БЕРУ • САБАҚТА ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ • КӨШБАСШЫ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУЛАРЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ

15 слайд

кедергілер Шешу жолдары. : • МҰҒАЛІМДЕР ТОПТАСЫП ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАҒДЫЛАНБАҒАН • ЖАУАПКЕРШІЛІКТІҢ ТӨМЕНДІГІ • ДӘСТҮРЛІ САБАҚТАН ШЫҒА АЛМАУЫ • МҰҒАЛІМДЕР МЕН ОҚУШЫЛАРДА КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАЗУДА ДҰРЫС ТҮСІНБЕУІ • ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАТУ БАРЫСЫНДА ДҰРЫС БАҒЫТ БАҒДАР - БЕРУ • САБАҚТА ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ • КӨШБАСШЫ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУЛАРЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ

0 10 20 30 40 50 60 70Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; иә; 51 Оқыту мен оқу үдері

16 слайд
0 10 20 30 40 50 60 70Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; иә; 51 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; иә; 62 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; иә; 54 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; иә; 48 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; иә; 52 Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; кейде; 29 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; кейде; 29 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; кейде; 38 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; кейде; 42 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; кейде; 33 Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; жоқ; 20 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; жоқ; 9 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; жоқ; 8 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; жоқ; 10 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; жоқ; 15 иә кейде жоқ

16 слайд

0 10 20 30 40 50 60 70Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; иә; 51 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; иә; 62 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; иә; 54 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; иә; 48 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; иә; 52 Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; кейде; 29 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; кейде; 29 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; кейде; 38 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; кейде; 42 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; кейде; 33 Қазіргі мектептің жағдайы білім алушы ретінде сізді қанағаттандыра ма; жоқ; 20 Оқыту мен оқу үдерісі сізді қызықтыра ма; жоқ; 9 Сыныпта жағымды орта қалыптасып өзіңізді еркін сезінесіз бе ; жоқ; 8 Мұғалімдер қолданатын әдіс- тәсілдер сіздерге оқу үдерісінде ойлануға, ізденуге, алға ұмтылуға әсер ете ме ; жоқ; 10 Мектепке білім алуға ынтамен келесің бе? ; жоқ; 15 иә кейде жоқ

Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын Рефле

17 слайд
Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын Рефлексиялық есеп жүргізбейтін Әлі де болса дәстүрлі білім беруге бейім екендігін көріп тұрмыз. 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс ; #REF!; 50% Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын; #REF!; 70% Рефлексиялық есеп жүргізбейтін; #REF!; 20% Әлі де болса дәстүрлі білім беруге бейім екендігін көріп тұрмыз.; #REF!; 50% Мұғалімдер ден алынған сауалнама қорытындысы

17 слайд

Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын Рефлексиялық есеп жүргізбейтін Әлі де болса дәстүрлі білім беруге бейім екендігін көріп тұрмыз. 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% Оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыратын кері байланыс ; #REF!; 50% Өз сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданатын; #REF!; 70% Рефлексиялық есеп жүргізбейтін; #REF!; 20% Әлі де болса дәстүрлі білім беруге бейім екендігін көріп тұрмыз.; #REF!; 50% Мұғалімдер ден алынған сауалнама қорытындысы

0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% Ата-аналардың мектепте өтілетін іс- шараларға қатысуы; Столбец1; 50% Мектептің қа

18 слайд
0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% Ата-аналардың мектепте өтілетін іс- шараларға қатысуы; Столбец1; 50% Мектептің қазіргі ахуалына қанағаттанатындар ; Столбец1; 85% Баласының оқуына жауапкершілікпен қарайтындар; Столбец1; 72% Мектеп өмірінен хабардар ата- аналар; Столбец1; 78% Ата аналардан алынған сауалнама

18 слайд

0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% Ата-аналардың мектепте өтілетін іс- шараларға қатысуы; Столбец1; 50% Мектептің қазіргі ахуалына қанағаттанатындар ; Столбец1; 85% Баласының оқуына жауапкершілікпен қарайтындар; Столбец1; 72% Мектеп өмірінен хабардар ата- аналар; Столбец1; 78% Ата аналардан алынған сауалнама

1 3(Sinek, 2009). Синектің жұмысы іскерлерге, кәсіпкерлерге арнал ғанына қарамастан, конустық фигураны мектептегі өзгерістерд

19 слайд
1 3(Sinek, 2009). Синектің жұмысы іскерлерге, кәсіпкерлерге арнал ғанына қарамастан, конустық фигураны мектептегі өзгерістерді басқаруда да қолдануға болады Көшбасшылықтың конустық метафорасы (Синек) Конустың жоғары бөлігі – НЕГЕ – мектепте өзгеріс енгізу қажеттігін дәйектеп, оны басқару үдерісін білдіреді. НЕГЕ- ні білу оқыту және оқушылар туралы жан-жақты, терең білімнің болуын, сондай-ақ жоғары деңгейлі өзін-өзі тану мен мақсатты сын тұрғысынан талдауды талап етеді. Мектеп көшбасшылары тәлімгерлік пен коучинг арқылы өз мектептеріндегі мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ к өмектесуге болатынын білуге тиіс. ал мұғалімдер оқушылардың оқу үдерісін жақсарту үшін НЕ істеу керек екенін білуге тиіс.

19 слайд

1 3(Sinek, 2009). Синектің жұмысы іскерлерге, кәсіпкерлерге арнал ғанына қарамастан, конустық фигураны мектептегі өзгерістерді басқаруда да қолдануға болады Көшбасшылықтың конустық метафорасы (Синек) Конустың жоғары бөлігі – НЕГЕ – мектепте өзгеріс енгізу қажеттігін дәйектеп, оны басқару үдерісін білдіреді. НЕГЕ- ні білу оқыту және оқушылар туралы жан-жақты, терең білімнің болуын, сондай-ақ жоғары деңгейлі өзін-өзі тану мен мақсатты сын тұрғысынан талдауды талап етеді. Мектеп көшбасшылары тәлімгерлік пен коучинг арқылы өз мектептеріндегі мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ к өмектесуге болатынын білуге тиіс. ал мұғалімдер оқушылардың оқу үдерісін жақсарту үшін НЕ істеу керек екенін білуге тиіс.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ