Кері байланыс түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
1 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
2 слайд
2Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап
беру, үн қату, пікір білдіру
2 слайд
2Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру
3 слайд
Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже
Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге
әсер ететін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс
беретін ақпарат.
Білім алушы Білім алушы
Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау
арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін
түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат.
Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері
мен қажеттіліктерін уақтылы анықтауға және
мұғалімнің іс - әрекетіне өзгерістер енгізуге
мүмкіндік беретін ақпарат.
Мұғалім Мұғалім Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге және
оқытуды түзетуге мүмкіндік беретін әріптестің
тарапынан берілетін ақпарат.Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?
3 слайд
Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге әсер ететін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат. Білім алушы Білім алушы Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат. Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін уақтылы анықтауға және мұғалімнің іс - әрекетіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін ақпарат. Мұғалім Мұғалім Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге және оқытуды түзетуге мүмкіндік беретін әріптестің тарапынан берілетін ақпарат.Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?
4 слайд
Тиімді кері байланыс
Нақты
Нақты емесЖағымсыз Жағымды
4 слайд
Тиімді кері байланыс Нақты Нақты емесЖағымсыз Жағымды
5 слайд
графикалықж а зб аш а
ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны
өте ж ақсы
оры ндағансы ң.
5 слайд
графикалықж а зб аш а ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны өте ж ақсы оры ндағансы ң.
6 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем
салынған. Шеттері айқын болу үшін
қарындашыңды ұштап ал.
6 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.
7 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс
Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап
береді:
•
Менің оқуым қандай сатыда?
•
Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?
•
Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?
7 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: • Менің оқуым қандай сатыда? • Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?
8 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар
Үнемі тиімді кері байланыс
жасаңыз және оқушыларды өз
жұмысын және басқалардың
жұмысын бағалауға үйретіңіз.
•
Түсіндірмесіз айтылатын
«дұрыс емес», «өтірік», «кім
жауап береді?» деген
сөздерден аулақ болыңыз.
Ненің дұрыс емес екенін,
оны түзету үшін не істеуге
болатынын ұсыныңыз. Қателігін емес, дұрыс
орындалғанын айтыңыз.
Кемшіліктерді болдырмаудың
жолдары немесе жауаптарын қалай
жақсартуға болатыны жөнінде
ұсыныстар беріңіз.
•
Қателіктері туралы төмендегідей
пункттер бойынша ақпарат бере
аласыз:
•
орналасуы;
•
қателерінің түрі;
•
қателерді жөндеу үшін
жасалатын әрекеттер . Оқушының жауабына берілетін
кері байланысыңызда
мысқылдайтын, сынайтын
тұрғыдағы «орынсыз жауап»,
«бұлай ойлауға қандай қақың
бар» және т.б. жағымсыз
сөздерді, сөз тіркестерін
қолданудан сақтаныңыз.
Мұндай сөз тіркестері
оқушының намысына тиеді.
8 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар Үнемі тиімді кері байланыс жасаңыз және оқушыларды өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалауға үйретіңіз. • Түсіндірмесіз айтылатын «дұрыс емес», «өтірік», «кім жауап береді?» деген сөздерден аулақ болыңыз. Ненің дұрыс емес екенін, оны түзету үшін не істеуге болатынын ұсыныңыз. Қателігін емес, дұрыс орындалғанын айтыңыз. Кемшіліктерді болдырмаудың жолдары немесе жауаптарын қалай жақсартуға болатыны жөнінде ұсыныстар беріңіз. • Қателіктері туралы төмендегідей пункттер бойынша ақпарат бере аласыз: • орналасуы; • қателерінің түрі; • қателерді жөндеу үшін жасалатын әрекеттер . Оқушының жауабына берілетін кері байланысыңызда мысқылдайтын, сынайтын тұрғыдағы «орынсыз жауап», «бұлай ойлауға қандай қақың бар» және т.б. жағымсыз сөздерді, сөз тіркестерін қолданудан сақтаныңыз. Мұндай сөз тіркестері оқушының намысына тиеді.