Материалдар / Кіріктірілген ашық сабақ "М. Мақатаев «Елім барда», Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы" презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кіріктірілген ашық сабақ "М. Мақатаев «Елім барда», Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірбие алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Алақанды ашалық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп Сіздерге, Біз сабақты бастайық!

2 слайд
Алақанды ашалық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп Сіздерге, Біз сабақты бастайық!

2 слайд

Алақанды ашалық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп Сіздерге, Біз сабақты бастайық!

3 слайд

3 слайд

Марапат

4 слайд
Марапат

4 слайд

Марапат

«Менің анкетам» «Менің анкетам»— Туған жерің? — Ұланымын, Қарасаз деп аталатын ауылдың. — Туған жылың? — 1931. Құрдасымын Шәміл

5 слайд
«Менің анкетам» «Менің анкетам»— Туған жерің? — Ұланымын, Қарасаз деп аталатын ауылдың. — Туған жылың? — 1931. Құрдасымын Шәмілдің. — Жынысың кім? — Еркекпін ғой, еркекпін!Және-дағы тәуірмін... — Партияда барсын, ба? — Жоқпын. Бірақ, коммунистік көзқараспен қараймын. — Шыққан тегің? — Шаруамын. Бар тірліктен бағалы оны санаймын. — Туған жерің? — Ұланымын, Қарасаз деп аталатын ауылдың. — Туған жылың? — 1931. Құрдасымын Шәмілдің. — Жынысың кім? — Еркекпін ғой, еркекпін!Және-дағы тәуірмін... — Партияда барсын, ба? — Жоқпын. Бірақ, коммунистік көзқараспен қараймын. — Шыққан тегің? — Шаруамын. Бар тірліктен бағалы оны санаймын.Бар тірліктен бағалы оны санаймын. — Білімің ше? — Орташа ғой.Алайда өзім жоғарыға балаймын. — Ана тілің? — Қазақша. Қысылғанда орысша да, немісше де, тағы бар… ... — Мекен-жәйің?— Мекен-жәйім - жер менің. Жерде жүрген ақын деген пендемін. Қалам, қағаз, уақыт бер тек аздаған, Мен өмірді жырлау үшін келгемін! Бар тірліктен бағалы оны санаймын. — Білімің ше? — Орташа ғой.Алайда өзім жоғарыға балаймын. — Ана тілің? — Қазақша. Қысылғанда орысша да, немісше де, тағы бар… ... — Мекен-жәйің?— Мекен-жәйім - жер менің. Жерде жүрген ақын деген пендемін. Қалам, қағаз, уақыт бер тек аздаған, Мен өмірді жырлау үшін келгемін!

5 слайд

«Менің анкетам» «Менің анкетам»— Туған жерің? — Ұланымын, Қарасаз деп аталатын ауылдың. — Туған жылың? — 1931. Құрдасымын Шәмілдің. — Жынысың кім? — Еркекпін ғой, еркекпін!Және-дағы тәуірмін... — Партияда барсын, ба? — Жоқпын. Бірақ, коммунистік көзқараспен қараймын. — Шыққан тегің? — Шаруамын. Бар тірліктен бағалы оны санаймын. — Туған жерің? — Ұланымын, Қарасаз деп аталатын ауылдың. — Туған жылың? — 1931. Құрдасымын Шәмілдің. — Жынысың кім? — Еркекпін ғой, еркекпін!Және-дағы тәуірмін... — Партияда барсын, ба? — Жоқпын. Бірақ, коммунистік көзқараспен қараймын. — Шыққан тегің? — Шаруамын. Бар тірліктен бағалы оны санаймын.Бар тірліктен бағалы оны санаймын. — Білімің ше? — Орташа ғой.Алайда өзім жоғарыға балаймын. — Ана тілің? — Қазақша. Қысылғанда орысша да, немісше де, тағы бар… ... — Мекен-жәйің?— Мекен-жәйім - жер менің. Жерде жүрген ақын деген пендемін. Қалам, қағаз, уақыт бер тек аздаған, Мен өмірді жырлау үшін келгемін! Бар тірліктен бағалы оны санаймын. — Білімің ше? — Орташа ғой.Алайда өзім жоғарыға балаймын. — Ана тілің? — Қазақша. Қысылғанда орысша да, немісше де, тағы бар… ... — Мекен-жәйің?— Мекен-жәйім - жер менің. Жерде жүрген ақын деген пендемін. Қалам, қағаз, уақыт бер тек аздаған, Мен өмірді жырлау үшін келгемін!

Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады. Бұтаға ілген үлпершек, Іші нәрлі қызыл сөл, Теріп алып үлгерсек. Тіл үйі

6 слайд
Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады. Бұтаға ілген үлпершек, Іші нәрлі қызыл сөл, Теріп алып үлгерсек. Тіл үйірген дәмі бар, Сары алтын түс — сәні бар. Шақсаң егер кептіріп, Сүйегінің дәні бар, Баққа тұрар сән беріп, Алқа етіп тізіп ал.

6 слайд

Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады. Бұтаға ілген үлпершек, Іші нәрлі қызыл сөл, Теріп алып үлгерсек. Тіл үйірген дәмі бар, Сары алтын түс — сәні бар. Шақсаң егер кептіріп, Сүйегінің дәні бар, Баққа тұрар сән беріп, Алқа етіп тізіп ал.

Ақпанның он үші М. Мақатаев «Елім барда», «Анау-аспан, мынау – бақ» өлеңдері Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымда

7 слайд
Ақпанның он үші М. Мақатаев «Елім барда», «Анау-аспан, мынау – бақ» өлеңдері Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы.

7 слайд

Ақпанның он үші М. Мақатаев «Елім барда», «Анау-аспан, мынау – бақ» өлеңдері Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы.

Мұғалімнің сыйы

8 слайд
Мұғалімнің сыйы

8 слайд

Мұғалімнің сыйы

Раушангүлділер 3000/35 түр ҚР Тобылғылар 300 түр Раушангүлділер 1700түр Алмалылар 600түр Өріктер 400 түр

9 слайд
Раушангүлділер 3000/35 түр ҚР Тобылғылар 300 түр Раушангүлділер 1700түр Алмалылар 600түр Өріктер 400 түр

9 слайд

Раушангүлділер 3000/35 түр ҚР Тобылғылар 300 түр Раушангүлділер 1700түр Алмалылар 600түр Өріктер 400 түр

1-топ «Елім барда» өлеңі не жайында жазылған? Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау. 2-топ «Анау-аспан, мынау-бақ» өлеңінің м

10 слайд
1-топ «Елім барда» өлеңі не жайында жазылған? Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау. 2-топ «Анау-аспан, мынау-бақ» өлеңінің мазмұны. А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен салыстыру. Өлеңде қыс көрінісі қалай суреттелген? 3 топ. Мұқағали Мақатаевтың туған жері Алматы облысындағы өсімдіктерді топтастыру, олардың пайдасы, «Анау – аспан, мынау- бақ» өлеңіне байланысты қыс мезгіліндегі раушангүлділер тұқымдасына сипаттама беріңдер. 4 топ. Биологиялық диктант. Топтық жұмыс

10 слайд

1-топ «Елім барда» өлеңі не жайында жазылған? Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау. 2-топ «Анау-аспан, мынау-бақ» өлеңінің мазмұны. А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен салыстыру. Өлеңде қыс көрінісі қалай суреттелген? 3 топ. Мұқағали Мақатаевтың туған жері Алматы облысындағы өсімдіктерді топтастыру, олардың пайдасы, «Анау – аспан, мынау- бақ» өлеңіне байланысты қыс мезгіліндегі раушангүлділер тұқымдасына сипаттама беріңдер. 4 топ. Биологиялық диктант. Топтық жұмыс

ПОЭЗИЯ МИНУТЫ

11 слайд
ПОЭЗИЯ МИНУТЫ

11 слайд

ПОЭЗИЯ МИНУТЫ

Раушангүл тұқымдасы (Rosaceae) — қос жарнақтыларға жататын ....................., ....................тәріздес бір не екі жылды

12 слайд
Раушангүл тұқымдасы (Rosaceae) — қос жарнақтыларға жататын ....................., ....................тәріздес бір не екі жылдық өсімдіктер. Жер шарында кең таралған, негізінен, Алматы облысында жиі өседі,  Қазақстанда ...........туысы, ............-ден артық түрі бар, оның ........-сі өте сирек кездесетін өсімдіктер, сондықтан қорғауға алынып, Қазақстанның “..............................» енгізілген. Раушангүл тұқымдасының әсемдік түрі — раушан гүлінің ............. сорты шығарылған. Ең бастылары: “..........................................” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызыл түсті); “...................................” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызғылт түсті); “...................................................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызғылт түсті, хош иісті); “Қызжібек” (биікт. 110 см, гүлі қызыл күрең түсті); “...................” (биікт. 250 см-дей, гүлі ақ түсті); “.........................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызыл күрең түсті, қыста үсімейді).

12 слайд

Раушангүл тұқымдасы (Rosaceae) — қос жарнақтыларға жататын ....................., ....................тәріздес бір не екі жылдық өсімдіктер. Жер шарында кең таралған, негізінен, Алматы облысында жиі өседі,  Қазақстанда ...........туысы, ............-ден артық түрі бар, оның ........-сі өте сирек кездесетін өсімдіктер, сондықтан қорғауға алынып, Қазақстанның “..............................» енгізілген. Раушангүл тұқымдасының әсемдік түрі — раушан гүлінің ............. сорты шығарылған. Ең бастылары: “..........................................” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызыл түсті); “...................................” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызғылт түсті); “...................................................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызғылт түсті, хош иісті); “Қызжібек” (биікт. 110 см, гүлі қызыл күрең түсті); “...................” (биікт. 250 см-дей, гүлі ақ түсті); “.........................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызыл күрең түсті, қыста үсімейді).

Керібайланыс : «3 » Қ стратегиясы  Бүгінгісабақтане қызық ? болды  Бүгінгісабақтане қиындық ? келтірді  Бүгінгісаба

13 слайд
Керібайланыс : «3 » Қ стратегиясы  Бүгінгісабақтане қызық ? болды  Бүгінгісабақтане қиындық ? келтірді  Бүгінгісабақтане қажет ? болды

13 слайд

Керібайланыс : «3 » Қ стратегиясы  Бүгінгісабақтане қызық ? болды  Бүгінгісабақтане қиындық ? келтірді  Бүгінгісабақтане қажет ? болды

Үйге тапсырма: •М.Мақатаевтың «Елім барда» немесе «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдерінің біреуін жаттау. •Екінші өлең желісі

14 слайд
Үйге тапсырма: •М.Мақатаевтың «Елім барда» немесе «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдерінің біреуін жаттау. •Екінші өлең желісі бойынша сурет салу. •Жабық тұқымдылар туралы оқу, қосымша деректер жинақтау.

14 слайд

Үйге тапсырма: •М.Мақатаевтың «Елім барда» немесе «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдерінің біреуін жаттау. •Екінші өлең желісі бойынша сурет салу. •Жабық тұқымдылар туралы оқу, қосымша деректер жинақтау.