Материалдар / Кіріктірілген ашық сабақ "М. Мақатаев «Елім барда», Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы" презентация

Кіріктірілген ашық сабақ "М. Мақатаев «Елім барда», Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірбие алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
588
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Алақанды ашалық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп Сіздерге, Біз сабақты бастайық!

2 слайд
Алақанды ашалық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп Сіздерге, Біз сабақты бастайық!

2 слайд

Алақанды ашалық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп Сіздерге, Біз сабақты бастайық!

3 слайд

3 слайд

Марапат

4 слайд
Марапат

4 слайд

Марапат

« Мен ің анкетам»— Т уған ж ерің? — Ұ ланы м ы н, Қ арасаз деп аталаты н ауы лды ң. — Т уған ж ы лы ң? — 1931. Қ ұрдасы

5 слайд
« Мен ің анкетам»— Т уған ж ерің? — Ұ ланы м ы н, Қ арасаз деп аталаты н ауы лды ң. — Т уған ж ы лы ң? — 1931. Қ ұрдасы м ы н Ш әм ілдің. — Ж ы ны сы ң кім ? — Е ркекпін ғой, еркекпін!Ж әне-дағы тәуірм ін... — П артияда барсы н, ба? — Ж оқпы н. Б ірақ, ком м унистік көзқараспен қарайм ы н. — Ш ы ққан тегің? — Ш аруам ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. — Б ілім ің ш е? — О рташ а ғой. А лайда өзім ж оғары ға балайм ы н. — А на тілің? — Қ азақш а. Қ ы сы лғанда оры сш а да, нем ісш е де, тағы бар… ... — М екен-ж әйің? — М екен-ж әйім - ж ер м енің. Ж ерде ж үрген ақы н деген пендем ін. Қ алам , қағаз, уақы т бер тек аздаған, М ен өм ірді ж ы рлау үш ін келгем ін!« Мен ің анкетам» — Т уған ж ерің? — Ұ ланы м ы н, Қ арасаз деп аталаты н ауы лды ң. — Т уған ж ы лы ң? — 1931. Қ ұрдасы м ы н Ш әм ілдің. — Ж ы ны сы ң кім ? — Е ркекпін ғой, еркекпін!Ж әне-дағы тәуірм ін... — П артияда барсы н, ба? — Ж оқпы н. Б ірақ, ком м унистік көзқараспен қарайм ы н. — Ш ы ққан тегің? — Ш аруам ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. — Б ілім ің ш е? — О рташ а ғой. А лайда өзім ж оғары ға балайм ы н. — А на тілің? — Қ азақш а. Қ ы сы лғанда оры сш а да, нем ісш е де, тағы бар… ... — М екен-ж әйің? — М екен-ж әйім - ж ер м енің. Ж ерде ж үрген ақы н деген пендем ін. Қ алам , қағаз, уақы т бер тек аздаған, М ен өм ірді ж ы рлау үш ін келгем ін!

5 слайд

« Мен ің анкетам»— Т уған ж ерің? — Ұ ланы м ы н, Қ арасаз деп аталаты н ауы лды ң. — Т уған ж ы лы ң? — 1931. Қ ұрдасы м ы н Ш әм ілдің. — Ж ы ны сы ң кім ? — Е ркекпін ғой, еркекпін!Ж әне-дағы тәуірм ін... — П артияда барсы н, ба? — Ж оқпы н. Б ірақ, ком м унистік көзқараспен қарайм ы н. — Ш ы ққан тегің? — Ш аруам ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. — Б ілім ің ш е? — О рташ а ғой. А лайда өзім ж оғары ға балайм ы н. — А на тілің? — Қ азақш а. Қ ы сы лғанда оры сш а да, нем ісш е де, тағы бар… ... — М екен-ж әйің? — М екен-ж әйім - ж ер м енің. Ж ерде ж үрген ақы н деген пендем ін. Қ алам , қағаз, уақы т бер тек аздаған, М ен өм ірді ж ы рлау үш ін келгем ін!« Мен ің анкетам» — Т уған ж ерің? — Ұ ланы м ы н, Қ арасаз деп аталаты н ауы лды ң. — Т уған ж ы лы ң? — 1931. Қ ұрдасы м ы н Ш әм ілдің. — Ж ы ны сы ң кім ? — Е ркекпін ғой, еркекпін!Ж әне-дағы тәуірм ін... — П артияда барсы н, ба? — Ж оқпы н. Б ірақ, ком м унистік көзқараспен қарайм ы н. — Ш ы ққан тегің? — Ш аруам ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. Б ар тірліктен бағалы оны санайм ы н. — Б ілім ің ш е? — О рташ а ғой. А лайда өзім ж оғары ға балайм ы н. — А на тілің? — Қ азақш а. Қ ы сы лғанда оры сш а да, нем ісш е де, тағы бар… ... — М екен-ж әйің? — М екен-ж әйім - ж ер м енің. Ж ерде ж үрген ақы н деген пендем ін. Қ алам , қағаз, уақы т бер тек аздаған, М ен өм ірді ж ы рлау үш ін келгем ін!

Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады. Бұтаға ілген үлпершек, Іші нәрлі қызыл сөл, Теріп алып үлгерсек. Тіл үйі

6 слайд
Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады. Бұтаға ілген үлпершек, Іші нәрлі қызыл сөл, Теріп алып үлгерсек. Тіл үйірген дәмі бар, Сары алтын түс — сәні бар. Шақсаң егер кептіріп, Сүйегінің дәні бар, Баққа тұрар сән беріп, Алқа етіп тізіп ал.

6 слайд

Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады. Бұтаға ілген үлпершек, Іші нәрлі қызыл сөл, Теріп алып үлгерсек. Тіл үйірген дәмі бар, Сары алтын түс — сәні бар. Шақсаң егер кептіріп, Сүйегінің дәні бар, Баққа тұрар сән беріп, Алқа етіп тізіп ал.

Ақпанның он үші М. Мақатаев «Елім барда», «Анау-аспан, мынау – бақ» өлеңдері Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымда

7 слайд
Ақпанның он үші М. Мақатаев «Елім барда», «Анау-аспан, мынау – бақ» өлеңдері Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы.

7 слайд

Ақпанның он үші М. Мақатаев «Елім барда», «Анау-аспан, мынау – бақ» өлеңдері Жабық тұқымды өсімдіктер. Раушангүлділер тұқымдасы.

Мұғалімнің сыйы

8 слайд
Мұғалімнің сыйы

8 слайд

Мұғалімнің сыйы

Раушангүлділер 3000/35 түр ҚР Тобылғылар 300 түр Раушангүлділер 1700түр Алмалылар 600түр Өріктер 400 түр

9 слайд
Раушангүлділер 3000/35 түр ҚР Тобылғылар 300 түр Раушангүлділер 1700түр Алмалылар 600түр Өріктер 400 түр

9 слайд

Раушангүлділер 3000/35 түр ҚР Тобылғылар 300 түр Раушангүлділер 1700түр Алмалылар 600түр Өріктер 400 түр

1-топ «Елім барда» өлеңі не жайында жазылған? Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау. 2-топ «Анау-аспан, мынау-бақ» өлеңі

10 слайд
1-топ «Елім барда» өлеңі не жайында жазылған? Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау. 2-топ «Анау-аспан, мынау-бақ» өлеңінің мазмұны. А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен салыстыру. Өлеңде қыс көрінісі қалай суреттелген? 3 топ. Мұқағали Мақатаевтың туған жері Алматы облысындағы өсімдіктерді топтастыру, олардың пайдасы, «Анау – аспан, мынау- бақ» өлеңіне байланысты қыс мезгіліндегі раушангүлділер тұқымдасына сипаттама беріңдер. 4 топ. Биологиялық диктант. Топтық жұмыс

10 слайд

1-топ «Елім барда» өлеңі не жайында жазылған? Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау. 2-топ «Анау-аспан, мынау-бақ» өлеңінің мазмұны. А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен салыстыру. Өлеңде қыс көрінісі қалай суреттелген? 3 топ. Мұқағали Мақатаевтың туған жері Алматы облысындағы өсімдіктерді топтастыру, олардың пайдасы, «Анау – аспан, мынау- бақ» өлеңіне байланысты қыс мезгіліндегі раушангүлділер тұқымдасына сипаттама беріңдер. 4 топ. Биологиялық диктант. Топтық жұмыс

ПОЭЗИЯ МИНУТЫ

11 слайд
ПОЭЗИЯ МИНУТЫ

11 слайд

ПОЭЗИЯ МИНУТЫ

Раушангүл тұқымдасы ( Rosaceae ) — қос жарнақтыларға жататын ....................., ....................тәріздес бір не екі жы

12 слайд
Раушангүл тұқымдасы  ( Rosaceae ) — қос жарнақтыларға жататын ....................., ....................тәріздес бір не екі жылдық өсімдіктер. Жер шарында кең таралған, негізінен, Алматы облысында жиі өседі,   Қазақстанда  ...........туысы, ............-ден артық түрі бар, оның ........-сі өте сирек кездесетін өсімдіктер, сондықтан қорғауға алынып, Қазақстанның  “..............................»  енгізілген. Раушангүл тұқымдасының әсемдік түрі — раушан гүлінің ............. сорты шығарылған. Ең бастылары: “ .......................................... ” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызыл түсті); “ ................................... ” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызғылт түсті); “...................................................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызғылт түсті, хош иісті); “ Қызжібек ” (биікт. 110 см, гүлі қызыл күрең түсті); “...................” (биікт. 250 см-дей, гүлі ақ түсті); “.........................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызыл күрең түсті, қыста үсімейді).

12 слайд

Раушангүл тұқымдасы  ( Rosaceae ) — қос жарнақтыларға жататын ....................., ....................тәріздес бір не екі жылдық өсімдіктер. Жер шарында кең таралған, негізінен, Алматы облысында жиі өседі,   Қазақстанда  ...........туысы, ............-ден артық түрі бар, оның ........-сі өте сирек кездесетін өсімдіктер, сондықтан қорғауға алынып, Қазақстанның  “..............................»  енгізілген. Раушангүл тұқымдасының әсемдік түрі — раушан гүлінің ............. сорты шығарылған. Ең бастылары: “ .......................................... ” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызыл түсті); “ ................................... ” (биікт. 130 см-дей, гүлі қызғылт түсті); “...................................................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызғылт түсті, хош иісті); “ Қызжібек ” (биікт. 110 см, гүлі қызыл күрең түсті); “...................” (биікт. 250 см-дей, гүлі ақ түсті); “.........................” (биікт. 190 см-дей, гүлі қызыл күрең түсті, қыста үсімейді).

Кері байланыс : «3 » Қ стратегиясы  Бүгінгі сабақта не қызық ? болды  Бүгінгі сабақта не қиындық ? келт

13 слайд
Кері байланыс : «3 » Қ стратегиясы  Бүгінгі сабақта не қызық ? болды  Бүгінгі сабақта не қиындық ? келтірді  Бүгінгі сабақта не қажет ? болды

13 слайд

Кері байланыс : «3 » Қ стратегиясы  Бүгінгі сабақта не қызық ? болды  Бүгінгі сабақта не қиындық ? келтірді  Бүгінгі сабақта не қажет ? болды

Үйге тапсырма: • М.Мақатаевтың «Елім барда» немесе «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдерінің біреуін жаттау. • Екінші өлең желіс

14 слайд
Үйге тапсырма: • М.Мақатаевтың «Елім барда» немесе «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдерінің біреуін жаттау. • Екінші өлең желісі бойынша сурет салу. • Жабық тұқымдылар туралы оқу, қосымша деректер жинақтау.

14 слайд

Үйге тапсырма: • М.Мақатаевтың «Елім барда» немесе «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдерінің біреуін жаттау. • Екінші өлең желісі бойынша сурет салу. • Жабық тұқымдылар туралы оқу, қосымша деректер жинақтау.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ