Кіріктірілген сабақың тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жоба тақырыбы:
Кіріктірілген
сабақың тиімділігі
Дайындаған: Биология пәні оқытушысы: Оспанова А.Ұ
Дене тәрбиесі пәні оқытушысы:Қосымбаева Н.Ж.
1 слайд
Жоба тақырыбы: Кіріктірілген сабақың тиімділігі Дайындаған: Биология пәні оқытушысы: Оспанова А.Ұ Дене тәрбиесі пәні оқытушысы:Қосымбаева Н.Ж.
2 слайд
Жоба мақсаты: кіріктірілген сабақтың
тиімділігі мен ерекшелігін анықтап,
кіріктірілген бағдарлама элементтерін
сабақта қолдану.
2 слайд
Жоба мақсаты: кіріктірілген сабақтың тиімділігі мен ерекшелігін анықтап, кіріктірілген бағдарлама элементтерін сабақта қолдану.
3 слайд
Кіріктірілу – бұл бір оқу мазмұнының әр түрлі саладағы жан-
жақты білімдермен тоғысуы, бір-бірімен араласып кетуі. Кіріктірілген
сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара
байланыстары туралы біртұтас мағлұмат береді, олар құрылысы
бойынша белгілі қалыпқа сыймайды, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша
үнемді пайдалануға мүмкіндік береді.
Кіріктірілген бағдарлама бірнеше құндылықты негізге алады.
Оларға:
-
құрмет;
-
Әріптестік;
-
Азаматтық жауапкершілік қалыптастыру;
-
Ашықтық;
-
Өмір бойы білім алу.
Кіріктірілген бағдарлама бойынша қалыптасатын дағдылар:
-
Сын тұрғысынан ойлау;
-
Білімін шығармашылықпен пайдалана білу;
-
Зерттеушілік дағдылары;
-
Топта және жеке шебер жұмыс істей білу;
-
Коммуникативтік дағдылары;
-
Қойылған міндеттер мен күрделі мәселелерді шеше білу дағдылары.
3 слайд
Кіріктірілу – бұл бір оқу мазмұнының әр түрлі саладағы жан- жақты білімдермен тоғысуы, бір-бірімен араласып кетуі. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары туралы біртұтас мағлұмат береді, олар құрылысы бойынша белгілі қалыпқа сыймайды, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. Кіріктірілген бағдарлама бірнеше құндылықты негізге алады. Оларға: - құрмет; - Әріптестік; - Азаматтық жауапкершілік қалыптастыру; - Ашықтық; - Өмір бойы білім алу. Кіріктірілген бағдарлама бойынша қалыптасатын дағдылар: - Сын тұрғысынан ойлау; - Білімін шығармашылықпен пайдалана білу; - Зерттеушілік дағдылары; - Топта және жеке шебер жұмыс істей білу; - Коммуникативтік дағдылары; - Қойылған міндеттер мен күрделі мәселелерді шеше білу дағдылары.
4 слайд
Сабақ тақырыбы: Аяқ-қол жаттығулары
Жалпы мақсаты: кіріктірілген сабақ барысында
студенттердің дене жаттығулары туралы
түсініктерін қалыптастырып, жаттығу түрлерін
жасауға, өздерінің дене бітімдерін күтуге
дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: студенттердің дене
жаттығулары туралы түсініктері қалыптасады,
дене жаттығуларын жеке жасап үйренеді.
Әдіс-тәсілдері : Топқа бөлу
Тапсырмалар: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Биология
4 слайд
Сабақ тақырыбы: Аяқ-қол жаттығулары Жалпы мақсаты: кіріктірілген сабақ барысында студенттердің дене жаттығулары туралы түсініктерін қалыптастырып, жаттығу түрлерін жасауға, өздерінің дене бітімдерін күтуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: студенттердің дене жаттығулары туралы түсініктері қалыптасады, дене жаттығуларын жеке жасап үйренеді. Әдіс-тәсілдері : Топқа бөлу Тапсырмалар: жеке жұмыс, топтық жұмыс. Пәнаралық байланыс: Биология
5 слайд
Үй тапсырма Дене жаттығуларының маңызы туралы жазу
Рефлексия
“ Екі жұлдыз, бір тілек” Бүгінгі сабақтың қалай өткендігін және алған
әсерері туралы тілек жазып тақтаға іледі. Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
Кіріспе
Сергіту жаттығулары
Топқа бөлу
Сапқа тұрғызып бірінші,
екінші деп сап
бойынша санап топқа
бөлінеді Оқушылар орындарынан тұрып, ортаға шығып
мұғалімнің жасаған сергіту жаттығуларын
музыка ырғағымен жаттығу жасайды.
1,2-шіге саналып топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын сұрау
Қайталау сұрақтары Топпен ақылдасып жеке-жеке жауап береді. Мадақтау,
жеке бағалау
Жаңа сабақ
“ Автомат шашу”
“ Жұппен жұмыс ” Адам денесіндегі бұлшық еттер қандай жағдайда
жұмыс жасау керек.
Оқушылар қоршаған ортаны таза және ластану
керектігін айтады.
5 слайд
Үй тапсырма Дене жаттығуларының маңызы туралы жазу Рефлексия “ Екі жұлдыз, бір тілек” Бүгінгі сабақтың қалай өткендігін және алған әсерері туралы тілек жазып тақтаға іледі. Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау Ұйымдастыру кезеңі Кіріспе Сергіту жаттығулары Топқа бөлу Сапқа тұрғызып бірінші, екінші деп сап бойынша санап топқа бөлінеді Оқушылар орындарынан тұрып, ортаға шығып мұғалімнің жасаған сергіту жаттығуларын музыка ырғағымен жаттығу жасайды. 1,2-шіге саналып топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрау Қайталау сұрақтары Топпен ақылдасып жеке-жеке жауап береді. Мадақтау, жеке бағалау Жаңа сабақ “ Автомат шашу” “ Жұппен жұмыс ” Адам денесіндегі бұлшық еттер қандай жағдайда жұмыс жасау керек. Оқушылар қоршаған ортаны таза және ластану керектігін айтады.
6 слайд
Сабақ тақырыбы: Биология есігін химия кілтімен ашайық
Жалпы мақсаты: Химия-биология пәндерінің арасындағы
байланысты студенттерге ұғындыру, адам организмі мен
химиялық элементтер арасындағы байланысты түсіндіру.
Студенттердің ой-өрісін әр түрлі тапсырмалар арқылы
жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: пәндердің бір-бірімен байланысын
ұғынады, адам организміне қажетті элементтер туралы
мәлімет алады.
Әдіс-тәсілдері : “Кім жылдам”, Эксперимент, элементтер
туралы, Сырлы ұяшықтар.
Тапсырмалар: жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық
жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Химия, биология
6 слайд
Сабақ тақырыбы: Биология есігін химия кілтімен ашайық Жалпы мақсаты: Химия-биология пәндерінің арасындағы байланысты студенттерге ұғындыру, адам организмі мен химиялық элементтер арасындағы байланысты түсіндіру. Студенттердің ой-өрісін әр түрлі тапсырмалар арқылы жетілдіру. Күтілетін нәтиже: пәндердің бір-бірімен байланысын ұғынады, адам организміне қажетті элементтер туралы мәлімет алады. Әдіс-тәсілдері : “Кім жылдам”, Эксперимент, элементтер туралы, Сырлы ұяшықтар. Тапсырмалар: жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс. Пәнаралық байланыс: Химия, биология
7 слайд
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
Кіріспе
“ Элементтер вальсі” Әр
студент өз жұбын табу
керек. Алма-алма
қышқылы, картоп-
крахмал т.б.
Топқа бөлу (химия,
биология пәнінің
эмблемасын таңдау
арқылы топқа бөлу) Элементтер вальсі бойынша
жұптасып вальс билейді.
Эмблемаларды таңдау
арқылы топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын сұрау
Тест сұрақтары 15 сұраққа 2 нұсқа бойынша
15 минутта жауап жазу
Жаңа сабақ
“ Кім жылдам?”,
Эксперимент, элементтер
туралы, сырлы ұяшықтар “ Кім жылдам?” әдісі
бойынша барлық топқа сұрақ
қойылады, студенттер жеке
жауап береді.
Эксперимент бойынша
топтарға зертханалық жұмыс
беріледі. Мадақтау,
жылы шырай
таныту
7 слайд
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау Ұйымдастыру кезеңі Кіріспе “ Элементтер вальсі” Әр студент өз жұбын табу керек. Алма-алма қышқылы, картоп- крахмал т.б. Топқа бөлу (химия, биология пәнінің эмблемасын таңдау арқылы топқа бөлу) Элементтер вальсі бойынша жұптасып вальс билейді. Эмблемаларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрау Тест сұрақтары 15 сұраққа 2 нұсқа бойынша 15 минутта жауап жазу Жаңа сабақ “ Кім жылдам?”, Эксперимент, элементтер туралы, сырлы ұяшықтар “ Кім жылдам?” әдісі бойынша барлық топқа сұрақ қойылады, студенттер жеке жауап береді. Эксперимент бойынша топтарға зертханалық жұмыс беріледі. Мадақтау, жылы шырай таныту
8 слайд
Үй тапсырма
Организмге қажетті 4 негізгі элементтер
(Оттек, сутек, азот, көміртек) туралы
ақпарат жазу Үй тапсырмасын
дәптерге жазу
Рефлексия
Бүгінгі сабақтың қорытындысын
элементтер (алтын, күміс) арқылы
көрсетулеріңізді сұраймын Берілген кескін
қағаздарды көтеру
арқылы көрсетедіЭлементтер туралы 1
топ Йод, 2 топ Кальций
элементі туралы қысқаша
сипаттама беріп, оның
организміндегі маңызына
тоқталу.
Сырлы ұяшықтар
Элементтер мен ғалымдар
ұяшықтары бойынша
жеке жеке ұяшықтар
таңдап, сұраққа жауап
береді. Жеке бағалау және топты
бағалау, мадақтау
8 слайд
Үй тапсырма Организмге қажетті 4 негізгі элементтер (Оттек, сутек, азот, көміртек) туралы ақпарат жазу Үй тапсырмасын дәптерге жазу Рефлексия Бүгінгі сабақтың қорытындысын элементтер (алтын, күміс) арқылы көрсетулеріңізді сұраймын Берілген кескін қағаздарды көтеру арқылы көрсетедіЭлементтер туралы 1 топ Йод, 2 топ Кальций элементі туралы қысқаша сипаттама беріп, оның организміндегі маңызына тоқталу. Сырлы ұяшықтар Элементтер мен ғалымдар ұяшықтары бойынша жеке жеке ұяшықтар таңдап, сұраққа жауап береді. Жеке бағалау және топты бағалау, мадақтау