Материалдар / «Кішіге жол бер, үлкенге қол бер»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Кішіге жол бер, үлкенге қол бер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жаман әдеттен аулақ болуға, үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
322
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Кішіге жол бер, үлкенге қол бер» Мақсаты: Оқушыл арды жаман әдеттен аулақ болуға, үлкенді сыйлауға, кішіге қамқо

1 слайд
Тақырыбы: «Кішіге жол бер, үлкенге қол бер» Мақсаты: Оқушыл арды жаман әдеттен аулақ болуға, үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға үйрету

1 слайд

Тақырыбы: «Кішіге жол бер, үлкенге қол бер» Мақсаты: Оқушыл арды жаман әдеттен аулақ болуға, үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға үйрету

Мұғалім: - Балалар бүгінгі күнімізге, өзімізге жақсылық , жарасымды көңіл күй тілей отырып, ортада тұрған «Жақсылық себетін» жы

2 слайд
Мұғалім: - Балалар бүгінгі күнімізге, өзімізге жақсылық , жарасымды көңіл күй тілей отырып, ортада тұрған «Жақсылық себетін» жылы лебіздерге толы гүл шоқтарымен толтырайық.

2 слайд

Мұғалім: - Балалар бүгінгі күнімізге, өзімізге жақсылық , жарасымды көңіл күй тілей отырып, ортада тұрған «Жақсылық себетін» жылы лебіздерге толы гүл шоқтарымен толтырайық.

Топқа бөлу: сурет арқылы І топ: «Кішілер» ІІ топ: «Үлкендер»

3 слайд
Топқа бөлу: сурет арқылы І топ:  «Кішілер» ІІ топ:  «Үлкендер»

3 слайд

Топқа бөлу: сурет арқылы І топ:  «Кішілер» ІІ топ:  «Үлкендер»

Жоспар 1. Екі топқа талдау 2. Мақал - мәтелдер сайысы 3.Тыйым сөздер сайысы 4. «Әлемдегі төрт керемет» 5. «

4 слайд
Жоспар 1. Екі топқа талдау 2. Мақал - мәтелдер сайысы 3.Тыйым сөздер сайысы 4. «Әлемдегі төрт керемет» 5. «Құпия аңыздың сырын білу» 6. Қойылым қою Қорытынды

4 слайд

Жоспар 1. Екі топқа талдау 2. Мақал - мәтелдер сайысы 3.Тыйым сөздер сайысы 4. «Әлемдегі төрт керемет» 5. «Құпия аңыздың сырын білу» 6. Қойылым қою Қорытынды

1. Екі топқа талдау І топқа «кішіге жол бер» дегенді қалай түсінесің? ІІ топқа «үлкенге қол бер» дегенді

5 слайд
1. Екі топқа талдау І топқа «кішіге жол бер» дегенді қалай түсінесің? ІІ топқа «үлкенге қол бер» дегенді қалай түсінесің?

5 слайд

1. Екі топқа талдау І топқа «кішіге жол бер» дегенді қалай түсінесің? ІІ топқа «үлкенге қол бер» дегенді қалай түсінесің?

2.«Мақал – мәтелдер» сайысы (Кішіпейілділік, сыпайылылық, әдептілікке байланысты мақалдар айту.) Кішіпейілділік дегені

6 слайд
2.«Мақал – мәтелдер» сайысы (Кішіпейілділік, сыпайылылық, әдептілікке байланысты мақалдар айту.)  Кішіпейілділік дегеніміз — өзімшілдік пен менмендіктің болмауы. Кішіпейіл адам басқаларды өзінен төмен санамайды

6 слайд

2.«Мақал – мәтелдер» сайысы (Кішіпейілділік, сыпайылылық, әдептілікке байланысты мақалдар айту.)  Кішіпейілділік дегеніміз — өзімшілдік пен менмендіктің болмауы. Кішіпейіл адам басқаларды өзінен төмен санамайды

3. Тыйым сөздер сайысы Қазақ халқының тәрбие құралдарының бірі - тыйым сөздер. Бұл сөздер есі кірген балаларды жаман әдет

7 слайд
3. Тыйым сөздер сайысы  Қазақ халқының тәрбие құралдарының бірі - тыйым сөздер. Бұл сөздер есі кірген балаларды жаман әдет, жат пиғыл, орынсыз қылық, теріс мінездерден сақтандырып отырған.

7 слайд

3. Тыйым сөздер сайысы  Қазақ халқының тәрбие құралдарының бірі - тыйым сөздер. Бұл сөздер есі кірген балаларды жаман әдет, жат пиғыл, орынсыз қылық, теріс мінездерден сақтандырып отырған.

4. «Әлемнің төрт кереметі» «Кішіге жол беріп, үлкенге – қол беру» үшін біз зерттеу жасап, әлемнің төрт кереметін білуіміз

8 слайд
4.  «Әлемнің төрт кереметі»  «Кішіге жол беріп, үлкенге – қол беру»  үшін біз зерттеу жасап, әлемнің төрт кереметін білуіміз керек. Елімізде 4 танымал керемет бар. Олар:1. Үлкен 2. Құрмет 3. Кіші 4. Ізет

8 слайд

4.  «Әлемнің төрт кереметі»  «Кішіге жол беріп, үлкенге – қол беру»  үшін біз зерттеу жасап, әлемнің төрт кереметін білуіміз керек. Елімізде 4 танымал керемет бар. Олар:1. Үлкен 2. Құрмет 3. Кіші 4. Ізет

1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? 2. Өзіңнен үлкен кісілер

9 слайд
1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек? 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің? 4. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?

9 слайд

1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек? 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің? 4. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?

5. «Құпия аңыздың сырын білу» Біздің қазақ халқы ерте кезден-ақ адамгершілікті жоғары бағалай білген. Отбасында баланы к

10 слайд
5. «Құпия аңыздың сырын білу» Біздің қазақ халқы ерте кезден-ақ адамгершілікті жоғары бағалай білген. Отбасында баланы кішіпейілділікке, ізеттілікке, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеуді мақсат етіп қойған. Бүгінгі тақырыбымызды әрі қарай өрбіту үшін мен сіздерге мынадай аңыз әңгіме айтайын.

10 слайд

5. «Құпия аңыздың сырын білу» Біздің қазақ халқы ерте кезден-ақ адамгершілікті жоғары бағалай білген. Отбасында баланы кішіпейілділікке, ізеттілікке, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеуді мақсат етіп қойған. Бүгінгі тақырыбымызды әрі қарай өрбіту үшін мен сіздерге мынадай аңыз әңгіме айтайын.

Қорытынды: Балалар, бүгінгі сабағымызда өз ойларыңызды ортаға салдыңыздар. Адамгершіліктің қатып қалған қағидасы жоқ. Әр адам

11 слайд
Қорытынды: Балалар, бүгінгі сабағымызда өз ойларыңызды ортаға салдыңыздар. Адамгершіліктің қатып қалған қағидасы жоқ. Әр адам адамгершілікті тұрмыс-тіршілігінен, өзін қоршаған ортасынан бойына сіңіреді. Сіздер өмірде қиындыққа мойымай, еш кедергісіз алға қадам басыңыздар. Ғабиден Мұстафин «Адамшылықты айта бергеннен гөрі көрсете біл» деген.

11 слайд

Қорытынды: Балалар, бүгінгі сабағымызда өз ойларыңызды ортаға салдыңыздар. Адамгершіліктің қатып қалған қағидасы жоқ. Әр адам адамгершілікті тұрмыс-тіршілігінен, өзін қоршаған ортасынан бойына сіңіреді. Сіздер өмірде қиындыққа мойымай, еш кедергісіз алға қадам басыңыздар. Ғабиден Мұстафин «Адамшылықты айта бергеннен гөрі көрсете біл» деген.