Материалдар / "Коммуникация" білім беру саласының базалық мазмұны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Коммуникация" білім беру саласының базалық мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы балалардың есте сақтауға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2019
1162
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұны Әдіскер: Мырзакасымова.А.Б. Талдықорған қаласы

1 слайд
“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұны Әдіскер: Мырзакасымова.А.Б. Талдықорған қаласы

1 слайд

“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұны Әдіскер: Мырзакасымова.А.Б. Талдықорған қаласы

Мақсаты: ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа да тілдерде мәдени-әлеуметтік өзара қатынасқа д

2 слайд
Мақсаты: ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа да тілдерде мәдени-әлеуметтік өзара қатынасқа дайын, айналасымен ауызша және ауызша емес құралдармен жұмыс істеуге қабілетті мектеп жасына дейінгі көптілді тұлғаны тәрбиелеу. “ Коммуникация” білім саласының базалық мазмұны ұйымдастырылған оқу қызметінде:  сөйлеуді дамыту дамыту;  көркем әдебиет;  драма  мемлекеттік, орыс және басқа тілдерде жүзеге асырылады.

2 слайд

Мақсаты: ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа да тілдерде мәдени-әлеуметтік өзара қатынасқа дайын, айналасымен ауызша және ауызша емес құралдармен жұмыс істеуге қабілетті мектеп жасына дейінгі көптілді тұлғаны тәрбиелеу. “ Коммуникация” білім саласының базалық мазмұны ұйымдастырылған оқу қызметінде:  сөйлеуді дамыту дамыту;  көркем әдебиет;  драма  мемлекеттік, орыс және басқа тілдерде жүзеге асырылады.

“ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар: Мектепке дейінгі орта

3 слайд
“ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар: Мектепке дейінгі ортаңғы жас(4 жастан бастап 5 жасқа дейін)  Бала тәжірибиесі мен әлеуметтік жағдайлар негізінде сөйлеу іс-әрекетін қарастырады;  Мемлекеттік тілді меңгеруге, шет тілдерге қызығушылығын тәрбиелеуге жағдай жасайды; Ағылшын тілі сабақтарынан көрініс Балалар ағылшын тілі сабақтарына қызыға қатысады

3 слайд

“ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар: Мектепке дейінгі ортаңғы жас(4 жастан бастап 5 жасқа дейін)  Бала тәжірибиесі мен әлеуметтік жағдайлар негізінде сөйлеу іс-әрекетін қарастырады;  Мемлекеттік тілді меңгеруге, шет тілдерге қызығушылығын тәрбиелеуге жағдай жасайды; Ағылшын тілі сабақтарынан көрініс Балалар ағылшын тілі сабақтарына қызыға қатысады

 Сурет, иллюстрациялар бойынша, өз тәжірибиесінен сұлбалар бойынша әңгімелеуді, әңгімелер мен ертегілердің мазмұнын айта білу

4 слайд
 Сурет, иллюстрациялар бойынша, өз тәжірибиесінен сұлбалар бойынша әңгімелеуді, әңгімелер мен ертегілердің мазмұнын айта білуін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас

4 слайд

 Сурет, иллюстрациялар бойынша, өз тәжірибиесінен сұлбалар бойынша әңгімелеуді, әңгімелер мен ертегілердің мазмұнын айта білуін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас

 Шығармашылық тілді дамытуға (ертегілер құрастыру, сөздік ойындар, импровизация) ықпал етеді; “ Коммуникация” білім беру салас

5 слайд
 Шығармашылық тілді дамытуға (ертегілер құрастыру, сөздік ойындар, импровизация) ықпал етеді; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас Балалар ертегі кейіптендіруді ұнатады

5 слайд

 Шығармашылық тілді дамытуға (ертегілер құрастыру, сөздік ойындар, импровизация) ықпал етеді; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас Балалар ертегі кейіптендіруді ұнатады

 Қарым-қатынас ортасының кеңеюіне жағдай жасауды қарастырады; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процест

6 слайд
 Қарым-қатынас ортасының кеңеюіне жағдай жасауды қарастырады; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас

6 слайд

 Қарым-қатынас ортасының кеңеюіне жағдай жасауды қарастырады; “ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас

 Байланыстырып сөйлеуді қарастырады“ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын

7 слайд
 Байланыстырып сөйлеуді қарастырады“ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас

7 слайд

 Байланыстырып сөйлеуді қарастырады“ Коммуникация” білім беру саласы бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар Мектепке дейінгі ортаңғы жас

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істейтін педагогтарға қойылатын жалпы талаптар: “ Коммуникация” білім беру саласы: - С

8 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істейтін педагогтарға қойылатын жалпы талаптар: “ Коммуникация” білім беру саласы: - Сауатты, эмоционалды мәнерлеп сөйлеу тілін игереді; - Баланы қатынастың негізгі , тиімді тәсілдеріне үйретуге қабілетті; - Баланың сөйлеу тілін, коммуникативтік білім мен іскерлікті қалай игеретінін біледі; - Өзінің бақылауы нәтижелері мен күтілетін үміті туралы баланың ата-анасына хабарлайды, бірлескен іс-әрекет жоспарын ұсынады; - Тілдік минимум шегінде мемлекеттік, ана тілі және басқа тілдерде қатынас жасай алады, дұрыс сөйлеу үлгісін көрсетеді; - Әр баланың құрдасымен қатынасы қалай дамып келе жатқанын бақылайды және соған сәйкес бала тәжірбиесін байытады.

8 слайд

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істейтін педагогтарға қойылатын жалпы талаптар: “ Коммуникация” білім беру саласы: - Сауатты, эмоционалды мәнерлеп сөйлеу тілін игереді; - Баланы қатынастың негізгі , тиімді тәсілдеріне үйретуге қабілетті; - Баланың сөйлеу тілін, коммуникативтік білім мен іскерлікті қалай игеретінін біледі; - Өзінің бақылауы нәтижелері мен күтілетін үміті туралы баланың ата-анасына хабарлайды, бірлескен іс-әрекет жоспарын ұсынады; - Тілдік минимум шегінде мемлекеттік, ана тілі және басқа тілдерде қатынас жасай алады, дұрыс сөйлеу үлгісін көрсетеді; - Әр баланың құрдасымен қатынасы қалай дамып келе жатқанын бақылайды және соған сәйкес бала тәжірбиесін байытады.

Балалардың “Коммуникация” құзыреттілігін қалыптастыруда отбасы тәрбиесін ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар: - балалардың

9 слайд
Балалардың “Коммуникация” құзыреттілігін қалыптастыруда отбасы тәрбиесін ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар: - балалардың қарым-қатынаста қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін түрлі мүмкіндіктер жасау; - балаға грамматикалық дұрыс сөйлеу үлгілерін беру; - балаларды дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету, сөздік қорын кеңейту; - халық ауыз әдебиетімен таныстыру арқылы балалрдың тілдік тәжірбиесін кеңейту; - балаға шығармашылық тілдік қызметін қалыптастыруда көмек көрсету; - сауат ашу негіздерін меңгеруге деген қызығушылығын ояту; - ана тілі, мемлекеттік және басқа да тілдерде қарым- қатынас жасау мүмкіндігімен қамтамасыз ету.

9 слайд

Балалардың “Коммуникация” құзыреттілігін қалыптастыруда отбасы тәрбиесін ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар: - балалардың қарым-қатынаста қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін түрлі мүмкіндіктер жасау; - балаға грамматикалық дұрыс сөйлеу үлгілерін беру; - балаларды дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету, сөздік қорын кеңейту; - халық ауыз әдебиетімен таныстыру арқылы балалрдың тілдік тәжірбиесін кеңейту; - балаға шығармашылық тілдік қызметін қалыптастыруда көмек көрсету; - сауат ашу негіздерін меңгеруге деген қызығушылығын ояту; - ана тілі, мемлекеттік және басқа да тілдерде қарым- қатынас жасау мүмкіндігімен қамтамасыз ету.

“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұнын меңгерудің нәтижесі  балалардың көркем шығармаларға деген қызығушылық

10 слайд
“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұнын меңгерудің нәтижесі  балалардың көркем шығармаларға деген қызығушылықтары артады;  сөйлеу деңгейінің дамуының көтеріледі;  шығарманы ауызша оқуға немесе тыңдауға, ауызша сөйлеу үдерісіне қызығушылықтары артады;  өзгелердің сөздерін тыңдай біледі;  монологтік және диалогтік сөйлеуі қалыптасады;  оқылған шығарма туралы ойлары мен сезімдерін ауызша түрде ғана емес, қимыл, сурет, нобаймен көрсетеді;  кітапқа және эстетикалық безендіруге сүйіспеншіліктері артады;  қысқаша әңгіме құрастыру қабілеттері қалыптастырады;  кедергі жасамай, мұқият тыңдай білуге үйренеді;  мәнерлеп сөйлей білуге үйренеді;  кейіптендіруге сүйіспеншілігі артады, жақсы мен жаманды ажырата алады.

10 слайд

“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұнын меңгерудің нәтижесі  балалардың көркем шығармаларға деген қызығушылықтары артады;  сөйлеу деңгейінің дамуының көтеріледі;  шығарманы ауызша оқуға немесе тыңдауға, ауызша сөйлеу үдерісіне қызығушылықтары артады;  өзгелердің сөздерін тыңдай біледі;  монологтік және диалогтік сөйлеуі қалыптасады;  оқылған шығарма туралы ойлары мен сезімдерін ауызша түрде ғана емес, қимыл, сурет, нобаймен көрсетеді;  кітапқа және эстетикалық безендіруге сүйіспеншіліктері артады;  қысқаша әңгіме құрастыру қабілеттері қалыптастырады;  кедергі жасамай, мұқият тыңдай білуге үйренеді;  мәнерлеп сөйлей білуге үйренеді;  кейіптендіруге сүйіспеншілігі артады, жақсы мен жаманды ажырата алады.

«Коммуникация» саласы бойынша дамыту орталығы Ойын орталығы Театр орталығы Кітапхана орталығы Үлестірмелі таратпа мате

11 слайд
«Коммуникация» саласы бойынша дамыту орталығы Ойын орталығы Театр орталығы Кітапхана орталығы Үлестірмелі таратпа материалдар орталығы

11 слайд

«Коммуникация» саласы бойынша дамыту орталығы Ойын орталығы Театр орталығы Кітапхана орталығы Үлестірмелі таратпа материалдар орталығы