Компьютерлік желілер пәнінен электронды оқулық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
К о м п ь ю т е р л і к
ж е л і л е р д і ң
н е г і з г і
т ү р л е р і н е н
а ғ ы л ш ы н - о р ы с -
қ а з а қ ш а
э л е к т р о н д ы қ
с ө з д і г і б а р
э л е к т р о н д ы қ
о қ у л ы қ т ы ң
қ ұ р ы л ы м ы м е н
п р о г р а м м а с ы н
ж а с а уОрындаған: Напасова Гулбану
Ғылыми жетекшісі:
Турлыбекова Бибинур
1 слайд
К о м п ь ю т е р л і к ж е л і л е р д і ң н е г і з г і т ү р л е р і н е н а ғ ы л ш ы н - о р ы с - қ а з а қ ш а э л е к т р о н д ы қ с ө з д і г і б а р э л е к т р о н д ы қ о қ у л ы қ т ы ң қ ұ р ы л ы м ы м е н п р о г р а м м а с ы н ж а с а уОрындаған: Напасова Гулбану Ғылыми жетекшісі: Турлыбекова Бибинур
2 слайд
Электрондық оқулық-бұл Интернет жүйесі арқылы
таралатын тесттік және графикалық ақпарат.
Электрондық оқулықтың бірнеше түрлері болады.
Бұлар:
Толық немесе жарым-жартылай көшірмелер.
Кейбір электрондық оқулықты шығарушылар
кітаптарды сканерден өткізіп не көшірмесін жасау
арқылы тегін сайттарға орналастырады. Деңгей
жағынан төмен болса да, оны көптеген адамдар
қолданатындығы туралы мәліметтер бар.
Тегін электрондық оқулықтар мен журналдар.
Көбіне авторлар вирустік трафик жасау үшін
шығарады. Бұл көбіне кішігірім кітапша, кейде үлкен
көлемділері де кездеседі. Электрондық оқулықтардың
сатылатын дарын алатын болсақ, олар көбінесе шетел
авторларының еңбектерін ауда
рып бергені
байқалады.
Ақылы электрондық оқулықтар.Авторлар оны
ақша табу мақсатында жасайды. Көлемі үлкен
болмаса да, бірақ безендірілуі, мазмұны жағынан
деңгейі жоғары болуы мүмкін.
2 слайд
Электрондық оқулық-бұл Интернет жүйесі арқылы таралатын тесттік және графикалық ақпарат. Электрондық оқулықтың бірнеше түрлері болады. Бұлар: Толық немесе жарым-жартылай көшірмелер. Кейбір электрондық оқулықты шығарушылар кітаптарды сканерден өткізіп не көшірмесін жасау арқылы тегін сайттарға орналастырады. Деңгей жағынан төмен болса да, оны көптеген адамдар қолданатындығы туралы мәліметтер бар. Тегін электрондық оқулықтар мен журналдар. Көбіне авторлар вирустік трафик жасау үшін шығарады. Бұл көбіне кішігірім кітапша, кейде үлкен көлемділері де кездеседі. Электрондық оқулықтардың сатылатын дарын алатын болсақ, олар көбінесе шетел авторларының еңбектерін ауда рып бергені байқалады. Ақылы электрондық оқулықтар.Авторлар оны ақша табу мақсатында жасайды. Көлемі үлкен болмаса да, бірақ безендірілуі, мазмұны жағынан деңгейі жоғары болуы мүмкін.
3 слайд
Кейіңгі жылдарда электрондық оқулыққа қатысты
барлық көзқарастар мен түсініктер түбегейлі өзгерді
десек те болады. Электрондық оқулық қай салаға
байланысты жасалса да, сол салаға қажетті барлық
материалдарды қамтуы керек.
Электрондық оқулықтапрды жасау барысында
келесі принциптерге сүйенген дұрыс :
1. Кванттау принципі
2. Толықтылық принципі
3. Көрнекілік принципі
4. Бұтақтану принципі
5. Басқару принципі
6. Бейімделу принципі
7. Компьютерлік қолдау принципі
8. Жинақылық принципі
3 слайд
Кейіңгі жылдарда электрондық оқулыққа қатысты барлық көзқарастар мен түсініктер түбегейлі өзгерді десек те болады. Электрондық оқулық қай салаға байланысты жасалса да, сол салаға қажетті барлық материалдарды қамтуы керек. Электрондық оқулықтапрды жасау барысында келесі принциптерге сүйенген дұрыс : 1. Кванттау принципі 2. Толықтылық принципі 3. Көрнекілік принципі 4. Бұтақтану принципі 5. Басқару принципі 6. Бейімделу принципі 7. Компьютерлік қолдау принципі 8. Жинақылық принципі
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Ғылыми жұмыстың
мақсаты: қазіргі заман
талабына сай қазақ
тіліндегі оқулық
бойынша
«Компьютерлік
желілер» пәнінен
электрондық оқулық
құру. Және осы сала
бойынша термин
сөздерді анықтап,
түсініктерін нақтылап,
электронндық сөздік
жасау. Ол терминдерді
жүйелеп, қазақ
тіліндегі аудармасының
ғылыми негізін
қалыптастыру.
5 слайд
Ғылыми жұмыстың мақсаты: қазіргі заман талабына сай қазақ тіліндегі оқулық бойынша «Компьютерлік желілер» пәнінен электрондық оқулық құру. Және осы сала бойынша термин сөздерді анықтап, түсініктерін нақтылап, электронндық сөздік жасау. Ол терминдерді жүйелеп, қазақ тіліндегі аудармасының ғылыми негізін қалыптастыру.
6 слайд
Компьютерлік желілер біздің өмірімізге
елеулі өзгерістерді алып келді десек те болады.
Қазіргі кезде желі туралы барлық адамдар
хабардар. Ең бастысы, компьютерлік желілер
бізді мол табылыстарға жетелеуде. Осы орайда
желілердің жұмысымен қаншалықты таныспыз
және желілердің жетістіктері туралы қазақ
тіліндегі электрондық оқулықтардың қазіргі
жағдайы қалай деген сұрақ ойымызға оралады.
Бұл саладағы электрондық оқулықтар өте аз,
тіпті жоқ деседе болады. Себебі, ғылыми
орталықтардың қазақша шығарған
оқулықтарын интернет беттерінен мүлдем
кездестіре алмайсың, олар шығаратын
оқулықтарға тек тапсырыспен ғана қол
жеткізуге болады. Ал интернет беттерінен
кездестіруге болатын электрондық оқулықтар
сапасы жағынан өте әлсіз, бір сөзбен айтқанда
сын көтермейді. Сондықтан мен осы сала
бойынша ЭО жасауды қолға алдым.
6 слайд
Компьютерлік желілер біздің өмірімізге елеулі өзгерістерді алып келді десек те болады. Қазіргі кезде желі туралы барлық адамдар хабардар. Ең бастысы, компьютерлік желілер бізді мол табылыстарға жетелеуде. Осы орайда желілердің жұмысымен қаншалықты таныспыз және желілердің жетістіктері туралы қазақ тіліндегі электрондық оқулықтардың қазіргі жағдайы қалай деген сұрақ ойымызға оралады. Бұл саладағы электрондық оқулықтар өте аз, тіпті жоқ деседе болады. Себебі, ғылыми орталықтардың қазақша шығарған оқулықтарын интернет беттерінен мүлдем кездестіре алмайсың, олар шығаратын оқулықтарға тек тапсырыспен ғана қол жеткізуге болады. Ал интернет беттерінен кездестіруге болатын электрондық оқулықтар сапасы жағынан өте әлсіз, бір сөзбен айтқанда сын көтермейді. Сондықтан мен осы сала бойынша ЭО жасауды қолға алдым.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Электорнды оқулықтың
негізгі беті
8 слайд
Электорнды оқулықтың негізгі беті
9 слайд
Дәрістер беті
9 слайд
Дәрістер беті
10 слайд
Тест тапсырмалары
10 слайд
Тест тапсырмалары
11 слайд
Білімін тексеруге арналған
жаттығу
11 слайд
Білімін тексеруге арналған жаттығу
12 слайд
Сөздіктер
12 слайд
Сөздіктер
13 слайд
Электрондық оқулықтың ең басты Электрондық оқулықтың ең басты
ерекшелігі: біріншіден, қазақ ерекшелігі: біріншіден, қазақ
тілінде болғандығы, себебі қазіргі тілінде болғандығы, себебі қазіргі
таңда өз тілімізде жарық көріп таңда өз тілімізде жарық көріп
жатқан оқулықтар тіпті аз, ал жатқан оқулықтар тіпті аз, ал
компьютерлік жделілерге қатысты компьютерлік жделілерге қатысты
ЭО мүлдем жоқ десек те болады, ЭО мүлдем жоқ десек те болады,
екіншіден, электрондық оқулықтың екіншіден, электрондық оқулықтың
ішіне осы сала бойынша ішіне осы сала бойынша
қолданылыста жүрген қолданылыста жүрген
терминдердің ағылшын-орыс-терминдердің ағылшын-орыс-
қазақша аударылымын табу. қазақша аударылымын табу.
13 слайд
Электрондық оқулықтың ең басты Электрондық оқулықтың ең басты ерекшелігі: біріншіден, қазақ ерекшелігі: біріншіден, қазақ тілінде болғандығы, себебі қазіргі тілінде болғандығы, себебі қазіргі таңда өз тілімізде жарық көріп таңда өз тілімізде жарық көріп жатқан оқулықтар тіпті аз, ал жатқан оқулықтар тіпті аз, ал компьютерлік жделілерге қатысты компьютерлік жделілерге қатысты ЭО мүлдем жоқ десек те болады, ЭО мүлдем жоқ десек те болады, екіншіден, электрондық оқулықтың екіншіден, электрондық оқулықтың ішіне осы сала бойынша ішіне осы сала бойынша қолданылыста жүрген қолданылыста жүрген терминдердің ағылшын-орыс-терминдердің ағылшын-орыс- қазақша аударылымын табу. қазақша аударылымын табу.
14 слайд
Ғылыми техникалық жұмысты жазу барысында
«Компьютерлік желілер» пәнінен электрондық оқулық жасалды.
Оқулықты жасау кезінде электрондық құрал сапасын ұзақ уақыт
бойы жоғалтпайтындай етіп құру керек. Өйткені техника жедел
дами түскен сайын, қай салада болмасын сұраныс та өзгеріп
отырады. Сондықтан жасалған оқулық жан-жақты
қарастырылып, сұранысқа ие болу үшін білім және технология
жағынан артта қалмауын ойластырып құрылды.
Еліміздің өз тәуелсіздігін жариялауы, ана тіліміздің ата
заңымызда мемлекеттік мәртебе алуы тіл саясатына да оң
өзгерістер әкеліп, қазақ тілінің қоғамдық-әлеуметтік қолданыс
аясын арттыруға, тілтану ғылымы мен тіл мәдениетінің жаңа
сатыға көтеріліуіне септігін тигізді. Дегенмен біздің елімізде
қазақ тілінің үстемдігі жүріп тұрған жоқ. Олай болатын жөні де
бар. Себебі білім алатын жастардың пайдаланатын оқу
құралдарының көбі өзге тілдерде.
Сондықтан, электрондық оқулықтың ең басты ерекшелігі :
оның – қазақ тілінде болғандығы. Және осы салада қолданылып
жүрген терминдердің үш тілде аударылымының жасалғандығы.
Мұндай сөздікті жасаудағы мақсатым: елімізде ең алдымен,
мемлекеттік тілдің, сонымен қатар басқа да тілдердің дамуы
үшін қолайлы жағдайлар туғызу.
Біздің еліміздің білім беру саласында барлық жағдайлар
жасалған, тек соларды ана тіліміздің барлық қажетіне жаратуға
әрқайсысымыз ат салысуымыз керек. Сайтқа сілтеме
14 слайд
Ғылыми техникалық жұмысты жазу барысында «Компьютерлік желілер» пәнінен электрондық оқулық жасалды. Оқулықты жасау кезінде электрондық құрал сапасын ұзақ уақыт бойы жоғалтпайтындай етіп құру керек. Өйткені техника жедел дами түскен сайын, қай салада болмасын сұраныс та өзгеріп отырады. Сондықтан жасалған оқулық жан-жақты қарастырылып, сұранысқа ие болу үшін білім және технология жағынан артта қалмауын ойластырып құрылды. Еліміздің өз тәуелсіздігін жариялауы, ана тіліміздің ата заңымызда мемлекеттік мәртебе алуы тіл саясатына да оң өзгерістер әкеліп, қазақ тілінің қоғамдық-әлеуметтік қолданыс аясын арттыруға, тілтану ғылымы мен тіл мәдениетінің жаңа сатыға көтеріліуіне септігін тигізді. Дегенмен біздің елімізде қазақ тілінің үстемдігі жүріп тұрған жоқ. Олай болатын жөні де бар. Себебі білім алатын жастардың пайдаланатын оқу құралдарының көбі өзге тілдерде. Сондықтан, электрондық оқулықтың ең басты ерекшелігі : оның – қазақ тілінде болғандығы. Және осы салада қолданылып жүрген терминдердің үш тілде аударылымының жасалғандығы. Мұндай сөздікті жасаудағы мақсатым: елімізде ең алдымен, мемлекеттік тілдің, сонымен қатар басқа да тілдердің дамуы үшін қолайлы жағдайлар туғызу. Біздің еліміздің білім беру саласында барлық жағдайлар жасалған, тек соларды ана тіліміздің барлық қажетіне жаратуға әрқайсысымыз ат салысуымыз керек. Сайтқа сілтеме
15 слайд
15 слайд