Материалдар / Копилка рефлексия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Копилка рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге.Рефлексиялар презентация түрінде жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2019
397
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
РЕФЛЕКСИЯ МЫСАЛДАРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

1 слайд
РЕФЛЕКСИЯ МЫСАЛДАРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеис ова А.Т.1. «Табыс сатысы». Іс-әрекет кезеңдерін бөлуге және тақтада жазуға болады. Сабақ

2 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеис ова А.Т.1. «Табыс сатысы». Іс-әрекет кезеңдерін бөлуге және тақтада жазуға болады. Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалауын ұсыну. Мен оны істемеймін. Мен оны істей алмаймын (істеу білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны істегім келеді! Мен оны қалай істей аламын? Мен тырысып көремін... Мен оны істей аламын! Мен оны істеймін! Бұл оп-оңай ғой!

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.2. «Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтаға нысананың суреті салынады, ол екі

3 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.2. «Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтаға нысананың суреті салынады, ол екі секторға бөлінеді. Сектордың әрқайсысына параметрлер-қалыптасқан әрекеттің рефлексия мәселелері жазылады. Мысалы, мазмұнын бағалау, сабақты өткізу нысандары мен әдістерін бағалау, педагогтің қызметін бағалау, өз әрекетін бағалау. Қатысушы нәтижені бағалауға сәйкес секторларға белгі қояды: нысана орталығына жақын болса, баға ондыққа жақын, нысана шеттерінде баға нөлге тең. Кейін оған қысқаша талдау жүргізеді. Белсенді қатысты Қызықты болды Түсінікті болды Жаңаны білдім

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.3. «Аралдар» әдісі Үлкен қағаз парағына эмоциялық «аралдардың» бейнесі бар

4 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.3. «Аралдар» әдісі Үлкен қағаз парағына эмоциялық «аралдардың» бейнесі бар карта салынады: Қуаныш а., Мұң а., Түсінбестік а., Үрей а., Күту а., Сергектік а., Шабыттану а., Сүйсіну а., Ляззат а., Бермуд үшбұрышы және т.б. Аралдар картасы тақтаға (қабырғаға) ілінеді және оқушылар картаға шығып, картаның тиісті ауданына сабақтан кейін немесе күннің соңында және апта соңында ішкі, эмоциялық-сезімдік жай-күйін көрсететін өз қайығын маркермен (фломастермен) салады немесе бекітеді.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т. Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң а-лы Күту а-лы Үрей а-лы Белгісіздік а-лы Түсі

5 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т. Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң а-лы Күту а-лы Үрей а-лы Белгісіздік а-лы Түсінбестік а-лыҚуаныш а-лы Ләззат а-лы Сүйсіну а-лыСергектік а-лы

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.4. «Шынығу» әдісі Белгілі қозғалыстарды орындау арқылы рефлексиялық баға беруді ұс

6 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.4. «Шынығу» әдісі Белгілі қозғалыстарды орындау арқылы рефлексиялық баға беруді ұсынамыз. Келесі қозғалыстар ұсынылуы мүмкін: - Жүресінен отыру – өте төмен баға, келеңсіз көзқарас; - Аяғын тізесіне біршама бүгіп отыру, - жоғары емес баға, немқұрайлы көзқарас; - Әдеттегі тұрған бағыты, жым болып тұру – қанағаттанарлық баға, қалыпты көзқарас; - Қолын шынтағымен көтеру – жақсы баға, оң көзқарас; - Қолын жоғары көтеріп, алақанын соғып, аяқтың ұшымен тұру – өте жоғары баға, масаттанған көзқарас.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осы жаттығуды уақыттың болуына байланысты ауызша да, ж

7 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осы жаттығуды уақыттың болуына байланысты ауызша да, жазбаша да орындауға болады. Жазбаша орындау үшін үш бағаннан тұратын кестені толтыру ұсынылады. «Қ» бағанына – «қосу» - сабақта ұнағанның барлығы жазылады, жағымды эмоция тудырған немесе оқушының пікірі бойынша оған қандай да бір мақсатқа жету үшін пайдалы болған ақпарат және жұмыс нысандары. «А» бағанына – «алу» – сабақта ұнамағанның барлығы, жалықтырғыш көрінген, жақтырмаған, түсініксіз болған немесе оқушының пікірі бойынша оған қажетсіз, пайдасыз болып көрінген ақпарат жазылады. «Қыз» бағанына – «қызықты» – оқушылар сабақта солар туралы білген барлық қызықты фактілерді, осы проблема бойынша тағы нені білгісі келетінін, мұғалімге қоятын сұрақтарын жазады. Қосу Алу Қызықты

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.6. «Сауалнама» әдісі Мектеп оқушыларына шағын сауалнама ұсынылады, оны сабақ

8 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.6. «Сауалнама» әдісі Мектеп оқушыларына шағын сауалнама ұсынылады, оны сабақтың қандай элементтеріне ерекше назар аударылуына байланысты өзгертуге, толықтыруға болады. Білім алушылардан өз жауабын дәлелдеуді сұрауға болады. 1. Сабақта мен … жұмыс істедім 2. Мен сабақта өз жұмысыма… 3. Сабақ маған …көрінді 4. Сабақта мен… 5. Менің көңіл-күйім… 6. Сабақ материалы маған… 7. Үй тапсырмасы маған … көрінеді Белсенді/енжар Ризамын/риза емеспін Қысқа/ұзын болып Шаршамадым/шаршадым Жақсы болды/нашарлады Түсінікті/түсініксіз Пайдалы/пайдасыз Қызықты/зеріктіретін Жеңіл/қиын Қызықты/қызықсыз

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.7. Көп нұсқалы жауап талап ететін сұрақтар:  Неліктен қиын болды?  Сабақта не а

9 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.7. Көп нұсқалы жауап талап ететін сұрақтар:  Неліктен қиын болды?  Сабақта не аштыңыз, білдіңіз?  Сабақтан сіздің күткеніңіз расталды ма?  Сіз бүгінгі сабақтан не алдыңыз?  Сабақ ненің төңірегінде ойлануға мәжбүр етті?

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.8. «Алғыс білдіремін» әдісі Сабақтың соңында мұғалім әр оқушыға ынтымақтастық

10 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.8. «Алғыс білдіремін» әдісі Сабақтың соңында мұғалім әр оқушыға ынтымақтастық үшін рахмет айтқысы келетін балалардың бірін таңдауды және осы ынтымақтастық нақты неден байқалғанын түсіндіруді сұрайды. Таңдалатындар санынан мұғалімді алып тастау керек. Педагогтің алғыс айту сөзі соңғы болады. Бұл ретте ол қошеметтің ең төмен мөлшері тиген оқушыларды таңдап, оқиғаның осы қатысушысына да ризашылық сөздерін табуға тырысады.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы»

11 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.10. Өзін-өзі бақылау парағы Бүкіл сабақ бойы жүргізіледі. Оқушының тегі, аты___

12 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.10. Өзін-өзі бақылау парағы Бүкіл сабақ бойы жүргізіледі. Оқушының тегі, аты_____________________________ Тапсырма түрі Белгі

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.11. «Борт журналы» Түйінді сөздер, графикалық модельдер, қысқа сөйлемдер ж

13 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.11. «Борт журналы» Түйінді сөздер, графикалық модельдер, қысқа сөйлемдер және ой-тұжырымдар, сұрақтар арқылы ақпаратты тіркеу нысаны. Оқушылар толтыратын, мұғалім құрастыратын «борт журналының» бөліктеріне мысал: тақырыптың түйінді ұғымдары, оқушы анықтауы тиіс байланыстар, маңызды сұрақтар.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.12. «Күнделіктер» Күнделіктің сан алуан түрлері : кәдімгі, күнделік – кө

14 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.12. «Күнделіктер» Күнделіктің сан алуан түрлері : кәдімгі, күнделік – көркемөнер альбом, екі бөлікті күнделік (бір бағанда – қадағалайтын фактілер, пікірлер дәйексөз, екіншісінде – түсіндірмелер) және басқасы. Эссе мен «борт журналына» қарағанда, күнделік ұзақ уақыт аралығында жүргізіледі және оқушыға тікелей үдерісті қадағалай отыра, сондай-ақ уақытта өз әрекеттерін салыстыра отыра, анағұрлым терең рефлексия жасауға мүмкіндік береді (кейінге қалдырылған» рефлексия).

13. «Үш М және Ә» Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартат

15 слайд
13. «Үш М және Ә» Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады. .Филиал «АО НЦПК « Өрлеу » группа №8 Клименко Л.В тренер Нурпеисова А.Т.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеис ова А.Т.14. "Ал ең соңында айтарым" Оқушыларға жүйелі үш сұраққа жауап беру ұсынылады: •

16 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеис ова А.Т.14. "Ал ең соңында айтарым" Оқушыларға жүйелі үш сұраққа жауап беру ұсынылады: • Үміттеріңіз қаншалықты расталды және ол үшін кімге алғыс білдіресіз (мұғалімді қоспағанда)? • Не расталмады және неліктен? • Менің және біздің келешегіміз?

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.15. «Бағалау парағы Рефлексия» Мен ойлаған нәрсен

17 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.15. «Бағалау парағы Рефлексия» Мен ойлаған нәрсені орындадым ба? _____________________________________ Мен жобаның басты нәтижесі ретінде жазғанды істеу қолымнан келді ме?__________ Барлығы мен ойластырғандай болды ма?__________________________ Не жақсы орындалды?_________________________________________________ Не жаман орындалды?_________________________________________________ Нені орындау жеңіл болды, ал не кенеттен қиынға соқты?____________ Кім маған жоба үшін РАХМЕТ айтар еді?_________________________ Ересектерден өз жұмысымды бағалауын сұраймын: Анам не деді:____________________ Мұғалім не деді:_______________________________ Жобаны достар қалай бағалады:______________________________ Мен олармен неден келісемін, неден келіспеймін ?_________________________

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.16. Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз: • Жарайсың! • Мен сабақтағы сенің жұмысыңа

18 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.16. Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз: • Жарайсың! • Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын. • Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.

17. «Білім теңізіне қайықты жіберіңіз» Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібер

19 слайд
17. «Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»   Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібереді, ал оған сенімсіз балалар Ереже шығанағында қалады. БІЛІМ ТЕҢІЗІ ЕРЕЖЕ ШЫҒАНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.18. «Чемодан, еттартқыш, себет» • - Кейін керек болуы мүмкін

20 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.18. «Чемодан, еттартқыш, себет» • - Кейін керек болуы мүмкін - Ақпаратты өңдеймін - Барлығын лақтырамын

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.19. «Көңіл-күй таразысы» Сол жақта суретте - бұлыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта

21 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.19. «Көңіл-күй таразысы» Сол жақта суретте - бұлыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқиды. Бұл ретте, төменде, олар соған дейін ауытқыған секторда маятник, саны мен себебі белгіленеді.                                          

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.20. « SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қ

22 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисо ва А.Т.20. « SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама (SMS) жазу ұсынылады