Көпмүшелерді түрдлендіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Тема урока: Значение воды
Цель урока:
Описать отличия между бесполым и половым
размножением.
Сравнить половую систему позвоночных
Класс: 8
2 слайд
Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позвоночных Класс: 8
3 слайд
Cабақ мақсаты:
7.2.1.13
көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді
көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;
3 слайд
Cабақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;
4 слайд
Сабаққа қатысты лексика мен
терминология
4 слайд
Сабаққа қатысты лексика мен терминология
5 слайд
Жетістік критерийлері:
•Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар
қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді
орындау;
•Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану
арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау;
•Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін
терминдерді қолдана отырып ауызша
түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.
5 слайд
Жетістік критерийлері: •Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.
6 слайд
Анықтама
Айнымалының мүмкін мәндерінде
бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-
тең өрнектер деп аталады.
6 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.
7 слайд
Тапсырма:
а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы,
ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен
есептеңіз.
7 слайд
Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.
8 слайд
Берілген әріптердің мәндерін бірден
қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп
есептеген тиімді.
ab + ac – ad = a(b + c – d)=
= 2,1∙(11,3+4,2 – 5,5)=2,1∙10=21
8 слайд
Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2,1∙(11,3+4,2 – 5,5)=2,1∙10=21
9 слайд
Анықтама
Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы
болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен
алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.
9 слайд
Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.
10 слайд
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып
жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен
көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе-теңдік
болады
a + b = b + a
ab = ba
(a + b) + c = a + (b + c)
(ab)c = a(bc)
a(b + c) = ab + ac
•
10 слайд
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе-теңдік болады a + b = b + a ab = ba (a + b) + c = a + (b + c) (ab)c = a(bc) a(b + c) = ab + ac •
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па:
•1)3а(5b) = 15аb;
•2)1+(x – y) = 1 – (y – x ) ;
•3)2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)?
•4)а – (4b – с) = a – 4b + c;
•5)(-1) • b+а = а – b;
•6)5а – 17 = 5(а – 17)?
12 слайд
Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: •1)3а(5b) = 15аb; •2)1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; •3)2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? •4)а – (4b – с) = a – 4b + c; •5)(-1) • b+а = а – b; •6)5а – 17 = 5(а – 17)?
13 слайд
Жасырылған сөзді табыңыз
24
128 аа
)32(4
22
aa
45
129 aa
)43(3
4
aa
13 слайд
Жасырылған сөзді табыңыз 24 128 аа )32(4 22 aa 45 129 aa )43(3 4 aa
14 слайд
Жауабы:
1 2 3 4 5
Э К С П О
14 слайд
Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О
15 слайд
Рефлексия
•Мен білдім…
•Маған қызық болды…
•Маған қиын болды…
•Мен орындай алдым…
•Мен түсіндім…
•Мен енді орындай аламын…
•Мен өзімді сезіндім…
•Мен жасай алдым…
•Мені таң қалдырды…
•Маған ұнады …
•Мен қолдана аламын...
15 слайд
Рефлексия •Мен білдім… •Маған қызық болды… •Маған қиын болды… •Мен орындай алдым… •Мен түсіндім… •Мен енді орындай аламын… •Мен өзімді сезіндім… •Мен жасай алдым… •Мені таң қалдырды… •Маған ұнады … •Мен қолдана аламын...