Материалдар / Көпмүшелерді түрдлендіру

Көпмүшелерді түрдлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
дАЙЫН ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
207
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему поз

2 слайд
Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позвоночных Класс: 8

2 слайд

Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позвоночных Класс: 8

C абақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе

3 слайд
C абақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

3 слайд

C абақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

Сабаққа қатысты лексика мен терминология

4 слайд
Сабаққа қатысты лексика мен терминология

4 слайд

Сабаққа қатысты лексика мен терминология

Жетістік критерийлері: • Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Көпмүшені к

5 слайд
Жетістік критерийлері: • Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.

5 слайд

Жетістік критерийлері: • Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.

6 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.

6 слайд

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.

Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.

7 слайд
Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.

7 слайд

Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.

Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)=

8 слайд
Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2 ,1∙ ( 11,3+4,2 – 5,5 )=2,1∙10=21

8 слайд

Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2 ,1∙ ( 11,3+4,2 – 5,5 )=2,1∙10=21

Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмасты

9 слайд
Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

9 слайд

Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейт

10 слайд
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе- теңдік болады a + b = b + a ab = ba (a + b) + c = a + (b + c) (ab)c = a(bc) a(b + c) = ab + ac •

10 слайд

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе- теңдік болады a + b = b + a ab = ba (a + b) + c = a + (b + c) (ab)c = a(bc) a(b + c) = ab + ac •

11 слайд

11 слайд

Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: • 1) 3а(5b) = 15аb; • 2) 1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; • 3) 2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? • 4) а – (

12 слайд
Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: • 1) 3а(5b) = 15аb; • 2) 1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; • 3) 2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? • 4) а – (4b – с) = a – 4b + c; • 5) (-1) • b+а = а – b; • 6) 5а – 17 = 5(а – 17)?

12 слайд

Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: • 1) 3а(5b) = 15аb; • 2) 1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; • 3) 2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? • 4) а – (4b – с) = a – 4b + c; • 5) (-1) • b+а = а – b; • 6) 5а – 17 = 5(а – 17)?

Жасырылған сөзді табыңыз2 4 12 8 а а  ) 3 2 ( 4 2 2  a a 4 5 12 9 a a  ) 4 3 ( 3 4  a a

13 слайд
Жасырылған сөзді табыңыз2 4 12 8 а а  ) 3 2 ( 4 2 2  a a 4 5 12 9 a a  ) 4 3 ( 3 4  a a

13 слайд

Жасырылған сөзді табыңыз2 4 12 8 а а  ) 3 2 ( 4 2 2  a a 4 5 12 9 a a  ) 4 3 ( 3 4  a a

Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О

14 слайд
Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О

14 слайд

Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О

Рефлексия • Мен білдім… • Маған қызық болды… • Маған қиын болды … • Мен орындай алдым … • Мен түсіндім … • Мен енді орындай алам

15 слайд
Рефлексия • Мен білдім… • Маған қызық болды… • Маған қиын болды … • Мен орындай алдым … • Мен түсіндім … • Мен енді орындай аламын … • Мен өзімді сезіндім … • Мен жасай алдым … • Мені таң қалдырды … • Маған ұнады … • Мен қолдана аламын...

15 слайд

Рефлексия • Мен білдім… • Маған қызық болды… • Маған қиын болды … • Мен орындай алдым … • Мен түсіндім … • Мен енді орындай аламын … • Мен өзімді сезіндім … • Мен жасай алдым … • Мені таң қалдырды … • Маған ұнады … • Мен қолдана аламын...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ