Көпмүшелерді түрдлендіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Тема урока: Значение воды
Цель урока:
Описать отличия между бесполым и половым
размножением.
Сравнить половую систему позвоночных
Класс: 8
2 слайд
Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позвоночных Класс: 8
3 слайд
C абақ мақсаты:
7.2.1.13
көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді
көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;
3 слайд
C абақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;
4 слайд
Сабаққа қатысты лексика мен
терминология
4 слайд
Сабаққа қатысты лексика мен терминология
5 слайд
Жетістік критерийлері:
•
Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар
қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді
орындау;
•
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану
арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау;
•
Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін
терминдерді қолдана отырып ауызша
түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.
5 слайд
Жетістік критерийлері: • Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; • Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.
6 слайд
Анықтама
Айнымалының мүмкін мәндерінде
бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-
тең өрнектер деп аталады.
6 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.
7 слайд
Тапсырма:
а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы,
ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен
есептеңіз.
7 слайд
Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.
8 слайд
Берілген әріптердің мәндерін бірден
қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп
есептеген тиімді.
ab + ac – ad = a(b + c – d)=
= 2 ,1∙ ( 11,3+4,2 – 5,5 )=2,1∙10=21
8 слайд
Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2 ,1∙ ( 11,3+4,2 – 5,5 )=2,1∙10=21
9 слайд
Анықтама
Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы
болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен
алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.
9 слайд
Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.
10 слайд
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып
жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен
көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе- теңдік
болады
a + b = b + a
ab = ba
(a + b) + c = a + (b + c)
(ab)c = a(bc)
a(b + c) = ab + ac
•
10 слайд
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе- теңдік болады a + b = b + a ab = ba (a + b) + c = a + (b + c) (ab)c = a(bc) a(b + c) = ab + ac •
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па:
•
1) 3а(5b) = 15аb;
•
2) 1+(x – y) = 1 – (y – x ) ;
•
3) 2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)?
•
4) а – (4b – с) = a – 4b + c;
•
5) (-1) • b+а = а – b;
•
6) 5а – 17 = 5(а – 17)?
12 слайд
Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: • 1) 3а(5b) = 15аb; • 2) 1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; • 3) 2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? • 4) а – (4b – с) = a – 4b + c; • 5) (-1) • b+а = а – b; • 6) 5а – 17 = 5(а – 17)?
13 слайд
Жасырылған сөзді табыңыз2 4
12 8 а а
) 3 2 ( 4
2 2
a a
4 5
12 9 a a
) 4 3 ( 3
4
a a
13 слайд
Жасырылған сөзді табыңыз2 4 12 8 а а ) 3 2 ( 4 2 2 a a 4 5 12 9 a a ) 4 3 ( 3 4 a a
14 слайд
Жауабы:
1 2 3 4 5
Э К С П О
14 слайд
Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О
15 слайд
Рефлексия
•
Мен білдім…
•
Маған қызық болды…
•
Маған қиын болды …
•
Мен орындай алдым …
•
Мен түсіндім …
•
Мен енді орындай аламын …
•
Мен өзімді сезіндім …
•
Мен жасай алдым …
•
Мені таң қалдырды …
•
Маған ұнады …
•
Мен қолдана аламын...
15 слайд
Рефлексия • Мен білдім… • Маған қызық болды… • Маған қиын болды … • Мен орындай алдым … • Мен түсіндім … • Мен енді орындай аламын … • Мен өзімді сезіндім … • Мен жасай алдым … • Мені таң қалдырды … • Маған ұнады … • Мен қолдана аламын...