Материалдар / Көпмүшелерді түрдлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпмүшелерді түрдлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
дАЙЫН ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
217
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позв

2 слайд
Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позвоночных Класс: 8

2 слайд

Тема урока: Значение воды Цель урока: Описать отличия между бесполым и половым размножением. Сравнить половую систему позвоночных Класс: 8

Cабақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-т

3 слайд
Cабақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

3 слайд

Cабақ мақсаты: 7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

Сабаққа қатысты лексика мен терминология

4 слайд
Сабаққа қатысты лексика мен терминология

4 слайд

Сабаққа қатысты лексика мен терминология

Жетістік критерийлері: •Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Көпмүшені көб

5 слайд
Жетістік критерийлері: •Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.

5 слайд

Жетістік критерийлері: •Көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындау; •Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдей алу.

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.

6 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.

6 слайд

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе- тең өрнектер деп аталады.

Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.

7 слайд
Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.

7 слайд

Тапсырма: а=2,1; b=11,3; c=4,2 және d=5,5 болғандағы, ab + ac - ad өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен есептеңіз.

Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2,1∙

8 слайд
Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2,1∙(11,3+4,2 – 5,5)=2,1∙10=21

8 слайд

Берілген әріптердің мәндерін бірден қойып есептемей, өрнекті түрлендіріп есептеген тиімді. ab + ac – ad = a(b + c – d)= = 2,1∙(11,3+4,2 – 5,5)=2,1∙10=21

Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрл

9 слайд
Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

9 слайд

Анықтама Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейт

10 слайд
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе-теңдік болады a + b = b + a ab = ba (a + b) + c = a + (b + c) (ab)c = a(bc) a(b + c) = ab + ac   • 

10 слайд

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру амалдар заңына сүйене отырып жасалады: қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік заңы. Олар да тепе-теңдік болады a + b = b + a ab = ba (a + b) + c = a + (b + c) (ab)c = a(bc) a(b + c) = ab + ac   • 

11 слайд

11 слайд

Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: •1)3а(5b) = 15аb; •2)1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; •3)2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? •4)а – (4b – с)

12 слайд
Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: •1)3а(5b) = 15аb; •2)1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; •3)2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? •4)а – (4b – с) = a – 4b + c; •5)(-1) • b+а = а – b; •6)5а – 17 = 5(а – 17)?

12 слайд

Мына теңбе-теңдіктер дұрыс па: •1)3а(5b) = 15аb; •2)1+(x – y) = 1 – (y – x ) ; •3)2a+(3 b – 4 ) = 2a – (3b+4)? •4)а – (4b – с) = a – 4b + c; •5)(-1) • b+а = а – b; •6)5а – 17 = 5(а – 17)?

Жасырылған сөзді табыңыз 24 128 аа )32(4 22 aa 45 129 aa )43(3 4 aa

13 слайд
Жасырылған сөзді табыңыз 24 128 аа )32(4 22 aa 45 129 aa )43(3 4 aa

13 слайд

Жасырылған сөзді табыңыз 24 128 аа )32(4 22 aa 45 129 aa )43(3 4 aa

Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О

14 слайд
Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О

14 слайд

Жауабы: 1 2 3 4 5 Э К С П О

Рефлексия •Мен білдім… •Маған қызық болды… •Маған қиын болды… •Мен орындай алдым… •Мен түсіндім… •Мен енді орындай аламын… •Мен

15 слайд
Рефлексия •Мен білдім… •Маған қызық болды… •Маған қиын болды… •Мен орындай алдым… •Мен түсіндім… •Мен енді орындай аламын… •Мен өзімді сезіндім… •Мен жасай алдым… •Мені таң қалдырды… •Маған ұнады … •Мен қолдана аламын...

15 слайд

Рефлексия •Мен білдім… •Маған қызық болды… •Маған қиын болды… •Мен орындай алдым… •Мен түсіндім… •Мен енді орындай аламын… •Мен өзімді сезіндім… •Мен жасай алдым… •Мені таң қалдырды… •Маған ұнады … •Мен қолдана аламын...