Көрнекті педагогтардың ұжым туралы зерттеулері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұжым- тәрбие құралы
1 слайд
Ұжым- тәрбие құралы
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Ұжымның
негізгі
белгілеріЖалпы
әлеуметтік
мағыналы
мақсат- қатынас Жалпы біріккен іс
- әрекет;
Жауапкершілікке
байланысты
қарым - қатынас
3 слайд
Ұжымның негізгі белгілеріЖалпы әлеуметтік мағыналы мақсат- қатынас Жалпы біріккен іс - әрекет; Жауапкершілікке байланысты қарым - қатынас
4 слайд
Ұжым
НегізгіКонтактілі
4 слайд
Ұжым НегізгіКонтактілі
5 слайд
•
Студенттер тобы
Контактілі
•
Факультеттер тобы
Негізгі
5 слайд
• Студенттер тобы Контактілі • Факультеттер тобы Негізгі
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Макаренконың жүйесінде ең
негізгі идея
•
«Ұжымда және ұжым арқылы
тәрбиелеу»
7 слайд
Макаренконың жүйесінде ең негізгі идея • «Ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу»
8 слайд
А.С.Макаренко
•
Ұжым дегеніміз адамдардың жай
ғана жиынтығы, немесе кездейсоқ
топтаса салуы емес, ол жалпы
мақсатқа жетуді алға міндет етіп
қойған, қоғамға пайда тигізуге
ұмтылушылардың тобы.
8 слайд
А.С.Макаренко • Ұжым дегеніміз адамдардың жай ғана жиынтығы, немесе кездейсоқ топтаса салуы емес, ол жалпы мақсатқа жетуді алға міндет етіп қойған, қоғамға пайда тигізуге ұмтылушылардың тобы.
9 слайд
Ұжым болу үшін топ сапалы
өзгерістердің әртүрлі
жолдарынан өтуі қажет. Бұл
жолды А.С.Макаренко үш
кезеңдерге бөледі.
9 слайд
Ұжым болу үшін топ сапалы өзгерістердің әртүрлі жолдарынан өтуі қажет. Бұл жолды А.С.Макаренко үш кезеңдерге бөледі.
10 слайд
Бірінші кезең
•
ұжымның қалыптасуы. Бұл кезеңде ұжым
ең алдымен педагогтың тәрбиелік
ықпалдарының мақсаты ретінде қызмет
атқарады, ұйымдасқан топты ұжымға
айналдыру, демек, әлеуметтік-
психологиялық қоғамдастық, онда
оқушылардың қарым-қатынасы олардың
бірлескен қызметінің мазмұнымен, оның
мақсаттарымен, міндеттерімен,
құндылықтарымен анықталады.
10 слайд
Бірінші кезең • ұжымның қалыптасуы. Бұл кезеңде ұжым ең алдымен педагогтың тәрбиелік ықпалдарының мақсаты ретінде қызмет атқарады, ұйымдасқан топты ұжымға айналдыру, демек, әлеуметтік- психологиялық қоғамдастық, онда оқушылардың қарым-қатынасы олардың бірлескен қызметінің мазмұнымен, оның мақсаттарымен, міндеттерімен, құндылықтарымен анықталады.
11 слайд
Екінші кезеңде
•
Активтің ықпалы күшейеді. Актив педагогтың талаптарын
тек ғана қолдап қоймайды, сонымен қатар өзі ұжым
мүшелеріне талап қояды. Екінші кезеңге тән ерекшелік
ұжымның құрылымының тұрақтауы. Ұжым бұл кезеңде
тұтас жүйе ретінде жұмыс жасайды, онда өзін-өзі
ұйымдастырудың және өзін-өзі реттеудің механизмдері
әрекет ете бастайды. Ұжым өз мүшелерінен белгілі мінез-
құлық нормаларын талап етуге қабілетті, соған
байланысты талаптарының көлемі бірте-бірте ұлғаяды.
Сонымен, ұжымның дамуының екінші кезеңінде жеке
тұлғаның белгілі сапаларын мақсатты тәрбиелеудің
құралы ретінде жұмыс істеді.
11 слайд
Екінші кезеңде • Активтің ықпалы күшейеді. Актив педагогтың талаптарын тек ғана қолдап қоймайды, сонымен қатар өзі ұжым мүшелеріне талап қояды. Екінші кезеңге тән ерекшелік ұжымның құрылымының тұрақтауы. Ұжым бұл кезеңде тұтас жүйе ретінде жұмыс жасайды, онда өзін-өзі ұйымдастырудың және өзін-өзі реттеудің механизмдері әрекет ете бастайды. Ұжым өз мүшелерінен белгілі мінез- құлық нормаларын талап етуге қабілетті, соған байланысты талаптарының көлемі бірте-бірте ұлғаяды. Сонымен, ұжымның дамуының екінші кезеңінде жеке тұлғаның белгілі сапаларын мақсатты тәрбиелеудің құралы ретінде жұмыс істеді.
12 слайд
Үшінші кезең
•
Ұжымның көркерімен, шарықтауымен сипатталады. Бұл
кезеңдерде одан бұрынғы кезеңдермен салыстырғанда
айрықша сапаларымен ерекшеленеді. Бұл кезеңнің даму
деңгейін көрсету үшін ұжым мүшелерінің бір-біріне
қойылатын талаптарының деңгейі мен сипатын көрсетсек
те жеткілікті. Егер ұжым дамудың осы сатысына жеткен
болса, онда ол тұтас адамгершілік тұлғаны
қалыптастырады. Сондықтан да кейбір педагогтар
төртінші және одан кейінгі кезеңдерді қарастырады. Бұл
кезеңде әрбір мектеп оқушысы өзіне-өзі белгілі
талаптарды қоя алады, адамгершілік нормаларды орындау
оның қажеттілігі болып табылады, тәрбие үрдісі өзін-өзі
тәрбиелеу үрдісіне ауысады.
12 слайд
Үшінші кезең • Ұжымның көркерімен, шарықтауымен сипатталады. Бұл кезеңдерде одан бұрынғы кезеңдермен салыстырғанда айрықша сапаларымен ерекшеленеді. Бұл кезеңнің даму деңгейін көрсету үшін ұжым мүшелерінің бір-біріне қойылатын талаптарының деңгейі мен сипатын көрсетсек те жеткілікті. Егер ұжым дамудың осы сатысына жеткен болса, онда ол тұтас адамгершілік тұлғаны қалыптастырады. Сондықтан да кейбір педагогтар төртінші және одан кейінгі кезеңдерді қарастырады. Бұл кезеңде әрбір мектеп оқушысы өзіне-өзі белгілі талаптарды қоя алады, адамгершілік нормаларды орындау оның қажеттілігі болып табылады, тәрбие үрдісі өзін-өзі тәрбиелеу үрдісіне ауысады.
13 слайд
13 слайд