Материалдар / "Көшпелілер мәдениеті" тарауы бойынша НӘТИЖЕ САБАҚ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Көшпелілер мәдениеті" тарауы бойынша НӘТИЖЕ САБАҚ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көшпелілер мәдениеті" тарауы бойынша НӘТИЖЕ САБАҚ презентациясы. Қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) пәнінен 5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары негізінде құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2024
112
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«ГАГАРИН АТЫНДАҒЫ № 34 ЖОББМ»КММ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «НӘТИЖЕ САБАҚ» СЫНЫП: 5 ПӘНІ: ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т 2) МҰҒАЛІМ: АБ

1 слайд
«ГАГАРИН АТЫНДАҒЫ № 34 ЖОББМ»КММ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «НӘТИЖЕ САБАҚ» СЫНЫП: 5 ПӘНІ: ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т 2) МҰҒАЛІМ: АБДИРАЙМОВА Г.С. • ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ, 2023ЖЫЛ

С А Б А Қ Т Ы Ң О Қ У М А Қ С А Т Т А Р Ы :5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген

2 слайд
С А Б А Қ Т Ы Ң О Қ У М А Қ С А Т Т А Р Ы :5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру 5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАҒЫМДЫ АХУАЛ ҚАЛЫПТАСТЫРУ КҮННЕН, ЖЕРДЕН НӘР АЛҒАН БІЗ – ӨМІРДІҢ ГҮЛІМІЗ. БҮГІНГІ КҮННІҢ СӘТІНДЕ СӘТТІ БОЛСЫН

3 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАҒЫМДЫ АХУАЛ ҚАЛЫПТАСТЫРУ КҮННЕН, ЖЕРДЕН НӘР АЛҒАН БІЗ – ӨМІРДІҢ ГҮЛІМІЗ. БҮГІНГІ КҮННІҢ СӘТІНДЕ СӘТТІ БОЛСЫН КҮНІМІЗ!

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ, СҰРАУ «ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРУ 1. ЕСІМДІК ДЕГЕНІМІЗ НЕ?ЕСІМДІК МАҒЫНАСЫНА ҚАР

4 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ, СҰРАУ «ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРУ 1. ЕСІМДІК ДЕГЕНІМІЗ НЕ?ЕСІМДІК МАҒЫНАСЫНА ҚАРАЙ НЕШЕГЕ БӨЛІНЕДІ? 2. ҚАЗАҚ ЖЕРІНЕН НЕШЕ АЛТЫН АДАМ ТАБЫЛДЫ? 3. ЖАУЫНГЕР САҚТАР ЖАЙЛЫ ТАРИХШЫЛАР НЕ АЙТАДЫ? 4. АЛТЫН АДАМ ҚАЙ ЗАМАННЫҢ ЕСКЕРТКІШІ? 5. САҚ ПАТШАЙЫМЫНЫҢ ЕСІМІ ЕЖЕЛГІ ЖАЗБАЛАРДА ҚАЛАЙ КӨРСЕТІЛГЕН? 6.ТОМИРИСТІҢ АТЫ ТАРИХТА ҚАЛАЙ ҚАЛДЫ?

1-ТАПСЫРМА. ЖАЗЫЛЫМ. «БИНГО» ОЙЫНЫ. КІМ ТОРДЫ ТЕЗ ТОЛТЫРАДЫ?ӘР ТОРҒА ТИІСТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢДАР. Томирис патшайым Кир патша Ал

5 слайд
1-ТАПСЫРМА. ЖАЗЫЛЫМ. «БИНГО» ОЙЫНЫ. КІМ ТОРДЫ ТЕЗ ТОЛТЫРАДЫ?ӘР ТОРҒА ТИІСТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢДАР. Томирис патшайым Кир патша Алтын адам Сақ жауынгері

2-тапсырма Айтылым. «Оймоншақ» . Шарты: Сынып бес топқа бөлінеді. «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімінде өтілген т

6 слайд
2-тапсырма Айтылым. «Оймоншақ» . Шарты: Сынып бес топқа бөлінеді. «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімінде өтілген тақырыптардың бірін таңдап алып,топ өздерінің білгендерін тұтас мәтін түрінде айтып шығуы тиіс.Ол үшін бірінші оқушы сөйлемді бастайды.Қалған балалар бірінен кейін бірі сол ойды ары қарай жалғастырып, тақырып бойынша алған білімдерін көрсетуі тиіс. Сынып ең мәнді әрі дұрыс мәтін құраған топты анықтайды. Тақырыптар: 1.Көшпелілер – жауынгер халық. 2.Тұмар (Томирис) – массагеттердің патшайымы. 3.Алтын адам ескерткіші.

СЫН ЕСІМ - ИМЯ ПРИЛАГАТЕЛЬНОЕ. ИМЕНА ПРИЛАГАТЕЛЬНЫЕ КАК В РУССКОМ, ТАК И В КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ ОБОЗНАЧАЮТ ПРИЗНАКИ ПРЕДМЕТОВ И

7 слайд
СЫН ЕСІМ - ИМЯ ПРИЛАГАТЕЛЬНОЕ. ИМЕНА ПРИЛАГАТЕЛЬНЫЕ КАК В РУССКОМ, ТАК И В КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ ОБОЗНАЧАЮТ ПРИЗНАКИ ПРЕДМЕТОВ И УПОТРЕБЛЯЮТСЯ ПЕРЕД СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫМИ. НО В ОТЛИЧИЕ ОТ РУССКОГО ЯЗЫКА ИМЯ ПРИЛАГАТЕЛЬНОЕ, СОЧЕТАЯСЬ С СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫМ НЕ ИЗМЕНЯЕТСЯ НИ ПО ПАДЕЖАМ, НИ ПО ЧИСЛАМ, НЕ СОГЛАСУЕТСЯ С СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫМ, А ПРОСТО ПРИМЫКАЕТ К НЕМУ. СЫН ЕСІМ ОТВЕЧАЕТ НА ВОПРОСЫ ҚАНДАЙ? ҚАЙ? КАКОЙ? /АЯ, ОЕ/. СЫН ЕСІМ /ПРИЛАГАТЕЛЬНЫЕ/ ОБОЗНАЧАЕТ РАЗЛИЧНЫЕ ПРИЗНАКИ ПРЕДМЕТОВ: К АЧЕСТВО И ПРИЗНАК ПРЕДМЕТОВ

ПРИМЕРЫ - МЫСАЛДАР 1. ЦВЕТ - ТҮРІ, ТҮСІ АҚ - БЕЛЫЙ, ҚАРА - ЧЕРНЫЙ, ҚЫЗЫЛ - КРАСНЫЙ, САРЫ - ЖЕЛТЫЙ, КӨК - СИНИЙ, ЖАСЫЛ - ЗЕЛЕНЫЙ,

8 слайд
ПРИМЕРЫ - МЫСАЛДАР 1. ЦВЕТ - ТҮРІ, ТҮСІ АҚ - БЕЛЫЙ, ҚАРА - ЧЕРНЫЙ, ҚЫЗЫЛ - КРАСНЫЙ, САРЫ - ЖЕЛТЫЙ, КӨК - СИНИЙ, ЖАСЫЛ - ЗЕЛЕНЫЙ, СҰРҒЫЛТ - СЕРЫЙ, ҚОҢЫР - КОРИЧНЕВЫЙ, ҚЫЗҒЫЛТ - РОЗОВЫЙ, КӨК СҮР - ЛИЛОВЫЙ, КӨГІЛДІР - ГОЛУБОЙ, ҚЫЗҒЫЛТ КӨК /СИРЕНЬ ТҮКТЕС/ - СИРЕНЕВЫЙ, КҮЛГІН - ФИОЛЕТОВЫЙ, САРҒЫЛТЫМ - БЕЖЕВЫЙ, КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ - БОРДОВЫЙ, ҚЫЗЫЛ ҚОШҚЫЛ /ШИЕ ҚЫЗЫЛ/ - ВИШНЕВЫЙ, ҚЫЗЫЛ САРЫ - ОРАНЖЕВЫЙ, СҰРҒЫЛТ КӨК - СТАЛЬНОЙ. 2. ОБЪЕМ ВЕЛИЧИНА - КӨЛЕМ ҮЛКЕН - БОЛЬШОЙ, КІШКЕНТАЙ - МАЛЕНЬКИЙ, КЕҢ - ШИРОКИЙ, ТАР - УЗКИЙ, БИІК - ВЫСОКИЙ, ҚЫСҚА - КОРОТКИЙ, ТЕРЕҢ - ГЛУБОКИЙ, ТАЙЫЗ - МЕЛКИЙ. 3. ХАРАКТЕР ИЛИ СВОЙСТВО - МІНЕЗ ЖУАС - СМИРНЫЙ, ТЕНТЕК - ОЗОРНОЙ, ЖАЛҚАУ - ЛЕНИВЫЙ, ҚАТТЫ - ТВЕРДЫЙ, ЖҰМСАҚ - МЯГКИЙ, КҮЛКІЛІ - СМЕШНОЙ, БАЙСАЛДЫ - СЕРЕЗНЫЙ, АДАМ - ЧЕСТНЫЙ, АРАМ - НЕЧЕСТНЫЙ, ӨТІРІКШІ – ВРУН, АҚЫЛСЫЗ - ГЛУПЫЙ, ҚУ - ХИТРЫЙ. 4. ВКУС - ДӘМІ АЩЫ – ГОРЬКИЙ, ТӘТТІ - СЛАДКИЙ, ДӘМДІ - ВКУСНЫЙ, ДӘМСІЗ - БЕЗВКУСНЫЙ, ТҰЩЫ - ПРЕСНЫЙ, ҚЫШҚЫЛ - КИСЛЫЙ, МАЙЛЫ - ЖИРНЫЙ, ТҰЗДЫ - СОЛЕНЫЙ. 5. ФОРМА - ФОРМАСЫ ДОМАЛАҚ - КРУГЛЫЙ, ЖАЛПАҚ - ПЛОСКИЙ, ТОМПАҚ - ВЫПУКЛЫЙ, ҚИСЫҚ - КРИВОЙ, ТҰЗУ - РОЗОВЫЙ, СТРОЙНЫЙ, СОПАҚ - ПРОДОЛГОВАТЫЙ, ҚЫРЛЫ - ГРАНЕНЫЙ.

В КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ СЫН ЕСІМДЕР ДЕЛЯТСЯ НА САПАЛЫҚ /КАЧЕСТВЕННЫЕ/ - ҚЫЗЫЛ /КРАСНЫЙ/, ЖАҢА /НОВЫЙ/, АЩЫ /ГОРЬКИЙ/ ҚАТЫСТЫҚ /ОТ

9 слайд
В КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ СЫН ЕСІМДЕР ДЕЛЯТСЯ НА САПАЛЫҚ /КАЧЕСТВЕННЫЕ/ - ҚЫЗЫЛ /КРАСНЫЙ/, ЖАҢА /НОВЫЙ/, АЩЫ /ГОРЬКИЙ/ ҚАТЫСТЫҚ /ОТНОСИТЕЛЬНЫЕ/ - ВЫРАЖАЮЩИЕ ПРИЗНАКИ, ПРИПИСЫВАЕМЫЕ ПРЕДМЕТАМИ ПО ПРИНАДЛЕЖНОСТИ, МЕСТОНАХОЖДЕНИЮ. НАПРИМЕР: ҚАРЛЫ ТАУ /СНЕЖНАЯ ГОРА/, ЖАЗҒЫ КҮН /ЛЕТНИЙ ДЕНЬ/, КҮЗГІ ЖАУЫН /ОСЕННИЙ ДОЖДЬ/, ҒЫЛЫМИ ЕҢБЕК /НАУЧНЫЙ ТРУД/.

СЕРГІТУ СӘТІ. СӨЗЖҰМБАҚ ШЕШІП КӨРЕЙІК… 1. К и р 2. К Ө з 3. П а т Ш а й ы м 4. П а т ш а

10 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ. СӨЗЖҰМБАҚ ШЕШІП КӨРЕЙІК…         1. К и р           2. К Ө з         3. П а т Ш а й ы м         4. П а т ш а     5. Ә ш Е к е й       6. С і Л т е у       7. Е с І к           8. К ү Л - О б а       9. С Е м с е р 10 Т ұ м а Р        1.Пар сылардың патшасы кім? 2. «Глаза» сөзінің қазақша аудармасы қалай? 3. Тұмар кім? 4. Кир кім? 5. «Алтын адамның» жанынан 4 000-нан а са не табылды? 6. Анау, мынау, сол, бұл қандай есімдіктер? 7. Әлемді елең еткізген, біртума ескерткіш «Алтын адам» қай қорғаннан табылған? 8.Алтын құмыра қай қорғаннан табылған? 9.Томирис 6 жасында қолына ақинақ- қысқа не алып, соғыс өнеріне жаттыға бастаған? 10.Томирис патшайымның (ж.ж.с.д.570-520)есімі ежелгі жазбаларда кім деп көрсетілген?

ЖАУАБЫ 1. К и р 2. К Ө з 3. П а т Ш а й ы м 4. П а т ш а 5. Ә ш Е к е й 6. С і Л т е

11 слайд
ЖАУАБЫ         1. К и р           2. К Ө з         3. П а т Ш а й ы м         4. П а т ш а     5. Ә ш Е к е й       6. С і Л т е у       7. Е с І к           8. К ү Л - О б а       9. С Е м с е р 10 Т ұ м а Р        1.Пар сылардың патшасы кім? 2. «Глаза» сөзінің қазақша аудармасы қалай? 3. Тұмар кім? 4. Кир кім? 5. «Алтын адамның» жанынан 4 000-нан а са не табылды? 6. Анау, мынау, сол, бұл қандай есімдіктер? 7. Әлемді елең еткізген, біртума ескерткіш «Алтын адам» қай қорғаннан табылған? 8.Алтын құмыра қай қорғаннан табылған? 9.Томирис 6 жасында қолына ақинақ- қысқа не алып, соғыс өнеріне жаттыға бастаған? 10.Тұмар патшайымның (ж.ж.с.д.570-520)есімі ежелгі жазбаларда кім деп көрсетілген?

АУДАРМА ЖҰМЫСЫ. МӘТІНДІ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ АУДАРЫҢДАР

12 слайд
АУДАРМА ЖҰМЫСЫ. МӘТІНДІ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ АУДАРЫҢДАР

ҚОРЫТЫНДЫ. « АЯҚТА ЛМАҒАН СӨЙЛЕМ» ӘДІСІ. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

13 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ. « АЯҚТА ЛМАҒАН СӨЙЛЕМ» ӘДІСІ. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды.   - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: ЕРЕЖЕЛЕРДІ ҚАЙТАЛАУ

14 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: ЕРЕЖЕЛЕРДІ ҚАЙТАЛАУ