Материалдар / Коучинг. ОҚЫТУДЫ ЖАҢАША ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг. ОҚЫТУДЫ ЖАҢАША ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучқа керек, коучинг өткізгенге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
1158
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОҚЫТУДЫ ЖАҢАША ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ

1 слайд
ОҚЫТУДЫ ЖАҢАША ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ

1 слайд

ОҚЫТУДЫ ЖАҢАША ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ

А В C D E Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт- төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дай

2 слайд
А В C D E Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт- төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындаңыз. Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қойыңыз, оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес келетін карточкаларын көрсетуі керек. Олардан қалғандарының карточка-жауаптарына қарамауын өтініңіз.

2 слайд

А В C D E Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт- төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындаңыз. Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қойыңыз, оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес келетін карточкаларын көрсетуі керек. Олардан қалғандарының карточка-жауаптарына қарамауын өтініңіз.

Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын

3 слайд
Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз. Көк қалпақ - шолу Мен не аштым ? Тағы не ашылған жоқ ? Мен оны қалай аша аламын ? Мен барлық қалпақты кие алдым ба ? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз.Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ? Қандай проблемалар бар ? Маған не ұнамайды ? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.Ақ қалпақ - Факт ілер Менде қандай ақпарат бар ? Маған қандай ақпарат алу қажет ? Білетіңізді ғана жазыңыз.Ақылдың алты қалпағы : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. ( қажеті жоғын алып тастаңыз ) Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланыс алу үшін пайдаланыңыз.

3 слайд

Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз. Көк қалпақ - шолу Мен не аштым ? Тағы не ашылған жоқ ? Мен оны қалай аша аламын ? Мен барлық қалпақты кие алдым ба ? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз.Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ? Қандай проблемалар бар ? Маған не ұнамайды ? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.Ақ қалпақ - Факт ілер Менде қандай ақпарат бар ? Маған қандай ақпарат алу қажет ? Білетіңізді ғана жазыңыз.Ақылдың алты қалпағы : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. ( қажеті жоғын алып тастаңыз ) Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланыс алу үшін пайдаланыңыз.

Қар кесегі Мақсаты : Келіссөздерді, бірге қарастыруды және негіздеуді қолдануға көмектеседі. Ұйымдастыру : Қозғалуға және ара

4 слайд
Қар кесегі Мақсаты : Келіссөздерді, бірге қарастыруды және негіздеуді қолдануға көмектеседі. Ұйымдастыру : Қозғалуға және араласуға ыңғайлы болу үшін үлкен кеңістік қажет. Немесе оқушылар парталардың айналасына топтар құрып, тиісінше орындықтарды қозғалта алады . Жаттығудың сипаттамасы : Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып біріктіріледі. Мысалы. Бір оқушы мінсіз өмір сүру үшін қажет үш зат таңдайды . Кейін оқушылар жұпта талқылап, 6 жауаптан тек үшеуін таңдайды . Сосын 4 оқушы дәл солай алтыдан 3 затты таңдайды. Мазмұнға ора лу

4 слайд

Қар кесегі Мақсаты : Келіссөздерді, бірге қарастыруды және негіздеуді қолдануға көмектеседі. Ұйымдастыру : Қозғалуға және араласуға ыңғайлы болу үшін үлкен кеңістік қажет. Немесе оқушылар парталардың айналасына топтар құрып, тиісінше орындықтарды қозғалта алады . Жаттығудың сипаттамасы : Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып біріктіріледі. Мысалы. Бір оқушы мінсіз өмір сүру үшін қажет үш зат таңдайды . Кейін оқушылар жұпта талқылап, 6 жауаптан тек үшеуін таңдайды . Сосын 4 оқушы дәл солай алтыдан 3 затты таңдайды. Мазмұнға ора лу

Ыстық орындық Толығырақ: http://www.thinkinghistory.co.uk/ActivityModel/ActModHotSeat.html Мақсаты : Біреуге алаңдаушылық та

5 слайд
Ыстық орындық Толығырақ: http://www.thinkinghistory.co.uk/ActivityModel/ActModHotSeat.html Мақсаты : Біреуге алаңдаушылық танытуды ынталандыруға, мазмұнды «түсінетіндігін» түсінуге арналған драмалық тапсырма. Сұрақтарды зерделеп, ұстанымдарды негіздеуге мүмкіндік береді. Ұйымдастыру : Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы : Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Мысалы, оқушылар белгілі бір рөлді немесе адамды сомдай алады (мысалы, Гордон Браун немесе жалғыз басты жас ана). Мазмұнға ора лу

5 слайд

Ыстық орындық Толығырақ: http://www.thinkinghistory.co.uk/ActivityModel/ActModHotSeat.html Мақсаты : Біреуге алаңдаушылық танытуды ынталандыруға, мазмұнды «түсінетіндігін» түсінуге арналған драмалық тапсырма. Сұрақтарды зерделеп, ұстанымдарды негіздеуге мүмкіндік береді. Ұйымдастыру : Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы : Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Мысалы, оқушылар белгілі бір рөлді немесе адамды сомдай алады (мысалы, Гордон Браун немесе жалғыз басты жас ана). Мазмұнға ора лу

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қар

6 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

6 слайд

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл,

7 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

7 слайд

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ СИНТЕЗ БАҒАЛАУ

8 слайд
БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ СИНТЕЗ БАҒАЛАУ

8 слайд

БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ СИНТЕЗ БАҒАЛАУ

Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 3

9 слайд
Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 3

9 слайд

Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 3

Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себеп

10 слайд
Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі. 2

10 слайд

Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі. 2

Талдаусыз не түсіндірусіз, болғанды тіркеу ретінде тәжірибеге жүгіну. Тәжірибені сүйемелд

11 слайд
Талдаусыз не түсіндірусіз, болғанды тіркеу ретінде тәжірибеге жүгіну. Тәжірибені сүйемелдейтін, сезімдер мен толғануларға жүгіну, оларды бейнелі көрсету. Тәжірибеге қайта жүгіну, болжам ретінде шығатын теориялық қағидаттарды құру үшін оны қайта ұғыну . Өткеннің рефлексиясы нәтижесінде «өскен» нақты тәжірибені көрсету, жаңа тәжірибеге ие болу . 4

11 слайд

Талдаусыз не түсіндірусіз, болғанды тіркеу ретінде тәжірибеге жүгіну. Тәжірибені сүйемелдейтін, сезімдер мен толғануларға жүгіну, оларды бейнелі көрсету. Тәжірибеге қайта жүгіну, болжам ретінде шығатын теориялық қағидаттарды құру үшін оны қайта ұғыну . Өткеннің рефлексиясы нәтижесінде «өскен» нақты тәжірибені көрсету, жаңа тәжірибеге ие болу . 4

Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болаш

12 слайд
Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болашақ әрекеттің сызбалары мен құралдарын анықтау және түзету. Интроспективті – әрекетті іске асыру барысында ойлау үдерістерін бақылау, түзету немесе күрделендіру. (Ладенко И.С. бойынша) 5

12 слайд

Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болашақ әрекеттің сызбалары мен құралдарын анықтау және түзету. Интроспективті – әрекетті іске асыру барысында ойлау үдерістерін бақылау, түзету немесе күрделендіру. (Ладенко И.С. бойынша) 5

(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде жән

13 слайд
(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде және қазір». 6

13 слайд

(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде және қазір». 6

Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагог

14 слайд
Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагогтің әрекетіПедагогикалық өзара әрекет 7

14 слайд

Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагогтің әрекетіПедагогикалық өзара әрекет 7

Рефлексия функциялары / С.С. Кашлев бойынша / Жобалау - модельдеу, мақсат белгілеу. Ұйымдық - өнімді әрекет пен өзара әрекетті

15 слайд
Рефлексия функциялары / С.С. Кашлев бойынша / Жобалау - модельдеу, мақсат белгілеу. Ұйымдық - өнімді әрекет пен өзара әрекетті ұйымдастыру. Коммуникациялық - педагог пен тәрбиеленушінің тілдесуі. Мағыналық-шағармашылық - пед.үдеріске қатысушылар санасында олардың әрекетінің мәнін қалыптастыру. 8

15 слайд

Рефлексия функциялары / С.С. Кашлев бойынша / Жобалау - модельдеу, мақсат белгілеу. Ұйымдық - өнімді әрекет пен өзара әрекетті ұйымдастыру. Коммуникациялық - педагог пен тәрбиеленушінің тілдесуі. Мағыналық-шағармашылық - пед.үдеріске қатысушылар санасында олардың әрекетінің мәнін қалыптастыру. 8

Рефлексия функциялары / С.С. Кашлев бойынша / Уәжді - мінез бағытын, әрекет нәтижелілігін және мұғалім мен оқушының өзара әре

16 слайд
Рефлексия функциялары / С.С. Кашлев бойынша / Уәжді - мінез бағытын, әрекет нәтижелілігін және мұғалім мен оқушының өзара әрекетін анықтау. Түзетуші - пед.үдеріске қатысушыларды өз әрекетін және өзара әрекетін түзетуге түрткі болу. 9

16 слайд

Рефлексия функциялары / С.С. Кашлев бойынша / Уәжді - мінез бағытын, әрекет нәтижелілігін және мұғалім мен оқушының өзара әрекетін анықтау. Түзетуші - пед.үдеріске қатысушыларды өз әрекетін және өзара әрекетін түзетуге түрткі болу. 9

Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Эмоционалдық-сезімдік (жағымды, не теріс эмоциялар-қуаныш, ре

17 слайд
Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Эмоционалдық-сезімдік (жағымды, не теріс эмоциялар-қуаныш, реніш, түңілу сезімі, табыс….. Қажеттілік - енжар не белсенді, әрекетке, өзін- өзі дамытуға ұмтылыс, тілек пайда болды ма …. Уәжді - әрекет қаншалықты тұлғаға маңызды, сыртқы және ішкі уәждер. 10 / С.С. Кашлев бойынша /

17 слайд

Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Эмоционалдық-сезімдік (жағымды, не теріс эмоциялар-қуаныш, реніш, түңілу сезімі, табыс….. Қажеттілік - енжар не белсенді, әрекетке, өзін- өзі дамытуға ұмтылыс, тілек пайда болды ма …. Уәжді - әрекет қаншалықты тұлғаға маңызды, сыртқы және ішкі уәждер. 10 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Қызығушылық саласы - қандай қызығушылық пайда болды, олар нег

18 слайд
Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Қызығушылық саласы - қандай қызығушылық пайда болды, олар неге бағытталған, қызығушылық деңгейі… Құндылықты бағдарлар саласы - не жеке тұлғалық құндылық болды, құндылық спектрі қалай байытылды, құндылық неден байқалды… Әрекетті сала - осы өзара әрекет қандай әрекетке итермелейді, қайсысын түзетеді, қайсысынан бас тартуға мәжбүрлейді, әрекет тәжірибесін қаншалықты байытады… 11/ С.С. Каш лев бойы нш а /

18 слайд

Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Қызығушылық саласы - қандай қызығушылық пайда болды, олар неге бағытталған, қызығушылық деңгейі… Құндылықты бағдарлар саласы - не жеке тұлғалық құндылық болды, құндылық спектрі қалай байытылды, құндылық неден байқалды… Әрекетті сала - осы өзара әрекет қандай әрекетке итермелейді, қайсысын түзетеді, қайсысынан бас тартуға мәжбүрлейді, әрекет тәжірибесін қаншалықты байытады… 11/ С.С. Каш лев бойы нш а /

Рефлексия компоненттері 1 . Дамудың тіркелген жағдайы Сала: Гностикалық сала - біліммен не болды (оларды өсіру, т

19 слайд
Рефлексия компоненттері 1 . Дамудың тіркелген жағдайы Сала: Гностикалық сала - біліммен не болды (оларды өсіру, тереңдету, жүйелендіру болды ма), қандай жаңа нәрсе білдім… Сана саласы - өз әрекетін сезіну болды ма, өзін әрекет/өзара әрекет субъектісі деп сезіне ме, «Мен тұжырымдамасы» қалай өзгерді (өзі туралы түсініктер жүйесі), өз әрекетін бағалау… Іскерлік саласы - қандай іскерлікке ие болды/ие болмады, іскерлік деңгейі қалай өзгерді. 12/ С.С. Каш лев бойы нш а /

19 слайд

Рефлексия компоненттері 1 . Дамудың тіркелген жағдайы Сала: Гностикалық сала - біліммен не болды (оларды өсіру, тереңдету, жүйелендіру болды ма), қандай жаңа нәрсе білдім… Сана саласы - өз әрекетін сезіну болды ма, өзін әрекет/өзара әрекет субъектісі деп сезіне ме, «Мен тұжырымдамасы» қалай өзгерді (өзі туралы түсініктер жүйесі), өз әрекетін бағалау… Іскерлік саласы - қандай іскерлікке ие болды/ие болмады, іскерлік деңгейі қалай өзгерді. 12/ С.С. Каш лев бойы нш а /

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер:

20 слайд
Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: әрекет/өзара әрекет табыстылығы; әрекет түрлерінің ауысуы; қызықты мазмұн; тілдесуге қолайлы жағдай; шығармашылық мүмкіндігі; полилог; диалог; 13 / С.С. Кашлев бойынша /

20 слайд

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: әрекет/өзара әрекет табыстылығы; әрекет түрлерінің ауысуы; қызықты мазмұн; тілдесуге қолайлы жағдай; шығармашылық мүмкіндігі; полилог; диалог; 13 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп- салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер:

21 слайд
Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп- салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: жеке тұлғалық құндылық; талқыланатын проблемалар немесе жүргізілетін әрекеттің маңыздылығы; инновациялық педагогикалық технологиялар 14/ С.С. Кашлев бойынша /

21 слайд

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп- салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: жеке тұлғалық құндылық; талқыланатын проблемалар немесе жүргізілетін әрекеттің маңыздылығы; инновациялық педагогикалық технологиялар 14/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін б

22 слайд
Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалауы. Өзінің даму дәрежесі, деңгейі және оған педагогикалық өзара әрекеттің жеке компоненттерінің (мазмұны, әрекеті, қарым- қатынас, педагогикалық технология) әсер етуі туралы пікір; субъектінің өзінің даму сапасын, дәрежесін, деңгейін, іске асырылған өзара әрекет сапасын белгілеу. 15 / С.С. Кашлев бойынша /

22 слайд

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалауы. Өзінің даму дәрежесі, деңгейі және оған педагогикалық өзара әрекеттің жеке компоненттерінің (мазмұны, әрекеті, қарым- қатынас, педагогикалық технология) әсер етуі туралы пікір; субъектінің өзінің даму сапасын, дәрежесін, деңгейін, іске асырылған өзара әрекет сапасын белгілеу. 15 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін

23 слайд
Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалау Бағалау критерийлері – даму жағдайының компоненттері (эмоциялық жағдай, дәлелдер, әрекет және т.б. жағдайы 16 / С.С. Кашлев бойынша /

23 слайд

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалау Бағалау критерийлері – даму жағдайының компоненттері (эмоциялық жағдай, дәлелдер, әрекет және т.б. жағдайы 16 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы 1. Рефлексиялық шеңбер Өзара әрекет етудің барлық қатысушылары шеңберге отырады. Педагог рефлексия алгор

24 слайд
Рефлексия технологиясы 1. Рефлексиялық шеңбер Өзара әрекет етудің барлық қатысушылары шеңберге отырады. Педагог рефлексия алгоритмін қояды: -сабақ барысындағы және соңындағы өз эмоциялық жағдайыңыз туралы баяндаңыз; -сіз қандай жаңа нәрсе білдіңіз, үйрендіңіз; -оның себептері қандай; - сабаққа өз қатысуыңызды қалай бағалайсыз (сыныптан тыс істе). Қатысушылар шеңбер бойынша берілген алгоритмге сәйкес айтады. Педагог өз пікірімен рефлексиялық шеңберді аяқтайды . 17/ С.С. Каш лев бойы нш а /

24 слайд

Рефлексия технологиясы 1. Рефлексиялық шеңбер Өзара әрекет етудің барлық қатысушылары шеңберге отырады. Педагог рефлексия алгоритмін қояды: -сабақ барысындағы және соңындағы өз эмоциялық жағдайыңыз туралы баяндаңыз; -сіз қандай жаңа нәрсе білдіңіз, үйрендіңіз; -оның себептері қандай; - сабаққа өз қатысуыңызды қалай бағалайсыз (сыныптан тыс істе). Қатысушылар шеңбер бойынша берілген алгоритмге сәйкес айтады. Педагог өз пікірімен рефлексиялық шеңберді аяқтайды . 17/ С.С. Каш лев бойы нш а /

Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы т

25 слайд
Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы толтырған соң, педагог оны іледі және қысқа талдау жүргізеді. 18/ С.С. Кашлев бойынша /

25 слайд

Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы толтырған соң, педагог оны іледі және қысқа талдау жүргізеді. 18/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы Рефлексиялық нысана 10 5 0Жұмыс істеу ниеті Материалды түсіну Сабақтағы көңіл- күйі Жұмысқа қабілеттілі

26 слайд
Рефлексия технологиясы Рефлексиялық нысана 10 5 0Жұмыс істеу ниеті Материалды түсіну Сабақтағы көңіл- күйі Жұмысқа қабілеттілігі 19

26 слайд

Рефлексия технологиясы Рефлексиялық нысана 10 5 0Жұмыс істеу ниеті Материалды түсіну Сабақтағы көңіл- күйі Жұмысқа қабілеттілігі 19

Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Мені

27 слайд
Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Менің қатысуым», «Менің сабаққа үлесім», «Сабақтың мен үшін маңызы» және т.б. «Менің іске қатысуым туралы ойларым». «Мен іс-шара нәтижелерін қалай бағалаймын». «Осы сабақ маған не берді». 20 / С.С. Кашлев бойынша /

27 слайд

Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Менің қатысуым», «Менің сабаққа үлесім», «Сабақтың мен үшін маңызы» және т.б. «Менің іске қатысуым туралы ойларым». «Мен іс-шара нәтижелерін қалай бағалаймын». «Осы сабақ маған не берді». 20 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы Түйінді сөз Сабақтың мазмұны, іс-шара, педагог қызметі және т.б. немен ұқсастырылады.

28 слайд
Рефлексия технологиясы Түйінді сөз Сабақтың мазмұны, іс-шара, педагог қызметі және т.б. немен ұқсастырылады. «Жаттығу» Әрекетін не оның компонентін бағалау шартты қозғалыстар көмегімен жүргізіледі. «Сауалнама-газет» Баға үлкен қағаз парағында сурет, карикатура, өлең жолдары, тілек, сұрақ, прозалық мәтін-мақала және т.б. түрінде көрсетіледі. 21 / С.С. Кашлев бойынша /

28 слайд

Рефлексия технологиясы Түйінді сөз Сабақтың мазмұны, іс-шара, педагог қызметі және т.б. немен ұқсастырылады. «Жаттығу» Әрекетін не оның компонентін бағалау шартты қозғалыстар көмегімен жүргізіледі. «Сауалнама-газет» Баға үлкен қағаз парағында сурет, карикатура, өлең жолдары, тілек, сұрақ, прозалық мәтін-мақала және т.б. түрінде көрсетіледі. 21 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Сөйлемді аяқта» Сабақ барысында мен …үйрендім / сезіндім, алдым және т.б. / Ойын мені…

29 слайд
Рефлексия технологиясы «Сөйлемді аяқта» Сабақ барысында мен …үйрендім / сезіндім, алдым және т.б. / Ойын мені….. ойлануға мәжбүр етті. Сабақта маған әсіресе…ұнады Табиғатпен үндесу мен үшін… «Тілек тізбегі» Тізбек бойынша өзара әрекет ету нәтижесі бойынша не алдағы жұмыс бойынша өзіне және басқаларға тілекпен сөз айту ұсынылады. Бұл ретте символды беруге болады. 22/ по С.С. Каш леву /

29 слайд

Рефлексия технологиясы «Сөйлемді аяқта» Сабақ барысында мен …үйрендім / сезіндім, алдым және т.б. / Ойын мені….. ойлануға мәжбүр етті. Сабақта маған әсіресе…ұнады Табиғатпен үндесу мен үшін… «Тілек тізбегі» Тізбек бойынша өзара әрекет ету нәтижесі бойынша не алдағы жұмыс бойынша өзіне және басқаларға тілекпен сөз айту ұсынылады. Бұл ретте символды беруге болады. 22/ по С.С. Каш леву /

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсі

30 слайд
Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 23/ С.С. Кашлев бойынша /

30 слайд

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 23/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсі

31 слайд
Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 24

31 слайд

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 24

Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге

32 слайд
Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып, берілген алгоритм бойынша іс қорытындысы мен барысын рефлексиялайды: - эмоциялық жағдайы, әрекетінің дәлелдері, білім жағдайы; - жағдай себептері; - өткен істі бағалау және т.б. әңгімеден кейін – қатысушы рефлексиясы, басқалары оған сұрақ қойып, рефлексияны тереңдетеді. Рингке оқушылар жұбын шақыруға болады – олар өзара сұрақ қояды, кейін топ сұрақтарына жауап береді. 25/ С.С. Кашлев бойынша /

32 слайд

Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып, берілген алгоритм бойынша іс қорытындысы мен барысын рефлексиялайды: - эмоциялық жағдайы, әрекетінің дәлелдері, білім жағдайы; - жағдай себептері; - өткен істі бағалау және т.б. әңгімеден кейін – қатысушы рефлексиясы, басқалары оған сұрақ қойып, рефлексияны тереңдетеді. Рингке оқушылар жұбын шақыруға болады – олар өзара сұрақ қояды, кейін топ сұрақтарына жауап береді. 25/ С.С. Кашлев бойынша /

Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң аралы Күту аралы Үрей аралыБелгісіздік аралы Түсінбестік аралыҚуаныш аралы Ләззат аралы

33 слайд
Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң аралы Күту аралы Үрей аралыБелгісіздік аралы Түсінбестік аралыҚуаныш аралы Ләззат аралы Сүйсіну а-лы Сергект ік аралы

33 слайд

Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң аралы Күту аралы Үрей аралыБелгісіздік аралы Түсінбестік аралыҚуаныш аралы Ләззат аралы Сүйсіну а-лы Сергект ік аралы

Балан үйрек - бұған көңіл аудару керек. Бас бармақ - бұл керемет, маған ұнады! Кішкентай бөбек - маған жетпей қалды...

34 слайд
Балан үйрек - бұған көңіл аудару керек. Бас бармақ - бұл керемет, маған ұнады! Кішкентай бөбек - маған жетпей қалды... Ш ы лды р ш үм ек - бұл ж ерде ахуал болды ... О ртан терек - бұл м аған м үлдем ұнам ад ы .

34 слайд

Балан үйрек - бұған көңіл аудару керек. Бас бармақ - бұл керемет, маған ұнады! Кішкентай бөбек - маған жетпей қалды... Ш ы лды р ш үм ек - бұл ж ерде ахуал болды ... О ртан терек - бұл м аған м үлдем ұнам ад ы .

Сабақ қызықты болмады..... Мен бәрін түсіндім ... Қызықты болды.... Мен асыға сабақ аяғын тостым....

35 слайд
Сабақ қызықты болмады..... Мен бәрін түсіндім ... Қызықты болды.... Мен асыға сабақ аяғын тостым....

35 слайд

Сабақ қызықты болмады..... Мен бәрін түсіндім ... Қызықты болды.... Мен асыға сабақ аяғын тостым....

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нур пеисова А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы»

36 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нур пеисова А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ

36 слайд

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нур пеисова А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ

Рефлексия: “ Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Өзіме сеніп бойымдағы күшімді қолдана білдім” “ Менің жұмыс жасағым келді,бірақ бү

37 слайд
Рефлексия: “ Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Өзіме сеніп бойымдағы күшімді қолдана білдім” “ Менің жұмыс жасағым келді,бірақ бүгін менің күнім емес” “ Мен жақсы жұмыс жасадым, бірақ бойымда қорқыныш болып өзіме сенбедім”

37 слайд

Рефлексия: “ Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Өзіме сеніп бойымдағы күшімді қолдана білдім” “ Менің жұмыс жасағым келді,бірақ бүгін менің күнім емес” “ Мен жақсы жұмыс жасадым, бірақ бойымда қорқыныш болып өзіме сенбедім”

Білімді де білікті , еліміздің болашағын ойлайтын шәкірттеріміз көбейе берсін. Н А З А Р Қ О Й Ы П ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

38 слайд
Білімді де білікті , еліміздің болашағын ойлайтын шәкірттеріміз көбейе берсін. Н А З А Р Қ О Й Ы П ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

38 слайд

Білімді де білікті , еліміздің болашағын ойлайтын шәкірттеріміз көбейе берсін. Н А З А Р Қ О Й Ы П ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !