Материалдар / Коучинг сабағының тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлайға үйрету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг сабағының тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлайға үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған коучинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг сабағымның тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлаудың стратегиясын үйрету. Мақсаты: мұғалімдерді сын тұрғ

1 слайд
Коучинг сабағымның тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлаудың стратегиясын үйрету. Мақсаты: мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің негізгі ұғымдары, әдіс- тәсілдерімен таныстырып, іс - тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Күтілетін нәтиже сын тұрғысынан ойлаудың түрлі әдіс- тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы.Коучингке қатысушы мұғалімдер туралы: Жаңа әдіс - тәсілдерді қабылдауға ашықтығы; мұғалімдердің коучингке қатысуға өз ұсыныстары Мұғалімдер үшін қажеттілігі: Оқушылардың оқуын дамыту. Жаңа әдіс- тәсілдер арқылы оқу нәтижесін жақсарту Мен үшін маңыздылығы: Сын тұрғыдан ойлауға- оқушылардың жақсы оқуына жетелеп , оның өсу қарқыны мен біліміндегі ақауларды анықтауға бағытталған үдеріс . Мектеп үшін маңыздылығы: Білім беру жүйесіне жаңа әдіс - тәсілдер енгізіліп жатқаны.Аязбаева Асем Темиргалиевна Информатика пәні мұғалімі Коучинг өткізу кезіндегі әріптестердің оқуының тиімділігін талдау Коучинг - бұл адамға өзінің жеке мақсаттарын айқындау мен оған көз жеткізуге кәсіби көмек Джон УйтморКоучинг сабағымның тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлаудың стратегиясын үйрету. Мақсаты: мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің негізгі ұғымдары, әдіс- тәсілдерімен таныстырып, іс - тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Күтілетін нәтиже сын тұрғысынан ойлаудың түрлі әдіс- тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы. Коучингке қатысушы мұғалімдер туралы: Жаңа әдіс - тәсілдерді қабылдауға ашықтығы; мұғалімдердің коучингке қатысуға өз ұсыныстары Мұғалімдер үшін қажеттілігі: Оқушылардың оқуын дамыту. Жаңа әдіс- тәсілдер арқылы оқу нәтижесін жақсарту Мен үшін маңыздылығы: Сын тұрғыдан ойлауға- оқушылардың жақсы оқуына жетелеп , оның өсу қарқыны мен біліміндегі ақауларды анықтауға бағытталған үдеріс . Мектеп үшін маңыздылығы: Білім беру жүйесіне жаңа әдіс - тәсілдер енгізіліп жатқаны. Коучинг - бұл адамға өзінің жеке мақсаттарын айқындау мен оған көз жеткізуге кәсіби көмек Джон Уйтмор

1 слайд

Коучинг сабағымның тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлаудың стратегиясын үйрету. Мақсаты: мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің негізгі ұғымдары, әдіс- тәсілдерімен таныстырып, іс - тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Күтілетін нәтиже сын тұрғысынан ойлаудың түрлі әдіс- тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы.Коучингке қатысушы мұғалімдер туралы: Жаңа әдіс - тәсілдерді қабылдауға ашықтығы; мұғалімдердің коучингке қатысуға өз ұсыныстары Мұғалімдер үшін қажеттілігі: Оқушылардың оқуын дамыту. Жаңа әдіс- тәсілдер арқылы оқу нәтижесін жақсарту Мен үшін маңыздылығы: Сын тұрғыдан ойлауға- оқушылардың жақсы оқуына жетелеп , оның өсу қарқыны мен біліміндегі ақауларды анықтауға бағытталған үдеріс . Мектеп үшін маңыздылығы: Білім беру жүйесіне жаңа әдіс - тәсілдер енгізіліп жатқаны.Аязбаева Асем Темиргалиевна Информатика пәні мұғалімі Коучинг өткізу кезіндегі әріптестердің оқуының тиімділігін талдау Коучинг - бұл адамға өзінің жеке мақсаттарын айқындау мен оған көз жеткізуге кәсіби көмек Джон УйтморКоучинг сабағымның тақырыбы Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлаудың стратегиясын үйрету. Мақсаты: мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің негізгі ұғымдары, әдіс- тәсілдерімен таныстырып, іс - тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Күтілетін нәтиже сын тұрғысынан ойлаудың түрлі әдіс- тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы. Коучингке қатысушы мұғалімдер туралы: Жаңа әдіс - тәсілдерді қабылдауға ашықтығы; мұғалімдердің коучингке қатысуға өз ұсыныстары Мұғалімдер үшін қажеттілігі: Оқушылардың оқуын дамыту. Жаңа әдіс- тәсілдер арқылы оқу нәтижесін жақсарту Мен үшін маңыздылығы: Сын тұрғыдан ойлауға- оқушылардың жақсы оқуына жетелеп , оның өсу қарқыны мен біліміндегі ақауларды анықтауға бағытталған үдеріс . Мектеп үшін маңыздылығы: Білім беру жүйесіне жаңа әдіс - тәсілдер енгізіліп жатқаны. Коучинг - бұл адамға өзінің жеке мақсаттарын айқындау мен оған көз жеткізуге кәсіби көмек Джон Уйтмор

Топпен жұмыс Постер қорғау Елшілікке барған кезі Н әтижесінде әріптестерім не үйренді Рефлексия Топпен жұмыс істей алды Ыстық

2 слайд
Топпен жұмыс Постер қорғау Елшілікке барған кезі Н әтижесінде әріптестерім не үйренді Рефлексия Топпен жұмыс істей алды Ыстық орындық Сұрақтар қою арқылыЕкі жұлдыз бір тілекТоппен жұмыс Постер қорғау Елшілікке барған кезі Н әтижесінде әріптестерім не үйренді Рефлексия Топпен жұмыс істей алды Ыстық орындық Сұрақтар қою арқылы Екі жұлдыз бір тілек

2 слайд

Топпен жұмыс Постер қорғау Елшілікке барған кезі Н әтижесінде әріптестерім не үйренді Рефлексия Топпен жұмыс істей алды Ыстық орындық Сұрақтар қою арқылыЕкі жұлдыз бір тілекТоппен жұмыс Постер қорғау Елшілікке барған кезі Н әтижесінде әріптестерім не үйренді Рефлексия Топпен жұмыс істей алды Ыстық орындық Сұрақтар қою арқылы Екі жұлдыз бір тілек

Не сәтті? Не сәтсіз? Коуч ретінде өзім туралы Болашақтағы жоспарым: Мұғалімдер постерді қорғауда, оны жасауда ғаламт

3 слайд
Не сәтті? Не сәтсіз? Коуч ретінде өзім туралы Болашақтағы жоспарым: Мұғалімдер постерді қорғауда, оны жасауда ғаламтор сайттарынан мағлұматтар ала білді, қосымша ас атасы нан туралы мақал-мәтелдерде жазып көрсетті. Бұл топ мүшелерінің тапсырмаға үлкен жауапкершілікпен қарағандығын білдіреді. Бұл да сәтті шыққан қадам деп ойлаймын. Нәтижесінде мұғалімдер топпен жұмыс істей білді. Постер құрастыру мен қорғау арқылы қатысушы мұғалімдер нені түсінгендерін саралай білді. Нәтижесінде мұғалімдердің коучинг сабағына деген қызығушылығы оянып, оқып үйренуге білуге деген позитивті көзқарас қалыптасты. Тақырыптар бойынша қосымша ақпараттарды оқып - үйрену, теориялық білімді толықтыру; Коучинг өткізетін уақытты белгілеу мен жоспарлауда әріптестер мектептің өткізетін іс-шаралар жоспарымен сәйкестендіру; Коучинг өткізудің әдістемесін жетілдіру, үйрену. Анықталған кемшіліктерге жүйелі түрде кәсіби сараптама жасау арқылы келесі жоспарлауда аталған кемшіліктерді ескеру, болдырмаудың жолын қарастыру. Ә ріптестерімнің сабақтарына жүйелі қатынасу. Басқа әріптестерімді коучинг сабақтарына тарту.Әдіс - тәсілдерім; орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім; әр оқушының сабақ үстінде өзін және өзгенің әрекетін бағалап, топпен жұмыс жасай білуді үйрендім; мектепте өткізген екі коучинг сабақтарымның нәтижесінде басқа әріптестеріме бағдарламаның негізгі идеяларын үйрете алатыныма сенімім молайды, басқа әріптестерге үйретудің өз тәжірибеме әсері мол екенін сезіндім. Менің ойымша өзім көп сөйледім, сондықтан уақытты ұтымды пайдаланбағандықтан топтарға аз тапсырма берілді, бұл менің сәтсіз шыққан қадамым деп ойлаймын. Мені тағы толғандырған мәселе ол кей ұстаздардың аса қызығушылығы болмай жай қатыса салып отыруы. Бұл менің коучинг сабағымның жағымсыз тұсы деп есептеймін. Тарих пәнінің мұғалімі өз сабағында топпен жұмысты топтық жарыс ретінде өткізді. Ол оның жіберген кемшілігі болды. Бұл жерде менен кеткен қателік сабақ жоспарын жасауда зейін қойып қарамауым.Мұғалімдер постерді қорғауда, оны жасауда ғаламтор сайттарынан мағлұматтар ала білді, қосымша ас атасы нан туралы мақал-мәтелдерде жазып көрсетті. Бұл топ мүшелерінің тапсырмаға үлкен жауапкершілікпен қарағандығын білдіреді. Бұл да сәтті шыққан қадам деп ойлаймын. Нәтижесінде мұғалімдер топпен жұмыс істей білді. Постер құрастыру мен қорғау арқылы қатысушы мұғалімдер нені түсінгендерін саралай білді. Нәтижесінде мұғалімдердің коучинг сабағына деген қызығушылығы оянып, оқып үйренуге білуге деген позитивті көзқарас қалыптасты. Тақырыптар бойынша қосымша ақпараттарды оқып - үйрену, теориялық білімді толықтыру; Коучинг өткізетін уақытты белгілеу мен жоспарлауда әріптестер мектептің өткізетін іс-шаралар жоспарымен сәйкестендіру; Коучинг өткізудің әдістемесін жетілдіру, үйрену. Анықталған кемшіліктерге жүйелі түрде кәсіби сараптама жасау арқылы келесі жоспарлауда аталған кемшіліктерді ескеру, болдырмаудың жолын қарастыру. Ә ріптестерімнің сабақтарына жүйелі қатынасу. Басқа әріптестерімді коучинг сабақтарына тарту. Әдіс - тәсілдерім; орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім; әр оқушының сабақ үстінде өзін және өзгенің әрекетін бағалап, топпен жұмыс жасай білуді үйрендім; мектепте өткізген екі коучинг сабақтарымның нәтижесінде басқа әріптестеріме бағдарламаның негізгі идеяларын үйрете алатыныма сенімім молайды, басқа әріптестерге үйретудің өз тәжірибеме әсері мол екенін сезіндім. Менің ойымша өзім көп сөйледім, сондықтан уақытты ұтымды пайдаланбағандықтан топтарға аз тапсырма берілді, бұл менің сәтсіз шыққан қадамым деп ойлаймын. Мені тағы толғандырған мәселе ол кей ұстаздардың аса қызығушылығы болмай жай қатыса салып отыруы. Бұл менің коучинг сабағымның жағымсыз тұсы деп есептеймін. Тарих пәнінің мұғалімі өз сабағында топпен жұмысты топтық жарыс ретінде өткізді. Ол оның жіберген кемшілігі болды. Бұл жерде менен кеткен қателік сабақ жоспарын жасауда зейін қойып қарамауым.

3 слайд

Не сәтті? Не сәтсіз? Коуч ретінде өзім туралы Болашақтағы жоспарым: Мұғалімдер постерді қорғауда, оны жасауда ғаламтор сайттарынан мағлұматтар ала білді, қосымша ас атасы нан туралы мақал-мәтелдерде жазып көрсетті. Бұл топ мүшелерінің тапсырмаға үлкен жауапкершілікпен қарағандығын білдіреді. Бұл да сәтті шыққан қадам деп ойлаймын. Нәтижесінде мұғалімдер топпен жұмыс істей білді. Постер құрастыру мен қорғау арқылы қатысушы мұғалімдер нені түсінгендерін саралай білді. Нәтижесінде мұғалімдердің коучинг сабағына деген қызығушылығы оянып, оқып үйренуге білуге деген позитивті көзқарас қалыптасты. Тақырыптар бойынша қосымша ақпараттарды оқып - үйрену, теориялық білімді толықтыру; Коучинг өткізетін уақытты белгілеу мен жоспарлауда әріптестер мектептің өткізетін іс-шаралар жоспарымен сәйкестендіру; Коучинг өткізудің әдістемесін жетілдіру, үйрену. Анықталған кемшіліктерге жүйелі түрде кәсіби сараптама жасау арқылы келесі жоспарлауда аталған кемшіліктерді ескеру, болдырмаудың жолын қарастыру. Ә ріптестерімнің сабақтарына жүйелі қатынасу. Басқа әріптестерімді коучинг сабақтарына тарту.Әдіс - тәсілдерім; орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім; әр оқушының сабақ үстінде өзін және өзгенің әрекетін бағалап, топпен жұмыс жасай білуді үйрендім; мектепте өткізген екі коучинг сабақтарымның нәтижесінде басқа әріптестеріме бағдарламаның негізгі идеяларын үйрете алатыныма сенімім молайды, басқа әріптестерге үйретудің өз тәжірибеме әсері мол екенін сезіндім. Менің ойымша өзім көп сөйледім, сондықтан уақытты ұтымды пайдаланбағандықтан топтарға аз тапсырма берілді, бұл менің сәтсіз шыққан қадамым деп ойлаймын. Мені тағы толғандырған мәселе ол кей ұстаздардың аса қызығушылығы болмай жай қатыса салып отыруы. Бұл менің коучинг сабағымның жағымсыз тұсы деп есептеймін. Тарих пәнінің мұғалімі өз сабағында топпен жұмысты топтық жарыс ретінде өткізді. Ол оның жіберген кемшілігі болды. Бұл жерде менен кеткен қателік сабақ жоспарын жасауда зейін қойып қарамауым.Мұғалімдер постерді қорғауда, оны жасауда ғаламтор сайттарынан мағлұматтар ала білді, қосымша ас атасы нан туралы мақал-мәтелдерде жазып көрсетті. Бұл топ мүшелерінің тапсырмаға үлкен жауапкершілікпен қарағандығын білдіреді. Бұл да сәтті шыққан қадам деп ойлаймын. Нәтижесінде мұғалімдер топпен жұмыс істей білді. Постер құрастыру мен қорғау арқылы қатысушы мұғалімдер нені түсінгендерін саралай білді. Нәтижесінде мұғалімдердің коучинг сабағына деген қызығушылығы оянып, оқып үйренуге білуге деген позитивті көзқарас қалыптасты. Тақырыптар бойынша қосымша ақпараттарды оқып - үйрену, теориялық білімді толықтыру; Коучинг өткізетін уақытты белгілеу мен жоспарлауда әріптестер мектептің өткізетін іс-шаралар жоспарымен сәйкестендіру; Коучинг өткізудің әдістемесін жетілдіру, үйрену. Анықталған кемшіліктерге жүйелі түрде кәсіби сараптама жасау арқылы келесі жоспарлауда аталған кемшіліктерді ескеру, болдырмаудың жолын қарастыру. Ә ріптестерімнің сабақтарына жүйелі қатынасу. Басқа әріптестерімді коучинг сабақтарына тарту. Әдіс - тәсілдерім; орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім; әр оқушының сабақ үстінде өзін және өзгенің әрекетін бағалап, топпен жұмыс жасай білуді үйрендім; мектепте өткізген екі коучинг сабақтарымның нәтижесінде басқа әріптестеріме бағдарламаның негізгі идеяларын үйрете алатыныма сенімім молайды, басқа әріптестерге үйретудің өз тәжірибеме әсері мол екенін сезіндім. Менің ойымша өзім көп сөйледім, сондықтан уақытты ұтымды пайдаланбағандықтан топтарға аз тапсырма берілді, бұл менің сәтсіз шыққан қадамым деп ойлаймын. Мені тағы толғандырған мәселе ол кей ұстаздардың аса қызығушылығы болмай жай қатыса салып отыруы. Бұл менің коучинг сабағымның жағымсыз тұсы деп есептеймін. Тарих пәнінің мұғалімі өз сабағында топпен жұмысты топтық жарыс ретінде өткізді. Ол оның жіберген кемшілігі болды. Бұл жерде менен кеткен қателік сабақ жоспарын жасауда зейін қойып қарамауым.