Материалдар / Коучинг "Үйрен де үйрет"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Коучинг "Үйрен де үйрет"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг " Үйрен де үйрет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
505
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сиқырлы тілек тәттісі

1 слайд
Сиқырлы тілек тәттісі

1 слайд

Сиқырлы тілек тәттісі

Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

2 слайд

Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы о

3 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту

3 слайд

1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту

Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне ү

4 слайд
Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. Диалогтік оқыту дегеніміз - « Мұғалім – оқушы», сондай – ақ «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістері.

4 слайд

Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. Диалогтік оқыту дегеніміз - « Мұғалім – оқушы», сондай – ақ «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістері.

Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

5 слайд
Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

5 слайд

Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды бірік

6 слайд
Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

6 слайд

Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі;

7 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

7 слайд

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғ

8 слайд
• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

8 слайд

• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол ж

9 слайд
• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.

9 слайд

• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.

• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылд

10 слайд
• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу. Сынақтан өткізу : сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады. Қайта бағыттау : сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, «Көмектесе алатындар бар ма?» Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастыратын болсақ, сұрақ қою арқылы мұғалім: • оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады; • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды; • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады; • оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі; • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді; • оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі; • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді; • • әңгімелесу және ой елегінен өткізу көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, іс- әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады; • • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.

10 слайд

• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу. Сынақтан өткізу : сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады. Қайта бағыттау : сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, «Көмектесе алатындар бар ма?» Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастыратын болсақ, сұрақ қою арқылы мұғалім: • оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады; • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды; • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады; • оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі; • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді; • оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі; • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді; • • әңгімелесу және ой елегінен өткізу көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, іс- әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады; • • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

11 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

11 слайд

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

12 слайд
Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

12 слайд

Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдері

13 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

13 слайд

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • к

14 слайд
Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі

14 слайд

Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі

Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

15 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

15 слайд

Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрт

16 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру

16 слайд

Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру

Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

17 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

17 слайд

Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағ

18 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.

18 слайд

Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.

+ - қызықты ? Кері байланыс

19 слайд
+ - қызықты ?                        Кері байланыс

19 слайд

+ - қызықты ?                        Кері байланыс