Коучинг "Үйрен де үйрет"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сиқырлы тілек тәттісі
1 слайд
Сиқырлы тілек тәттісі
2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру
кезеңі
2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі
3 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет?
2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы
қандай?
3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында
қандай қасиеттерді дамытуға болады?
4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану
кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту
3 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту
4 слайд
Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта
оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар,
оларды білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап
көрсетеді.
Диалогтік оқыту дегеніміз - « Мұғалім – оқушы»,
сондай – ақ «оқушы-оқушы» арасында
шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді,
тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені
ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістері.
4 слайд
Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. Диалогтік оқыту дегеніміз - « Мұғалім – оқушы», сондай – ақ «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістері.
5 слайд
Диплогтік оқыту
( Мерсердің зерттеуіне сәйкес)
Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік
әңгіме
5 слайд
Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме
6 слайд
Әңгіме - дебат барысында:
1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және
әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;
2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған
талпыныс жасалады;
3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ,
олай емес» деген бағытта жүзеге асады;
4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке
бағытталған.
6 слайд
Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.
7 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар:
1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы
механикалық түрде келісе беруі;
2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған
қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын
идеяларды төзімділікпен тыңдауы;
3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі
мұқият бағалана бермейді.
7 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.
8 слайд
•
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:
1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;
2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі;
3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;
4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;
5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).
8 слайд
• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).
9 слайд
•
Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі
әңгіме түрлерінен құралады.
Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну
мен білім беруге қол жеткізу
аясындағы табысты талқылауларда
әңгімелесудің зерттеушілік түрі
басымдыққа ие болады.
9 слайд
• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.
10 слайд
•
жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен
материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге
итермелеу.
Сынақтан өткізу : сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық
жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп
құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар
тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады.
Қайта бағыттау : сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, «Көмектесе
алатындар бар ма?»
Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастыратын болсақ,
сұрақ қою арқылы мұғалім:
•
оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады;
•
оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды;
•
білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады;
•
оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі;
•
оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді;
•
оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі;
•
оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және
бағалауына ықпал етеді;
•
• әңгімелесу және ой елегінен өткізу көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, іс-
әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады;
•
• оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.
10 слайд
• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу. Сынақтан өткізу : сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады. Қайта бағыттау : сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, «Көмектесе алатындар бар ма?» Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастыратын болсақ, сұрақ қою арқылы мұғалім: • оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады; • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды; • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады; • оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі; • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді; • оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі; • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді; • • әңгімелесу және ой елегінен өткізу көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, іс- әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады; • • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.
11 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс
Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу
Регламент 3 минут
11 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут
12 слайд
Топтық бағалау
2
2
2
, 3
, 4
, 5
12 слайд
Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5
13 слайд
•
Критериалды бағалау – оқушының оқу
нәтижелерін білім беру мақсаттарымен
мазмұнына сәйкес келетің білім беру
үдерісіне қатысушылардың барлығына
алдын ала таныс, ұжым талқысынан
өткен, нақты анықталған өлшемдер.
13 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.
14 слайд
Критерий арқылы бағалау:
10 балл –«5»
•
Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай
•
төрт қанаты симметриялы-2 ұпай
•
мұрты -1 ұпай
•
көзі -1 ұпай
•
тұмсығы -1 ұпай
•
суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай
2 минут уақыт беріледі
14 слайд
Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі
15 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына
сәйкес критерийге жету деңгейі.
( жұмыстың орындалу сапасы)
15 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)
16 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай
Денесінің
негізі
бөліктері Денесі үш бөліктен
тұрады
төрт қанаты
симметриялы
мұрты
көзі
тұмсығы Толық сай келеді -4
Жартылай сай келеді- 2
Сай келмейді -0 4
Түстер
гаммасы Денесі ,4 қанаты
Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай
1-2 түс қолданса -2 3
Көлемі,
орналасуы Қағазды толық
пайдалануы Толық бетке салса- 3
Жартылай бетке салса -2
Үштен бір бөлік бетке
салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру
16 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру
17 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс
Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию
Регламент 3 минут
17 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут
18 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы:
•
Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады
•
Оқушы өзін-өзі бағалайды
•
Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады.
•
Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады.
•
Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа
жетеді.
•
Оқушы әділ бағаланады.
•
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.
18 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.
19 слайд
+ - қызықты ?
Кері байланыс
19 слайд
+ - қызықты ? Кері байланыс