Коучинг "Үйрен де үйрет"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг "Үйрен де үйрет"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг " Үйрен де үйрет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сиқырлы тілек тәттісі

#1 слайд
Сиқырлы тілек тәттісі

1 слайд

Сиқырлы тілек тәттісі

Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

#2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

2 слайд

Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы о

#3 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту

3 слайд

1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту

Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне ү

#4 слайд
Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. Диалогтік оқыту дегеніміз - « Мұғалім – оқушы», сондай – ақ «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістері.

4 слайд

Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, оларды білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. Диалогтік оқыту дегеніміз - « Мұғалім – оқушы», сондай – ақ «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістері.

Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

#5 слайд
Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

5 слайд

Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды бірік

#6 слайд
Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

6 слайд

Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі;

#7 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

7 слайд

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғ

#8 слайд
• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

8 слайд

• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол ж

#9 слайд
• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.

9 слайд

• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.

• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылд

#10 слайд
• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу. Сынақтан өткізу : сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады. Қайта бағыттау : сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, «Көмектесе алатындар бар ма?» Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастыратын болсақ, сұрақ қою арқылы мұғалім: • оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады; • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды; • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады; • оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі; • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді; • оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі; • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді; • • әңгімелесу және ой елегінен өткізу көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, іс- әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады; • • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.

10 слайд

• жауабын түзетуге көмектесу үшін қажет, айталық, сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу. Сынақтан өткізу : сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады. Қайта бағыттау : сұрақты басқа оқушыларға қайта бағыттау, мысалы, «Көмектесе алатындар бар ма?» Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастыратын болсақ, сұрақ қою арқылы мұғалім: • оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады; • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды; • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады; • оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі; • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді; • оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі; • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді; • • әңгімелесу және ой елегінен өткізу көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, іс- әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады; • • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

#11 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

11 слайд

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

#12 слайд
Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

12 слайд

Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдері

#13 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

13 слайд

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • к

#14 слайд
Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі

14 слайд

Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі

Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

#15 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

15 слайд

Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрт

#16 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру

16 слайд

Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру

Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

#17 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

17 слайд

Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағ

#18 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.

18 слайд

Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.

+ - қызықты ? Кері байланыс

#19 слайд
+ - қызықты ?                        Кері байланыс

19 слайд

+ - қызықты ?                        Кері байланыс

Файл форматы:
pptx
14.05.2020
638
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі