Материалдар / Критериалды бағалаудың ерекшелігі

Критериалды бағалаудың ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
критериалды бағалау жайлы мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2019
649
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Критериалды бағалаудың ерекшелігі

1 слайд
LOGO Критериалды бағалаудың ерекшелігі

1 слайд

LOGO Критериалды бағалаудың ерекшелігі

Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты- бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпарат

2 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты- бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу үрдісін жетілдіру үшін барлық мүдделі қатысушыларға ұсыну.

2 слайд

Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты- бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу үрдісін жетілдіру үшін барлық мүдделі қатысушыларға ұсыну.

Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1. Білім беру үрдісінде бағалау функциялары мен мүмкіндіктерін кеңейту; 2. Үздіксіз

3 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1. Білім беру үрдісінде бағалау функциялары мен мүмкіндіктерін кеңейту; 2. Үздіксіз кері байланысты қалыптастыру арқылы оқушылардың тұрақты өзіндік жетілдірулеріне жағдай тудыру; 3. Бағалау құралдары мен сапалы тетіктерді, бірдей стандарттарды құруға қолдау көрсету; 4. Объективті, үздіксіз және қолжетімді ақпаратты ұсыну: - Оқушыларға олардың сапалы оқулары туралы; - Мұғалімдерге оқушылардың даму прогрессі туралы; - ата-аналарға оқудың нәтижелеріне жету деңгейлері туралы; - Басқару органдарына білім беру қызметтерінің сапасы туралы.

3 слайд

Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1. Білім беру үрдісінде бағалау функциялары мен мүмкіндіктерін кеңейту; 2. Үздіксіз кері байланысты қалыптастыру арқылы оқушылардың тұрақты өзіндік жетілдірулеріне жағдай тудыру; 3. Бағалау құралдары мен сапалы тетіктерді, бірдей стандарттарды құруға қолдау көрсету; 4. Объективті, үздіксіз және қолжетімді ақпаратты ұсыну: - Оқушыларға олардың сапалы оқулары туралы; - Мұғалімдерге оқушылардың даму прогрессі туралы; - ата-аналарға оқудың нәтижелеріне жету деңгейлері туралы; - Басқару органдарына білім беру қызметтерінің сапасы туралы.

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

4 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

 Қалыптастырушы бағалау- оқу үдерісіне уақтылы өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік беретін, оқушы мен мұғалім арасында кері б

5 слайд
 Қалыптастырушы бағалау- оқу үдерісіне уақтылы өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік беретін, оқушы мен мұғалім арасында кері байланысты қамтамасыз ететін бағалау түрі. Қалыптастырушы бағалау сыныптағы күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылады.

5 слайд

 Қалыптастырушы бағалау- оқу үдерісіне уақтылы өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік беретін, оқушы мен мұғалім арасында кері байланысты қамтамасыз ететін бағалау түрі. Қалыптастырушы бағалау сыныптағы күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылады.

 Жиынтық бағалау- оқу бөлімдері мен оқу кезеңі аяқталғанда жүзеге асырылып, оқушының белгілі бір кезеңдегі дайындық деңгейі

6 слайд
 Жиынтық бағалау- оқу бөлімдері мен оқу кезеңі аяқталғанда жүзеге асырылып, оқушының белгілі бір кезеңдегі дайындық деңгейінің көрсеткіші болып табылады. Жиынтық бағалау бағалау критерийлері негізінде іске асырылады.

6 слайд

 Жиынтық бағалау- оқу бөлімдері мен оқу кезеңі аяқталғанда жүзеге асырылып, оқушының белгілі бір кезеңдегі дайындық деңгейінің көрсеткіші болып табылады. Жиынтық бағалау бағалау критерийлері негізінде іске асырылады.

Жиынтық бағалау • 15-20 минут аралығында өткізіледі; • Бағалау критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жүзеге асыры

7 слайд
Жиынтық бағалау • 15-20 минут аралығында өткізіледі; • Бағалау критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады; • Балдар дескрипторға сәйкес қойылады; • Оқу жетістіктерінің деңгейі бойынша (төмен, орта, жоғары) кері байланыс беріледі; • Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%).

7 слайд

Жиынтық бағалау • 15-20 минут аралығында өткізіледі; • Бағалау критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады; • Балдар дескрипторға сәйкес қойылады; • Оқу жетістіктерінің деңгейі бойынша (төмен, орта, жоғары) кері байланыс беріледі; • Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%).

ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, оқу жылы) аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер/орта

8 слайд
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, оқу жылы) аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар бойынша балл және баға қою арқылы өткізілетін бағалаудың түрі. Тоқсандық жиынтық бағалауға 45 минут уақыт беріледі. Тапсырма диктант, мазмұндама, эссе, тест, зертханалық жұмыстар, бақылау жұмыстары түрінде берілуі мүмкін.

8 слайд

ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, оқу жылы) аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар бойынша балл және баға қою арқылы өткізілетін бағалаудың түрі. Тоқсандық жиынтық бағалауға 45 минут уақыт беріледі. Тапсырма диктант, мазмұндама, эссе, тест, зертханалық жұмыстар, бақылау жұмыстары түрінде берілуі мүмкін.

Математика пәні бойынша тапсырма үлгісі 1. Есепті шығарыңыз. Аулада 10 бала хоккей ойнап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Ау

9 слайд
Математика пәні бойынша тапсырма үлгісі 1. Есепті шығарыңыз. Аулада 10 бала хоккей ойнап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Аулада неше бала қалды? Бағалау критерийі дескриптор балл Білім алушы Қалдықты табуға берілген есептерді шығарады есептің қысқаша шартын жазады немесе сызбасын сызады; есептің сұрағын жазады; есептің шешімін жазады (амал таңбасын таңдайды); өрнектің мәнін табады –есептің шешуі; есептің жауабын жазады. 1 1 1 1 1 5

9 слайд

Математика пәні бойынша тапсырма үлгісі 1. Есепті шығарыңыз. Аулада 10 бала хоккей ойнап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Аулада неше бала қалды? Бағалау критерийі дескриптор балл Білім алушы Қалдықты табуға берілген есептерді шығарады есептің қысқаша шартын жазады немесе сызбасын сызады; есептің сұрағын жазады; есептің шешімін жазады (амал таңбасын таңдайды); өрнектің мәнін табады –есептің шешуі; есептің жауабын жазады. 1 1 1 1 1 5

Жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған РУБРИКА Білім алушының аты-жөні: _________________

10 слайд
Жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған РУБРИКА Білім алушының аты-жөні: ____________________ Б ағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі Төмен Орта Жоғары Қалдықты табуға берілген есептерді шығарады Қалдықты табуға берілген есептерді шығаруда қиналады. Есептің қысқаша шартын жазуда, жауабын жазуда қателеседі. Есептің шартын толық жазады және шешімін дұрыс шығарады.

10 слайд

Жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған РУБРИКА Білім алушының аты-жөні: ____________________ Б ағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі Төмен Орта Жоғары Қалдықты табуға берілген есептерді шығарады Қалдықты табуға берілген есептерді шығаруда қиналады. Есептің қысқаша шартын жазуда, жауабын жазуда қателеседі. Есептің шартын толық жазады және шешімін дұрыс шығарады.

LOGO Бағаны есептеу мен қою 1 бөлім жиынтық бағалау баллы 2 бөлім жиынтық бағалау баллы 3 бөлім жиынтық бағалау балл

11 слайд
LOGO Бағаны есептеу мен қою 1 бөлім жиынтық бағалау баллы 2 бөлім жиынтық бағалау баллы 3 бөлім жиынтық бағалау баллы Тоқсандық жиынтық бағалау баллы Тоқсандық баға 50% 50% 100% Жиынтық бағалау баллдарының пайыздық қатынасы Бағалау көрсеткіштері Баға 1%  20% қанағаттандырғысыз «2» 21%  50% қанағаттандырарлық «3» 51%  80% жақсы «4» 81%  100% өте жақсы «5»Балдарды бағаға айналдыру шәкілі

11 слайд

LOGO Бағаны есептеу мен қою 1 бөлім жиынтық бағалау баллы 2 бөлім жиынтық бағалау баллы 3 бөлім жиынтық бағалау баллы Тоқсандық жиынтық бағалау баллы Тоқсандық баға 50% 50% 100% Жиынтық бағалау баллдарының пайыздық қатынасы Бағалау көрсеткіштері Баға 1%  20% қанағаттандырғысыз «2» 21%  50% қанағаттандырарлық «3» 51%  80% жақсы «4» 81%  100% өте жақсы «5»Балдарды бағаға айналдыру шәкілі

Критериалды бағалауды пайдаланудың тиімділігі Оқушы Мұғалім Ата-ана  Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін анықтайды  Өз жұмыс

12 слайд
Критериалды бағалауды пайдаланудың тиімділігі Оқушы Мұғалім Ата-ана  Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін анықтайды  Өз жұмысына сараптама жасауға үйренеді  Өзінің білім деңгейін алдын-ала болжайды  Өзінің және сыныптастарының білім деңгейіне сын көзімен қарауға үйренеді, сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды  Критерийдің көмегімен өз білімін бағалауға мүмкіндік алады  Оқушының білім деңгейін анықтайды, дамуын қадағалайды  Әр оқушының мүмкіндік деңгейін біліп отырады  Оқушыға оқудың қай тұсы қиындық туғызатынын анықтайды  Оқушының кемшіліктеріне назар аударта отырып, оның дамуына бағыт береді  Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланыс орнайды  Баласының білім деңгейі жайлы объективті дәлелдеме алады  Баласының оқудағы жетістіктерін, оның дамуын қадағалайды, біліп отырады  Критерий көмегімен баласына оқуда қолдау көрсете алады  Баласының не үшін баға алғанын біліп отырады  Ата-ана мен мектеп арасында кері байланыс орнайды Баға критерий бойынша әділ қойылады

12 слайд

Критериалды бағалауды пайдаланудың тиімділігі Оқушы Мұғалім Ата-ана  Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін анықтайды  Өз жұмысына сараптама жасауға үйренеді  Өзінің білім деңгейін алдын-ала болжайды  Өзінің және сыныптастарының білім деңгейіне сын көзімен қарауға үйренеді, сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды  Критерийдің көмегімен өз білімін бағалауға мүмкіндік алады  Оқушының білім деңгейін анықтайды, дамуын қадағалайды  Әр оқушының мүмкіндік деңгейін біліп отырады  Оқушыға оқудың қай тұсы қиындық туғызатынын анықтайды  Оқушының кемшіліктеріне назар аударта отырып, оның дамуына бағыт береді  Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланыс орнайды  Баласының білім деңгейі жайлы объективті дәлелдеме алады  Баласының оқудағы жетістіктерін, оның дамуын қадағалайды, біліп отырады  Критерий көмегімен баласына оқуда қолдау көрсете алады  Баласының не үшін баға алғанын біліп отырады  Ата-ана мен мектеп арасында кері байланыс орнайды Баға критерий бойынша әділ қойылады

«Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш- жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмк

13 слайд
«Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш- жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін»- деп ұлы педагог В.А.Сухомлинский айтқандай сіздермен бірлесе жұмыс істесек, жаңаша бағалаудың жоғары шыңына да жетеміз деген ойдамын.

13 слайд

«Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш- жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін»- деп ұлы педагог В.А.Сухомлинский айтқандай сіздермен бірлесе жұмыс істесек, жаңаша бағалаудың жоғары шыңына да жетеміз деген ойдамын.

LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м ет !

14 слайд
LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м ет !

14 слайд

LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м ет !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ