Материалдар / Лазерлер слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Лазерлер слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Лазер тақырыбына арналған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
2626
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Атомдық физика. ЛазерлерАтомдық физика. Лазерлер 11 сынып11 сынып

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Атомдық физика. ЛазерлерАтомдық физика. Лазерлер 11 сынып11 сынып

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Атомдық физика. ЛазерлерАтомдық физика. Лазерлер 11 сынып11 сынып

•Сабақтың типі:Сабақтың типі: жаңа білімді игеру. жаңа білімді игеру. •Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: аралас. аралас. •Сабақтың әд

2 слайд
•Сабақтың типі:Сабақтың типі: жаңа білімді игеру. жаңа білімді игеру. •Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: аралас. аралас. •Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: топпен жұмыс. топпен жұмыс. •Пәнаралық байланыс:Пәнаралық байланыс: математика, химия, математика, химия, биология.биология. •Көрнекіліктер: Көрнекіліктер: интерактивті тақта, интерактивті тақта, электронды оқулықтар,плакаттар, тест электронды оқулықтар,плакаттар, тест құрылғысы.құрылғысы.

2 слайд

•Сабақтың типі:Сабақтың типі: жаңа білімді игеру. жаңа білімді игеру. •Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: аралас. аралас. •Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: топпен жұмыс. топпен жұмыс. •Пәнаралық байланыс:Пәнаралық байланыс: математика, химия, математика, химия, биология.биология. •Көрнекіліктер: Көрнекіліктер: интерактивті тақта, интерактивті тақта, электронды оқулықтар,плакаттар, тест электронды оқулықтар,плакаттар, тест құрылғысы.құрылғысы.

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 1.1.Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі 2.2.Үй тапсырмасын сұрауҮй тапсырмасын сұрау Атомдық

3 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 1.1.Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі 2.2.Үй тапсырмасын сұрауҮй тапсырмасын сұрау Атомдық физикаға кіріспе.Атомдық физикаға кіріспе. Сызықтық спектрлер.Сызықтық спектрлер. Резерфорд тәжірибесі.Резерфорд тәжірибесі. Бор постулаттары.Бор постулаттары. Франк-Герц тәжірибесі.Франк-Герц тәжірибесі. Де Бройль толқындары.Де Бройль толқындары.

3 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 1.1.Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі 2.2.Үй тапсырмасын сұрауҮй тапсырмасын сұрау Атомдық физикаға кіріспе.Атомдық физикаға кіріспе. Сызықтық спектрлер.Сызықтық спектрлер. Резерфорд тәжірибесі.Резерфорд тәжірибесі. Бор постулаттары.Бор постулаттары. Франк-Герц тәжірибесі.Франк-Герц тәжірибесі. Де Бройль толқындары.Де Бройль толқындары.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

•Тестік сұрақтар:Тестік сұрақтар: •І. Резерфорд атомының моделі:І. Резерфорд атомының моделі: •А) физикалықА) физикалық •В) ядро

8 слайд
•Тестік сұрақтар:Тестік сұрақтар: •І. Резерфорд атомының моделі:І. Резерфорд атомының моделі: •А) физикалықА) физикалық •В) ядролықВ) ядролық •С) планетарлықС) планетарлық •Д) тамшы түріндеД) тамшы түрінде •Е) галактикалықЕ) галактикалық • ІІ. Төмендегі келтірілген тұжырымдамалардың қайсысы Бор ІІ. Төмендегі келтірілген тұжырымдамалардың қайсысы Бор постулаттарына сәйкес келедіпостулаттарына сәйкес келеді • 1) Атомда электрондар шеңбер бойы орбитасымен қозғалып 1) Атомда электрондар шеңбер бойы орбитасымен қозғалып электромагниттік толқындар шығарады;электромагниттік толқындар шығарады; • 2) Атомда электрондар қозғалатын стационар орбиталар бар. 2) Атомда электрондар қозғалатын стационар орбиталар бар. Стационар орбитадағы электрондар сәуле шығармайды.Стационар орбитадағы электрондар сәуле шығармайды. • 3) Электрон энергиясы Е3) Электрон энергиясы Е nn стационар орбитадан энергиясы Е стационар орбитадан энергиясы Е mm стационар орбитаға ауысқанда, энергия кванты жұтылады не шығарыладыстационар орбитаға ауысқанда, энергия кванты жұтылады не шығарылады • А) тек 1 В) тек 2 С) тек 3 Д) 1 және 2 Е) 2 және 3 А) тек 1 В) тек 2 С) тек 3 Д) 1 және 2 Е) 2 және 3 • ІІІ. Төменде көрсетілген 3 бөлшектің қайсысы қалған екеуінің құрамына ІІІ. Төменде көрсетілген 3 бөлшектің қайсысы қалған екеуінің құрамына кіреді:кіреді: •Атом 2) молекула 3) электронАтом 2) молекула 3) электрон • А) 1 В) 2 С) 3 Д) 1 және 3 Е) 1,2 және 3А) 1 В) 2 С) 3 Д) 1 және 3 Е) 1,2 және 3 • IV. Нашар немесе байланыспаған молекулалар туғызатын спектр түрі:IV. Нашар немесе байланыспаған молекулалар туғызатын спектр түрі: • А) үздіксіз В) сызықтық С) жолақ Д) жұтылу Е) тұтасА) үздіксіз В) сызықтық С) жолақ Д) жұтылу Е) тұтас •V. Газ күйіндегі атомдық заттар беретін спектр:V. Газ күйіндегі атомдық заттар беретін спектр: • А) жолақ В) жұтылу С) сызықтық Д) үздіксіз Е) тұтасА) жолақ В) жұтылу С) сызықтық Д) үздіксіз Е) тұтас

8 слайд

•Тестік сұрақтар:Тестік сұрақтар: •І. Резерфорд атомының моделі:І. Резерфорд атомының моделі: •А) физикалықА) физикалық •В) ядролықВ) ядролық •С) планетарлықС) планетарлық •Д) тамшы түріндеД) тамшы түрінде •Е) галактикалықЕ) галактикалық • ІІ. Төмендегі келтірілген тұжырымдамалардың қайсысы Бор ІІ. Төмендегі келтірілген тұжырымдамалардың қайсысы Бор постулаттарына сәйкес келедіпостулаттарына сәйкес келеді • 1) Атомда электрондар шеңбер бойы орбитасымен қозғалып 1) Атомда электрондар шеңбер бойы орбитасымен қозғалып электромагниттік толқындар шығарады;электромагниттік толқындар шығарады; • 2) Атомда электрондар қозғалатын стационар орбиталар бар. 2) Атомда электрондар қозғалатын стационар орбиталар бар. Стационар орбитадағы электрондар сәуле шығармайды.Стационар орбитадағы электрондар сәуле шығармайды. • 3) Электрон энергиясы Е3) Электрон энергиясы Е nn стационар орбитадан энергиясы Е стационар орбитадан энергиясы Е mm стационар орбитаға ауысқанда, энергия кванты жұтылады не шығарыладыстационар орбитаға ауысқанда, энергия кванты жұтылады не шығарылады • А) тек 1 В) тек 2 С) тек 3 Д) 1 және 2 Е) 2 және 3 А) тек 1 В) тек 2 С) тек 3 Д) 1 және 2 Е) 2 және 3 • ІІІ. Төменде көрсетілген 3 бөлшектің қайсысы қалған екеуінің құрамына ІІІ. Төменде көрсетілген 3 бөлшектің қайсысы қалған екеуінің құрамына кіреді:кіреді: •Атом 2) молекула 3) электронАтом 2) молекула 3) электрон • А) 1 В) 2 С) 3 Д) 1 және 3 Е) 1,2 және 3А) 1 В) 2 С) 3 Д) 1 және 3 Е) 1,2 және 3 • IV. Нашар немесе байланыспаған молекулалар туғызатын спектр түрі:IV. Нашар немесе байланыспаған молекулалар туғызатын спектр түрі: • А) үздіксіз В) сызықтық С) жолақ Д) жұтылу Е) тұтасА) үздіксіз В) сызықтық С) жолақ Д) жұтылу Е) тұтас •V. Газ күйіндегі атомдық заттар беретін спектр:V. Газ күйіндегі атомдық заттар беретін спектр: • А) жолақ В) жұтылу С) сызықтық Д) үздіксіз Е) тұтасА) жолақ В) жұтылу С) сызықтық Д) үздіксіз Е) тұтас

•VI. Резерфордқа атом ядросы моделін жасау үшін қандай тәжірибе негіз болды?VI. Резерфордқа атом ядросы моделін жасау үшін қанда

9 слайд
•VI. Резерфордқа атом ядросы моделін жасау үшін қандай тәжірибе негіз болды?VI. Резерфордқа атом ядросы моделін жасау үшін қандай тәжірибе негіз болды? • A)Ядролық реакциялар.A)Ядролық реакциялар. •B)Метал фольгадан альфа бөлшектерінің шашырауы.B)Метал фольгадан альфа бөлшектерінің шашырауы. •C)Атомдарының сәуле шығару спектрі байқау.C)Атомдарының сәуле шығару спектрі байқау. •D)Сынап буынан кідіртуші потенциалдың көмегімен зарядтың вольт амперлік D)Сынап буынан кідіртуші потенциалдың көмегімен зарядтың вольт амперлік сипаттамасын зерттеу тәжірибелері.сипаттамасын зерттеу тәжірибелері. •E)Химиялық реакциялар. E)Химиялық реакциялар.  •VII. Атомның энергетикалық деңгейлерінде ең жоғары жиіліктегі фотонның VII. Атомның энергетикалық деңгейлерінде ең жоғары жиіліктегі фотонның сәуле жұтуы қандай санмен көрсетілген? сәуле жұтуы қандай санмен көрсетілген? •A)1.A)1. •B)2.B)2. •C)3.C)3. •D)4.D)4. •E)5. E)5.  •VIIIVIII. Атомдық физика қай ғасырда қарқынды дами бастады?. Атомдық физика қай ғасырда қарқынды дами бастады? •А) А) XVIXVI •B) XVB) XV •C) XVIIIC) XVIII •D) XVIID) XVII •E) XIXE) XIX •4. Жаңа сабақ түсіндіру: Бұл тақырыпты оқушылар 3 топқа бөлініп түсіндіреді. 1 4. Жаңа сабақ түсіндіру: Бұл тақырыпты оқушылар 3 топқа бөлініп түсіндіреді. 1 топ – Лазерлер туралы түсінік береді. 2 топ – Лазерлердің жұмыс істеу принципі топ – Лазерлер туралы түсінік береді. 2 топ – Лазерлердің жұмыс істеу принципі туралы. 3 топ – Лазердің қолданылуы. туралы. 3 топ – Лазердің қолданылуы. •Трек – конспект қолданылады.Трек – конспект қолданылады.

9 слайд

•VI. Резерфордқа атом ядросы моделін жасау үшін қандай тәжірибе негіз болды?VI. Резерфордқа атом ядросы моделін жасау үшін қандай тәжірибе негіз болды? • A)Ядролық реакциялар.A)Ядролық реакциялар. •B)Метал фольгадан альфа бөлшектерінің шашырауы.B)Метал фольгадан альфа бөлшектерінің шашырауы. •C)Атомдарының сәуле шығару спектрі байқау.C)Атомдарының сәуле шығару спектрі байқау. •D)Сынап буынан кідіртуші потенциалдың көмегімен зарядтың вольт амперлік D)Сынап буынан кідіртуші потенциалдың көмегімен зарядтың вольт амперлік сипаттамасын зерттеу тәжірибелері.сипаттамасын зерттеу тәжірибелері. •E)Химиялық реакциялар. E)Химиялық реакциялар.  •VII. Атомның энергетикалық деңгейлерінде ең жоғары жиіліктегі фотонның VII. Атомның энергетикалық деңгейлерінде ең жоғары жиіліктегі фотонның сәуле жұтуы қандай санмен көрсетілген? сәуле жұтуы қандай санмен көрсетілген? •A)1.A)1. •B)2.B)2. •C)3.C)3. •D)4.D)4. •E)5. E)5.  •VIIIVIII. Атомдық физика қай ғасырда қарқынды дами бастады?. Атомдық физика қай ғасырда қарқынды дами бастады? •А) А) XVIXVI •B) XVB) XV •C) XVIIIC) XVIII •D) XVIID) XVII •E) XIXE) XIX •4. Жаңа сабақ түсіндіру: Бұл тақырыпты оқушылар 3 топқа бөлініп түсіндіреді. 1 4. Жаңа сабақ түсіндіру: Бұл тақырыпты оқушылар 3 топқа бөлініп түсіндіреді. 1 топ – Лазерлер туралы түсінік береді. 2 топ – Лазерлердің жұмыс істеу принципі топ – Лазерлер туралы түсінік береді. 2 топ – Лазерлердің жұмыс істеу принципі туралы. 3 топ – Лазердің қолданылуы. туралы. 3 топ – Лазердің қолданылуы. •Трек – конспект қолданылады.Трек – конспект қолданылады.

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділігі:Білімділігі: лазер деген не екенін, жұмыс істеу лазер деген не екенін, жұмыс

10 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділігі:Білімділігі: лазер деген не екенін, жұмыс істеу лазер деген не екенін, жұмыс істеу принціпімен, құралымен қолданылуы туралы принціпімен, құралымен қолданылуы туралы түсініктер беру.түсініктер беру. Дамытушылығы:Дамытушылығы: шығармашылық ойлау қабілетін шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, оқушылардың пәнге деген дамыту, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Тәрбиелігі:Тәрбиелігі: сауаттылыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі сауаттылыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу, ойлау қабілетін бағалай білуге тәрбиелеу, ойлау қабілетін күшейту.күшейту.

10 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділігі:Білімділігі: лазер деген не екенін, жұмыс істеу лазер деген не екенін, жұмыс істеу принціпімен, құралымен қолданылуы туралы принціпімен, құралымен қолданылуы туралы түсініктер беру.түсініктер беру. Дамытушылығы:Дамытушылығы: шығармашылық ойлау қабілетін шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, оқушылардың пәнге деген дамыту, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.қызығушылығын арттыру. Тәрбиелігі:Тәрбиелігі: сауаттылыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі сауаттылыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу, ойлау қабілетін бағалай білуге тәрбиелеу, ойлау қабілетін күшейту.күшейту.

Лазерлер.Лазерлер. І.1.Индукцияланған сәуле шығару.1917 ж.- Эйнштейн, І.1.Индукцияланған сәуле шығару.1917 ж.- Эйнштейн, атомда

11 слайд
Лазерлер.Лазерлер. І.1.Индукцияланған сәуле шығару.1917 ж.- Эйнштейн, І.1.Индукцияланған сәуле шығару.1917 ж.- Эйнштейн, атомдардың индукцияланған сәуле шығару мүмкіндігін атомдардың индукцияланған сәуле шығару мүмкіндігін атйқан болатын. Индукцияланған сәуле шығару дегеніміз- атйқан болатын. Индукцияланған сәуле шығару дегеніміз- түскен сәуле әсерәнен қозған атомдардың сәуле шығаруы.түскен сәуле әсерәнен қозған атомдардың сәуле шығаруы. Индукцияланған сәуле шығару ерекшелігі- бұл сәуле шығару Индукцияланған сәуле шығару ерекшелігі- бұл сәуле шығару кезінде пайда болатын жарық толқынының жиілігі, фазасы, кезінде пайда болатын жарық толқынының жиілігі, фазасы, поляризациясы атомға түсетін толқындікімен дәлме-дәл поляризациясы атомға түсетін толқындікімен дәлме-дәл келеді.келеді. 2. Еріксіз сәуле шығару дегеніміз- жоғары энергетикалық 2. Еріксіз сәуле шығару дегеніміз- жоғары энергетикалық күйден атомның төменгі күйге өтуі (сыртқы әсер ықпалы).күйден атомның төменгі күйге өтуі (сыртқы әсер ықпалы).

11 слайд

Лазерлер.Лазерлер. І.1.Индукцияланған сәуле шығару.1917 ж.- Эйнштейн, І.1.Индукцияланған сәуле шығару.1917 ж.- Эйнштейн, атомдардың индукцияланған сәуле шығару мүмкіндігін атомдардың индукцияланған сәуле шығару мүмкіндігін атйқан болатын. Индукцияланған сәуле шығару дегеніміз- атйқан болатын. Индукцияланған сәуле шығару дегеніміз- түскен сәуле әсерәнен қозған атомдардың сәуле шығаруы.түскен сәуле әсерәнен қозған атомдардың сәуле шығаруы. Индукцияланған сәуле шығару ерекшелігі- бұл сәуле шығару Индукцияланған сәуле шығару ерекшелігі- бұл сәуле шығару кезінде пайда болатын жарық толқынының жиілігі, фазасы, кезінде пайда болатын жарық толқынының жиілігі, фазасы, поляризациясы атомға түсетін толқындікімен дәлме-дәл поляризациясы атомға түсетін толқындікімен дәлме-дәл келеді.келеді. 2. Еріксіз сәуле шығару дегеніміз- жоғары энергетикалық 2. Еріксіз сәуле шығару дегеніміз- жоғары энергетикалық күйден атомның төменгі күйге өтуі (сыртқы әсер ықпалы).күйден атомның төменгі күйге өтуі (сыртқы әсер ықпалы).

ІІ. Лазер дегеніміз- жылулық, химиялық, электр ІІ. Лазер дегеніміз- жылулық, химиялық, электр энергиясын, электро магниттік өрі

12 слайд
ІІ. Лазер дегеніміз- жылулық, химиялық, электр ІІ. Лазер дегеніміз- жылулық, химиялық, электр энергиясын, электро магниттік өріс энергиясына энергиясын, электро магниттік өріс энергиясына айналдыратын құрылғы.айналдыратын құрылғы. 1940ж. В.А.Фабрикант индукцияланған сәуле1940ж. В.А.Фабрикант индукцияланған сәуле 1945ж. Н.Г.Басов А.М.Прохоров шығаруды пайдаланды1945ж. Н.Г.Басов А.М.Прохоров шығаруды пайдаланды 1945ж. Ч.Таунс1945ж. Ч.Таунс 1960ж. Т.Мейман кванттық лазерлік генератор1960ж. Т.Мейман кванттық лазерлік генератор

12 слайд

ІІ. Лазер дегеніміз- жылулық, химиялық, электр ІІ. Лазер дегеніміз- жылулық, химиялық, электр энергиясын, электро магниттік өріс энергиясына энергиясын, электро магниттік өріс энергиясына айналдыратын құрылғы.айналдыратын құрылғы. 1940ж. В.А.Фабрикант индукцияланған сәуле1940ж. В.А.Фабрикант индукцияланған сәуле 1945ж. Н.Г.Басов А.М.Прохоров шығаруды пайдаланды1945ж. Н.Г.Басов А.М.Прохоров шығаруды пайдаланды 1945ж. Ч.Таунс1945ж. Ч.Таунс 1960ж. Т.Мейман кванттық лазерлік генератор1960ж. Т.Мейман кванттық лазерлік генератор

Лазердің әсер ету принціпі 1Лазердің әсер ету принціпі 1

13 слайд
Лазердің әсер ету принціпі 1Лазердің әсер ету принціпі 1

13 слайд

Лазердің әсер ету принціпі 1Лазердің әсер ету принціпі 1

Лазердің әсер ету принціпі 2Лазердің әсер ету принціпі 2

14 слайд
Лазердің әсер ету принціпі 2Лазердің әсер ету принціпі 2

14 слайд

Лазердің әсер ету принціпі 2Лазердің әсер ету принціпі 2

Лазердің әсер ету принціпі 3Лазердің әсер ету принціпі 3

15 слайд
Лазердің әсер ету принціпі 3Лазердің әсер ету принціпі 3

15 слайд

Лазердің әсер ету принціпі 3Лазердің әсер ету принціпі 3

Лазерлік сәулеленудің негізгі ерекшеліктеріЛазерлік сәулеленудің негізгі ерекшеліктері •жоғарғы дәрежедегі когренттілікжоғарғы д

16 слайд
Лазерлік сәулеленудің негізгі ерекшеліктеріЛазерлік сәулеленудің негізгі ерекшеліктері •жоғарғы дәрежедегі когренттілікжоғарғы дәрежедегі когренттілік •монохроматты монохроматты •шоқтың қатаң бағытталуышоқтың қатаң бағытталуы •сәулелердің аса қуаттылығы сәулелердің аса қуаттылығы

16 слайд

Лазерлік сәулеленудің негізгі ерекшеліктеріЛазерлік сәулеленудің негізгі ерекшеліктері •жоғарғы дәрежедегі когренттілікжоғарғы дәрежедегі когренттілік •монохроматты монохроматты •шоқтың қатаң бағытталуышоқтың қатаң бағытталуы •сәулелердің аса қуаттылығы сәулелердің аса қуаттылығы

Лазер түрлеріЛазер түрлері •Рубин лазеріРубин лазері •Газ лазеріГаз лазері •Жартылай өткізгішті Жартылай өткізгішті •Газодинами

17 слайд
Лазер түрлеріЛазер түрлері •Рубин лазеріРубин лазері •Газ лазеріГаз лазері •Жартылай өткізгішті Жартылай өткізгішті •ГазодинамикалықГазодинамикалық

17 слайд

Лазер түрлеріЛазер түрлері •Рубин лазеріРубин лазері •Газ лазеріГаз лазері •Жартылай өткізгішті Жартылай өткізгішті •ГазодинамикалықГазодинамикалық

Рубинді лазердің құрылысыРубинді лазердің құрылысы

18 слайд
Рубинді лазердің құрылысыРубинді лазердің құрылысы

18 слайд

Рубинді лазердің құрылысыРубинді лазердің құрылысы

Лазерді қолданылуы;Лазерді қолданылуы; •Байланыс үшін ғарыш кеңістігінде Байланыс үшін ғарыш кеңістігінде •Зор қуаты вакуумдегі

19 слайд
Лазерді қолданылуы;Лазерді қолданылуы; •Байланыс үшін ғарыш кеңістігінде Байланыс үшін ғарыш кеңістігінде •Зор қуаты вакуумдегі материалдарды кептіру, Зор қуаты вакуумдегі материалдарды кептіру, пісіру үшінпісіру үшін •Радио локатор ретіндеРадио локатор ретінде •Зергерлік саладаЗергерлік салада •ФотолитографиядаФотолитографияда •Машина жасау, құрылыс саласындаМашина жасау, құрылыс саласында •МедицинадаМедицинада •Әскери істеӘскери істе •Металл бетіне өте әдемі және дәл суреттер, Металл бетіне өте әдемі және дәл суреттер, логотиптер, вензелдер салудалоготиптер, вензелдер салуда •КосметалогиядаКосметалогияда •Термоядролық реакцияны басқару үшін:Термоядролық реакцияны басқару үшін:

19 слайд

Лазерді қолданылуы;Лазерді қолданылуы; •Байланыс үшін ғарыш кеңістігінде Байланыс үшін ғарыш кеңістігінде •Зор қуаты вакуумдегі материалдарды кептіру, Зор қуаты вакуумдегі материалдарды кептіру, пісіру үшінпісіру үшін •Радио локатор ретіндеРадио локатор ретінде •Зергерлік саладаЗергерлік салада •ФотолитографиядаФотолитографияда •Машина жасау, құрылыс саласындаМашина жасау, құрылыс саласында •МедицинадаМедицинада •Әскери істеӘскери істе •Металл бетіне өте әдемі және дәл суреттер, Металл бетіне өте әдемі және дәл суреттер, логотиптер, вензелдер салудалоготиптер, вензелдер салуда •КосметалогиядаКосметалогияда •Термоядролық реакцияны басқару үшін:Термоядролық реакцияны басқару үшін:

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма •§§ 7.1-7.9 қайталау 7.1-7.9 қайталау •№№ 741.742 (221 бет)741.742 (221 бет) •§§ 8.1-8.3 оқып, консп

20 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма •§§ 7.1-7.9 қайталау 7.1-7.9 қайталау •№№ 741.742 (221 бет)741.742 (221 бет) •§§ 8.1-8.3 оқып, конспектілеу. 8.1-8.3 оқып, конспектілеу.

20 слайд

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма •§§ 7.1-7.9 қайталау 7.1-7.9 қайталау •№№ 741.742 (221 бет)741.742 (221 бет) •§§ 8.1-8.3 оқып, конспектілеу. 8.1-8.3 оқып, конспектілеу.

•Жаңа сабақты бекітуЖаңа сабақты бекіту •Үздіксіз режімде жұмыс істейтін гелий-неон газ Үздіксіз режімде жұмыс істейтін гелий-не

21 слайд
•Жаңа сабақты бекітуЖаңа сабақты бекіту •Үздіксіз режімде жұмыс істейтін гелий-неон газ Үздіксіз режімде жұмыс істейтін гелий-неон газ лазері қуатын 40 мВт-қа жеткізіп, толқын лазері қуатын 40 мВт-қа жеткізіп, толқын ұзындығы 630 нм монохроматты жарық сәулесін ұзындығы 630 нм монохроматты жарық сәулесін береді. Лазер 1сек ішінде неше фотон шығарады? береді. Лазер 1сек ішінде неше фотон шығарады? •Берілгені:Берілгені: ХБЖ: ФормулаХБЖ: Формула •P=40P=40мВТмВТ =40*10=40*10 -3-3 ВтВт P=A/t=N*E/t=NhP=A/t=N*E/t=Nhνν/t=Nhc//t=Nhc/ΛΛtt •ΛΛ=630=630нмнм =630*10=630*10 -9-9 мм N=P N=PΛΛt/hct/hc •t=1t=1сс N= N=1,3*101,3*10 1717 •т/к:т/к: •N-?N-? •h=6.63*10h=6.63*10 -3-344 дж*сдж*с •с=3*10с=3*10 88 м/см/с

21 слайд

•Жаңа сабақты бекітуЖаңа сабақты бекіту •Үздіксіз режімде жұмыс істейтін гелий-неон газ Үздіксіз режімде жұмыс істейтін гелий-неон газ лазері қуатын 40 мВт-қа жеткізіп, толқын лазері қуатын 40 мВт-қа жеткізіп, толқын ұзындығы 630 нм монохроматты жарық сәулесін ұзындығы 630 нм монохроматты жарық сәулесін береді. Лазер 1сек ішінде неше фотон шығарады? береді. Лазер 1сек ішінде неше фотон шығарады? •Берілгені:Берілгені: ХБЖ: ФормулаХБЖ: Формула •P=40P=40мВТмВТ =40*10=40*10 -3-3 ВтВт P=A/t=N*E/t=NhP=A/t=N*E/t=Nhνν/t=Nhc//t=Nhc/ΛΛtt •ΛΛ=630=630нмнм =630*10=630*10 -9-9 мм N=P N=PΛΛt/hct/hc •t=1t=1сс N= N=1,3*101,3*10 1717 •т/к:т/к: •N-?N-? •h=6.63*10h=6.63*10 -3-344 дж*сдж*с •с=3*10с=3*10 88 м/см/с

•Сабақтың қорытындысын Сабақтың қорытындысын шығару.шығару. •Бағалау.Бағалау.

22 слайд
•Сабақтың қорытындысын Сабақтың қорытындысын шығару.шығару. •Бағалау.Бағалау.

22 слайд

•Сабақтың қорытындысын Сабақтың қорытындысын шығару.шығару. •Бағалау.Бағалау.