Lesson study сабақ, "Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы" презентация
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Қош келдіңіздер!!!
1 слайд
Қош келдіңіздер!!!
2 слайд
Топқа бөлу
2 слайд
Топқа бөлу
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
№ 19.6
а ) r = 3 см, h = 2 см
Шешуі: 2 < 3, h < r , ортақ екі нүктесі болады
ә ) r = 3 см, h = 3 см
Шешуі: 3 = 3, h = r , ортақ бір нүктесі болады
б ) r = 3 см, h = 4 см
Шешуі: 4 > 3, h > r , ортақ нүктесі болмайды
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру № 19.6 а ) r = 3 см, h = 2 см Шешуі: 2 < 3, h < r , ортақ екі нүктесі болады ә ) r = 3 см, h = 3 см Шешуі: 3 = 3, h = r , ортақ бір нүктесі болады б ) r = 3 см, h = 4 см Шешуі: 4 > 3, h > r , ортақ нүктесі болмайды
4 слайд
Практикалық жұмыс
4 слайд
Практикалық жұмыс
5 слайд
Практикалық жұмыс
1. Бас ки імдердің атауы?
5 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы?
6 слайд
Практикалық жұмыс
1. Бас ки імдердің атауы?
2 . Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?
6 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2 . Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?
7 слайд
Практикалық жұмыс
1. Бас ки імдердің атауы?
2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?
3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?
7 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?
8 слайд
Практикалық жұмыс
1. Бас ки імдердің атауы?
2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?
3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?
4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз?
8 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз?
9 слайд
Практикалық жұмыс
1. Бас ки імдердің атауы?
2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?
3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?
4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз?
С = 2 П R
9 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз? С = 2 П R
10 слайд
Практикалық жұмыс
1. Бас ки імдердің атауы?
2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?
3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?
4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз?
С = 2 П R
5. Осы бас киімдердің диаметрін өлшеп, радиусын
анықтаймыз.
10 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз? С = 2 П R 5. Осы бас киімдердің диаметрін өлшеп, радиусын анықтаймыз.
11 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Түзу мен шеңбердің орналасуы.
Екі шеңбердің өзара орналасуы
11 слайд
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы
12 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Түзу мен шеңбердің орналасуы.
Екі шеңбердің өзара орналасуы
Сабақтың мақсаты:
- түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің
өзара орналасу жағдайларын талдау
12 слайд
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы Сабақтың мақсаты: - түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау
13 слайд
1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады
2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды
3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады
4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар
5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар «Сәйкесін тап»
Дескриптор:
- түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 2 балл
- жанама мен қиюшы анақтамасын біледі – 1 балл
Жеке жұмыс
13 слайд
1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады 4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар 5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар «Сәйкесін тап» Дескриптор: - түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 2 балл - жанама мен қиюшы анақтамасын біледі – 1 балл Жеке жұмыс
14 слайд
1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады
2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды
3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады
4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар
5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар«Сәйкесін тап»
14 слайд
1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады 4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар 5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар«Сәйкесін тап»
15 слайд
Түзу мен шеңбердің орналасу
жағдайларын білеміз, енді
шеңберлер өзара қалай
орналасуы мүмкін ? «Ой қозғау»
15 слайд
Түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын білеміз, енді шеңберлер өзара қалай орналасуы мүмкін ? «Ой қозғау»
16 слайд
Шеңберлер салыңдар
Радиустары R = 8 және r = 5 тең шеңберлер саламыз.
Радиус тобы : ортақ нүктесі жоқ
Диаметр тобы: ортақ бір нүктесі бар
Хорда тобы: ортақ екі нүктесі бар
Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын өлшейміз. Екі
шеңбердің орналасу жағдайларына талдау жасаймыз.
Дескриптор:
- шеңберлерді дұрыс сызады – 1 балл
- арақашық тықты өлшейді – 1 балл
- екі шеңбердің орналасу жағдайын талдайды – 2 баллТоптық жұмыс
16 слайд
Шеңберлер салыңдар Радиустары R = 8 және r = 5 тең шеңберлер саламыз. Радиус тобы : ортақ нүктесі жоқ Диаметр тобы: ортақ бір нүктесі бар Хорда тобы: ортақ екі нүктесі бар Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын өлшейміз. Екі шеңбердің орналасу жағдайларына талдау жасаймыз. Дескриптор: - шеңберлерді дұрыс сызады – 1 балл - арақашық тықты өлшейді – 1 балл - екі шеңбердің орналасу жағдайын талдайды – 2 баллТоптық жұмыс
17 слайд
Екі шеңбердің ортақ нүктесі
жоқ
d > R + r d < R - r
17 слайд
Екі шеңбердің ортақ нүктесі жоқ d > R + r d < R - r
18 слайд
Екі шеңбердің ортақ нүктесі
болады. (жанасады)
d = R - rd = R + r
18 слайд
Екі шеңбердің ортақ нүктесі болады. (жанасады) d = R - rd = R + r
19 слайд
Шеңберлердің екі ортақ нүктесі
бар
R - r < d < R + r
19 слайд
Шеңберлердің екі ортақ нүктесі бар R - r < d < R + r
20 слайд
Жұптық жұмыс
Радиус тобы: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм;
Диаметр тобы: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см;
Хорда тобы: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см
болса , екі шеңбер өзара қалай орналасады?
Дескриптор:
- екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл
- екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл
20 слайд
Жұптық жұмыс Радиус тобы: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Диаметр тобы: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Хорда тобы: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см болса , екі шеңбер өзара қалай орналасады? Дескриптор: - екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл - екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл
21 слайд
Жұптық жұмыс
Радиус: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм;
Шешуі: R + r = 0,8 + 0,2 =1
d = R + r, сырттай жанасады.
Диаметр: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см;
Шешуі: R - r = 110 - 70 = 40
d = R - r, іштей жанасады.
Хорда: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см
Шешуі: R + r = 5 + 3 = 8
d > R + r, орта қ нүктелері жоқ
Дескриптор:
- екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл
- екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл
21 слайд
Жұптық жұмыс Радиус: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Шешуі: R + r = 0,8 + 0,2 =1 d = R + r, сырттай жанасады. Диаметр: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Шешуі: R - r = 110 - 70 = 40 d = R - r, іштей жанасады. Хорда: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см Шешуі: R + r = 5 + 3 = 8 d > R + r, орта қ нүктелері жоқ Дескриптор: - екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл - екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл
22 слайд
«Ой қорыту»
22 слайд
«Ой қорыту»
23 слайд
§20 Екі шеңбердің өзара орналасуы
№ 20.3 есепҮЙГЕ ТАПСЫРМА
23 слайд
§20 Екі шеңбердің өзара орналасуы № 20.3 есепҮЙГЕ ТАПСЫРМА
24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Тақиялар сөйлейді» әдісі
Мен бүгінгі сабақтан не білдім?Бүгінгі сабақ бойынша әсерің қандай?
Мен бүгін неге қол жеткізе алмадым?
Келесі сабаққа ұсыныс.
24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Тақиялар сөйлейді» әдісі Мен бүгінгі сабақтан не білдім?Бүгінгі сабақ бойынша әсерің қандай? Мен бүгін неге қол жеткізе алмадым? Келесі сабаққа ұсыныс.
25 слайд
25 слайд