Материалдар / Lesson study сабақ, "Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы" презентация

Lesson study сабақ, "Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық құндылықтарды пайдалана отырып дайындалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2024
90
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер!!!

1 слайд
Қош келдіңіздер!!!

1 слайд

Қош келдіңіздер!!!

Топқа бөлу

2 слайд
Топқа бөлу

2 слайд

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру № 19.6 а ) r = 3 см, h = 2 см Шешуі: 2 < 3, h < r , ортақ екі нүктесі болады ә ) r = 3 см

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру № 19.6 а ) r = 3 см, h = 2 см Шешуі: 2 < 3, h < r , ортақ екі нүктесі болады ә ) r = 3 см, h = 3 см Шешуі: 3 = 3, h = r , ортақ бір нүктесі болады б ) r = 3 см, h = 4 см Шешуі: 4 > 3, h > r , ортақ нүктесі болмайды

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру № 19.6 а ) r = 3 см, h = 2 см Шешуі: 2 < 3, h < r , ортақ екі нүктесі болады ә ) r = 3 см, h = 3 см Шешуі: 3 = 3, h = r , ортақ бір нүктесі болады б ) r = 3 см, h = 4 см Шешуі: 4 > 3, h > r , ортақ нүктесі болмайды

Практикалық жұмыс

4 слайд
Практикалық жұмыс

4 слайд

Практикалық жұмыс

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы?

5 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы?

5 слайд

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы?

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2 . Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?

6 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2 . Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?

6 слайд

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2 . Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет?

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қ

7 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?

7 слайд

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді?

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қ

8 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз?

8 слайд

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз?

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қ

9 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз? С = 2 П R

9 слайд

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз? С = 2 П R

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қ

10 слайд
Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз? С = 2 П R 5. Осы бас киімдердің диаметрін өлшеп, радиусын анықтаймыз.

10 слайд

Практикалық жұмыс 1. Бас ки імдердің атауы? 2. Бас киімдерді дайындау үшін бірінші не істеуіміз қажет? 3. Басты өлшемін алу қандай фигураны береді? 4. Шеңбердің ұзындығын қандай формуламен анықтаймыз? С = 2 П R 5. Осы бас киімдердің диаметрін өлшеп, радиусын анықтаймыз.

Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы

11 слайд
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы

11 слайд

Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы

Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы Сабақтың мақсаты: - түзу мен шеңбердің, екі

12 слайд
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы Сабақтың мақсаты: - түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау

12 слайд

Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы Сабақтың мақсаты: - түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау

1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r

13 слайд
1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады 4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар 5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар «Сәйкесін тап» Дескриптор: - түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 2 балл - жанама мен қиюшы анақтамасын біледі – 1 балл Жеке жұмыс

13 слайд

1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады 4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар 5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар «Сәйкесін тап» Дескриптор: - түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 2 балл - жанама мен қиюшы анақтамасын біледі – 1 балл Жеке жұмыс

1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r

14 слайд
1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады 4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар 5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар«Сәйкесін тап»

14 слайд

1. h> r А. түзу мен шеңбер жанасады 2. h< r В. түзу мен шеңбер қиылыспайды 3. h= r С. Түзу мен шеңбер қиылысады 4. Жанама Д. Шеңбермен 2 ортақ нүктесі бар 5. Қиюшы Е. Шеңбермен 1 ортақ нүктесі бар«Сәйкесін тап»

Түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын білеміз, енді шеңберлер өзара қалай орналасуы мүмкін ? «Ой қозғау»

15 слайд
Түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын білеміз, енді шеңберлер өзара қалай орналасуы мүмкін ? «Ой қозғау»

15 слайд

Түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын білеміз, енді шеңберлер өзара қалай орналасуы мүмкін ? «Ой қозғау»

Шеңберлер салыңдар Радиустары R = 8 және r = 5 тең шеңберлер саламыз. Радиус тобы : ортақ нүктесі жоқ

16 слайд
Шеңберлер салыңдар Радиустары R = 8 және r = 5 тең шеңберлер саламыз. Радиус тобы : ортақ нүктесі жоқ Диаметр тобы: ортақ бір нүктесі бар Хорда тобы: ортақ екі нүктесі бар Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын өлшейміз. Екі шеңбердің орналасу жағдайларына талдау жасаймыз. Дескриптор: - шеңберлерді дұрыс сызады – 1 балл - арақашық тықты өлшейді – 1 балл - екі шеңбердің орналасу жағдайын талдайды – 2 баллТоптық жұмыс

16 слайд

Шеңберлер салыңдар Радиустары R = 8 және r = 5 тең шеңберлер саламыз. Радиус тобы : ортақ нүктесі жоқ Диаметр тобы: ортақ бір нүктесі бар Хорда тобы: ортақ екі нүктесі бар Екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығын өлшейміз. Екі шеңбердің орналасу жағдайларына талдау жасаймыз. Дескриптор: - шеңберлерді дұрыс сызады – 1 балл - арақашық тықты өлшейді – 1 балл - екі шеңбердің орналасу жағдайын талдайды – 2 баллТоптық жұмыс

Екі шеңбердің ортақ нүктесі жоқ d > R + r d < R - r

17 слайд
Екі шеңбердің ортақ нүктесі жоқ d > R + r d < R - r

17 слайд

Екі шеңбердің ортақ нүктесі жоқ d > R + r d < R - r

Екі шеңбердің ортақ нүктесі болады. (жанасады) d = R - rd = R + r

18 слайд
Екі шеңбердің ортақ нүктесі болады. (жанасады) d = R - rd = R + r

18 слайд

Екі шеңбердің ортақ нүктесі болады. (жанасады) d = R - rd = R + r

Шеңберлердің екі ортақ нүктесі бар R - r < d < R + r

19 слайд
Шеңберлердің екі ортақ нүктесі бар R - r < d < R + r

19 слайд

Шеңберлердің екі ортақ нүктесі бар R - r < d < R + r

Жұптық жұмыс Радиус тобы: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Диаметр тобы: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Хо

20 слайд
Жұптық жұмыс Радиус тобы: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Диаметр тобы: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Хорда тобы: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см болса , екі шеңбер өзара қалай орналасады? Дескриптор: - екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл - екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл

20 слайд

Жұптық жұмыс Радиус тобы: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Диаметр тобы: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Хорда тобы: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см болса , екі шеңбер өзара қалай орналасады? Дескриптор: - екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл - екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл

Жұптық жұмыс Радиус: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Шешуі: R + r = 0,8 + 0,2 =1 d = R

21 слайд
Жұптық жұмыс Радиус: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Шешуі: R + r = 0,8 + 0,2 =1 d = R + r, сырттай жанасады. Диаметр: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Шешуі: R - r = 110 - 70 = 40 d = R - r, іштей жанасады. Хорда: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см Шешуі: R + r = 5 + 3 = 8 d > R + r, орта қ нүктелері жоқ Дескриптор: - екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл - екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл

21 слайд

Жұптық жұмыс Радиус: d = 1 дм , R=0,8 дм , r =0,2 дм; Шешуі: R + r = 0,8 + 0,2 =1 d = R + r, сырттай жанасады. Диаметр: d = 40 см, R= 110 см , r =70 см; Шешуі: R - r = 110 - 70 = 40 d = R - r, іштей жанасады. Хорда: d = 12 см , R= 5 см , r= 3 см Шешуі: R + r = 5 + 3 = 8 d > R + r, орта қ нүктелері жоқ Дескриптор: - екі шеңбердің орналасу жағдайларын біледі – 1 балл - екі шеңбердің қалай орналасқасндығын анықтайды – 1 балл

«Ой қорыту»

22 слайд
«Ой қорыту»

22 слайд

«Ой қорыту»

§20 Екі шеңбердің өзара орналасуы № 20.3 есепҮЙГЕ ТАПСЫРМА

23 слайд
§20 Екі шеңбердің өзара орналасуы № 20.3 есепҮЙГЕ ТАПСЫРМА

23 слайд

§20 Екі шеңбердің өзара орналасуы № 20.3 есепҮЙГЕ ТАПСЫРМА

РЕФЛЕКСИЯ «Тақиялар сөйлейді» әдісі Мен бүгінгі сабақтан не білдім?Бүгінгі сабақ бойынша әсерің қандай? Мен бүгін неге қол жеткі

24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Тақиялар сөйлейді» әдісі Мен бүгінгі сабақтан не білдім?Бүгінгі сабақ бойынша әсерің қандай? Мен бүгін неге қол жеткізе алмадым? Келесі сабаққа ұсыныс.

24 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Тақиялар сөйлейді» әдісі Мен бүгінгі сабақтан не білдім?Бүгінгі сабақ бойынша әсерің қандай? Мен бүгін неге қол жеткізе алмадым? Келесі сабаққа ұсыныс.

25 слайд

25 слайд