Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
«Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылау. Оқушыларды жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету. Математика пәнінің мұғалімдеріне көмекші материал.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Логарифмдік теңдеулер және теңдеулер жүйелері. Алгебра, 11 - класс

#1 слайд
Логарифмдік теңдеулер және теңдеулер жүйелері. Алгебра, 11 - класс

1 слайд

Логарифмдік теңдеулер және теңдеулер жүйелері. Алгебра, 11 - класс

“Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есте сақтаймын, өзіме жасатсаң –үйренемін!” Конфуций

#2 слайд
“Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есте сақтаймын, өзіме жасатсаң –үйренемін!” Конфуций

2 слайд

“Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есте сақтаймын, өзіме жасатсаң –үйренемін!” Конфуций

«Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға жағдай жасау, тақырып бойын

#3 слайд
«Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға жағдай жасау, тақырып бойынша білім мен біліктерін бекіту және бақылау; Өтілген тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт беру, проблемаларды анықтау және оның шешілу жолдарын таба білу, мақсатқа жете білу; Жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету; Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге,ой-пікірімен бөлісе білуге , шығармашылыққа ұмтылдыру. Сабақтың мақсаты:

3 слайд

«Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға жағдай жасау, тақырып бойынша білім мен біліктерін бекіту және бақылау; Өтілген тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт беру, проблемаларды анықтау және оның шешілу жолдарын таба білу, мақсатқа жете білу; Жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету; Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге,ой-пікірімен бөлісе білуге , шығармашылыққа ұмтылдыру. Сабақтың мақсаты:

Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал туындайды. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелей, жұппен,

#4 слайд
Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал туындайды. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалау дағдылары жетіледі. Күтілетін нәтиже:

4 слайд

Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал туындайды. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалау дағдылары жетіледі. Күтілетін нәтиже:

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріліп, көңіл-күйлері анықталады Ұйымдастыру

#5 слайд
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріліп, көңіл-күйлері анықталады Ұйымдастыру

5 слайд

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріліп, көңіл-күйлері анықталады Ұйымдастыру

«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлу Джон Непер Ең бірінші логарифмдер кестесін құраған шотландия математигі (1550-1617) «...

#6 слайд
«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлу Джон Непер Ең бірінші логарифмдер кестесін құраған шотландия математигі (1550-1617) «.... логарифдерді ойлап табу, бірнеше айлық есептеуді бірнеше күннің жұмысына дейін қысқарта отырып, астрономдардың ғұмырларын екі есе ұзартқандай болды.» Лаплас. Пьер-Симон де Лаплас (1749-1827) Иоганн Бернулли (1667-1748) Леонард Эйлер (1707-1783) Логарифмдеу көрсеткіштік функцияға кері функция деп алғаш түсінік қалыптастырған швеция математигі Логарифмдеу көрсеткіштік функцияға кері функция деп заңдастырғаншвеция математигі

6 слайд

«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлу Джон Непер Ең бірінші логарифмдер кестесін құраған шотландия математигі (1550-1617) «.... логарифдерді ойлап табу, бірнеше айлық есептеуді бірнеше күннің жұмысына дейін қысқарта отырып, астрономдардың ғұмырларын екі есе ұзартқандай болды.» Лаплас. Пьер-Симон де Лаплас (1749-1827) Иоганн Бернулли (1667-1748) Леонард Эйлер (1707-1783) Логарифмдеу көрсеткіштік функцияға кері функция деп алғаш түсінік қалыптастырған швеция математигі Логарифмдеу көрсеткіштік функцияға кері функция деп заңдастырғаншвеция математигі

Блум таксономиясы Ойлау дағдыларының деңгейлері - ойлау үшбұрышы

#7 слайд
Блум таксономиясы Ойлау дағдыларының деңгейлері - ойлау үшбұрышы

7 слайд

Блум таксономиясы Ойлау дағдыларының деңгейлері - ойлау үшбұрышы

1.Қандай теңдеулерді білесіңдер? 2. Логарифмдік теңдеу дегеніміз не? 3.Қарапайым логарифмдік теңдеу қандай болады? 4.Логар

#8 слайд
1.Қандай теңдеулерді білесіңдер? 2. Логарифмдік теңдеу дегеніміз не? 3.Қарапайым логарифмдік теңдеу қандай болады? 4.Логарифмдік теңдеулерді шешудің қандай тәсілдері бар? І. Білу. Ой қозғау /Ұшқыр ойдан -ұтымды жауап/

8 слайд

1.Қандай теңдеулерді білесіңдер? 2. Логарифмдік теңдеу дегеніміз не? 3.Қарапайым логарифмдік теңдеу қандай болады? 4.Логарифмдік теңдеулерді шешудің қандай тәсілдері бар? І. Білу. Ой қозғау /Ұшқыр ойдан -ұтымды жауап/

1. Сендер қандай теңдеулердің түрін білесіңдер? -Рационал теңдеулер; - Бөлшек-рационал теңдеулер; -Сызықтық теңдеулер; -Ква

#9 слайд
1. Сендер қандай теңдеулердің түрін білесіңдер? -Рационал теңдеулер; - Бөлшек-рационал теңдеулер; -Сызықтық теңдеулер; -Квадрат теңдеулер; -Иррационал теңдеулер; -Тригонометриялық теңдеулер; -Көрсеткіштік теңдеулер; -Логарифмдік теңдеулер. 2. Қандай теңдік теңдеу деп аталады? Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдікті теңдеу деп атайды. 3. Теңдеудің түбірі дегеніміз не? Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні теңдеудің түбірі - деп аталады.

9 слайд

1. Сендер қандай теңдеулердің түрін білесіңдер? -Рационал теңдеулер; - Бөлшек-рационал теңдеулер; -Сызықтық теңдеулер; -Квадрат теңдеулер; -Иррационал теңдеулер; -Тригонометриялық теңдеулер; -Көрсеткіштік теңдеулер; -Логарифмдік теңдеулер. 2. Қандай теңдік теңдеу деп аталады? Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдікті теңдеу деп атайды. 3. Теңдеудің түбірі дегеніміз не? Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні теңдеудің түбірі - деп аталады.

4. Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе олардың жоқ екені

#10 слайд
4. Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе олардың жоқ екенін дәлелдеу. 5. Негізі а болатын N санының логаримі дегеніміз не? Негізі а болатын N санының логарифмі деп- N санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз. Анықтама бойынша: 6. Қандай теңдеу логарифмдік деп аталады? түрінде берілген немесе осы түрге келетін теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды. 7. Логарифмдік теңдеулерді шешудің қандай тәсілдерін қарастырдық? а) потенциалдау; б) екі жақ бөлігін бірдей негізге келтіру; с) жаңа айнымалы енгізу; д) жаңа негізге көшу .

10 слайд

4. Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе олардың жоқ екенін дәлелдеу. 5. Негізі а болатын N санының логаримі дегеніміз не? Негізі а болатын N санының логарифмі деп- N санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз. Анықтама бойынша: 6. Қандай теңдеу логарифмдік деп аталады? түрінде берілген немесе осы түрге келетін теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды. 7. Логарифмдік теңдеулерді шешудің қандай тәсілдерін қарастырдық? а) потенциалдау; б) екі жақ бөлігін бірдей негізге келтіру; с) жаңа айнымалы енгізу; д) жаңа негізге көшу .

•Оқушылар логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері туралы тұсаукесер немесе топтық таныстырылым дайындап келіп, тақтаға ш

#11 слайд
•Оқушылар логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері туралы тұсаукесер немесе топтық таныстырылым дайындап келіп, тақтаға шығып,өз жұмыстарын қорғайды. Теңдеу шешудің әртүрлі тәсілін әр оқушы жан-жақты талдайды. ІІ. Түсіну . Топтық таныстырылым

11 слайд

•Оқушылар логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері туралы тұсаукесер немесе топтық таныстырылым дайындап келіп, тақтаға шығып,өз жұмыстарын қорғайды. Теңдеу шешудің әртүрлі тәсілін әр оқушы жан-жақты талдайды. ІІ. Түсіну . Топтық таныстырылым

І топ: №295– логарифмнің анықтамасын қолдану; ІІ топ: №294 – потенциалдау әдісі; ІІІ топ: №296 – жаңа айнымалы енгізу.

#12 слайд
І топ: №295– логарифмнің анықтамасын қолдану; ІІ топ: №294 – потенциалдау әдісі; ІІІ топ: №296 – жаңа айнымалы енгізу. ІІІ. Қолдану. «Іздеген табар, оқыған озар» / Жұптық жұмыс/

12 слайд

І топ: №295– логарифмнің анықтамасын қолдану; ІІ топ: №294 – потенциалдау әдісі; ІІІ топ: №296 – жаңа айнымалы енгізу. ІІІ. Қолдану. «Іздеген табар, оқыған озар» / Жұптық жұмыс/

Сергіту. Сәйкестікті тап. Log xy a p Log x a Log (х/у) a Log

#13 слайд
Сергіту. Сәйкестікті тап. Log xy a p Log x a Log (х/у) a Log x b Log a b p Log x a Log x – Log y a a Log x a Log x + Log y a a

13 слайд

Сергіту. Сәйкестікті тап. Log xy a p Log x a Log (х/у) a Log x b Log a b p Log x a Log x – Log y a a Log x a Log x + Log y a a

Log xy a p Log x a Log (х/у) a Log x b Log a b p Log x

#14 слайд
Log xy a p Log x a Log (х/у) a Log x b Log a b p Log x a Log x – Log y a a Log x a Log x + Log y a a Сәйкестікті тап.

14 слайд

Log xy a p Log x a Log (х/у) a Log x b Log a b p Log x a Log x – Log y a a Log x a Log x + Log y a a Сәйкестікті тап.

І топ: А В С ІІ топ: А В С ІІІ топ: А В С ІV. Талдау. «Біліміңді тексер» /топтық жұмыс/

#15 слайд
І топ: А В С ІІ топ: А В С ІІІ топ: А В С ІV. Талдау. «Біліміңді тексер» /топтық жұмыс/

15 слайд

І топ: А В С ІІ топ: А В С ІІІ топ: А В С ІV. Талдау. «Біліміңді тексер» /топтық жұмыс/

#16 слайд

16 слайд

1)log 5 2 х-log 5x=2 2) log 3 2 x-2log 3x-3=0 3) log 2 2 x-log 2x-2=0 “А” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

#17 слайд
1)log 5 2 х-log 5x=2 2) log 3 2 x-2log 3x-3=0 3) log 2 2 x-log 2x-2=0 “А” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

17 слайд

1)log 5 2 х-log 5x=2 2) log 3 2 x-2log 3x-3=0 3) log 2 2 x-log 2x-2=0 “А” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

1) logx-logy=lg15-1 10 lg(3x+2y) =39 2) lg (x+у) + lg(x-у)=2-lg5 10 1-lg(x-y) =50 3) lg (x 2 +у 2 )=1+ lg1

#18 слайд
1) logx-logy=lg15-1 10 lg(3x+2y) =39 2) lg (x+у) + lg(x-у)=2-lg5 10 1-lg(x-y) =50 3) lg (x 2 +у 2 )=1+ lg13 lg (x+у) = lg(x-у) + lg8 “В” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

18 слайд

1) logx-logy=lg15-1 10 lg(3x+2y) =39 2) lg (x+у) + lg(x-у)=2-lg5 10 1-lg(x-y) =50 3) lg (x 2 +у 2 )=1+ lg13 lg (x+у) = lg(x-у) + lg8 “В” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

1) 3 y *9 x =81 lg(x+у) 2 - lgx=2lg3 2) 3 y *2 x =576 log(y-x)=4 3) log 2 (x-y)=1 2 x *3 y+1 =72 “

#19 слайд
  1) 3 y *9 x =81 lg(x+у) 2 - lgx=2lg3   2) 3 y *2 x =576 log(y-x)=4 3) log 2 (x-y)=1 2 x *3 y+1 =72 “С” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

19 слайд

  1) 3 y *9 x =81 lg(x+у) 2 - lgx=2lg3   2) 3 y *2 x =576 log(y-x)=4 3) log 2 (x-y)=1 2 x *3 y+1 =72 “С” ТОБЫНЫҢ ЕСЕПТЕРІ

V. Жинақтау. Кім жылдам? Тест-бақылау. 1-нұсқа. •Есептеңдер: 3 2+log 3 2 А) 9; В) 18; С) 3; D) 0; Е) 10. •Теңде

#20 слайд
V. Жинақтау. Кім жылдам? Тест-бақылау. 1-нұсқа. •Есептеңдер: 3 2+log 3 2 А) 9;  В) 18;   С) 3;   D) 0;   Е) 10. •Теңдеуді шешіңдер:4 log 4 x =7 log 7 1/2 А) 4;  В) 1/2;  С) 0;  D) 1;   Е) 16. •Теңдеуді шешіңдер: log  х-1  9 = 2 А) 4;В) 2;  С) 3;  D) 1;   Е) 0. •Өрнектің мәнін тап: log 2 log 2 log 4  16 А) 2;   В) 4;   С) 1;    D) 8;    Е) 0. •Теңдеуді шешіңдер: log  4  (4х – 16) = 1 А) 5;   В) 3;    С) 4;   D) 6;    Е) 8. 2-нұсқа. •Есептеңдер: 7 2+log 7 2 А) 98;   В) 49;   С) 0;    D)24;   Е) 1. •Теңдеуді шешіңдер: 5 log 5 x =6 log 6 1/2 А) 5;   В) 6;    С) 0;    D) 1/2;     Е) 1. •Теңдеуді шешіңдер: log  х-1  5 = 1 А) 4;    В) 6;    С) 0;     D) 1;     Е) 5. •Өрнектің мәнін тап: log 2 log 2 log 3  81 А) 9;   В) 5;      С) 1;     D) 3;     Е) 0. •Теңдеуді шешіңдер: log  3  (2х + 3) = 0 А) 2;   В) -1;    С) 0,5;   D) 3;    Е) 1  

20 слайд

V. Жинақтау. Кім жылдам? Тест-бақылау. 1-нұсқа. •Есептеңдер: 3 2+log 3 2 А) 9;  В) 18;   С) 3;   D) 0;   Е) 10. •Теңдеуді шешіңдер:4 log 4 x =7 log 7 1/2 А) 4;  В) 1/2;  С) 0;  D) 1;   Е) 16. •Теңдеуді шешіңдер: log  х-1  9 = 2 А) 4;В) 2;  С) 3;  D) 1;   Е) 0. •Өрнектің мәнін тап: log 2 log 2 log 4  16 А) 2;   В) 4;   С) 1;    D) 8;    Е) 0. •Теңдеуді шешіңдер: log  4  (4х – 16) = 1 А) 5;   В) 3;    С) 4;   D) 6;    Е) 8. 2-нұсқа. •Есептеңдер: 7 2+log 7 2 А) 98;   В) 49;   С) 0;    D)24;   Е) 1. •Теңдеуді шешіңдер: 5 log 5 x =6 log 6 1/2 А) 5;   В) 6;    С) 0;    D) 1/2;     Е) 1. •Теңдеуді шешіңдер: log  х-1  5 = 1 А) 4;    В) 6;    С) 0;     D) 1;     Е) 5. •Өрнектің мәнін тап: log 2 log 2 log 3  81 А) 9;   В) 5;      С) 1;     D) 3;     Е) 0. •Теңдеуді шешіңдер: log  3  (2х + 3) = 0 А) 2;   В) -1;    С) 0,5;   D) 3;    Е) 1  

Тест жауабы Нұсқа 1 1.В 2.В 3.А 4.Е 5.А Нұсқа 2 1.А 2. Д 3. В 4. С 5. В

#21 слайд
Тест жауабы Нұсқа 1 1.В 2.В 3.А 4.Е 5.А Нұсқа 2 1.А 2. Д 3. В 4. С 5. В

21 слайд

Тест жауабы Нұсқа 1 1.В 2.В 3.А 4.Е 5.А Нұсқа 2 1.А 2. Д 3. В 4. С 5. В

Анкета – сабақтың өтілу барысына толық талдау жасап, бағалауға мүмкіндік береді. Қажетті сөздің астын сызыңыз. 1.

#22 слайд
Анкета – сабақтың өтілу барысына толық талдау жасап, бағалауға мүмкіндік береді. Қажетті сөздің астын сызыңыз.   1. Мен сабаққа - белсенді қатыстым/қатысқанжоқпын . 2. Сабақта орындаған жұмысыма - ризамын/риза емеспін. 3. Сабақ мен үшін - ұзақ / қысқа болды. 4. Мен сабақта - шаршадым/ шаршаған жоқпын. 5. Менің көңіл-күйім - көтерілді/түсіп кетті. 6. Мен үшін тапсырмалар - қызықты/ қызықсыз, жеңіл/күрделі болды. АНКЕТА

22 слайд

Анкета – сабақтың өтілу барысына толық талдау жасап, бағалауға мүмкіндік береді. Қажетті сөздің астын сызыңыз.   1. Мен сабаққа - белсенді қатыстым/қатысқанжоқпын . 2. Сабақта орындаған жұмысыма - ризамын/риза емеспін. 3. Сабақ мен үшін - ұзақ / қысқа болды. 4. Мен сабақта - шаршадым/ шаршаған жоқпын. 5. Менің көңіл-күйім - көтерілді/түсіп кетті. 6. Мен үшін тапсырмалар - қызықты/ қызықсыз, жеңіл/күрделі болды. АНКЕТА

Үйге тапсырма: №306, №307. ҰБТ кітапшаларынан 5 есеп.

#23 слайд
Үйге тапсырма: №306, №307. ҰБТ кітапшаларынан 5 есеп.

23 слайд

Үйге тапсырма: №306, №307. ҰБТ кітапшаларынан 5 есеп.

Бағалау. “Бағдаршам” әдісі Қызыл түс- түсінген жоқпын Жасыл түс- барлығы түсінікті Сары түс- әлі де есптер шығарып жаттығуым к

#24 слайд
Бағалау. “Бағдаршам” әдісі Қызыл түс- түсінген жоқпын Жасыл түс- барлығы түсінікті Сары түс- әлі де есптер шығарып жаттығуым керек

24 слайд

Бағалау. “Бағдаршам” әдісі Қызыл түс- түсінген жоқпын Жасыл түс- барлығы түсінікті Сары түс- әлі де есптер шығарып жаттығуым керек

Теңдеулерді шешу Ұ Б Т-да сәттілік!

#25 слайд
Теңдеулерді шешу Ұ Б Т-да сәттілік!

25 слайд

Теңдеулерді шешу Ұ Б Т-да сәттілік!

Файл форматы:
ppt
14.11.2018
1796
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі