Материалдар / Мағжан Жұмабаев. "Толқынмен толқын сырласып..." ғылыми жобаның презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мағжан Жұмабаев. "Толқынмен толқын сырласып..." ғылыми жобаның презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мағжан Жұмабаевтың ғылыми жұмысын қорғау кезіндегі көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
635
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Орындаған: 8-сынып оқушысы Зеркен Мархаббат Жетекшісі: Н.Е.Елеукешова Орындаған: 8-сынып оқушысы Зеркен Мархаббат Жетекшісі:

1 слайд
Орындаған: 8-сынып оқушысы Зеркен Мархаббат Жетекшісі: Н.Е.Елеукешова Орындаған: 8-сынып оқушысы Зеркен Мархаббат Жетекшісі: Н.Е.Елеукешова

1 слайд

Орындаған: 8-сынып оқушысы Зеркен Мархаббат Жетекшісі: Н.Е.Елеукешова Орындаған: 8-сынып оқушысы Зеркен Мархаббат Жетекшісі: Н.Е.Елеукешова

Жоспар: І.Кіріспе..............................................................................................5 ІІ.Негізгі

2 слайд
Жоспар: І.Кіріспе..............................................................................................5 ІІ.Негізгі бөлім................................................................................... 2.1 Мағжан поэзиясында танылатын жалпы адамзаттық және рухани құндылықтар..................................................................6 2.2 “Толқын” өлеңінің құрылысы мен көркемдегіш құралдары..7-12 2.3 “Толқын” өлеңіндегі символдық бейне................................12-13 ІІІ. Қорытынды.............................................................................13-14 Ү.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................15 Жоспар: І.Кіріспе..............................................................................................5 ІІ.Негізгі бөлім................................................................................... 2.1 Мағжан поэзиясында танылатын жалпы адамзаттық және рухани құндылықтар..................................................................6 2.2 “Толқын” өлеңінің құрылысы мен көркемдегіш құралдары..7-12 2.3 “Толқын” өлеңіндегі символдық бейне................................12-13 ІІІ. Қорытынды.............................................................................13-14 Ү.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................15

2 слайд

Жоспар: І.Кіріспе..............................................................................................5 ІІ.Негізгі бөлім................................................................................... 2.1 Мағжан поэзиясында танылатын жалпы адамзаттық және рухани құндылықтар..................................................................6 2.2 “Толқын” өлеңінің құрылысы мен көркемдегіш құралдары..7-12 2.3 “Толқын” өлеңіндегі символдық бейне................................12-13 ІІІ. Қорытынды.............................................................................13-14 Ү.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................15 Жоспар: І.Кіріспе..............................................................................................5 ІІ.Негізгі бөлім................................................................................... 2.1 Мағжан поэзиясында танылатын жалпы адамзаттық және рухани құндылықтар..................................................................6 2.2 “Толқын” өлеңінің құрылысы мен көркемдегіш құралдары..7-12 2.3 “Толқын” өлеңіндегі символдық бейне................................12-13 ІІІ. Қорытынды.............................................................................13-14 Ү.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................15

Мағжан-поэзия әлемінде айрықша із қалдырған, өзіндік үлкен өнер,өрнек тудырған, терең сырға,ұшқыр қиялға толы өлең дүниесін

3 слайд
Мағжан-поэзия әлемінде айрықша із қалдырған, өзіндік үлкен өнер,өрнек тудырған, терең сырға,ұшқыр қиялға толы өлең дүниесін кейінгі ұрпаққа өлеңін талдау арқылы насихаттау; Мағжан-поэзия әлемінде айрықша із қалдырған, өзіндік үлкен өнер,өрнек тудырған, терең сырға,ұшқыр қиялға толы өлең дүниесін кейінгі ұрпаққа өлеңін талдау арқылы насихаттау; Мақсаты:Мақсаты:

3 слайд

Мағжан-поэзия әлемінде айрықша із қалдырған, өзіндік үлкен өнер,өрнек тудырған, терең сырға,ұшқыр қиялға толы өлең дүниесін кейінгі ұрпаққа өлеңін талдау арқылы насихаттау; Мағжан-поэзия әлемінде айрықша із қалдырған, өзіндік үлкен өнер,өрнек тудырған, терең сырға,ұшқыр қиялға толы өлең дүниесін кейінгі ұрпаққа өлеңін талдау арқылы насихаттау; Мақсаты:Мақсаты:

Өзектілігі:Өзектілігі: Ақын туындылары уақыт сынына төтеп берерлік тіл құнарлығы мен ой тереңдігі, сөз қолдану шеберлігі мен к

4 слайд
Өзектілігі:Өзектілігі: Ақын туындылары уақыт сынына төтеп берерлік тіл құнарлығы мен ой тереңдігі, сөз қолдану шеберлігі мен көркемдігі. Тәңірдің талантының, дарын табиғатының көрінісі мен оның осы бұлақтай мөлдір поэзиясынан көрінетіндігі. Ақын туындылары уақыт сынына төтеп берерлік тіл құнарлығы мен ой тереңдігі, сөз қолдану шеберлігі мен көркемдігі. Тәңірдің талантының, дарын табиғатының көрінісі мен оның осы бұлақтай мөлдір поэзиясынан көрінетіндігі.

4 слайд

Өзектілігі:Өзектілігі: Ақын туындылары уақыт сынына төтеп берерлік тіл құнарлығы мен ой тереңдігі, сөз қолдану шеберлігі мен көркемдігі. Тәңірдің талантының, дарын табиғатының көрінісі мен оның осы бұлақтай мөлдір поэзиясынан көрінетіндігі. Ақын туындылары уақыт сынына төтеп берерлік тіл құнарлығы мен ой тереңдігі, сөз қолдану шеберлігі мен көркемдігі. Тәңірдің талантының, дарын табиғатының көрінісі мен оның осы бұлақтай мөлдір поэзиясынан көрінетіндігі.

Күтілетін нәтеже: Күтілетін нәтеже: Жас буынның патриоттық сезімінің ұлғаюы, Мағжан еңбектерін тереңірек з

5 слайд
Күтілетін нәтеже: Күтілетін нәтеже: Жас буынның патриоттық сезімінің ұлғаюы, Мағжан еңбектерін тереңірек зерттеп оқуы, ел арасында Мағжан жайлы оңтайлы пікірлердің қалыптасуы. Жас буынның патриоттық сезімінің ұлғаюы, Мағжан еңбектерін тереңірек зерттеп оқуы, ел арасында Мағжан жайлы оңтайлы пікірлердің қалыптасуы.

5 слайд

Күтілетін нәтеже: Күтілетін нәтеже: Жас буынның патриоттық сезімінің ұлғаюы, Мағжан еңбектерін тереңірек зерттеп оқуы, ел арасында Мағжан жайлы оңтайлы пікірлердің қалыптасуы. Жас буынның патриоттық сезімінің ұлғаюы, Мағжан еңбектерін тереңірек зерттеп оқуы, ел арасында Мағжан жайлы оңтайлы пікірлердің қалыптасуы.

Мағжан ЖұмабаевМағжан Жұмабаев Қаршадайынан зерек,Шығыс,Батыс Қаршадайынан зерек,Шығыс,Батыс әдебиетін еркін игерген Мағжан әде

6 слайд
Мағжан ЖұмабаевМағжан Жұмабаев Қаршадайынан зерек,Шығыс,Батыс Қаршадайынан зерек,Шығыс,Батыс әдебиетін еркін игерген Мағжан әдебиетін еркін игерген Мағжан қазақ поэзиясына болғынқазақ поэзиясына болғын шағында-ақ ерекше,аса талантты шағында-ақ ерекше,аса талантты болмысымен келді.Қазақ ауыз болмысымен келді.Қазақ ауыз әдебиетінің тұнығына қана әдебиетінің тұнығына қана отырып,жарқ етіп шыққан Абай отырып,жарқ етіп шыққан Абай поэзиясын өзіне мектеп етті.Мағжан-поэзиясын өзіне мектеп етті.Мағжан- ұлтын тереңнен сүйген ақын.“Адам,-ұлтын тереңнен сүйген ақын.“Адам,- дейді ол,-шын адам боламын дейді ол,-шын адам боламын десе,халық ісі,халық пайдасы десе,халық ісі,халық пайдасы жолында жолында құрбан бола білсін”.Ақынның өзі де құрбан бола білсін”.Ақынның өзі де осы осы ізгі мақсаттың құрбаны болды.ізгі мақсаттың құрбаны болды. ””Қазақ тілі”,”Мен кім?”,”Мен Қазақ тілі”,”Мен кім?”,”Мен жастарға жастарға сенемін”сияқты азаматтық лирикаға сенемін”сияқты азаматтық лирикаға жататын қуатты жырларды мол жататын қуатты жырларды мол жазды. жазды.

6 слайд

Мағжан ЖұмабаевМағжан Жұмабаев Қаршадайынан зерек,Шығыс,Батыс Қаршадайынан зерек,Шығыс,Батыс әдебиетін еркін игерген Мағжан әдебиетін еркін игерген Мағжан қазақ поэзиясына болғынқазақ поэзиясына болғын шағында-ақ ерекше,аса талантты шағында-ақ ерекше,аса талантты болмысымен келді.Қазақ ауыз болмысымен келді.Қазақ ауыз әдебиетінің тұнығына қана әдебиетінің тұнығына қана отырып,жарқ етіп шыққан Абай отырып,жарқ етіп шыққан Абай поэзиясын өзіне мектеп етті.Мағжан-поэзиясын өзіне мектеп етті.Мағжан- ұлтын тереңнен сүйген ақын.“Адам,-ұлтын тереңнен сүйген ақын.“Адам,- дейді ол,-шын адам боламын дейді ол,-шын адам боламын десе,халық ісі,халық пайдасы десе,халық ісі,халық пайдасы жолында жолында құрбан бола білсін”.Ақынның өзі де құрбан бола білсін”.Ақынның өзі де осы осы ізгі мақсаттың құрбаны болды.ізгі мақсаттың құрбаны болды. ””Қазақ тілі”,”Мен кім?”,”Мен Қазақ тілі”,”Мен кім?”,”Мен жастарға жастарға сенемін”сияқты азаматтық лирикаға сенемін”сияқты азаматтық лирикаға жататын қуатты жырларды мол жататын қуатты жырларды мол жазды. жазды.

7 слайд

7 слайд

Өлеңдері:Өлеңдері:  Өнер-білімге байланысты өлеңдер: “Жазғы Өнер-білімге байланысты өлеңдер: “Жазғы таң”, “Өнер-білім қа

8 слайд
Өлеңдері:Өлеңдері:  Өнер-білімге байланысты өлеңдер: “Жазғы Өнер-білімге байланысты өлеңдер: “Жазғы таң”, “Өнер-білім қайтсе де табылар”, таң”, “Өнер-білім қайтсе де табылар”, “Қазағым”т.б“Қазағым”т.б  Табиғат лирикасына байланысты өлеңдері: Табиғат лирикасына байланысты өлеңдері: “Жазғытұры”, “Жаз келеді”, “жазғы “Жазғытұры”, “Жаз келеді”, “жазғы жолда”, “Толқын”, “Сең”, “Жел”т.бжолда”, “Толқын”, “Сең”, “Жел”т.б  Махаббат тақырыбындағы өлеңдер: Махаббат тақырыбындағы өлеңдер: “Сүйгенім анық”, “Сүй жан сәулем”, “Сүйгенім анық”, “Сүй жан сәулем”, “Айрылғанда”, “Ж..ға”, “М..ға”, “Д...ға” т.б“Айрылғанда”, “Ж..ға”, “М..ға”, “Д...ға” т.б

8 слайд

Өлеңдері:Өлеңдері:  Өнер-білімге байланысты өлеңдер: “Жазғы Өнер-білімге байланысты өлеңдер: “Жазғы таң”, “Өнер-білім қайтсе де табылар”, таң”, “Өнер-білім қайтсе де табылар”, “Қазағым”т.б“Қазағым”т.б  Табиғат лирикасына байланысты өлеңдері: Табиғат лирикасына байланысты өлеңдері: “Жазғытұры”, “Жаз келеді”, “жазғы “Жазғытұры”, “Жаз келеді”, “жазғы жолда”, “Толқын”, “Сең”, “Жел”т.бжолда”, “Толқын”, “Сең”, “Жел”т.б  Махаббат тақырыбындағы өлеңдер: Махаббат тақырыбындағы өлеңдер: “Сүйгенім анық”, “Сүй жан сәулем”, “Сүйгенім анық”, “Сүй жан сәулем”, “Айрылғанда”, “Ж..ға”, “М..ға”, “Д...ға” т.б“Айрылғанда”, “Ж..ға”, “М..ға”, “Д...ға” т.б

«Толқын» 4 шумақты, 6 тармақты, 7,8 буынды, 2 бунақты, аралас ұйқас /Тол/қын/нан // тол/қын ту/а/ды, //

9 слайд
«Толқын» 4 шумақты, 6 тармақты, 7,8 буынды, 2 бунақты, аралас ұйқас   /Тол/қын/нан // тол/қын  ту/а/ды, //                            а, 8 буынды, /Тол/қын/ды //  тол/қын  қу/а/ды, //                             а, 8 буынды                      /Тол/қын/мен  тол/қын//  жа/ры/сад.//      б, 8 буынды /Кү/ңі/ре/ні/сіп//  ке/ңес/пен,/                                           в, 8 буынды /Біт/пей/тін бір// е/гес/пен//                                              в, 7 буынды                       /Жа/ры/сып жар/ға //ба/ры/сад. /              б, 8 буынды “Толқын” өлеңінің құрылысы

9 слайд

«Толқын» 4 шумақты, 6 тармақты, 7,8 буынды, 2 бунақты, аралас ұйқас   /Тол/қын/нан // тол/қын  ту/а/ды, //                            а, 8 буынды, /Тол/қын/ды //  тол/қын  қу/а/ды, //                             а, 8 буынды                      /Тол/қын/мен  тол/қын//  жа/ры/сад.//      б, 8 буынды /Кү/ңі/ре/ні/сіп//  ке/ңес/пен,/                                           в, 8 буынды /Біт/пей/тін бір// е/гес/пен//                                              в, 7 буынды                       /Жа/ры/сып жар/ға //ба/ры/сад. /              б, 8 буынды “Толқын” өлеңінің құрылысы

«Толқын» өлеңі Жаз уақытында болатын судың желменен қозғалысы, толқыны «Сең» өлеңі Сең-қатқан мұздың бөлігі. Өзен көкт

10 слайд
«Толқын» өлеңі Жаз уақытында болатын судың желменен қозғалысы, толқыны «Сең» өлеңі Сең-қатқан мұздың бөлігі. Өзен көктемде еріп, тасыған кезде сең жүреді. Ортақ қасиет 1)Табиғат лирикасына байланысты өлең. 2) Адам өміріне негізделген. ВЕНН диаграммасы

10 слайд

«Толқын» өлеңі Жаз уақытында болатын судың желменен қозғалысы, толқыны «Сең» өлеңі Сең-қатқан мұздың бөлігі. Өзен көктемде еріп, тасыған кезде сең жүреді. Ортақ қасиет 1)Табиғат лирикасына байланысты өлең. 2) Адам өміріне негізделген. ВЕНН диаграммасы

Көркемдегіш құралдар «Сең» «Толқын» Өлең құрылысы: 7 шумақты, 4 тармақты, 6 буынды, 7 шумақты, 4 тармақты, 6 буынды,

11 слайд
Көркемдегіш құралдар «Сең» «Толқын» Өлең құрылысы: 7 шумақты, 4 тармақты, 6 буынды, 7 шумақты, 4 тармақты, 6 буынды, 2 бунақты, шалыс ұйқас2 бунақты, шалыс ұйқас 4 шумақты, 6 тармақты, 7,8 буынды, 2 бунақты, аралас ұйқас Кейіптеу: Аязды сүйген жар, қайрылмай кетті, мұз жылады, жел сипады, күн күлді, қалың мұз кәрленіп, еруге арланып, антұрған аптықты. Толқыннан толқын туады, толқынмен толқын сырласып, толқынға толқын еркелеп, өледі толқын, тынады. Эпитет: Сары аяз, қалың мұз, сүйген жар, қара көк түс Меруерт көбікке оранып, ерке бала, күміс кәусар суы. Метафора: Сары аяз-сүйген жар. Мұз теңіз-анасы Аллитерация Қайырылмай кеткен соң, Қайратсыз қалың қар,т.б Қайталау: Соң, қалың деген сөздер бірнеше рет қайталанады. Символ: Астарында адам өмірі жатыр: туады, өседі, өледі. Астарында адам өмірі жатыр: туады, өседі, өледі. Антитеза Жылағаны-күлгені . Күлгені оның- өлгені Теңеу Жыландай жүзге бұралып. Анафора Толқыннан толқын туады, Толқынды толқын қуады, Толқынмен толқын жарысад, Еспе қайталау Толқыннан толқын туады, Толқынды толқын қуады, Толқынмен толқын жарысад,

11 слайд

Көркемдегіш құралдар «Сең» «Толқын» Өлең құрылысы: 7 шумақты, 4 тармақты, 6 буынды, 7 шумақты, 4 тармақты, 6 буынды, 2 бунақты, шалыс ұйқас2 бунақты, шалыс ұйқас 4 шумақты, 6 тармақты, 7,8 буынды, 2 бунақты, аралас ұйқас Кейіптеу: Аязды сүйген жар, қайрылмай кетті, мұз жылады, жел сипады, күн күлді, қалың мұз кәрленіп, еруге арланып, антұрған аптықты. Толқыннан толқын туады, толқынмен толқын сырласып, толқынға толқын еркелеп, өледі толқын, тынады. Эпитет: Сары аяз, қалың мұз, сүйген жар, қара көк түс Меруерт көбікке оранып, ерке бала, күміс кәусар суы. Метафора: Сары аяз-сүйген жар. Мұз теңіз-анасы Аллитерация Қайырылмай кеткен соң, Қайратсыз қалың қар,т.б Қайталау: Соң, қалың деген сөздер бірнеше рет қайталанады. Символ: Астарында адам өмірі жатыр: туады, өседі, өледі. Астарында адам өмірі жатыр: туады, өседі, өледі. Антитеза Жылағаны-күлгені . Күлгені оның- өлгені Теңеу Жыландай жүзге бұралып. Анафора Толқыннан толқын туады, Толқынды толқын қуады, Толқынмен толқын жарысад, Еспе қайталау Толқыннан толқын туады, Толқынды толқын қуады, Толқынмен толқын жарысад,

Мағжан не жазса да сырлы,көркем,сәнді Мағжан не жазса да сырлы,көркем,сәнді жазады.Оқушының жүрегіне әсер ете жазады.Оқушының

12 слайд
Мағжан не жазса да сырлы,көркем,сәнді Мағжан не жазса да сырлы,көркем,сәнді жазады.Оқушының жүрегіне әсер ете жазады.Оқушының жүрегіне әсер ете алмайтын құрғақ өлеңді,жабайы жырды алмайтын құрғақ өлеңді,жабайы жырды Мағжаннан таба алмайсыз...Қай өлеңін Мағжаннан таба алмайсыз...Қай өлеңін оқысаңыз да,не ақынмен,не өз оқысаңыз да,не ақынмен,не өз жүрегімен,жүрегімен, не ел жүрегімен сырласқандай боласың.не ел жүрегімен сырласқандай боласың. / Ж.Аймауытұлы // Ж.Аймауытұлы /

12 слайд

Мағжан не жазса да сырлы,көркем,сәнді Мағжан не жазса да сырлы,көркем,сәнді жазады.Оқушының жүрегіне әсер ете жазады.Оқушының жүрегіне әсер ете алмайтын құрғақ өлеңді,жабайы жырды алмайтын құрғақ өлеңді,жабайы жырды Мағжаннан таба алмайсыз...Қай өлеңін Мағжаннан таба алмайсыз...Қай өлеңін оқысаңыз да,не ақынмен,не өз оқысаңыз да,не ақынмен,не өз жүрегімен,жүрегімен, не ел жүрегімен сырласқандай боласың.не ел жүрегімен сырласқандай боласың. / Ж.Аймауытұлы // Ж.Аймауытұлы /

Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!