МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАҒЖАН
ЖҰМАБАЕВТЫҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
КӨЗҚАРАСТАРЫ
Пән мұғалімі: Г. Сариева
Орындаған: Г.Абуева
1 слайд
МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ Пән мұғалімі: Г. Сариева Орындаған: Г.Абуева
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Педагогика — тәрбие жөніндегі ғылым. Оның
басты міндеті адам тәрбиесі жөніндегі ғылыми
білімдерді жинақтау және жүйелестіру.
Педагогика адамдарды тәрбиелеп, білім беріп
оқыту заңдылықтарын ашып, ең пайдалы
педагогикалық жолдарын көрсетеді.
ХХ ғасырдың басында бір кезде Шоқан, Ыбырай,
Абай көтерген ағартушылық қозғалыстың туын
Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев,
Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатовтар
жалғастырды.
4 слайд
Педагогика — тәрбие жөніндегі ғылым. Оның басты міндеті адам тәрбиесі жөніндегі ғылыми білімдерді жинақтау және жүйелестіру. Педагогика адамдарды тәрбиелеп, білім беріп оқыту заңдылықтарын ашып, ең пайдалы педагогикалық жолдарын көрсетеді. ХХ ғасырдың басында бір кезде Шоқан, Ыбырай, Абай көтерген ағартушылық қозғалыстың туын Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатовтар жалғастырды.
5 слайд
Мағжан Жұмабаев: «Тәрбие — кең мағынасымен
алғанда, балаға тиісті азық беріп, сол баланың
дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз.
Тәрбие, негізінде, төрт түрлі болады:
1) дене тәрбиесі,
2) ақыл тәрбиесі,
3) сұлулық тәрбиесі,
4) құлық тәрбиесі.
Бала тәрбиесі — бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер,
жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Жалпы
тәрбие пәні — педагогика деп аталады. «Педагогика
грек елінің сөзі. Пед — бала, агоги — жетектеу
деген екі сөзден құрылған.
5 слайд
Мағжан Жұмабаев: «Тәрбие — кең мағынасымен алғанда, балаға тиісті азық беріп, сол баланың дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз. Тәрбие, негізінде, төрт түрлі болады: 1) дене тәрбиесі, 2) ақыл тәрбиесі, 3) сұлулық тәрбиесі, 4) құлық тәрбиесі. Бала тәрбиесі — бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер, жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Жалпы тәрбие пәні — педагогика деп аталады. «Педагогика грек елінің сөзі. Пед — бала, агоги — жетектеу деген екі сөзден құрылған.
6 слайд
Мағжан – лирикалық өлеңдермен қатар бірнеше
көркем поэмалар жазған ақын. Атап айтқанда,
«Қойлыбайдың қобызы», «Батыр Баян», «Қорқыт»,
т.б. поэмалары ақын талантының ерекше қырын
танытады .
6 слайд
Мағжан – лирикалық өлеңдермен қатар бірнеше көркем поэмалар жазған ақын. Атап айтқанда, «Қойлыбайдың қобызы», «Батыр Баян», «Қорқыт», т.б. поэмалары ақын талантының ерекше қырын танытады .
7 слайд
Тұңғыш педагогикалық оқулықтар жазып қалдырды.
Ақынның “Бастауыш мектепте ана т i л i” (1925),
“ Сауатты бол” (1926), “Педагогика” (1922) атты
оқулықтары бүгінгі күннің өзінде педагогика және
әд i стеме ғылымдарына қосқан тың үлес болып
саналады. М.Жұмабаев орыс, батыс педагог-психолог
ғалымдар еңбектер i н оқи отырып, сонымен б i рге
тәрбиен i ң ұлттық ерекшел i ктер i н ескере өз i н i ң
“Педагогика” атты оқулығын жазудағы ұстанымын
былайша сипаттайды: “Тәрбие ғалымдарының
п i к i рлер i н таңдап алуға ұмтылдым. Шамам келгенше
қазақ жанына қабыстыруға тырыстым… Б i зде бұрын
пән т i л i болмағандықтан түрл i терминдерге тап
басқанда қазақша сөз табу көп күшке тид i.
7 слайд
Тұңғыш педагогикалық оқулықтар жазып қалдырды. Ақынның “Бастауыш мектепте ана т i л i” (1925), “ Сауатты бол” (1926), “Педагогика” (1922) атты оқулықтары бүгінгі күннің өзінде педагогика және әд i стеме ғылымдарына қосқан тың үлес болып саналады. М.Жұмабаев орыс, батыс педагог-психолог ғалымдар еңбектер i н оқи отырып, сонымен б i рге тәрбиен i ң ұлттық ерекшел i ктер i н ескере өз i н i ң “Педагогика” атты оқулығын жазудағы ұстанымын былайша сипаттайды: “Тәрбие ғалымдарының п i к i рлер i н таңдап алуға ұмтылдым. Шамам келгенше қазақ жанына қабыстыруға тырыстым… Б i зде бұрын пән т i л i болмағандықтан түрл i терминдерге тап басқанда қазақша сөз табу көп күшке тид i.
8 слайд
Бала бер i к денел i болса, түз i к ойлайтын, дұрыс
шешет i н, дәл табатын ақылды болса, сұлу сөз,
сиқырлы әуен, әдем i түрден ләззат алып, жан
толқындырарлық болса, жамандықтан жаны
жирен i п, жақсылықты жаны т i леп тұратын
құлықты болса ғана адам баласының дұрыс
тәрбие алып, шын адам болғандығы… Балам
адам болсын деген ата-ана осы төрт тәрбиен i
дұрыс орындасын…” Баланы келешек заманына
лайық қылып шығару” – деген пікірі арқылы
М.Жұмабаев тәрбие мақсатын айқындап беред i.
8 слайд
Бала бер i к денел i болса, түз i к ойлайтын, дұрыс шешет i н, дәл табатын ақылды болса, сұлу сөз, сиқырлы әуен, әдем i түрден ләззат алып, жан толқындырарлық болса, жамандықтан жаны жирен i п, жақсылықты жаны т i леп тұратын құлықты болса ғана адам баласының дұрыс тәрбие алып, шын адам болғандығы… Балам адам болсын деген ата-ана осы төрт тәрбиен i дұрыс орындасын…” Баланы келешек заманына лайық қылып шығару” – деген пікірі арқылы М.Жұмабаев тәрбие мақсатын айқындап беред i.
9 слайд
Автордың туған халқының
тәл i м-тәрбиел i к бай
мұрасын игеру жөн i ндег i
бағыт-бағдары да
құптарлық. “Ұлт тәрбиес i
– деп жазды ол, – баяғыдан
бер i сыналып келе жатқан
тақтақ жол
болғандықтан, әрб i р
тәрбиеш i сөз жоқ, ұлт
тәрбиес i мен таныс болуға
ти i с. Сол ұлт тәрбиес i мен
тәрбие қылуға м i ндетт i”.
9 слайд
Автордың туған халқының тәл i м-тәрбиел i к бай мұрасын игеру жөн i ндег i бағыт-бағдары да құптарлық. “Ұлт тәрбиес i – деп жазды ол, – баяғыдан бер i сыналып келе жатқан тақтақ жол болғандықтан, әрб i р тәрбиеш i сөз жоқ, ұлт тәрбиес i мен таныс болуға ти i с. Сол ұлт тәрбиес i мен тәрбие қылуға м i ндетт i”.
10 слайд
10 слайд