Материалдар / МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ

МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2023
492
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ Пән мұғалімі: Г. Сариева Орындаған: Г.Абуева

1 слайд
МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ Пән мұғалімі: Г. Сариева Орындаған: Г.Абуева

1 слайд

МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ Пән мұғалімі: Г. Сариева Орындаған: Г.Абуева

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Педагогика — тәрбие жөніндегі ғылым. Оның басты міндеті адам тәрбиесі жөніндегі ғылыми білімдерді жинақтау және ж

4 слайд
Педагогика — тәрбие жөніндегі ғылым. Оның басты міндеті адам тәрбиесі жөніндегі ғылыми білімдерді жинақтау және жүйелестіру. Педагогика адамдарды тәрбиелеп, білім беріп оқыту заңдылықтарын ашып, ең пайдалы педагогикалық жолдарын көрсетеді. ХХ ғасырдың басында бір кезде Шоқан, Ыбырай, Абай көтерген ағартушылық қозғалыстың туын Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатовтар жалғастырды.

4 слайд

Педагогика — тәрбие жөніндегі ғылым. Оның басты міндеті адам тәрбиесі жөніндегі ғылыми білімдерді жинақтау және жүйелестіру. Педагогика адамдарды тәрбиелеп, білім беріп оқыту заңдылықтарын ашып, ең пайдалы педагогикалық жолдарын көрсетеді. ХХ ғасырдың басында бір кезде Шоқан, Ыбырай, Абай көтерген ағартушылық қозғалыстың туын Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатовтар жалғастырды.

Мағжан Жұмабаев: «Тәрбие — кең мағынасымен алғанда, балаға тиісті азық беріп, сол баланың дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз

5 слайд
Мағжан Жұмабаев: «Тәрбие — кең мағынасымен алғанда, балаға тиісті азық беріп, сол баланың дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз. Тәрбие, негізінде, төрт түрлі болады: 1) дене тәрбиесі, 2) ақыл тәрбиесі, 3) сұлулық тәрбиесі, 4) құлық тәрбиесі. Бала тәрбиесі — бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер, жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Жалпы тәрбие пәні — педагогика деп аталады. «Педагогика грек елінің сөзі. Пед — бала, агоги — жетектеу деген екі сөзден құрылған.

5 слайд

Мағжан Жұмабаев: «Тәрбие — кең мағынасымен алғанда, балаға тиісті азық беріп, сол баланың дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз. Тәрбие, негізінде, төрт түрлі болады: 1) дене тәрбиесі, 2) ақыл тәрбиесі, 3) сұлулық тәрбиесі, 4) құлық тәрбиесі. Бала тәрбиесі — бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер, жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Жалпы тәрбие пәні — педагогика деп аталады. «Педагогика грек елінің сөзі. Пед — бала, агоги — жетектеу деген екі сөзден құрылған.

Мағжан – лирикалық өлеңдермен қатар бірнеше көркем поэмалар жазған ақын. Атап айтқанда, «Қойлыбайдың қобызы», «Батыр Баян», «Қ

6 слайд
Мағжан – лирикалық өлеңдермен қатар бірнеше көркем поэмалар жазған ақын. Атап айтқанда, «Қойлыбайдың қобызы», «Батыр Баян», «Қорқыт», т.б. поэмалары ақын талантының ерекше қырын танытады .

6 слайд

Мағжан – лирикалық өлеңдермен қатар бірнеше көркем поэмалар жазған ақын. Атап айтқанда, «Қойлыбайдың қобызы», «Батыр Баян», «Қорқыт», т.б. поэмалары ақын талантының ерекше қырын танытады .

Тұңғыш педагогикалық оқулықтар жазып қалдырды. Ақынның “Бастауыш мектепте ана т i л i” (1925), “ Сауатты бол” (1926

7 слайд
Тұңғыш педагогикалық оқулықтар жазып қалдырды. Ақынның “Бастауыш мектепте ана т i л i” (1925), “ Сауатты бол” (1926), “Педагогика” (1922) атты оқулықтары бүгінгі күннің өзінде педагогика және әд i стеме ғылымдарына қосқан тың үлес болып саналады. М.Жұмабаев орыс, батыс педагог-психолог ғалымдар еңбектер i н оқи отырып, сонымен б i рге тәрбиен i ң ұлттық ерекшел i ктер i н ескере өз i н i ң “Педагогика” атты оқулығын жазудағы ұстанымын былайша сипаттайды: “Тәрбие ғалымдарының п i к i рлер i н таңдап алуға ұмтылдым. Шамам келгенше қазақ жанына қабыстыруға тырыстым… Б i зде бұрын пән т i л i болмағандықтан түрл i терминдерге тап басқанда қазақша сөз табу көп күшке тид i.

7 слайд

Тұңғыш педагогикалық оқулықтар жазып қалдырды. Ақынның “Бастауыш мектепте ана т i л i” (1925), “ Сауатты бол” (1926), “Педагогика” (1922) атты оқулықтары бүгінгі күннің өзінде педагогика және әд i стеме ғылымдарына қосқан тың үлес болып саналады. М.Жұмабаев орыс, батыс педагог-психолог ғалымдар еңбектер i н оқи отырып, сонымен б i рге тәрбиен i ң ұлттық ерекшел i ктер i н ескере өз i н i ң “Педагогика” атты оқулығын жазудағы ұстанымын былайша сипаттайды: “Тәрбие ғалымдарының п i к i рлер i н таңдап алуға ұмтылдым. Шамам келгенше қазақ жанына қабыстыруға тырыстым… Б i зде бұрын пән т i л i болмағандықтан түрл i терминдерге тап басқанда қазақша сөз табу көп күшке тид i.

Бала бер i к денел i болса, түз i к ойлайтын, дұрыс шешет i н, дәл табатын ақылды болса, сұлу сөз, сиқырлы әуен, әдем i түрд

8 слайд
Бала бер i к денел i болса, түз i к ойлайтын, дұрыс шешет i н, дәл табатын ақылды болса, сұлу сөз, сиқырлы әуен, әдем i түрден ләззат алып, жан толқындырарлық болса, жамандықтан жаны жирен i п, жақсылықты жаны т i леп тұратын құлықты болса ғана адам баласының дұрыс тәрбие алып, шын адам болғандығы… Балам адам болсын деген ата-ана осы төрт тәрбиен i дұрыс орындасын…” Баланы келешек заманына лайық қылып шығару” – деген пікірі арқылы М.Жұмабаев тәрбие мақсатын айқындап беред i.

8 слайд

Бала бер i к денел i болса, түз i к ойлайтын, дұрыс шешет i н, дәл табатын ақылды болса, сұлу сөз, сиқырлы әуен, әдем i түрден ләззат алып, жан толқындырарлық болса, жамандықтан жаны жирен i п, жақсылықты жаны т i леп тұратын құлықты болса ғана адам баласының дұрыс тәрбие алып, шын адам болғандығы… Балам адам болсын деген ата-ана осы төрт тәрбиен i дұрыс орындасын…” Баланы келешек заманына лайық қылып шығару” – деген пікірі арқылы М.Жұмабаев тәрбие мақсатын айқындап беред i.

Автордың туған халқының тәл i м-тәрбиел i к бай мұрасын игеру жөн i ндег i бағыт-бағдары да құптарлық. “Ұлт тәрбиес i – де

9 слайд
Автордың туған халқының тәл i м-тәрбиел i к бай мұрасын игеру жөн i ндег i бағыт-бағдары да құптарлық. “Ұлт тәрбиес i – деп жазды ол, – баяғыдан бер i сыналып келе жатқан тақтақ жол болғандықтан, әрб i р тәрбиеш i сөз жоқ, ұлт тәрбиес i мен таныс болуға ти i с. Сол ұлт тәрбиес i мен тәрбие қылуға м i ндетт i”.

9 слайд

Автордың туған халқының тәл i м-тәрбиел i к бай мұрасын игеру жөн i ндег i бағыт-бағдары да құптарлық. “Ұлт тәрбиес i – деп жазды ол, – баяғыдан бер i сыналып келе жатқан тақтақ жол болғандықтан, әрб i р тәрбиеш i сөз жоқ, ұлт тәрбиес i мен таныс болуға ти i с. Сол ұлт тәрбиес i мен тәрбие қылуға м i ндетт i”.

10 слайд

10 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ