Материалдар / майдан және тыл слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

майдан және тыл слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2023
577
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Майдан және тыл Қазақ тілі Исабаева Г

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Майдан және тыл Қазақ тілі Исабаева Г

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Майдан және тыл Қазақ тілі Исабаева Г

2 слайд

2 слайд

ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН БАТЫРЛАРЫ Мәметова МәншүкӘлия Молдағұлова Бауыржан Момышұлы

3 слайд
ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН БАТЫРЛАРЫ Мәметова МәншүкӘлия Молдағұлова Бауыржан Момышұлы

3 слайд

ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН БАТЫРЛАРЫ Мәметова МәншүкӘлия Молдағұлова Бауыржан Момышұлы

СОҒЫС ЖЕҢІС ЖЕМІС

4 слайд
СОҒЫС ЖЕҢІС ЖЕМІС

4 слайд

СОҒЫС ЖЕҢІС ЖЕМІС

ЖЫЛАҒАН БАЛА БАСҚЫНШЫЛЫҚ, ЖАҢА ЖЕРЛЕР, ЖАУЛАП АЛУ, ҚИРАҒАН ҚАЛА, ҚАНТӨГІС, БЕЙБІТ ӨМІР, СӘБИЛЕРДІҢ ШАТ КҮЛКІСІ, ТОҚШЫЛЫҚ

5 слайд
ЖЫЛАҒАН БАЛА БАСҚЫНШЫЛЫҚ, ЖАҢА ЖЕРЛЕР, ЖАУЛАП АЛУ, ҚИРАҒАН ҚАЛА, ҚАНТӨГІС, БЕЙБІТ ӨМІР, СӘБИЛЕРДІҢ ШАТ КҮЛКІСІ, ТОҚШЫЛЫҚ ЗАЙЫРЛЫ, ЕГЕМЕНДІК, ДЕМОКРАТИЯЛЫҚ, ТӘУЕЛСІЗДІК

5 слайд

ЖЫЛАҒАН БАЛА БАСҚЫНШЫЛЫҚ, ЖАҢА ЖЕРЛЕР, ЖАУЛАП АЛУ, ҚИРАҒАН ҚАЛА, ҚАНТӨГІС, БЕЙБІТ ӨМІР, СӘБИЛЕРДІҢ ШАТ КҮЛКІСІ, ТОҚШЫЛЫҚ ЗАЙЫРЛЫ, ЕГЕМЕНДІК, ДЕМОКРАТИЯЛЫҚ, ТӘУЕЛСІЗДІК

• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; • 7.4.4.5 оқшау сөздерді

6 слайд
• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; • 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу •   Сабақ мақсаттары: • 1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; • 2.Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі. • Бағалау критерийлері: • 1. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды • 2. Проблемалық сұрақтар құрастырады • 3.Оқшау сөздердің қызметін түсінеді; • 4. Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі.

6 слайд

• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; • 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу •   Сабақ мақсаттары: • 1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; • 2.Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі. • Бағалау критерийлері: • 1. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды • 2. Проблемалық сұрақтар құрастырады • 3.Оқшау сөздердің қызметін түсінеді; • 4. Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі.

• Үй тапсырмасын сұрау «АЙНАЛМАЛЫ БЕКЕТ» ӘДІСІ • Қазақ тілінде оқшау сөздер нешеге • бөліне ді? • Оқшау сөздер кездескенде,

7 слайд
• Үй тапсырмасын сұрау «АЙНАЛМАЛЫ БЕКЕТ» ӘДІСІ • Қазақ тілінде оқшау сөздер нешеге • бөліне ді? • Оқшау сөздер кездескенде, сөйлемде қойылатын тыныс белгісі қойылады? • Қаратпа сөз дегеніміз не? • Тыңда, дала, Жамбылды! • Шіркін, ақын болсаң осындай бол. • Әрине, оның айтқаны дұрыс. • Ұялма, қалқам, бір сайра, біз де алалық үлгіні. • Қарағым-ай, тұршы тезірек. • Одағай сөздердің түрлерін ата.Мысал келтір. • Ой, байғұс, бала-ай! • Ойбай, Жақа, ол Жоламанның дүмпуі ғой. • Шынында да, халіміз онша мәз емес . • Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат. • Толғаулы тоқсан қызыл тіл, сайраймын десең, өзің біл.

7 слайд

• Үй тапсырмасын сұрау «АЙНАЛМАЛЫ БЕКЕТ» ӘДІСІ • Қазақ тілінде оқшау сөздер нешеге • бөліне ді? • Оқшау сөздер кездескенде, сөйлемде қойылатын тыныс белгісі қойылады? • Қаратпа сөз дегеніміз не? • Тыңда, дала, Жамбылды! • Шіркін, ақын болсаң осындай бол. • Әрине, оның айтқаны дұрыс. • Ұялма, қалқам, бір сайра, біз де алалық үлгіні. • Қарағым-ай, тұршы тезірек. • Одағай сөздердің түрлерін ата.Мысал келтір. • Ой, байғұс, бала-ай! • Ойбай, Жақа, ол Жоламанның дүмпуі ғой. • Шынында да, халіміз онша мәз емес . • Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат. • Толғаулы тоқсан қызыл тіл, сайраймын десең, өзің біл.

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі. Оқшау сөздердің қызме

8 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі. Оқшау сөздердің қызметін түсінеді . 1 Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі. 1 Мысалдар келтіреді. 1

8 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі. Оқшау сөздердің қызметін түсінеді . 1 Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі. 1 Мысалдар келтіреді. 1

• “ Кинометафора” әдісі • Миға шабуыл: интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашалау. Сол видео туралы топ

9 слайд
• “ Кинометафора” әдісі • Миға шабуыл:  интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашалау. Сол видео туралы топтарының тақырыбын қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен жеткізіңдер • Дескриптор: • өз ойларын жеткізеді. 1 балл • Тақырыпты ұтымды пайдаланады 1 балл • Сұрақтарға жауап бер • 1.Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? • 2.Ұлы Отан соғысы туралы не білесіңдер? • 3.Неліктен бұл соғыс «Ұлы Отан соғысы» деп аталды? • 4.Сенің ата-әжең немесе туысқандарың Ұлы Отан соғысына қатысқан ба? • 5.Ұлы Отан соғысының алғашқы күндері қалай болды? • Оқу мақсатымен оқушыларды таныстыру

9 слайд

• “ Кинометафора” әдісі • Миға шабуыл:  интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашалау. Сол видео туралы топтарының тақырыбын қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен жеткізіңдер • Дескриптор: • өз ойларын жеткізеді. 1 балл • Тақырыпты ұтымды пайдаланады 1 балл • Сұрақтарға жауап бер • 1.Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? • 2.Ұлы Отан соғысы туралы не білесіңдер? • 3.Неліктен бұл соғыс «Ұлы Отан соғысы» деп аталды? • 4.Сенің ата-әжең немесе туысқандарың Ұлы Отан соғысына қатысқан ба? • 5.Ұлы Отан соғысының алғашқы күндері қалай болды? • Оқу мақсатымен оқушыларды таныстыру

• Жұптық жұмыс • 1-тапсырма «Сұрақтар жаңбыры» әдісі • Мәтінді оқыңдар • Негізгі ойды анықта • Мәтін бойынша проблемалық сұра

10 слайд
• Жұптық жұмыс • 1-тапсырма «Сұрақтар жаңбыры» әдісі • Мәтінді оқыңдар • Негізгі ойды анықта • Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыр • Сұрақтарға жауап беріңдер

10 слайд

• Жұптық жұмыс • 1-тапсырма «Сұрақтар жаңбыры» әдісі • Мәтінді оқыңдар • Негізгі ойды анықта • Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыр • Сұрақтарға жауап беріңдер

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. 1. Мәтін бойынша проблеманы

11 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. 1. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды 1 2. Проблемалық сұрақтар құрастырады 1 3.Сұрақтарға жауап береді. 2

11 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. 1. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды 1 2. Проблемалық сұрақтар құрастырады 1 3.Сұрақтарға жауап береді. 2

• 2-тапсырма.Жеке жұмыс • «РАФТ» әдісі • Ұлы Отан соғысы ардагерлеріне алғыс айтып хат жаз ыңдар. • « Ұрпақтар атынан алғыс

12 слайд
• 2-тапсырма.Жеке жұмыс • «РАФТ» әдісі • Ұлы Отан соғысы ардагерлеріне алғыс айтып хат жаз ыңдар. • « Ұрпақтар атынан алғыс»  тақырыбына шағын хат жазу. Хаттың ішінде оқшау сөздерді пайдаланып, оқшау сөздердің түрлерін ажырату қажет. • Функционалды сауаттылық • Негізгі ақпаратты қазіргі өмірмен байланыстыра отырып,өз ойларын білдіріңдер.

12 слайд

• 2-тапсырма.Жеке жұмыс • «РАФТ» әдісі • Ұлы Отан соғысы ардагерлеріне алғыс айтып хат жаз ыңдар. • « Ұрпақтар атынан алғыс»  тақырыбына шағын хат жазу. Хаттың ішінде оқшау сөздерді пайдаланып, оқшау сөздердің түрлерін ажырату қажет. • Функционалды сауаттылық • Негізгі ақпаратты қазіргі өмірмен байланыстыра отырып,өз ойларын білдіріңдер.

Эссе жазу Сурет салуШығармашылық қабілеттерін дамыту “ Ешкім де, ешнәрсе де ұмытылмайды”

13 слайд
Эссе жазу Сурет салуШығармашылық қабілеттерін дамыту “ Ешкім де, ешнәрсе де ұмытылмайды”

13 слайд

Эссе жазу Сурет салуШығармашылық қабілеттерін дамыту “ Ешкім де, ешнәрсе де ұмытылмайды”

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Оқшау сөздердің қызметін түсінеді; Оқшау сөздердің түрлерін ажырата білед

14 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Оқшау сөздердің қызметін түсінеді; Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі Публицистикал ық стильде жазады. 1 Оқшау сөздерді қолдана алады 1 Оқшау сөздердің түрлерін ажыратады 2

14 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Оқшау сөздердің қызметін түсінеді; Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі Публицистикал ық стильде жазады. 1 Оқшау сөздерді қолдана алады 1 Оқшау сөздердің түрлерін ажыратады 2

Саралау тапсырмасы Деңгейлік тапсырмалар І деңгей . Оқшау сөздердің астын сыз, тыныс белгісін қой, түрін

15 слайд
Саралау тапсырмасы Деңгейлік тапсырмалар І деңгей . Оқшау сөздердің астын сыз, тыныс белгісін қой, түріне ажырат. -Уа, Жиренше анау қаңбақ қайдан келеді,қайда барады? Пай-пай Көріңде өкіргір Қожекем-ай! Қатал едің жарықтық. Сізге бәлкім бұл таныс болмас. Сіздің халық- ақын халық менің ойымша. Жә көрген-білгеніңді тез айт! Біріншіден сөзде тұру керек.

15 слайд

Саралау тапсырмасы Деңгейлік тапсырмалар І деңгей . Оқшау сөздердің астын сыз, тыныс белгісін қой, түріне ажырат. -Уа, Жиренше анау қаңбақ қайдан келеді,қайда барады? Пай-пай Көріңде өкіргір Қожекем-ай! Қатал едің жарықтық. Сізге бәлкім бұл таныс болмас. Сіздің халық- ақын халық менің ойымша. Жә көрген-білгеніңді тез айт! Біріншіден сөзде тұру керек.

ІІ деңгей Семантикалық кестемен жұмыс Оқшау сөздер Қаратпа сөз Одағай сөз Қыстырма сөз Байғұс-ау, саған не болған? Қош бол, Қар

16 слайд
ІІ деңгей Семантикалық кестемен жұмыс Оқшау сөздер Қаратпа сөз Одағай сөз Қыстырма сөз Байғұс-ау, саған не болған? Қош бол, Қараой Аға, бұл кімнің аты? Бәрекелді, жұмысты осылай істеу керек! Меніңше, ол бүгін келмейді

16 слайд

ІІ деңгей Семантикалық кестемен жұмыс Оқшау сөздер Қаратпа сөз Одағай сөз Қыстырма сөз Байғұс-ау, саған не болған? Қош бол, Қараой Аға, бұл кімнің аты? Бәрекелді, жұмысты осылай істеу керек! Меніңше, ол бүгін келмейді

• ІІІ деңгей • Тест тапсырмаларымен жұмыс: 1.Сөйлемнің басында тұрған қаратпа сөзді көрсетіңіз А) Кеше жаңбыр жауды

17 слайд
• ІІІ деңгей • Тест тапсырмаларымен жұмыс: 1.Сөйлемнің басында тұрған қаратпа сөзді көрсетіңіз А) Кеше жаңбыр жауды                • В) Сенің атың қалай, балам?   • С) Қап, әттеген-ай! Д) Асқар, бүгін күн жылы ма? 2.Құрамында қаратпа сөзі бар сөйлемді табыңыз. А) Ол, сірә, бүгін келмейді.    •   В) Паһ, шіркін!     • С) Кел, балалар,оқылық! Д)  Піскен алма жерге түсті 3.Сөйлемнің ортасында келген қаратпа сөзді табыңыз. А) Бәйтерек — өте биік ағаш                                • В) Үйге кір, балам, шай ішіп кет                  • С) Қарағым, қашан келдің?                            •   Д) Әжем сандықты ашты • 4.Сөйлемнің ортасында келген қыстырма сөзді тап • А) Бүгін күн ашық екен, әйтеуір                      • В) Қысқасы, сен үйде отырасың             • С) Мен, сірә, киноға  бармайтын шығармын. • Д) Әлбетте, сенікі дұрыс 5.Қыстырма сөзді табыңыз А)Ей                   В)Қызыл          С)Балам                        Д) Сірә 6.Қыстырма сөзі бар сөйлемді табыңыз. А) Жыламашы, күнім                              • В) Жұмаш, бері келші, қалқам                            • С) Меніңше, бұл — өте мықты адам        • Д) Сен абыржыма, шырағым 7.Оқшау сөздердің белгісін көрсетіңіз А) Тұрлаулы мүше қызметінде жұмсалады              • В) Тек бас әріппен жазылады                 • С) Сөйлем мүшесі бола алмайды           • Д) Сөйлем мүшесі бола алады.

17 слайд

• ІІІ деңгей • Тест тапсырмаларымен жұмыс: 1.Сөйлемнің басында тұрған қаратпа сөзді көрсетіңіз А) Кеше жаңбыр жауды                • В) Сенің атың қалай, балам?   • С) Қап, әттеген-ай! Д) Асқар, бүгін күн жылы ма? 2.Құрамында қаратпа сөзі бар сөйлемді табыңыз. А) Ол, сірә, бүгін келмейді.    •   В) Паһ, шіркін!     • С) Кел, балалар,оқылық! Д)  Піскен алма жерге түсті 3.Сөйлемнің ортасында келген қаратпа сөзді табыңыз. А) Бәйтерек — өте биік ағаш                                • В) Үйге кір, балам, шай ішіп кет                  • С) Қарағым, қашан келдің?                            •   Д) Әжем сандықты ашты • 4.Сөйлемнің ортасында келген қыстырма сөзді тап • А) Бүгін күн ашық екен, әйтеуір                      • В) Қысқасы, сен үйде отырасың             • С) Мен, сірә, киноға  бармайтын шығармын. • Д) Әлбетте, сенікі дұрыс 5.Қыстырма сөзді табыңыз А)Ей                   В)Қызыл          С)Балам                        Д) Сірә 6.Қыстырма сөзі бар сөйлемді табыңыз. А) Жыламашы, күнім                              • В) Жұмаш, бері келші, қалқам                            • С) Меніңше, бұл — өте мықты адам        • Д) Сен абыржыма, шырағым 7.Оқшау сөздердің белгісін көрсетіңіз А) Тұрлаулы мүше қызметінде жұмсалады              • В) Тек бас әріппен жазылады                 • С) Сөйлем мүшесі бола алмайды           • Д) Сөйлем мүшесі бола алады.

Сабақты бекіту: 1.Оқшау сөзд

18 слайд
Сабақты бекіту: 1.Оқшау сөздер дегеніміз не? 2.Оқшау сөздердің түрлері. 3.Оқшау сөздердің белгілері қандай?

18 слайд

Сабақты бекіту: 1.Оқшау сөздер дегеніміз не? 2.Оқшау сөздердің түрлері. 3.Оқшау сөздердің белгілері қандай?

Үйге тапсырма: 3-тапсырма

19 слайд
Үйге тапсырма: 3-тапсырма

19 слайд

Үйге тапсырма: 3-тапсырма