Материалдар / Математика презентация

Математика презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика 1 сынып “ Ы. Кабеков атындағы орта мектебі”КММ Капатаева Бакытжан Ризабековна Ортақ тақырып Бөлім Оқу мақсаты Та

1 слайд
Математика 1 сынып “ Ы. Кабеков атындағы орта мектебі”КММ Капатаева Бакытжан Ризабековна Ортақ тақырып Бөлім Оқу мақсаты Тағам және сусын Жиын. Логика элементтері 1.4.1.3 Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды анықтау. 1.4.1.1 екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелеу.Сабақтың тақырыбы : Жиын дегеніміз не? Сабақ мақсаттары Көптеген оқушылар : жиындардан жаңа жиындар құрастырады, жиындардың тең болатынын және тең болмайтынын сипаттап береді. Кейбір оқушылар : жиын элементтерінің басқа да белгілеріне қарай отырып, жаңа жиындар жасайды.Барлық оқушылар : Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырады, тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді.

1 слайд

Математика 1 сынып “ Ы. Кабеков атындағы орта мектебі”КММ Капатаева Бакытжан Ризабековна Ортақ тақырып Бөлім Оқу мақсаты Тағам және сусын Жиын. Логика элементтері 1.4.1.3 Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды анықтау. 1.4.1.1 екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелеу.Сабақтың тақырыбы : Жиын дегеніміз не? Сабақ мақсаттары Көптеген оқушылар : жиындардан жаңа жиындар құрастырады, жиындардың тең болатынын және тең болмайтынын сипаттап береді. Кейбір оқушылар : жиын элементтерінің басқа да белгілеріне қарай отырып, жаңа жиындар жасайды.Барлық оқушылар : Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырады, тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді.

Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері Критериалды бағалау (Ұ)“Салыстыру” әдісі “ Қарқын” Бағалау критерийлері : Заттар жиы

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері Критериалды бағалау (Ұ)“Салыстыру” әдісі “ Қарқын” Бағалау критерийлері : Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырады. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді(Т) “Артығын ал” әдісі (Д) “Семантикалық карта” әдісі “ Қарқын” “ Дереккөздер” “ Диалог және қолдау көрсету” (Ұ) Тапсырма 1 «Салыстыру» әдісі Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырыңдар. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтаңдар Дескриптор : Заттар жиындарынан жұп құрады, салыстырады. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. «Шоколад» әдісі «Дәрумендер» әдісі «Сусындар» әдісі «Алмалар» әдісіҚалыптастырушы бағалау(Ж) «Жіктеу» әдісі Кері байланыс : «Тамақтану пирамидасы» әдісі Пирамиданың жоғарғы жағын бояса- бәрі түсінікті. Пирамиданың ортаңғы бөлігін бояса-аздап көмек қажет. Пирамиданың төменгі бөлігін бояса-түсінбедім.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері Критериалды бағалау (Ұ)“Салыстыру” әдісі “ Қарқын” Бағалау критерийлері : Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырады. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді(Т) “Артығын ал” әдісі (Д) “Семантикалық карта” әдісі “ Қарқын” “ Дереккөздер” “ Диалог және қолдау көрсету” (Ұ) Тапсырма 1 «Салыстыру» әдісі Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырыңдар. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтаңдар Дескриптор : Заттар жиындарынан жұп құрады, салыстырады. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. «Шоколад» әдісі «Дәрумендер» әдісі «Сусындар» әдісі «Алмалар» әдісіҚалыптастырушы бағалау(Ж) «Жіктеу» әдісі Кері байланыс : «Тамақтану пирамидасы» әдісі Пирамиданың жоғарғы жағын бояса- бәрі түсінікті. Пирамиданың ортаңғы бөлігін бояса-аздап көмек қажет. Пирамиданың төменгі бөлігін бояса-түсінбедім.

Ықшамсабақ- тәжірибе алмасу, әріптестерден үйрену.  Бағдарламадан түсінгенім :  О қу мақсаттарының «шиыршық» қағидатына н

3 слайд
Ықшамсабақ- тәжірибе алмасу, әріптестерден үйрену.  Бағдарламадан түсінгенім :  О қу мақсаттарының «шиыршық» қағидатына негізделуін ;  Оқушылардың бойында қалыптастыру көзделетін құндылықтар мен дағдыларды ;  Зерттеуге негізделген оқу сындарлы оқыту теориясына сүйенетінін ;  Критериалды ба ғалаудың тиімділігін; Кері байланыс:  Белсенді оқу әдістерінің түрлерін ұтымды пайдалану ;  Қалыптастырушы бағалаудың әдіс- тәсілдері;  Саралау тәсілдерін тиімді пайдалану ;  Тапсырмаларды ортақ тақырыппен байланыстыру ; Болашаққа жоспарым :  Саба қты жоспарлауда саралап оқыту тәсілдеріне ерекше назар аудару;  Тілдік дағдыларды барлық пәндерде дамыту ;  Оқушылардың табысын арттыру үшін оқу бағдарламасының үйлесімділігін әр сабақта қолдану;

3 слайд

Ықшамсабақ- тәжірибе алмасу, әріптестерден үйрену.  Бағдарламадан түсінгенім :  О қу мақсаттарының «шиыршық» қағидатына негізделуін ;  Оқушылардың бойында қалыптастыру көзделетін құндылықтар мен дағдыларды ;  Зерттеуге негізделген оқу сындарлы оқыту теориясына сүйенетінін ;  Критериалды ба ғалаудың тиімділігін; Кері байланыс:  Белсенді оқу әдістерінің түрлерін ұтымды пайдалану ;  Қалыптастырушы бағалаудың әдіс- тәсілдері;  Саралау тәсілдерін тиімді пайдалану ;  Тапсырмаларды ортақ тақырыппен байланыстыру ; Болашаққа жоспарым :  Саба қты жоспарлауда саралап оқыту тәсілдеріне ерекше назар аудару;  Тілдік дағдыларды барлық пәндерде дамыту ;  Оқушылардың табысын арттыру үшін оқу бағдарламасының үйлесімділігін әр сабақта қолдану;

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ