Математика презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика
1 сынып
“Ы. Кабеков атындағы орта мектебі”КММ
Капатаева Бакытжан Ризабековна
Ортақ тақырып Бөлім
Оқу мақсаты
Тағам және сусын
Жиын. Логика
элементтері
1.4.1.3 Заттар жиындарын
жұп құру арқылы салыстыру,
тең жиындарды, бос
жиындарды анықтау.
1.4.1.1 екі жиынның
қосылуын және жиын бөлігін
жоюды көрнекі түрде
бейнелеу.
Сабақтың
тақырыбы:
Жиын дегеніміз
не?
Сабақ мақсаттары
Көптеген оқушылар: жиындардан жаңа жиындар
құрастырады, жиындардың тең болатынын және тең
болмайтынын сипаттап береді.
Кейбір оқушылар: жиын элементтерінің басқа да
белгілеріне қарай отырып, жаңа жиындар жасайды.
Барлық оқушылар: Заттар жиындарын жұп құру
арқылы салыстырады, тең жиындарды, бос
жиындарды анықтайды.
Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды
көрнекі түрде бейнелейді.
1 слайд
Математика 1 сынып “Ы. Кабеков атындағы орта мектебі”КММ Капатаева Бакытжан Ризабековна Ортақ тақырып Бөлім Оқу мақсаты Тағам және сусын Жиын. Логика элементтері 1.4.1.3 Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды анықтау. 1.4.1.1 екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелеу. Сабақтың тақырыбы: Жиын дегеніміз не? Сабақ мақсаттары Көптеген оқушылар: жиындардан жаңа жиындар құрастырады, жиындардың тең болатынын және тең болмайтынын сипаттап береді. Кейбір оқушылар: жиын элементтерінің басқа да белгілеріне қарай отырып, жаңа жиындар жасайды. Барлық оқушылар: Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырады, тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді.
2 слайд
Белсенді оқу
әдістері
Саралау
тәсілдері
Критериалды
бағалау
(Ұ)“Салыстыру”
әдісі
“Қарқын”
Бағалау критерийлері:
Заттар жиындарын жұп құру арқылы
салыстырады.
Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды.
Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды
көрнекі түрде бейнелейді
(Т) “Артығын ал”
әдісі
(Д)
“Семантикалық
карта” әдісі
“Қарқын”
“Дереккөздер”
“Диалог және
қолдау көрсету”
(Ұ) Тапсырма 1
«Салыстыру» әдісі
Заттар жиындарын жұп құру арқылы
салыстырыңдар. Тең жиындарды, бос жиындарды
анықтаңдар
Дескриптор:
Заттар жиындарынан жұп құрады, салыстырады.
Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды.
«Шоколад» әдісі «Дәрумендер» әдісі «Сусындар» әдісі
«Алмалар» әдісі
Қалыптастырушы
бағалау
(Ж) «Жіктеу» әдісі
Кері байланыс: «Тамақтану пирамидасы» әдісі
Пирамиданың жоғарғы жағын бояса- бәрі түсінікті.
Пирамиданың ортаңғы бөлігін бояса-аздап көмек қажет.
Пирамиданың төменгі бөлігін бояса-түсінбедім.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері Критериалды бағалау (Ұ)“Салыстыру” әдісі “Қарқын” Бағалау критерийлері: Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырады. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді (Т) “Артығын ал” әдісі (Д) “Семантикалық карта” әдісі “Қарқын” “Дереккөздер” “Диалог және қолдау көрсету” (Ұ) Тапсырма 1 «Салыстыру» әдісі Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстырыңдар. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтаңдар Дескриптор: Заттар жиындарынан жұп құрады, салыстырады. Тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды. «Шоколад» әдісі «Дәрумендер» әдісі «Сусындар» әдісі «Алмалар» әдісі Қалыптастырушы бағалау (Ж) «Жіктеу» әдісі Кері байланыс: «Тамақтану пирамидасы» әдісі Пирамиданың жоғарғы жағын бояса- бәрі түсінікті. Пирамиданың ортаңғы бөлігін бояса-аздап көмек қажет. Пирамиданың төменгі бөлігін бояса-түсінбедім.
3 слайд
Ықшамсабақ- тәжірибе алмасу,
әріптестерден үйрену.
Бағдарламадан
түсінгенім:
Оқу мақсаттарының
«шиыршық» қағидатына
негізделуін;
Оқушылардың бойында
қалыптастыру көзделетін
құндылықтар мен
дағдыларды;
Зерттеуге негізделген оқу
сындарлы оқыту
теориясына сүйенетінін;
Критериалды бағалаудың
тиімділігін;
Кері байланыс:
Белсенді оқу әдістерінің
түрлерін ұтымды
пайдалану;
Қалыптастырушы
бағалаудың әдіс-
тәсілдері;
Саралау тәсілдерін
тиімді пайдалану;
Тапсырмаларды ортақ
тақырыппен
байланыстыру;
Болашаққа
жоспарым:
Сабақты жоспарлауда
саралап оқыту тәсілдеріне
ерекше назар аудару;
Тілдік дағдыларды
барлық пәндерде дамыту;
Оқушылардың табысын
арттыру үшін оқу
бағдарламасының
үйлесімділігін әр сабақта
қолдану;
3 слайд
Ықшамсабақ- тәжірибе алмасу, әріптестерден үйрену. Бағдарламадан түсінгенім: Оқу мақсаттарының «шиыршық» қағидатына негізделуін; Оқушылардың бойында қалыптастыру көзделетін құндылықтар мен дағдыларды; Зерттеуге негізделген оқу сындарлы оқыту теориясына сүйенетінін; Критериалды бағалаудың тиімділігін; Кері байланыс: Белсенді оқу әдістерінің түрлерін ұтымды пайдалану; Қалыптастырушы бағалаудың әдіс- тәсілдері; Саралау тәсілдерін тиімді пайдалану; Тапсырмаларды ортақ тақырыппен байланыстыру; Болашаққа жоспарым: Сабақты жоспарлауда саралап оқыту тәсілдеріне ерекше назар аудару; Тілдік дағдыларды барлық пәндерде дамыту; Оқушылардың табысын арттыру үшін оқу бағдарламасының үйлесімділігін әр сабақта қолдану;