Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға есептер шығару”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Жамбыл ЖББМ”
“Математика сабағында
оқушылардың функционалдық
сауаттылығын арттыруға
есептер шығару”
мастер класс
Пән мұғалімі: Аканова И.М.
1 слайд
“ Жамбыл ЖББМ” “Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға есептер шығару” мастер класс Пән мұғалімі: Аканова И.М.
2 слайд
•
Мақсаты:
Математикалық білімді өмірде
қолдана білу;
Математика пәнінен
оқушылардың функционалдық
сауаттылығын арттыру;
2 слайд
• Мақсаты: Математикалық білімді өмірде қолдана білу; Математика пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру;
3 слайд
Функционалдық сауаттылық
Адамдардың әлеуметтік, мәдени,
саяси және экономикалық
қызметтерге белсене араласуы, яғни
бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман
ағымына, жасына қарамай ілесіп
отыруы, адамның мамандығын
әрдайым жетілдіріп отыруы.
3 слайд
Функционалдық сауаттылық Адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығын әрдайым жетілдіріп отыруы.
4 слайд
Математикалық білім қолданылатын
өмірлік жағдайлар
Жеке өмір
Оқу
Кәсіби іс-әрекет
Ғылыми іс-әрекет
Қоғамдық өмір
4 слайд
Математикалық білім қолданылатын өмірлік жағдайлар Жеке өмір Оқу Кәсіби іс-әрекет Ғылыми іс-әрекет Қоғамдық өмір
5 слайд
Pisa зерттеулеріндегі
математикалық сауаттылық
– оқушылардың күнделікті
өмірде туындайтын көптеген
мәселелерді шешу үшін алған
білім және біліктілік қабілеттерін
анықтау және бұл қабілеттіліктің
даму тенденцияларын айқындау
болып табылады.
5 слайд
Pisa зерттеулеріндегі математикалық сауаттылық – оқушылардың күнделікті өмірде туындайтын көптеген мәселелерді шешу үшін алған білім және біліктілік қабілеттерін анықтау және бұл қабілеттіліктің даму тенденцияларын айқындау болып табылады.
6 слайд
Математикалық тұрғыдан
сауатты тұлға – өзі өмір сүретін
әлемде математиканың рөлін
анықтай және түсіне, жақсы
қисынды математикалық пікірлерді
айта алатын, қазір және келешекте
мүдделі, саналы азамат жасайтын
қажеттілігін қанағаттандыру үшін
математиканы қолдана білетін
тұлға.
6 слайд
Математикалық тұрғыдан сауатты тұлға – өзі өмір сүретін әлемде математиканың рөлін анықтай және түсіне, жақсы қисынды математикалық пікірлерді айта алатын, қазір және келешекте мүдделі, саналы азамат жасайтын қажеттілігін қанағаттандыру үшін математиканы қолдана білетін тұлға.
7 слайд
Жалпы білік:
- қоршаған ортада пайда болатын және
математика арқылы шешуге болатын
мәселелерді тани білу;
- бұл мәселелерді математика тілінде
құрастыра білу;
- математикалық айғақтар мен әдістерді
қолдана отырып шеше білу;
- шешімдерде қолданылған әдістерді талдау;
- қойылған мәселелерді есепке ала отырып
нәтижелерді түсіндіру;
-шешімдердің нәтижелерін құрастырып жазу.
7 слайд
Жалпы білік: - қоршаған ортада пайда болатын және математика арқылы шешуге болатын мәселелерді тани білу; - бұл мәселелерді математика тілінде құрастыра білу; - математикалық айғақтар мен әдістерді қолдана отырып шеше білу; - шешімдерде қолданылған әдістерді талдау; - қойылған мәселелерді есепке ала отырып нәтижелерді түсіндіру; -шешімдердің нәтижелерін құрастырып жазу.
8 слайд
Математикалық құзіреттілік
деңгейлері
Бірінші деңгей
«Елестету» Екінші деңгей
«Байланыс орнату» Үшінші деңгей
«Ойлау»
Мәліметті берудің
әдеттегі формалары;
Белгілі фактілерді,
стандартты әдістер мен
тәсілдерді тікелей
қолдана алу. Мәліметтің бір түрінен
екінші түріне ауысу;
Математикалық модель
жасау;
Белгілі түрлі әдістерді
есепті шешуге пайдалана
білу;
Алынған шешімді
интерпретациялау. Қиын есептер
Ойлану және түйсікке
«интуицияға» сүйену
Шығармашылық тәсіл
Есепті шешу тәсілін
ойлап табу
Жалпылау және негіздеу
8 слайд
Математикалық құзіреттілік деңгейлері Бірінші деңгей «Елестету» Екінші деңгей «Байланыс орнату» Үшінші деңгей «Ойлау» Мәліметті берудің әдеттегі формалары; Белгілі фактілерді, стандартты әдістер мен тәсілдерді тікелей қолдана алу. Мәліметтің бір түрінен екінші түріне ауысу; Математикалық модель жасау; Белгілі түрлі әдістерді есепті шешуге пайдалана білу; Алынған шешімді интерпретациялау. Қиын есептер Ойлану және түйсікке «интуицияға» сүйену Шығармашылық тәсіл Есепті шешу тәсілін ойлап табу Жалпылау және негіздеу
9 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ: БӨЛІМДЕРІ
97 БӨЛІМ КӨРСЕТІЛГЕН сандық
алгебра
функциялар
геометрия
ықтималдықстатистика Дискретті
математика
9 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ: БӨЛІМДЕРІ 97 БӨЛІМ КӨРСЕТІЛГЕН сандық алгебра функциялар геометрия ықтималдықстатистика Дискретті математика
10 слайд
САНДАР
10Нұрлан калькуляторының дұрыс жұмыс істемейтінін байқады. Егер Нұрлан
8 × 45,енгізсе нәтиже 360-ты көрсетеді. Ал егер 26 × 87 енгізсе, онда
нәтиже 2322 көрсетіп тұр. Егер ол 239 × 10 енгізсе, нәтиже 2 390.
Ауыстырылған кнопкаларды көрсетіңіз.
A ) 8 и 5
B ) 6 и 7
C ) 8 и 9
D ) 7 и 8
E ) 8 и 6
Жауабы: D
10 слайд
САНДАР 10Нұрлан калькуляторының дұрыс жұмыс істемейтінін байқады. Егер Нұрлан 8 × 45,енгізсе нәтиже 360-ты көрсетеді. Ал егер 26 × 87 енгізсе, онда нәтиже 2322 көрсетіп тұр. Егер ол 239 × 10 енгізсе, нәтиже 2 390. Ауыстырылған кнопкаларды көрсетіңіз. A ) 8 и 5 B ) 6 и 7 C ) 8 и 9 D ) 7 и 8 E ) 8 и 6 Жауабы: D
11 слайд
111. Кестеде кейбір тауарлардың орташа бағасы көрсетілген. (теңге есебімен)
Келесі тауарлар жиынтығының бағасын анықтаңыздар: 3 л сүт, 1 кг сиыр еті, 1 л күнбағыс майы. Жауабын
Астана қаласының баға көрсеткіші бойынша жазыңыздар.
A) 1976 тг
B) 2046 тг
C) 1994 тг
D) 2005 тг
E ) 1978 тг Тауардың атауы Астана Алматы Өскемен
Қант 149 153 147
Сүт (1 литр) 143 150 166
Картоп (1 кг) 89 85 78
Ірімшік (1 кг) 1405 1204 1220
Ет (сиыр еті) 1237 1244 1177
Күнбағыс майы (1 литр) 328 311 303САНДАР
Жауабы: C
11 слайд
111. Кестеде кейбір тауарлардың орташа бағасы көрсетілген. (теңге есебімен) Келесі тауарлар жиынтығының бағасын анықтаңыздар: 3 л сүт, 1 кг сиыр еті, 1 л күнбағыс майы. Жауабын Астана қаласының баға көрсеткіші бойынша жазыңыздар. A) 1976 тг B) 2046 тг C) 1994 тг D) 2005 тг E ) 1978 тг Тауардың атауы Астана Алматы Өскемен Қант 149 153 147 Сүт (1 литр) 143 150 166 Картоп (1 кг) 89 85 78 Ірімшік (1 кг) 1405 1204 1220 Ет (сиыр еті) 1237 1244 1177 Күнбағыс майы (1 литр) 328 311 303САНДАР Жауабы: C
12 слайд
12А) жүк көлігі
В) автобус
С) жеңіл машина
D) Жүк көлігі мен жеңіл машина
бір мезетте
E) Барлығы бірге САНДАР
Жауабы: ВА пунктісінен D пунктісіне үш жолмен
баруға болады. В пунктісі арқылы
орташа жылдамдығы 35 км/сағ болатын
жүк машинасы, ал С пунктісі арқылы
орташа жылдамдығы 30 км/сағ болатын
автобус келе жатыр. Үшінші жол – тура
жолмен жеңіл автокөлік орташа
жылдамдығы 40 км/сағ қозғалып келеді.
Суретте жолдың схемасы мен пунктердің
ара қышықтығы көрсетілген. А
пунктісінен барлық автомобиль бір
мезетте шықты. D пунктісіне кеш барған
көлік қайсы?
12 слайд
12А) жүк көлігі В) автобус С) жеңіл машина D) Жүк көлігі мен жеңіл машина бір мезетте E) Барлығы бірге САНДАР Жауабы: ВА пунктісінен D пунктісіне үш жолмен баруға болады. В пунктісі арқылы орташа жылдамдығы 35 км/сағ болатын жүк машинасы, ал С пунктісі арқылы орташа жылдамдығы 30 км/сағ болатын автобус келе жатыр. Үшінші жол – тура жолмен жеңіл автокөлік орташа жылдамдығы 40 км/сағ қозғалып келеді. Суретте жолдың схемасы мен пунктердің ара қышықтығы көрсетілген. А пунктісінен барлық автомобиль бір мезетте шықты. D пунктісіне кеш барған көлік қайсы?
13 слайд
131. Кестедегі мәліметтерге сүйене отырып, электр энергия үшін наурыз айында
төленген ақшаны есептеңіз (Бүтінге дейін жуықта)
А) 1761 тенге
В) 1 762 тенге
С) 1736 тенге
D) 1714 тенге
E) 1715 тенге Бастапқы
көрсеткіш
(кВт) Соңғы көрсеткіш
(кВт) Тариф
1кВт/с,
тенге
3723 3940 7,9САНДАР
Жауабы: D
13 слайд
131. Кестедегі мәліметтерге сүйене отырып, электр энергия үшін наурыз айында төленген ақшаны есептеңіз (Бүтінге дейін жуықта) А) 1761 тенге В) 1 762 тенге С) 1736 тенге D) 1714 тенге E) 1715 тенге Бастапқы көрсеткіш (кВт) Соңғы көрсеткіш (кВт) Тариф 1кВт/с, тенге 3723 3940 7,9САНДАР Жауабы: D
14 слайд
ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР
14МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ Өзгерістер мен қатынастар - айнымалылар
арасындағы байланысты және басқа да түрлі процестерді
сипаттайтын сұрақтарды қарастырады. Көп жағдайда бұл
алгебраға қатысты болады. Математикалық қатынастар
теңдеулер немесе теңсіздіктер түрінде берілуі мүмкін.
Қатыснастар түрлі формада беріледі. Олар: символикалық,
алгебралық, графикалық, кестелік және геометриялық. Әр
түрлі мақсат пен міндетке байланысты есептерде бір
түрден екінші түрге ауысу өте маңызды.
14 слайд
ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР 14МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ Өзгерістер мен қатынастар - айнымалылар арасындағы байланысты және басқа да түрлі процестерді сипаттайтын сұрақтарды қарастырады. Көп жағдайда бұл алгебраға қатысты болады. Математикалық қатынастар теңдеулер немесе теңсіздіктер түрінде берілуі мүмкін. Қатыснастар түрлі формада беріледі. Олар: символикалық, алгебралық, графикалық, кестелік және геометриялық. Әр түрлі мақсат пен міндетке байланысты есептерде бір түрден екінші түрге ауысу өте маңызды.
15 слайд
15МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1.Егер тең болса , онда өрнегінің мәні:
A )
B )
C )
D )
E ) x y
zy
z x -2 8
5
4,1
4
11
8
3
8
5
8
5
2 ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР
Жауабы: В
15 слайд
15МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1.Егер тең болса , онда өрнегінің мәні: A ) B ) C ) D ) E ) x y zy z x -2 8 5 4,1 4 11 8 3 8 5 8 5 2 ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР Жауабы: В
16 слайд
16МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ2. Егер болса онда мәні:
A )
B )
C )
D )
E ) x y
zz y
x
3
2 5 2
7
3
2
13
25
13
10
3
5
3
4ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР
Жауабы: D
16 слайд
16МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ2. Егер болса онда мәні: A ) B ) C ) D ) E ) x y zz y x 3 2 5 2 7 3 2 13 25 13 10 3 5 3 4ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР Жауабы: D
17 слайд
17ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР: ҮЛГІЛЕР
3. Математика бо й ынша тест сұрақтары 25 тапсырмадан тұрады. Олардың
18-і алгебрадан, 6-ы геометриядан алынған сұрақтар. Ал 1 логикалық
есеп. Төмендегі пайымдаулардың қайсысы дұрыс емес?
А) алгебралық және гометриялық есептердің қатынасы 3:1.
В) алгебралық тапсырмалар геометриялық тапсырмаларға
қарағанда 12-ге артық.
С) алгебралық тапсырмалар тесттің 72% құрайды;
D ) Геометриялық тапсырмалар алгебралық тапсырмалардың үштен
бір бөлігін құрайды.
Е) алгебралық тапсырмалар геометриялық тапсырмаларға қарағанда
49% көп.
Жауабы: E
17 слайд
17ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР: ҮЛГІЛЕР 3. Математика бо й ынша тест сұрақтары 25 тапсырмадан тұрады. Олардың 18-і алгебрадан, 6-ы геометриядан алынған сұрақтар. Ал 1 логикалық есеп. Төмендегі пайымдаулардың қайсысы дұрыс емес? А) алгебралық және гометриялық есептердің қатынасы 3:1. В) алгебралық тапсырмалар геометриялық тапсырмаларға қарағанда 12-ге артық. С) алгебралық тапсырмалар тесттің 72% құрайды; D ) Геометриялық тапсырмалар алгебралық тапсырмалардың үштен бір бөлігін құрайды. Е) алгебралық тапсырмалар геометриялық тапсырмаларға қарағанда 49% көп. Жауабы: E
18 слайд
18Қысқартудан кейін өрнегінің мәні :
A )
B )
C )
D )
E )
2
1
1
1 1
1
1
ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР
Жауабы: E
18 слайд
18Қысқартудан кейін өрнегінің мәні : A ) B ) C ) D ) E ) 2 1 1 1 1 1 1 ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР Жауабы: E
19 слайд
19МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬСуретте у= f ( x ) функциясының графигі көрсетілген. Өрнектің мәнін табыңыз
2 f (3)+5 f (-2)−4 f (1)
А) 8
В)2
С) 1
D ) 14
Е) 41 ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР
Жауабы: E
19 слайд
19МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬСуретте у= f ( x ) функциясының графигі көрсетілген. Өрнектің мәнін табыңыз 2 f (3)+5 f (-2)−4 f (1) А) 8 В)2 С) 1 D ) 14 Е) 41 ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ҚАТЫНАСТАР Жауабы: E
20 слайд
1. Артық фигураны көрсетіңіз.
1 2 3 4 5
A ) 1
B ) 2
C ) 3
D ) 4
E ) 5
2. Артық фигураны көрсетіңіз.
A ) 1
B ) 2
C ) 3
D ) 4
E ) 5 КЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
Жауабы: A
Жауабы: D
20 слайд
1. Артық фигураны көрсетіңіз. 1 2 3 4 5 A ) 1 B ) 2 C ) 3 D ) 4 E ) 5 2. Артық фигураны көрсетіңіз. A ) 1 B ) 2 C ) 3 D ) 4 E ) 5 КЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА Жауабы: A Жауабы: D
21 слайд
1. Суретте көрсетілген түзулердің ішіндегі ұзындығы ең
қысқасы:
А) 1
B ) 2
C ) 3
D ) 4
E ) 5 1) 3)
4) 5) 2)
Жауабы: CКЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
21 слайд
1. Суретте көрсетілген түзулердің ішіндегі ұзындығы ең қысқасы: А) 1 B ) 2 C ) 3 D ) 4 E ) 5 1) 3) 4) 5) 2) Жауабы: CКЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
22 слайд
МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1. Суретте квадрат бірнеше бөліктерге бөлінген. Тең бүйірлі
үшбұрыштардың саны:
A ) 10
B ) 12
C ) 14
D ) 16
E ) 18
Жауабы: DКЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
22 слайд
МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1. Суретте квадрат бірнеше бөліктерге бөлінген. Тең бүйірлі үшбұрыштардың саны: A ) 10 B ) 12 C ) 14 D ) 16 E ) 18 Жауабы: DКЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
23 слайд
2. Суретте көрсетілген үшбұрыштардың ең көп саны:
A ) 5
B ) 7
C ) 9
D ) 11
E ) 13
Жауабы: AКЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
23 слайд
2. Суретте көрсетілген үшбұрыштардың ең көп саны: A ) 5 B ) 7 C ) 9 D ) 11 E ) 13 Жауабы: AКЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
24 слайд
1. Фигура суретте көрсетілгендей квадраттардан тұрады.
10-шы номерлі фигура:
A) 8 квадрат
B) 9 квадрат
C) 10 квадрат
D) 11 квадраттан тұрады. КЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА
Жауабы: С
Жауабы: С
Жауабы: D2. Фигура суретте көрсетілгендей квадраттардан тұрады.
10-шы номерлі фигура:
A) 16 квадрат
B) 18 квадрат
C) 20 квадрат
D) 22 квадраттан тұрады
3. Фигура суретте көрсетілгендей квадраттардан тұрады
6-шы номерлі фигура:
A) 38 квадрат
B) 36 квадрат
C) 34 квадрат
D) 32 квадраттан тұрады
24 слайд
1. Фигура суретте көрсетілгендей квадраттардан тұрады. 10-шы номерлі фигура: A) 8 квадрат B) 9 квадрат C) 10 квадрат D) 11 квадраттан тұрады. КЕҢІСТІК ПЕН ФОРМА Жауабы: С Жауабы: С Жауабы: D2. Фигура суретте көрсетілгендей квадраттардан тұрады. 10-шы номерлі фигура: A) 16 квадрат B) 18 квадрат C) 20 квадрат D) 22 квадраттан тұрады 3. Фигура суретте көрсетілгендей квадраттардан тұрады 6-шы номерлі фигура: A) 38 квадрат B) 36 квадрат C) 34 квадрат D) 32 квадраттан тұрады
25 слайд
АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ
Анықталмағандық – қазіргі заманғы мәліметті қоғамға
тікелей қатысы бар статистикалық құбылыстар мен
тәуелділіктер және ықтималдықтан тұрады.
25 слайд
АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ Анықталмағандық – қазіргі заманғы мәліметті қоғамға тікелей қатысы бар статистикалық құбылыстар мен тәуелділіктер және ықтималдықтан тұрады.
26 слайд
МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1. Жазылуында 1 цифры екі рет, 2 және 3 цифры бір рет кездесетін 4 орынды
сан нешеу?
A ) 6
B ) 7
C ) 8
D ) 10
E ) 12 АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ
Жауабы: Е
Жауабы: С2. 4 дос кездесіп қол алысты. Қол алысу саны:
A ) 3
B ) 4
C ) 6
D ) 8
E ) 12
26 слайд
МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1. Жазылуында 1 цифры екі рет, 2 және 3 цифры бір рет кездесетін 4 орынды сан нешеу? A ) 6 B ) 7 C ) 8 D ) 10 E ) 12 АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ Жауабы: Е Жауабы: С2. 4 дос кездесіп қол алысты. Қол алысу саны: A ) 3 B ) 4 C ) 6 D ) 8 E ) 12
27 слайд
МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ:
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1, 2, 3, 4, 5 және 6 цифры бар 6 карточка берілген. Оларды
пайдалана отырып, екі 3 орынды сан жазуға болады. мысалы,
645 және 321. Олжас мүмкін болатындардың ішіндегісінің
айырмасы ең кіші болатын сан жазды. Осы айырма нешеге тең?
А) 89
В) 69
С) 56
D ) 47
E ) 38 АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ
Жауабы: D
27 слайд
МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ: МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ1, 2, 3, 4, 5 және 6 цифры бар 6 карточка берілген. Оларды пайдалана отырып, екі 3 орынды сан жазуға болады. мысалы, 645 және 321. Олжас мүмкін болатындардың ішіндегісінің айырмасы ең кіші болатын сан жазды. Осы айырма нешеге тең? А) 89 В) 69 С) 56 D ) 47 E ) 38 АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ Жауабы: D
28 слайд
28Конференцияға 100 математик келді. Олардың 85-і
ағылшын тілін, 80-і француз тілін, 75-і неміс тілін жетік
меңгерген. Ең кем дегенде үш тіл білетін математиктер
саны?
А) 60
В) 50
С) 40
D ) 45
E ) 55 АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ
Жауабы: С
28 слайд
28Конференцияға 100 математик келді. Олардың 85-і ағылшын тілін, 80-і француз тілін, 75-і неміс тілін жетік меңгерген. Ең кем дегенде үш тіл білетін математиктер саны? А) 60 В) 50 С) 40 D ) 45 E ) 55 АНЫҚТАЛМАҒАНДЫҚ Жауабы: С