Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математикадан бастауыш
мектепке арналған оқу-
әдістемелік топтаманы қолдану
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым
Министрлігі
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан
мемлекеттік университеті
Шымкент 2017 ж .
1 слайд
Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу- әдістемелік топтаманы қолдану Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті Шымкент 2017 ж .
2 слайд
ЗЕРТТЕУ
МАҚСАТЫ ЗЕРТТЕУ
МАҚСАТЫ
математикадан бастауыш мектепке
арналған оқу-әдістемелік топтаманы
қолданудың құндылықтарын
айқындау
2 слайд
ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың құндылықтарын айқындау
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ
МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ
МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ:- Математиканың жаңа білім
мазмұнының ерекшеліктері мен
математика пәнін оқыту
құралдарына талдама жасау.
- Математиканың жаңа білім
мазмұнының ерекшеліктері мен
математика пәнін оқыту
құралдарына талдама жасау.- Бастауыш сыныптарға арналған
математикадан оқу-әдістемелік
топтаманы қолданудың тиімділігі
бойынша ұсыныстар жасау.
- Бастауыш сыныптарға арналған
математикадан оқу-әдістемелік
топтаманы қолданудың тиімділігі
бойынша ұсыныстар жасау.
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ:- Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралдарына талдама жасау. - Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралдарына талдама жасау.- Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың тиімділігі бойынша ұсыныстар жасау. - Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың тиімділігі бойынша ұсыныстар жасау.
4 слайд
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту –
күнделікті өмірде және тұрмыста кеңінен
қолданылып, мектепте басқа да пәндерді
табысты оқу және білімді жалғастыру үшін
қажетті математикалық білім, білік,
дағдылардың практикалық негізінен қалайды
және осыларды игеру процесі – оқушыларды
тәрбиелеу және жан-жақты дамыту ісімен тығыз
да берік, және табиғи байланыста жүргізіледі.
Сондықтан математика сабақтары балалардың
ғылыми көзқарасының негіздерін
қалыптастыруға, олардың танымдылық
қабілетін дамытуға, ақыл-ой, есі және тағы басқа
қырларын шыңдай түсуге, оқуға және қоғамдық
пайдалы еңбекке баулуға, жалпы алғанда
адамзат қоғамдағы жоғарғы ізгі игіліктерді игеру
және қорғау қасиеттерін тәрбиелеуге себін
тигізеді
4 слайд
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту – күнделікті өмірде және тұрмыста кеңінен қолданылып, мектепте басқа да пәндерді табысты оқу және білімді жалғастыру үшін қажетті математикалық білім, білік, дағдылардың практикалық негізінен қалайды және осыларды игеру процесі – оқушыларды тәрбиелеу және жан-жақты дамыту ісімен тығыз да берік, және табиғи байланыста жүргізіледі. Сондықтан математика сабақтары балалардың ғылыми көзқарасының негіздерін қалыптастыруға, олардың танымдылық қабілетін дамытуға, ақыл-ой, есі және тағы басқа қырларын шыңдай түсуге, оқуға және қоғамдық пайдалы еңбекке баулуға, жалпы алғанда адамзат қоғамдағы жоғарғы ізгі игіліктерді игеру және қорғау қасиеттерін тәрбиелеуге себін тигізеді
5 слайд
Білімділік:
бағдарламаға
сәйкес
математикалық
білім, білік және
дағдылардың
белгілі бір
көлемін
оқушыларды
игеруі;
дамытушылық:
логикалық
құрылымдар
мен олардың
математикалы
қ стилін
дамыта түсу;
Тәрбиелік:
шынайы ғылыми
дүниетанымдық
көзқарасты,
жоғарғы ізгі
игіліктер мен
сапалар, еңбекке
дайын болу және
тағы басқа
қасиеттерді
қалыптастыру;
Математиканы оқытудың 4 түрлі мақсаты:
Практикалық:
меңгерген
математикалы
қ білімдерін
нақтылы
жағдайларда
практикалық
есептерді,
мәселелерді
шешуде
қолдана
білумен
байланысты
білік
қалыптастыру
5 слайд
Білімділік: бағдарламаға сәйкес математикалық білім, білік және дағдылардың белгілі бір көлемін оқушыларды игеруі; дамытушылық: логикалық құрылымдар мен олардың математикалы қ стилін дамыта түсу; Тәрбиелік: шынайы ғылыми дүниетанымдық көзқарасты, жоғарғы ізгі игіліктер мен сапалар, еңбекке дайын болу және тағы басқа қасиеттерді қалыптастыру; Математиканы оқытудың 4 түрлі мақсаты: Практикалық: меңгерген математикалы қ білімдерін нақтылы жағдайларда практикалық есептерді, мәселелерді шешуде қолдана білумен байланысты білік қалыптастыру
6 слайд
Оқытуды ұйымдастырудың
формасы
Топтық көпшілікпен Жеке-дара
6 слайд
Оқытуды ұйымдастырудың формасы Топтық көпшілікпен Жеке-дара
7 слайд
Бастауыш сыныптарға арналған
математикадан оқу-әдістемелік
топтама
1.Қазақстан Республикасы бастауыш білім беру стандарты;
2.Бағдарлама;
3.Оқулық;
4.Дәптер №1, №2;
5.Математиканы оқыту әдістемесі 1-4 сынып;
6.Математикадан дидактикалық материалдар, 1-4 сынып;
7.Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар;
8.Көрнекі көрсету кестесі, 1 сынып;
9.Көру-есту техникалық құралдарына арналған материалдар;
10.Ата-аналарға арналған түсіндірме.
7 слайд
Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтама 1.Қазақстан Республикасы бастауыш білім беру стандарты; 2.Бағдарлама; 3.Оқулық; 4.Дәптер №1, №2; 5.Математиканы оқыту әдістемесі 1-4 сынып; 6.Математикадан дидактикалық материалдар, 1-4 сынып; 7.Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар; 8.Көрнекі көрсету кестесі, 1 сынып; 9.Көру-есту техникалық құралдарына арналған материалдар; 10.Ата-аналарға арналған түсіндірме.
8 слайд
Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады:
1. Түсініктеме
бөлімі. Онда
математиканы
оқытудың
мақсаты мен
міндеті,
мазмұны, әдіс-
тәсілдері
айтылған.
Білім
мазмұныны
ң сынып
арқылы
бөлінуі.
3.Оқушы
лардың
математика
лық
дайындығы
на
қойылатын
талаптар.
8 слайд
Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады: 1. Түсініктеме бөлімі. Онда математиканы оқытудың мақсаты мен міндеті, мазмұны, әдіс- тәсілдері айтылған. Білім мазмұныны ң сынып арқылы бөлінуі. 3.Оқушы лардың математика лық дайындығы на қойылатын талаптар.
9 слайд
Б л к нде бастауыш сыныптарда математиканы о ыту шін тек ана о улы емес, о у- дістемелік
ұ ү қ ү қ қ қ қ ә
топтама шы арылуда. Бастауыш сыныптар а арнал ан математикадан о у- дiстемелiк топтама:
ғ ғ ғ қ ә
1) аза стан Республикасы бастауыш бiлiмнi мемлекеттк стандарты;
Қ қ ң
2)Ба дарлама;
ғ
3)О улы
қ қ
;
4)Д птер № 1, № 2
ә
;
5)Математиканы о ыту дiстемесi , 1-4 сынып
қ ә
;
6)Математикадан дидактикалы матери
қ
алдар, 1-4 сынып;
7) Математикадан дидактикалы ойындар ж не
қ ә
қызы ты тапсырмалар, 1-2 сынып;
қ
8) К рнекі к рсету кест
ө ө
есі, 1-сынып. К рнекі к рсету кестелеріне дістем
ө ө ә
елік н с ау; лестірмелі
ұ қ ү
дидактикалы матери
қ
алдар;
9) К ру есту техникалы ралдарына арнал ан матери
ө қ құ ғ
алдар;
10) Ата-аналар а арнал ан т сіндірме.
ғ ғ ү
Ж не де о у- дістемелік топтама а енетін р о у ралыны о ыту барысында з ызметі, з орны бар.
ә қ ә ғ ә қ құ ң қ ө қ ө
Бастауыш сыныптар а арнал ан математика о улы тарыны р айсында дамыта о ыту ж не білімні
ғ ғ қ қ ң ә қ қ ә ң
дидактикалы бірлігін ірілендіру технологиясы бас а да діс- т сілдер йлесімін табатындай ара
қ қ ә ә ү
атынаста олдану ар ылы дамыта о ыту идеясын ж зеге асыру а ба ыттайды ж не оны
қ қ қ қ ү ғ ғ ә ң
ба дарлануына міндеттейді. О улы пен етене бірлікте болатын ж не те ты ыз байланысты рал-
ғ қ қ ә ө ғ құ
математика д птеріні ма саты - саба стінде о ушыларды практикалы білігі мен да дыларын
ә ң қ қ ү қ ң қ ғ
алыптастыру ж не білім де гейін аны тау. М алімге арнал ан б л к мекші рал бастауыш мектепте
қ ә ң қ ұғ ғ ұ ө құ
математиканы о ыту а арнал ан о у- дістемелік топтаманы ерекшеліктерін м алімні жете т сініп, жан-
қ ғ ғ қ ә ң үғ ң ү
жа ты игеруіне к мектеседі, соны н тижесінде оны кезекті саба а зірленуіне біршама же ілдік
қ ө ң ә ң ққ ә ң
келтіреді, сондай-а о у н тижесіні сапасын арттырып, на ты білім, білік ж не да дыларды ба дарлама
қ қ ә ң қ ә ғ ң ғ
талаптарына сай болуын ж зеге асырады.
ү
Сол себепті, о ушыларына д рыс білім беремін деп ниеттенген м алім о у- дістемелік топтама а енетін
қ ұ ұғ қ ә ғ
барлы ралдарды тауып алу а ж не оларды ерекшеліктерімен тере таныс болу а міндетті.
қ құ ғ ә ң ң ғ
9 слайд
Б л к нде бастауыш сыныптарда математиканы о ыту шін тек ана о улы емес, о у- дістемелік ұ ү қ ү қ қ қ қ ә топтама шы арылуда. Бастауыш сыныптар а арнал ан математикадан о у- дiстемелiк топтама: ғ ғ ғ қ ә 1) аза стан Республикасы бастауыш бiлiмнi мемлекеттк стандарты; Қ қ ң 2)Ба дарлама; ғ 3)О улы қ қ ; 4)Д птер № 1, № 2 ә ; 5)Математиканы о ыту дiстемесi , 1-4 сынып қ ә ; 6)Математикадан дидактикалы матери қ алдар, 1-4 сынып; 7) Математикадан дидактикалы ойындар ж не қ ә қызы ты тапсырмалар, 1-2 сынып; қ 8) К рнекі к рсету кест ө ө есі, 1-сынып. К рнекі к рсету кестелеріне дістем ө ө ә елік н с ау; лестірмелі ұ қ ү дидактикалы матери қ алдар; 9) К ру есту техникалы ралдарына арнал ан матери ө қ құ ғ алдар; 10) Ата-аналар а арнал ан т сіндірме. ғ ғ ү Ж не де о у- дістемелік топтама а енетін р о у ралыны о ыту барысында з ызметі, з орны бар. ә қ ә ғ ә қ құ ң қ ө қ ө Бастауыш сыныптар а арнал ан математика о улы тарыны р айсында дамыта о ыту ж не білімні ғ ғ қ қ ң ә қ қ ә ң дидактикалы бірлігін ірілендіру технологиясы бас а да діс- т сілдер йлесімін табатындай ара қ қ ә ә ү атынаста олдану ар ылы дамыта о ыту идеясын ж зеге асыру а ба ыттайды ж не оны қ қ қ қ ү ғ ғ ә ң ба дарлануына міндеттейді. О улы пен етене бірлікте болатын ж не те ты ыз байланысты рал- ғ қ қ ә ө ғ құ математика д птеріні ма саты - саба стінде о ушыларды практикалы білігі мен да дыларын ә ң қ қ ү қ ң қ ғ алыптастыру ж не білім де гейін аны тау. М алімге арнал ан б л к мекші рал бастауыш мектепте қ ә ң қ ұғ ғ ұ ө құ математиканы о ыту а арнал ан о у- дістемелік топтаманы ерекшеліктерін м алімні жете т сініп, жан- қ ғ ғ қ ә ң үғ ң ү жа ты игеруіне к мектеседі, соны н тижесінде оны кезекті саба а зірленуіне біршама же ілдік қ ө ң ә ң ққ ә ң келтіреді, сондай-а о у н тижесіні сапасын арттырып, на ты білім, білік ж не да дыларды ба дарлама қ қ ә ң қ ә ғ ң ғ талаптарына сай болуын ж зеге асырады. ү Сол себепті, о ушыларына д рыс білім беремін деп ниеттенген м алім о у- дістемелік топтама а енетін қ ұ ұғ қ ә ғ барлы ралдарды тауып алу а ж не оларды ерекшеліктерімен тере таныс болу а міндетті. қ құ ғ ә ң ң ғ
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
10 слайд
Назарларыңызға рахмет!