Материалдар / Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолдану

Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
1297
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу- әдістемелік топтаманы қолдану Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрліг

1 слайд
Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу- әдістемелік топтаманы қолдану Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті Шымкент 2017 ж .

1 слайд

Математикадан бастауыш мектепке арналған оқу- әдістемелік топтаманы қолдану Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті Шымкент 2017 ж .

ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың құндылықтарын айқындау ЗЕРТТЕУ

2 слайд
ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың құндылықтарын айқындау ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ

2 слайд

ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ математикадан бастауыш мектепке арналған оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың құндылықтарын айқындау ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ

ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралд

3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралдарына талдама жасау. - Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың тиімділігі бойынша ұсыныстар жасау.ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралдарына талдама жасау. - Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың тиімділігі бойынша ұсыныстар жасау.

3 слайд

ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралдарына талдама жасау. - Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың тиімділігі бойынша ұсыныстар жасау.ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері мен математика пәнін оқыту құралдарына талдама жасау. - Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтаманы қолданудың тиімділігі бойынша ұсыныстар жасау.

Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту – күнделікті өмірде және тұрмыста кеңінен қолданылып, мектепте басқа да пәндерді табыс

4 слайд
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту – күнделікті өмірде және тұрмыста кеңінен қолданылып, мектепте басқа да пәндерді табысты оқу және білімді жалғастыру үшін қажетті математикалық білім, білік, дағдылардың практикалық негізінен қалайды және осыларды игеру процесі – оқушыларды тәрбиелеу және жан-жақты дамыту ісімен тығыз да берік, және табиғи байланыста жүргізіледі. Сондықтан математика сабақтары балалардың ғылыми көзқарасының негіздерін қалыптастыруға, олардың танымдылық қабілетін дамытуға, ақыл-ой, есі және тағы басқа қырларын шыңдай түсуге, оқуға және қоғамдық пайдалы еңбекке баулуға, жалпы алғанда адамзат қоғамдағы жоғарғы ізгі игіліктерді игеру және қорғау қасиеттерін тәрбиелеуге себін тигізеді

4 слайд

Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту – күнделікті өмірде және тұрмыста кеңінен қолданылып, мектепте басқа да пәндерді табысты оқу және білімді жалғастыру үшін қажетті математикалық білім, білік, дағдылардың практикалық негізінен қалайды және осыларды игеру процесі – оқушыларды тәрбиелеу және жан-жақты дамыту ісімен тығыз да берік, және табиғи байланыста жүргізіледі. Сондықтан математика сабақтары балалардың ғылыми көзқарасының негіздерін қалыптастыруға, олардың танымдылық қабілетін дамытуға, ақыл-ой, есі және тағы басқа қырларын шыңдай түсуге, оқуға және қоғамдық пайдалы еңбекке баулуға, жалпы алғанда адамзат қоғамдағы жоғарғы ізгі игіліктерді игеру және қорғау қасиеттерін тәрбиелеуге себін тигізеді

Білімділік: бағдарламаға сәйкес математикалық білім, білік және дағдылардың белгілі бір көлемін оқушыларды игеруі; дам

5 слайд
Білімділік: бағдарламаға сәйкес математикалық білім, білік және дағдылардың белгілі бір көлемін оқушыларды игеруі; дамытушылық : логикалық құрылымдар мен олардың математикалы қ стилін дамыта түсу;Тәрбиелік: шынайы ғылыми дүниетанымдық көзқарасты, жоғарғы ізгі игіліктер мен сапалар, еңбекке дайын болу және тағы басқа қасиеттерді қалыптастыру ;Математиканы оқытудың 4 түрлі мақсаты: Практикалық: меңгерген математикалы қ білімдерін нақтылы жағдайларда практикалық есептерді, мәселелерді шешуде қолдана білумен байланысты білік қалыптастыру

5 слайд

Білімділік: бағдарламаға сәйкес математикалық білім, білік және дағдылардың белгілі бір көлемін оқушыларды игеруі; дамытушылық : логикалық құрылымдар мен олардың математикалы қ стилін дамыта түсу;Тәрбиелік: шынайы ғылыми дүниетанымдық көзқарасты, жоғарғы ізгі игіліктер мен сапалар, еңбекке дайын болу және тағы басқа қасиеттерді қалыптастыру ;Математиканы оқытудың 4 түрлі мақсаты: Практикалық: меңгерген математикалы қ білімдерін нақтылы жағдайларда практикалық есептерді, мәселелерді шешуде қолдана білумен байланысты білік қалыптастыру

Оқытуды ұйымдастырудың формасы Топтық көпшілікпен Жеке-дара

6 слайд
Оқытуды ұйымдастырудың формасы Топтық көпшілікпен Жеке-дара

6 слайд

Оқытуды ұйымдастырудың формасы Топтық көпшілікпен Жеке-дара

Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтама 1. Қазақстан Республикасы бастауыш білім беру стандарты; 2.

7 слайд
Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтама 1. Қазақстан Республикасы бастауыш білім беру стандарты; 2. Бағдарлама; 3. Оқулық; 4. Дәптер №1, №2; 5. Математиканы оқыту әдістемесі 1-4 сынып; 6. Математикадан дидактикалық материалдар, 1-4 сынып; 7. Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар; 8. Көрнекі көрсету кестесі, 1 сынып; 9. Көру-есту техникалық құралдарына арналған материалдар; 10. Ата-аналарға арналған түсіндірме.

7 слайд

Бастауыш сыныптарға арналған математикадан оқу-әдістемелік топтама 1. Қазақстан Республикасы бастауыш білім беру стандарты; 2. Бағдарлама; 3. Оқулық; 4. Дәптер №1, №2; 5. Математиканы оқыту әдістемесі 1-4 сынып; 6. Математикадан дидактикалық материалдар, 1-4 сынып; 7. Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар; 8. Көрнекі көрсету кестесі, 1 сынып; 9. Көру-есту техникалық құралдарына арналған материалдар; 10. Ата-аналарға арналған түсіндірме.

Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады: 1. Түсініктеме бөлімі. Онда математиканы оқытудың мақсаты мен міндеті, мазмұны, әдіс- т

8 слайд
Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады: 1. Түсініктеме бөлімі. Онда математиканы оқытудың мақсаты мен міндеті, мазмұны, әдіс- тәсілдері айтылған. Білім мазмұныны ң сынып арқылы бөлінуі. 3.Оқушы лардың математика лық дайындығы на қойылатын талаптар .

8 слайд

Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады: 1. Түсініктеме бөлімі. Онда математиканы оқытудың мақсаты мен міндеті, мазмұны, әдіс- тәсілдері айтылған. Білім мазмұныны ң сынып арқылы бөлінуі. 3.Оқушы лардың математика лық дайындығы на қойылатын талаптар .

Б л к нде бастауыш сыныптарда математиканы о ыту шін тек ана о улы емес, о у- дістемелік ұ ү қ ү қ қ қ қ ә топтама шы арылу

9 слайд
Б л к нде бастауыш сыныптарда математиканы о ыту шін тек ана о улы емес, о у- дістемелік ұ ү қ ү қ қ қ қ ә топтама шы арылуда. Бастауыш сыныптар а арнал ан математикадан о у- дiстемелiк топтама: ғ ғ ғ қ ә 1) аза стан Республикасы бастауыш бiлiмнi мемлекеттк стандарты; Қ қ ң 2)Ба дарлама; ғ 3)О улы қ қ ; 4)Д птер № 1, № 2 ә ; 5)Математиканы о ыту дiстемесi , 1-4 сынып қ ә ; 6)Математикадан дидактикалы матери қ а лдар, 1-4 сынып; 7) Математикадан дидактикалы ойындар ж не қ ә қ ызы ты тапсырмалар, 1-2 сынып; қ 8) К рнекі к рсету кест ө ө е сі, 1-сынып. К рнекі к рсету кестелеріне дістем ө ө ә е лік н с ау; лестірмелі ұ қ ү дидактикалы матери қ а лдар; 9) К ру есту техникалы ралдарына арнал ан матери ө қ құ ғ а лдар; 10) Ата-аналар а арнал ан т сіндірме. ғ ғ ү Ж не де о у- дістемелік топтама а енетін р о у ралыны о ыту барысында з ызметі, з орны бар. ә қ ә ғ ә қ құ ң қ ө қ ө Бастауыш сыныптар а арнал ан математика о улы тарыны р айсында дамыта о ыту ж не білімні ғ ғ қ қ ң ә қ қ ә ң дидактикалы бірлігін ірілендіру технологиясы бас а да діс- т сілдер йлесімін табатындай ара қ қ ә ә ү атынаста олдану ар ылы дамыта о ыту идеясын ж зеге асыру а ба ыттайды ж не оны қ қ қ қ ү ғ ғ ә ң ба дарлануына міндеттейді. О улы пен етене бірлікте болатын ж не те ты ыз байланысты рал- ғ қ қ ә ө ғ құ математика д птеріні ма саты - саба стінде о ушыларды практикалы білігі мен да дыларын ә ң қ қ ү қ ң қ ғ алыптастыру ж не білім де гейін аны тау. М алімге арнал ан б л к мекші рал бастауыш мектепте қ ә ң қ ұғ ғ ұ ө құ математиканы о ыту а арнал ан о у- дістемелік топтаманы ерекшеліктерін м алімні жете т сініп, жан- қ ғ ғ қ ә ң үғ ң ү жа ты игеруіне к мектеседі, соны н тижесінде оны кезекті саба а зірленуіне біршама же ілдік қ ө ң ә ң ққ ә ң келтіреді, сондай-а о у н тижесіні сапасын арттырып, на ты білім, білік ж не да дыларды ба дарлама қ қ ә ң қ ә ғ ң ғ талаптарына сай болуын ж зеге асырады. ү Сол себепті, о ушыларына д рыс білім беремін деп ниеттенген м алім о у- дістемелік топтама а енетін қ ұ ұғ қ ә ғ барлы ралдарды тауып алу а ж не оларды ерекшеліктерімен тере таныс болу а міндетті. қ құ ғ ә ң ң ғ

9 слайд

Б л к нде бастауыш сыныптарда математиканы о ыту шін тек ана о улы емес, о у- дістемелік ұ ү қ ү қ қ қ қ ә топтама шы арылуда. Бастауыш сыныптар а арнал ан математикадан о у- дiстемелiк топтама: ғ ғ ғ қ ә 1) аза стан Республикасы бастауыш бiлiмнi мемлекеттк стандарты; Қ қ ң 2)Ба дарлама; ғ 3)О улы қ қ ; 4)Д птер № 1, № 2 ә ; 5)Математиканы о ыту дiстемесi , 1-4 сынып қ ә ; 6)Математикадан дидактикалы матери қ а лдар, 1-4 сынып; 7) Математикадан дидактикалы ойындар ж не қ ә қ ызы ты тапсырмалар, 1-2 сынып; қ 8) К рнекі к рсету кест ө ө е сі, 1-сынып. К рнекі к рсету кестелеріне дістем ө ө ә е лік н с ау; лестірмелі ұ қ ү дидактикалы матери қ а лдар; 9) К ру есту техникалы ралдарына арнал ан матери ө қ құ ғ а лдар; 10) Ата-аналар а арнал ан т сіндірме. ғ ғ ү Ж не де о у- дістемелік топтама а енетін р о у ралыны о ыту барысында з ызметі, з орны бар. ә қ ә ғ ә қ құ ң қ ө қ ө Бастауыш сыныптар а арнал ан математика о улы тарыны р айсында дамыта о ыту ж не білімні ғ ғ қ қ ң ә қ қ ә ң дидактикалы бірлігін ірілендіру технологиясы бас а да діс- т сілдер йлесімін табатындай ара қ қ ә ә ү атынаста олдану ар ылы дамыта о ыту идеясын ж зеге асыру а ба ыттайды ж не оны қ қ қ қ ү ғ ғ ә ң ба дарлануына міндеттейді. О улы пен етене бірлікте болатын ж не те ты ыз байланысты рал- ғ қ қ ә ө ғ құ математика д птеріні ма саты - саба стінде о ушыларды практикалы білігі мен да дыларын ә ң қ қ ү қ ң қ ғ алыптастыру ж не білім де гейін аны тау. М алімге арнал ан б л к мекші рал бастауыш мектепте қ ә ң қ ұғ ғ ұ ө құ математиканы о ыту а арнал ан о у- дістемелік топтаманы ерекшеліктерін м алімні жете т сініп, жан- қ ғ ғ қ ә ң үғ ң ү жа ты игеруіне к мектеседі, соны н тижесінде оны кезекті саба а зірленуіне біршама же ілдік қ ө ң ә ң ққ ә ң келтіреді, сондай-а о у н тижесіні сапасын арттырып, на ты білім, білік ж не да дыларды ба дарлама қ қ ә ң қ ә ғ ң ғ талаптарына сай болуын ж зеге асырады. ү Сол себепті, о ушыларына д рыс білім беремін деп ниеттенген м алім о у- дістемелік топтама а енетін қ ұ ұғ қ ә ғ барлы ралдарды тауып алу а ж не оларды ерекшеліктерімен тере таныс болу а міндетті. қ құ ғ ә ң ң ғ

Назарларыңызға рахмет!

10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ