Материалдар / Математиканы оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні

Математиканы оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖОО-да оқитын бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығында оқитын студенттер және мұғалімдерге арналған математиканы оқыту әдістемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2021
1059
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті Тарих және педагогика факультеті 7М01301- Бастауышта оқыту педагогикас

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті Тарих және педагогика факультеті 7М01301- Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау білім беру бағдарламасы Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні Орындаған: Ордабекова Л.Х.

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті Тарих және педагогика факультеті 7М01301- Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау білім беру бағдарламасы Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні Орындаған: Ордабекова Л.Х.

Тарих • Математиканы оқыту әдістемесі өз алдына дербес ғылым ретінде XIX ғасырдың екінші жартысында пайда бола ба

2 слайд
Тарих • Математиканы оқыту әдістемесі өз алдына дербес ғылым ретінде XIX ғасырдың екінші жартысында пайда бола бастады. Орта және жоғарғы сынып оқушыларына математиканы оқыту мәселелері XIX ғасырдың соңғы жылдарында ғана қарастырыла бастап, математиканы оқытудың әдістемелік зерттеу нысанына айналды. • Математиканы оқыту әдістемесі – математиканы тиімді оқыту туралы ілім. Оның өз теориясы, оқыту бағдарламалары, оқу жоспары мен құралдары, өз тарихы бар. Алғаш рет «Математиканы оқыту» деген сөзді 1836 жылы неміс педагог математигі Адольф Дистервег пайдаланды. Гректің «метод» деген сөзінен туындаған • «Математиканы оқыту методикасы» тіркесі қазақша «Математикаға апаратын жол» деген мағынаны білдіреді.

2 слайд

Тарих • Математиканы оқыту әдістемесі өз алдына дербес ғылым ретінде XIX ғасырдың екінші жартысында пайда бола бастады. Орта және жоғарғы сынып оқушыларына математиканы оқыту мәселелері XIX ғасырдың соңғы жылдарында ғана қарастырыла бастап, математиканы оқытудың әдістемелік зерттеу нысанына айналды. • Математиканы оқыту әдістемесі – математиканы тиімді оқыту туралы ілім. Оның өз теориясы, оқыту бағдарламалары, оқу жоспары мен құралдары, өз тарихы бар. Алғаш рет «Математиканы оқыту» деген сөзді 1836 жылы неміс педагог математигі Адольф Дистервег пайдаланды. Гректің «метод» деген сөзінен туындаған • «Математиканы оқыту методикасы» тіркесі қазақша «Математикаға апаратын жол» деген мағынаны білдіреді.

М атематиканы оқыту әдістемесі математиканы оқыту пәні ретінде қарастыратын, әртүрлі жастағы оқушы топтары үшін матема

3 слайд
М атематиканы оқыту әдістемесі математиканы оқыту пәні ретінде қарастыратын, әртүрлі жастағы оқушы топтары үшін математиканы оқыту процесі заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Өзінің зерттеулерінде және жасайтын қорытындыларында, ол, философия, педагогика, психология және математикамен , оны зерттейтін ғалымдар мен оқытушылардың жалпыланған іс-тәжірибесімен тығыз байланысты болады. М атематиканы оқыту әдістемесі математика пәнінің ерекшеліктеріне негізделген оқу-тәрбие жүйесі жайындағы ғылым . Мұғалімнің оқу материалдарын беру, оқушылардың математикалық білімді саналы меңгеру және алған білімін практикада қолдану іскерліктерін шыңдау әдістері мен құралдарын тағайындайды.

3 слайд

М атематиканы оқыту әдістемесі математиканы оқыту пәні ретінде қарастыратын, әртүрлі жастағы оқушы топтары үшін математиканы оқыту процесі заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Өзінің зерттеулерінде және жасайтын қорытындыларында, ол, философия, педагогика, психология және математикамен , оны зерттейтін ғалымдар мен оқытушылардың жалпыланған іс-тәжірибесімен тығыз байланысты болады. М атематиканы оқыту әдістемесі математика пәнінің ерекшеліктеріне негізделген оқу-тәрбие жүйесі жайындағы ғылым . Мұғалімнің оқу материалдарын беру, оқушылардың математикалық білімді саналы меңгеру және алған білімін практикада қолдану іскерліктерін шыңдау әдістері мен құралдарын тағайындайды.

Математиканы оқыту әдістемесі салалары МОӘ жалпы әдістемесі МОӘ арнайы әдістемесі МОӘ нақты әдістемесі Мектеп математикасының

4 слайд
Математиканы оқыту әдістемесі салалары МОӘ жалпы әдістемесі МОӘ арнайы әдістемесі МОӘ нақты әдістемесі Мектеп математикасының бүкіл курсын қарастырады және оқытдың идеология бағытын оқыту мазмұны мен әдістерінің бірлігін , оқыту түрлерінің арасындағы байланыстарды , әр түрлі курстардың арасындағы сабақтастықтарды оқу процесіндегі тәрбие жұмысы элементтерінің тұтастығын қамтиды. Оқушылардың жасына оқу матералы мазмұнының ерекшеліктеріне сәйкес курсты оқытудың дербес мәселелерін қарастырады 1) Жалпы әдістеменің жеке мәселелері 2) Арнайы әдістеменің жеке мәселелері

4 слайд

Математиканы оқыту әдістемесі салалары МОӘ жалпы әдістемесі МОӘ арнайы әдістемесі МОӘ нақты әдістемесі Мектеп математикасының бүкіл курсын қарастырады және оқытдың идеология бағытын оқыту мазмұны мен әдістерінің бірлігін , оқыту түрлерінің арасындағы байланыстарды , әр түрлі курстардың арасындағы сабақтастықтарды оқу процесіндегі тәрбие жұмысы элементтерінің тұтастығын қамтиды. Оқушылардың жасына оқу матералы мазмұнының ерекшеліктеріне сәйкес курсты оқытудың дербес мәселелерін қарастырады 1) Жалпы әдістеменің жеке мәселелері 2) Арнайы әдістеменің жеке мәселелері

М атематиканы оқыту әдістемесі пән ретіндеМ а т е м а т и к а н ы о қ ы т у ә д іс т е м е с і п ә н і болашақ мұғалімдерге

5 слайд
М атематиканы оқыту әдістемесі пән ретіндеМ а т е м а т и к а н ы о қ ы т у ә д іс т е м е с і п ә н і болашақ мұғалімдерге математикадан теориялық білімдер жүйесін беруге; бағдарламада көрсетілген біліктер мен дағыларды меңгеруге; математика курсының аса маңызды мәселелерін оқыту әдістемесінің жаңа тәсілдерімен таныстыруға мүмкіндік береді кәсіби білім, білік және дағдыларды өздіктерінен меңгеруге және жетілдіруге себепші болады «Қарапайым түсініктер» «Сандар нумерациясы» «Арифметикалық амалдар және есептеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру» «Есеп және оны шешу процесі» «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері» «Шамалар және оларды өлшеу», «Үлестер»

5 слайд

М атематиканы оқыту әдістемесі пән ретіндеМ а т е м а т и к а н ы о қ ы т у ә д іс т е м е с і п ә н і болашақ мұғалімдерге математикадан теориялық білімдер жүйесін беруге; бағдарламада көрсетілген біліктер мен дағыларды меңгеруге; математика курсының аса маңызды мәселелерін оқыту әдістемесінің жаңа тәсілдерімен таныстыруға мүмкіндік береді кәсіби білім, білік және дағдыларды өздіктерінен меңгеруге және жетілдіруге себепші болады «Қарапайым түсініктер» «Сандар нумерациясы» «Арифметикалық амалдар және есептеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру» «Есеп және оны шешу процесі» «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері» «Шамалар және оларды өлшеу», «Үлестер»

Математиканың бастауыш курсының мазмұны және оны оқытуды ұйымдастыру Математикадан оқу барысын жоспарлау Оқу жоспары, оқу ба

6 слайд
Математиканың бастауыш курсының мазмұны және оны оқытуды ұйымдастыру   Математикадан оқу барысын жоспарлау Оқу жоспары, оқу бағдарламасы, күнтізбелік жоспар және оқулықтарда көрсетілген математикадан бағдарламалық материалдардың мазмұнымен анықталады. Оқу жоспары негізінде күнтізбелік-тақырыптық жоспар жасалады, соған сәйкес белгілі бір тақырып бойынша математиканың әр сабағының жоспары дайындалады. Сабақтың тақырыбы мен типіне, сондай-ақ сол сынып оқушылардың жас ерекшелігіне қарай сабақтың мақсаты: білімділік дамытушылық, тәрбиелік, практикалық анықталады.

6 слайд

Математиканың бастауыш курсының мазмұны және оны оқытуды ұйымдастыру   Математикадан оқу барысын жоспарлау Оқу жоспары, оқу бағдарламасы, күнтізбелік жоспар және оқулықтарда көрсетілген математикадан бағдарламалық материалдардың мазмұнымен анықталады. Оқу жоспары негізінде күнтізбелік-тақырыптық жоспар жасалады, соған сәйкес белгілі бір тақырып бойынша математиканың әр сабағының жоспары дайындалады. Сабақтың тақырыбы мен типіне, сондай-ақ сол сынып оқушылардың жас ерекшелігіне қарай сабақтың мақсаты: білімділік дамытушылық, тәрбиелік, практикалық анықталады.

Математиканы оқыту теориясы мен технологиясының ғылыми зерттеу әдістері Объективтік шындыққа жетудің жолдарын ғылыми зертт

7 слайд
Математиканы оқыту теориясы мен технологиясының ғылыми зерттеу әдістері Объективтік шындыққа жетудің жолдарын ғылыми зерттеу әдістері деп атаймыз. Әр бір ғылым белгілі бір зерттеу әдістеріне сүйенеді. Сол зерттеу әдістері арқылы өзіне білім жинайды. Сондай-ақ, әрбір ғылым өзінің дербес әдіснамасын, зерттеу әдістерін жасайды. Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен технологиясының да өзіне тән ғылыми-зерттеу әдістері бар. бақылау, әңгімелесу, мектеп құжаттарын зерттеу оқушы шығармашылығын зерттеу озат тәжірибені зерттеу; тестілеу; педагогикалық эксперимент; социометриялық әдістер, математикалық әдістер

7 слайд

Математиканы оқыту теориясы мен технологиясының ғылыми зерттеу әдістері Объективтік шындыққа жетудің жолдарын ғылыми зерттеу әдістері деп атаймыз. Әр бір ғылым белгілі бір зерттеу әдістеріне сүйенеді. Сол зерттеу әдістері арқылы өзіне білім жинайды. Сондай-ақ, әрбір ғылым өзінің дербес әдіснамасын, зерттеу әдістерін жасайды. Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен технологиясының да өзіне тән ғылыми-зерттеу әдістері бар. бақылау, әңгімелесу, мектеп құжаттарын зерттеу оқушы шығармашылығын зерттеу озат тәжірибені зерттеу; тестілеу; педагогикалық эксперимент; социометриялық әдістер, математикалық әдістер

1-4 сыныптарға арналған математика оқулықтары мен оқу құралдары Оқулық математикалық білім беру мазмұнын айқындайтын және нақ

8 слайд
  1-4 сыныптарға арналған математика оқулықтары мен оқу құралдары Оқулық математикалық білім беру мазмұнын айқындайтын және нақтылайтын негізгі оқу құралы. Математиканы бастауыш оқыту бағдарламалары «Математика дәптері» үш бөлімнен тұрады : бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері , оқыту мазмұнына сипаттама ; математикалық білім мазмұнының сыныпаралық бөлінуі; оқушылардың математикалық дайындығына қойылатын талаптар. оқулықпен тығыз байланыста және онымен бірлікте болады, практикалық білік пен дағдыларды дамыту, білім деңгейін анықтау мақсатында қолданылады. «Математикадан дидактикалық материалдар» мұнда жаттығулар күрлделіглігне қарай төрт деңгейде беріледі: Мемлекеттік стандарт бойынша білімге қойылатын негізгі талаптарға сәйкес тапсырмалар; білім біршама өзгерген күйде, өзгерген жағдайда қолданылатын тапсырмалар; білім жаңа деңгейде, жаңа жағдайда қолданылатын тапсырмалар; шығармашылық әрекетті талап ететін, дәстүрлі емес түрде берілген тапсырмалар.

8 слайд

  1-4 сыныптарға арналған математика оқулықтары мен оқу құралдары Оқулық математикалық білім беру мазмұнын айқындайтын және нақтылайтын негізгі оқу құралы. Математиканы бастауыш оқыту бағдарламалары «Математика дәптері» үш бөлімнен тұрады : бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері , оқыту мазмұнына сипаттама ; математикалық білім мазмұнының сыныпаралық бөлінуі; оқушылардың математикалық дайындығына қойылатын талаптар. оқулықпен тығыз байланыста және онымен бірлікте болады, практикалық білік пен дағдыларды дамыту, білім деңгейін анықтау мақсатында қолданылады. «Математикадан дидактикалық материалдар» мұнда жаттығулар күрлделіглігне қарай төрт деңгейде беріледі: Мемлекеттік стандарт бойынша білімге қойылатын негізгі талаптарға сәйкес тапсырмалар; білім біршама өзгерген күйде, өзгерген жағдайда қолданылатын тапсырмалар; білім жаңа деңгейде, жаңа жағдайда қолданылатын тапсырмалар; шығармашылық әрекетті талап ететін, дәстүрлі емес түрде берілген тапсырмалар.

Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістері Сөздік әдістер: Көрнекілік әдісі: Практикалық әдістер: лекция, түсіндіру, әңгіме

9 слайд
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістері Сөздік әдістер: Көрнекілік әдісі: Практикалық әдістер: лекция, түсіндіру, әңгімелесу, баяндау, әңгіме, оқулықпен жұмыс. иллюстрация, демонтрация. лабораториялық, практикалық және графикалық жұмыстар мен түлі жаттығулар жатады. Бастауыш мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың формалары   Бастауыш сыныптарда жиі қолданылатын сабақтар, ол кіші жастағы оқушылардың және математиканың бастауыш курсын құру ерекшеліктермен түсіндіріледі, сондай-ақ аралас сабақтардағы оқулықтардың сабақтық құрылымымен мыналар шамаланады: оқушыларды ұйымдастыру, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау; өткенді қайталау және өтілетін материал бойынша білім, білік, дағдыларды тексеру; жаңа материалды өту;

9 слайд

Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістері Сөздік әдістер: Көрнекілік әдісі: Практикалық әдістер: лекция, түсіндіру, әңгімелесу, баяндау, әңгіме, оқулықпен жұмыс. иллюстрация, демонтрация. лабораториялық, практикалық және графикалық жұмыстар мен түлі жаттығулар жатады. Бастауыш мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың формалары   Бастауыш сыныптарда жиі қолданылатын сабақтар, ол кіші жастағы оқушылардың және математиканың бастауыш курсын құру ерекшеліктермен түсіндіріледі, сондай-ақ аралас сабақтардағы оқулықтардың сабақтық құрылымымен мыналар шамаланады: оқушыларды ұйымдастыру, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау; өткенді қайталау және өтілетін материал бойынша білім, білік, дағдыларды тексеру; жаңа материалды өту;

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ