Материалдар / Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері арқылы шығару

Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері арқылы шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
643
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жамбыл облысы Жамбыл ауданы Жалпа қтөбе ауылы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика п әні мұғалімі Атамуратова

1 слайд
Жамбыл облысы Жамбыл ауданы Жалпа қтөбе ауылы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика п әні мұғалімі Атамуратова Шахноза Акрамқызы

1 слайд

Жамбыл облысы Жамбыл ауданы Жалпа қтөбе ауылы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика п әні мұғалімі Атамуратова Шахноза Акрамқызы

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері арқылы шығару Осы сабақта қол жеткізілетін

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері арқылы шығару Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. 6.5.1.7. мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу 1 . Есеп бойынша шартын құрады. 2. Есеп шартына талдау жасап, еңгізе алады 3.Сызықтық теңдеулер жүйесін құрып, теңдеулер жүйесін шеше алады Диалогқа қажетті тіркестер: -Есеп шарты бойынша х,у айнымалысын дұрыс еңгіздің бе? -Сызықтық теңдеулер жүйесін дұрыс құра аладың ба? -Бұл жағдайда шешудің қай тәсілін қолданған тиімді? Терминология Теңдеу, сызықтық теңдеу, сызықтық теңдеулер жуйесі , арифметикалық орта 1.Мәтінді есептерге талдау жасап айнымалыны енгізеді 2.Есептерге айнымалы енгізіп сызықтық теңдеулер жуйесін құрады 3.Есептерге айнымалы енгізіп сызықтық теңдеулер жүйесін құрады, шешу тәсілін таңдап шешеді, жауабын жазады Білу , түсіну , қолдану . “ Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының 5-ші құндылығы: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Алгебра, физика, тұрмыста қолдану Қосу тәсілі, алмастыру тәсілі, графиктік тәсіл, айнымалы, өрнек. Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыстар Алдыңғы білім Ойлау дағдыларыБағалау критерийі Сабақ мақса т ы

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері арқылы шығару Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. 6.5.1.7. мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу 1 . Есеп бойынша шартын құрады. 2. Есеп шартына талдау жасап, еңгізе алады 3.Сызықтық теңдеулер жүйесін құрып, теңдеулер жүйесін шеше алады Диалогқа қажетті тіркестер: -Есеп шарты бойынша х,у айнымалысын дұрыс еңгіздің бе? -Сызықтық теңдеулер жүйесін дұрыс құра аладың ба? -Бұл жағдайда шешудің қай тәсілін қолданған тиімді? Терминология Теңдеу, сызықтық теңдеу, сызықтық теңдеулер жуйесі , арифметикалық орта 1.Мәтінді есептерге талдау жасап айнымалыны енгізеді 2.Есептерге айнымалы енгізіп сызықтық теңдеулер жуйесін құрады 3.Есептерге айнымалы енгізіп сызықтық теңдеулер жүйесін құрады, шешу тәсілін таңдап шешеді, жауабын жазады Білу , түсіну , қолдану . “ Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының 5-ші құндылығы: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Алгебра, физика, тұрмыста қолдану Қосу тәсілі, алмастыру тәсілі, графиктік тәсіл, айнымалы, өрнек. Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыстар Алдыңғы білім Ойлау дағдыларыБағалау критерийі Сабақ мақса т ы

Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, ынмақтастық атмосферасын қалыптастыру Білім алушыларды “қосу тәсілі”, “алмастыру т

3 слайд
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, ынмақтастық атмосферасын қалыптастыру Білім алушыларды “қосу тәсілі”, “алмастыру тәсілі”, “графиктік тәсіл” топтарына бөлемін (түрлі үлестірмелі қағаздар көмегімен) Үй тапсырмасын тексеру № 1488. 2х+3у = 6 теңдеуімен теңдеулер жуйесін құратын және оның 1. Бір ғана шешімі болады 2. Шешімдері болмайды 3. Шексіз көп шешімдері болатын екінші теңдеуді жаз Дескриптор 1. у-ті х арқылы өрнектей алады 2. к₁≠к₂ болса графиктер қиылысады, онда бир ғана шешімі болатынын біледі 3. к₁ = к₂, m₁≠m₂ болса, түзулер паралель болып, шешімі болмайтынын біледі 4. к₁ = к₂, m₁ = m₂ болса, түзулер беттеседі, онда шешімі көп болатынын біледі Бағалау Білім алушылар (басбармақ) әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы Өткен сабақты қайталау “ Сұрақ – жауап” әдісі – мақсатым ұйымшыл топты анықтау 1. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдерін ата 2. Қосу тәсілімен шешу алгоритімі 3. Алмастыру тәсілімен шешу алгоритімі 4. Графиктік тәсілмен шешу алгоритімі Әр топ өзін қорғайды, қалған топ жауап толықтырып бірін-бірі бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы

3 слайд

Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, ынмақтастық атмосферасын қалыптастыру Білім алушыларды “қосу тәсілі”, “алмастыру тәсілі”, “графиктік тәсіл” топтарына бөлемін (түрлі үлестірмелі қағаздар көмегімен) Үй тапсырмасын тексеру № 1488. 2х+3у = 6 теңдеуімен теңдеулер жуйесін құратын және оның 1. Бір ғана шешімі болады 2. Шешімдері болмайды 3. Шексіз көп шешімдері болатын екінші теңдеуді жаз Дескриптор 1. у-ті х арқылы өрнектей алады 2. к₁≠к₂ болса графиктер қиылысады, онда бир ғана шешімі болатынын біледі 3. к₁ = к₂, m₁≠m₂ болса, түзулер паралель болып, шешімі болмайтынын біледі 4. к₁ = к₂, m₁ = m₂ болса, түзулер беттеседі, онда шешімі көп болатынын біледі Бағалау Білім алушылар (басбармақ) әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы Өткен сабақты қайталау “ Сұрақ – жауап” әдісі – мақсатым ұйымшыл топты анықтау 1. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдерін ата 2. Қосу тәсілімен шешу алгоритімі 3. Алмастыру тәсілімен шешу алгоритімі 4. Графиктік тәсілмен шешу алгоритімі Әр топ өзін қорғайды, қалған топ жауап толықтырып бірін-бірі бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Сабақтың ортасы Бағалау Білімалушылар “Бағдаршам” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысыДескриптор: 1. Есептің шар

4 слайд
Сабақтың ортасы Бағалау Білімалушылар “Бағдаршам” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысыДескриптор: 1. Есептің шартын құрады. 2. Өрнектер құрастырады. 3. Өрнектерден теңдеулер жуйесін құрады. 4. Теңдеулер жүйесін шешеді 5. Жауабын жазады Жаңа сабаққа кіріспе “ Диірмен” әдісімен топтарға тапсырмалар тастаймын № 1507 . Бір жейде мен бәр көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 9 көйлек 30 м матадан тігіледі. Бір жейде неше м матадан тігіледі? Бір көйлек неше м матадан тігіледі? № 1504. Оқушы екі сан ойлады ол ойлаған бірінші саннан екінші санды азайтса, айырмасы 8-ге тең Үш еселенген бірінші сан бес еселенген екінші саннан 4-ке кем Оқушы өандай сан ойлады? № 1506. Бірінші оқушы 3 дәптер,2 қарындаш үшін 66 теңге, екінші Оқушы 2 дәптер, 4 қарындаш үшін 52 теңге төледі. Бір қарындаштың бағасын тап. Бір дәптердің бағасын тап.

4 слайд

Сабақтың ортасы Бағалау Білімалушылар “Бағдаршам” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысыДескриптор: 1. Есептің шартын құрады. 2. Өрнектер құрастырады. 3. Өрнектерден теңдеулер жуйесін құрады. 4. Теңдеулер жүйесін шешеді 5. Жауабын жазады Жаңа сабаққа кіріспе “ Диірмен” әдісімен топтарға тапсырмалар тастаймын № 1507 . Бір жейде мен бәр көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 9 көйлек 30 м матадан тігіледі. Бір жейде неше м матадан тігіледі? Бір көйлек неше м матадан тігіледі? № 1504. Оқушы екі сан ойлады ол ойлаған бірінші саннан екінші санды азайтса, айырмасы 8-ге тең Үш еселенген бірінші сан бес еселенген екінші саннан 4-ке кем Оқушы өандай сан ойлады? № 1506. Бірінші оқушы 3 дәптер,2 қарындаш үшін 66 теңге, екінші Оқушы 2 дәптер, 4 қарындаш үшін 52 теңге төледі. Бір қарындаштың бағасын тап. Бір дәптердің бағасын тап.

Сергіту сәті: Логикалық тапсырмалар 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын бірақ, Жанаттан кіші.Кім ұзын? 2. Термометр аяз болғансын 3

5 слайд
Сергіту сәті: Логикалық тапсырмалар 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын бірақ, Жанаттан кіші.Кім ұзын? 2. Термометр аяз болғансын 3 градусты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градусты көрсетеді? 3. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Мұғалімнің ауызша кері байланысы Оқулықпен жұмыс: Жалпы сараланған тапсырма № 1500 . Екі санның қосындысы 58-ге тең, бірінші сан екінші санан 8-ге артық Дескриптор: 1. Екі санды айнымалымен белгілейді 2. Екі санның қосындысын формула турінде жазып, теңдеу құрады 3. Артық сөзіне мән бере отырып екінші теңдеуді құрады 4. Алынған теңдеулер жуйесін шешеді 5. Жауабын жазады № 1538 . Екі санның арифметикалық ортасы 19-ға тең, айырмасы 4-ке тең Дескриптор: 1. Екі санды айнымалымен белгілейді 2. Арифметикалық ортаны жазып бірінші теңдеуді алады 3. Екі санның айырмасын формула түрінде жазып, екінші теңдеуді алады 4. Теңдеулер жүйесін жазып, шешеді 5. Жауабын жазады № 1539. Теплоход 2 сағатта ағыспен жүріп 50 км қашықтыққа барды, 3 сағат ағысқа қарсы жүзіп ,одан 10 км қашықтықты артық жүрді. Теплоходтың меншікті жылдамдығын және ағыс жылдамдығын анықта Дескриптор: 1. Есеп шартын құрады 2. Айнымалы енгізе отырып өрнек құрады 3. Өрнектер арқылы теңдеулер жүйесін құрастырады 4. Теңдеулер жүйесін шешеді 5. Жауабын жазады Бағалау Білімалушылар “Басбармақ” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы

5 слайд

Сергіту сәті: Логикалық тапсырмалар 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын бірақ, Жанаттан кіші.Кім ұзын? 2. Термометр аяз болғансын 3 градусты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градусты көрсетеді? 3. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Мұғалімнің ауызша кері байланысы Оқулықпен жұмыс: Жалпы сараланған тапсырма № 1500 . Екі санның қосындысы 58-ге тең, бірінші сан екінші санан 8-ге артық Дескриптор: 1. Екі санды айнымалымен белгілейді 2. Екі санның қосындысын формула турінде жазып, теңдеу құрады 3. Артық сөзіне мән бере отырып екінші теңдеуді құрады 4. Алынған теңдеулер жуйесін шешеді 5. Жауабын жазады № 1538 . Екі санның арифметикалық ортасы 19-ға тең, айырмасы 4-ке тең Дескриптор: 1. Екі санды айнымалымен белгілейді 2. Арифметикалық ортаны жазып бірінші теңдеуді алады 3. Екі санның айырмасын формула түрінде жазып, екінші теңдеуді алады 4. Теңдеулер жүйесін жазып, шешеді 5. Жауабын жазады № 1539. Теплоход 2 сағатта ағыспен жүріп 50 км қашықтыққа барды, 3 сағат ағысқа қарсы жүзіп ,одан 10 км қашықтықты артық жүрді. Теплоходтың меншікті жылдамдығын және ағыс жылдамдығын анықта Дескриптор: 1. Есеп шартын құрады 2. Айнымалы енгізе отырып өрнек құрады 3. Өрнектер арқылы теңдеулер жүйесін құрастырады 4. Теңдеулер жүйесін шешеді 5. Жауабын жазады Бағалау Білімалушылар “Басбармақ” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Кемшілік Жетістік Сабақ барысында Жіберген кемшілік- Теріңді немесе өзіңе қиын болған жағдаяттарды жаз Бұл жерге сол кемш

6 слайд
Кемшілік Жетістік Сабақ барысында Жіберген кемшілік- Теріңді немесе өзіңе қиын болған жағдаяттарды жаз Бұл жерге сол кемшілікті түзеуге көмектескен немесе жағдаяттан шығуға қол ұшын созған білімалушыны, болмаса бір оқиғаны жаз Сабақ барысында өзіңнің қол жеткізген жетістігіңді жаз.Сабақтың соңы “ Серпілген сауал” әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын. 1 Есеп шартын талдағанда қандай айнымалылармен белгілейміз? 2 Айнымалылармен не үшін белгілейміз? Теңдеулер жүйесін қандай әдістермен шешеміз? Бағалау Білімалушылар “Бағдаршам” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы Үйге №1540 Асхат қорадағы жәйіліп жүрген лақтардың және тауықтардың аяқтарын санағанда,46 аяқ болды. Олардың бастарын санағанда,барлығы 17 болы. Асхаттың қорасында неше лақ,неше тауық жәйіліп жүр? Дескриптор: Есептің шартын құру. Өрнетер құрастыру Өрнектерден теңдеулер жүйесін шығару Теңдеулер жүйесін шешу Жауабын жазу Оқушылардан кері байланыс аламын

6 слайд

Кемшілік Жетістік Сабақ барысында Жіберген кемшілік- Теріңді немесе өзіңе қиын болған жағдаяттарды жаз Бұл жерге сол кемшілікті түзеуге көмектескен немесе жағдаяттан шығуға қол ұшын созған білімалушыны, болмаса бір оқиғаны жаз Сабақ барысында өзіңнің қол жеткізген жетістігіңді жаз.Сабақтың соңы “ Серпілген сауал” әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын. 1 Есеп шартын талдағанда қандай айнымалылармен белгілейміз? 2 Айнымалылармен не үшін белгілейміз? Теңдеулер жүйесін қандай әдістермен шешеміз? Бағалау Білімалушылар “Бағдаршам” әдісімен бағалайды Мұғалімнің ауызша кері байланысы Үйге №1540 Асхат қорадағы жәйіліп жүрген лақтардың және тауықтардың аяқтарын санағанда,46 аяқ болды. Олардың бастарын санағанда,барлығы 17 болы. Асхаттың қорасында неше лақ,неше тауық жәйіліп жүр? Дескриптор: Есептің шартын құру. Өрнетер құрастыру Өрнектерден теңдеулер жүйесін шығару Теңдеулер жүйесін шешу Жауабын жазу Оқушылардан кері байланыс аламын

Саралау Критерийалды бағалау Білім алушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында олардың қаб

7 слайд
Саралау Критерийалды бағалау Білім алушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында олардың қаблеттерін ескере отырып, үлгі, кестелер ұсынып, жұптық, топтық жұмыстар ұйымдастырамын. Осы мақсатта: «Диірмен» әдісі , «Сұрақ-жауап», «Серпілген сауал», “сараланған тапсырмалар” пайдаланамын деп ойлаймын! « Басбармақ » « Бағдаршам » әдісімен, Ауызша бағалау

7 слайд

Саралау Критерийалды бағалау Білім алушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында олардың қаблеттерін ескере отырып, үлгі, кестелер ұсынып, жұптық, топтық жұмыстар ұйымдастырамын. Осы мақсатта: «Диірмен» әдісі , «Сұрақ-жауап», «Серпілген сауал», “сараланған тапсырмалар” пайдаланамын деп ойлаймын! « Басбармақ » « Бағдаршам » әдісімен, Ауызша бағалау

Назарларыңызға рахмет.

8 слайд
Назарларыңызға рахмет.

8 слайд

Назарларыңызға рахмет.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ