М.Әуезовтің "Қарагөз" драмасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Әуезовтің "Қарагөз" драмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтың "Қарагөз" драмасын талдау бойынша таныстырылым
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
2-бөлім. Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз» Әлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін

#1 слайд
2-бөлім. Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз» Әлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін

1 слайд

2-бөлім. Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз» Әлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін

Сабақтың мақсаты •«Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, мә

#2 слайд
Сабақтың мақсаты •«Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, мәтіндердің ерекшеліктеріне талдау жасау.

2 слайд

Сабақтың мақсаты •«Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, мәтіндердің ерекшеліктеріне талдау жасау.

Бағалау критерийлері •Драманы түсініп оқиды; •Драманың көтерілген мәселесін, идеясын, тақырыбын анықтай алады; •Әртүрлі стиль

#3 слайд
Бағалау критерийлері •Драманы түсініп оқиды; •Драманың көтерілген мәселесін, идеясын, тақырыбын анықтай алады; •Әртүрлі стиль мен жанрдағы ерекшеліктерді талдай алады;

3 слайд

Бағалау критерийлері •Драманы түсініп оқиды; •Драманың көтерілген мәселесін, идеясын, тақырыбын анықтай алады; •Әртүрлі стиль мен жанрдағы ерекшеліктерді талдай алады;

Тыңдалымалды тапсырмасы: •50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Бө

#4 слайд
Тыңдалымалды тапсырмасы: •50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Бөрлі мекенінде дүниеге келген, қазақ әдебиетінің біртуар дарын иесі - ........................... •- Кім туралы ақпарат? •- Шығарма авторы кім деп ойлайсыздар? •- Автордың басқа қандай шығармалары бар?

4 слайд

Тыңдалымалды тапсырмасы: •50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Бөрлі мекенінде дүниеге келген, қазақ әдебиетінің біртуар дарын иесі - ........................... •- Кім туралы ақпарат? •- Шығарма авторы кім деп ойлайсыздар? •- Автордың басқа қандай шығармалары бар?

•Драма– — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар жел

#5 слайд
•Драма– — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар желісіне жинақталып, кейіпкерлер әрекеті арқылы дамиды. Драмалық шығарма театрға арналып жазылады да, сахнада нағыз көркемдік қуатына ие болады. •Драма — көркем шындықты ерекше тәсілдерімен шиеленіскен тартыстар желісіне жинақтап, оқиғаға қатысатын кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің күрделі тегі.

5 слайд

•Драма– — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар желісіне жинақталып, кейіпкерлер әрекеті арқылы дамиды. Драмалық шығарма театрға арналып жазылады да, сахнада нағыз көркемдік қуатына ие болады. •Драма — көркем шындықты ерекше тәсілдерімен шиеленіскен тартыстар желісіне жинақтап, оқиғаға қатысатын кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің күрделі тегі.

1-қадам: «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер бағанын жасаңыз •Кластер (ағылш. cluster) — белгілі өз сипаттары бар,

#6 слайд
1-қадам: «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер бағанын жасаңыз •Кластер (ағылш. cluster) — белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын, бірнеше біртектес даналарды бір топқа бірлестіру).

6 слайд

1-қадам: «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер бағанын жасаңыз •Кластер (ағылш. cluster) — белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын, бірнеше біртектес даналарды бір топқа бірлестіру).

2-қадам: М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасына талдау Тақырыбы Идеясы Көтерілген мәселе Автор позициясы

#7 слайд
2-қадам: М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасына талдау Тақырыбы Идеясы Көтерілген мәселе Автор позициясы        

7 слайд

2-қадам: М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасына талдау Тақырыбы Идеясы Көтерілген мәселе Автор позициясы        

•3-қадам: Мәтіндердегі көтерілген мәселе төңірегінде бүгінгі өмірмен байланыстыра ой жарыстырады. Ойларын «ВЕНН» диаграммасын

#8 слайд
•3-қадам: Мәтіндердегі көтерілген мәселе төңірегінде бүгінгі өмірмен байланыстыра ой жарыстырады. Ойларын «ВЕНН» диаграммасына түсіреді.

8 слайд

•3-қадам: Мәтіндердегі көтерілген мәселе төңірегінде бүгінгі өмірмен байланыстыра ой жарыстырады. Ойларын «ВЕНН» диаграммасына түсіреді.

Бағалау критерийлері •-Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; •-«Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне клас

#9 слайд
Бағалау критерийлері •-Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; •-«Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер жасай алады; •-Мәтін тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселені, автор позициясын анықтай алады. •-Мәселенің бүгінгі өмірмен байланысын табады.

9 слайд

Бағалау критерийлері •-Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; •-«Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер жасай алады; •-Мәтін тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселені, автор позициясын анықтай алады. •-Мәселенің бүгінгі өмірмен байланысын табады.

Оқылымалды тапсырмасы: •Берілген екі мәтіннен қандай ұқсастықтарды байқадыңыз? •Мәтіндердің ерекшеліктерін атай аласыздар ма?

#10 слайд
Оқылымалды тапсырмасы: •Берілген екі мәтіннен қандай ұқсастықтарды байқадыңыз? •Мәтіндердің ерекшеліктерін атай аласыздар ма?

10 слайд

Оқылымалды тапсырмасы: •Берілген екі мәтіннен қандай ұқсастықтарды байқадыңыз? •Мәтіндердің ерекшеліктерін атай аласыздар ма?

•Стиль терминінің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның

#11 слайд
•Стиль терминінің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның тілдік ерекшелігі (көркем әдебиет стилистикасы тұрғысынан алғанда) дегенді білдіреді. •Аннотация (аңдатпа) – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Ол - кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. •Интервью - көсемсөз жанры, журналистің бір не бірнеше адаммен қандай да бір өзекті мәселе төңірегінде сұхбат жүргізуі •Интервью барысында белгілі бір оқиғаның, құбылыстың мән-мазмұны маман әңгімелесушінің түсіндіруі, айтуы бойынша терең ашылады

11 слайд

•Стиль терминінің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның тілдік ерекшелігі (көркем әдебиет стилистикасы тұрғысынан алғанда) дегенді білдіреді. •Аннотация (аңдатпа) – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Ол - кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. •Интервью - көсемсөз жанры, журналистің бір не бірнеше адаммен қандай да бір өзекті мәселе төңірегінде сұхбат жүргізуі •Интервью барысында белгілі бір оқиғаның, құбылыстың мән-мазмұны маман әңгімелесушінің түсіндіруі, айтуы бойынша терең ашылады

Әртүрлі жанрларды ерекшелігі бойынша сәйкестендіріп кесте толтырады ---------- аңдатпа – кітаптың, топтама жинақтың, қолжа

#12 слайд
Әртүрлі жанрларды ерекшелігі бойынша сәйкестендіріп кесте толтырады ----------  аңдатпа – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Ол - кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. интервью ......... - көсемсөз жанры, журналистің бір не бірнеше адаммен қандай да бір өзекті мәселе төңірегінде сұхбат жүргізуі ……… - барысында белгілі бір оқиғаның, құбылыстың мән-мазмұны маман әңгімелесушінің түсіндіруі, айтуы бойынша терең ашылады аннотация ............. термині- нің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның тілдік ерекшелігі (көркем әдебиет стилистикасы тұрғысынан алғанда) дегенді білдіреді. рецензия ........ - журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының жанры. ........ жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтиды. стиль

12 слайд

Әртүрлі жанрларды ерекшелігі бойынша сәйкестендіріп кесте толтырады ----------  аңдатпа – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Ол - кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. интервью ......... - көсемсөз жанры, журналистің бір не бірнеше адаммен қандай да бір өзекті мәселе төңірегінде сұхбат жүргізуі ……… - барысында белгілі бір оқиғаның, құбылыстың мән-мазмұны маман әңгімелесушінің түсіндіруі, айтуы бойынша терең ашылады аннотация ............. термині- нің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның тілдік ерекшелігі (көркем әдебиет стилистикасы тұрғысынан алғанда) дегенді білдіреді. рецензия ........ - журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының жанры. ........ жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтиды. стиль

•Тілдік нормалар: орфоэпиялық норма, орфографиялық норма, лексика-фразеологиялық норма, грамматикалық нормалар. • Орфография

#13 слайд
•Тілдік нормалар: орфоэпиялық норма, орфографиялық норма, лексика-фразеологиялық норма, грамматикалық нормалар. •  Орфография (грек orfhos – дұрыс, gropho – жазамын) – сөздерді дұрыс жазу ережелерінің жиынтығы және оны қарастыратын тіл білімінің бір саласы. Орфография дыбыстарды (фонемаларды) әріппен таңбалауды, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді. Орфография емле мағынасында да қолданылып, тыныс белгілерінің қойылу тәртібін де көрсетеді. Мұндай ережелер: •фонематикалық, •фонетикалық, •тарихи-дәстүрлі, •айырым принциптеріне негізделеді.

13 слайд

•Тілдік нормалар: орфоэпиялық норма, орфографиялық норма, лексика-фразеологиялық норма, грамматикалық нормалар. •  Орфография (грек orfhos – дұрыс, gropho – жазамын) – сөздерді дұрыс жазу ережелерінің жиынтығы және оны қарастыратын тіл білімінің бір саласы. Орфография дыбыстарды (фонемаларды) әріппен таңбалауды, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді. Орфография емле мағынасында да қолданылып, тыныс белгілерінің қойылу тәртібін де көрсетеді. Мұндай ережелер: •фонематикалық, •фонетикалық, •тарихи-дәстүрлі, •айырым принциптеріне негізделеді.

Оқылым тапсырмасы •Оқушылар әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндерді тағы бір мәрте оқи отырып, ерекшеліктері мен қызметі, құры

#14 слайд
Оқылым тапсырмасы •Оқушылар әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндерді тағы бір мәрте оқи отырып, ерекшеліктері мен қызметі, құрылымы мен тіліне тілдік бірліктердігі орфографиялық нормаға сай талдау жасайды.

14 слайд

Оқылым тапсырмасы •Оқушылар әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндерді тағы бір мәрте оқи отырып, ерекшеліктері мен қызметі, құрылымы мен тіліне тілдік бірліктердігі орфографиялық нормаға сай талдау жасайды.

Бағалау критерийлері •-Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; •-Ерекшеліктеріне мән беріп, талдау жасай ала

#15 слайд
Бағалау критерийлері •-Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; •-Ерекшеліктеріне мән беріп, талдау жасай алады; •-Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді нормаға сай жазады.

15 слайд

Бағалау критерийлері •-Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; •-Ерекшеліктеріне мән беріп, талдау жасай алады; •-Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді нормаға сай жазады.

Үй тапсырмасы •М.Әуезов «Қарагөз» драмасын оқу.

#16 слайд
Үй тапсырмасы •М.Әуезов «Қарагөз» драмасын оқу.

16 слайд

Үй тапсырмасы •М.Әуезов «Қарагөз» драмасын оқу.

Рефлексия «Борт журналымен» жұмыс •Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? •Тақырып бойынша жаңадан не білдім? •- мәтіннен? •- саб

#17 слайд
Рефлексия «Борт журналымен» жұмыс •Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? •Тақырып бойынша жаңадан не білдім? •- мәтіннен? •- сабақтан? •- сыныптастарымнан? •- мұғалімнен?

17 слайд

Рефлексия «Борт журналымен» жұмыс •Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? •Тақырып бойынша жаңадан не білдім? •- мәтіннен? •- сабақтан? •- сыныптастарымнан? •- мұғалімнен?

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
943
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі