Материалдар / М.Әуезовтің "Қарагөз" драмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезовтің "Қарагөз" драмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтың "Қарагөз" драмасын талдау бойынша таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
533
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
2-бөлім. Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз» Әлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін

1 слайд
2-бөлім. Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз» Әлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін

Сабақтың мақсаты • «Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, м

2 слайд
Сабақтың мақсаты • «Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, мәтіндердің ерекшеліктеріне талдау жасау.

Бағалау критерийлері • Драманы түсініп оқиды; • Драманың көтерілген мәселесін, идеясын, тақырыбын анықтай алады; • Әртүрлі сти

3 слайд
Бағалау критерийлері • Драманы түсініп оқиды; • Драманың көтерілген мәселесін, идеясын, тақырыбын анықтай алады; • Әртүрлі стиль мен жанрдағы ерекшеліктерді талдай алады;

Тыңдалымалды тапсырмасы: • 50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Б

4 слайд
Тыңдалымалды тапсырмасы: • 50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Бөрлі мекенінде дүниеге келген, қазақ әдебиетінің біртуар дарын иесі - ........................... • - Кім туралы ақпарат? • - Шығарма авторы кім деп ойлайсыздар? • - Автордың басқа қандай шығармалары бар?

• Драма – — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар ж

5 слайд
• Драма – — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар желісіне жинақталып, кейіпкерлер әрекеті арқылы дамиды. Драмалық шығарма театрға арналып жазылады да, сахнада нағыз көркемдік қуатына ие болады. • Драма — көркем шындықты ерекше тәсілдерімен шиеленіскен тартыстар желісіне жинақтап, оқиғаға қатысатын кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің күрделі тегі.

1-қадам: «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер бағанын жасаңыз • Кластер (ағылш. cluster) — белгілі өз сипаттары бар

6 слайд
1-қадам: «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер бағанын жасаңыз • Кластер  (ағылш. cluster) — белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын, бірнеше біртектес даналарды бір топқа бірлестіру).

2-қадам: М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасына талдау Тақырыбы Идеясы Көтерілген мәселе Автор позициясы

7 слайд
2-қадам: М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасына талдау Тақырыбы Идеясы Көтерілген мәселе Автор позициясы        

• 3-қадам: Мәтіндердегі көтерілген мәселе төңірегінде бүгінгі өмірмен байланыстыра ой жарыстырады. Ойларын «ВЕНН» диаграммасы

8 слайд
• 3-қадам: Мәтіндердегі көтерілген мәселе төңірегінде бүгінгі өмірмен байланыстыра ой жарыстырады. Ойларын «ВЕНН» диаграммасына түсіреді.

Бағалау критерийлері • - Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; • - «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне

9 слайд
Бағалау критерийлері • - Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; • - «Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлеріне кластер жасай алады; • - Мәтін тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселені, автор позициясын анықтай алады. • - Мәселенің бүгінгі өмірмен байланысын табады.

Оқылымалды тапсырмасы: • Берілген екі мәтіннен қандай ұқсастықтарды байқадыңыз? • Мәтіндердің ерекшеліктерін атай аласыздар м

10 слайд
Оқылымалды тапсырмасы: • Берілген екі мәтіннен қандай ұқсастықтарды байқадыңыз? • Мәтіндердің ерекшеліктерін атай аласыздар ма?

• Стиль терминінің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-н

11 слайд
• Стиль  терминінің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның тілдік ерекшелігі (көркем әдебиет стилистикасы тұрғысынан алғанда) дегенді білдіреді. • Аннотация (аңдатпа) – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Ол - кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. • Интервью - көсемсөз жанры, журналистің бір не бірнеше адаммен қандай да бір өзекті мәселе төңірегінде сұхбат жүргізуі • Интервью барысында белгілі бір оқиғаның, құбылыстың мән-мазмұны маман әңгімелесушінің түсіндіруі, айтуы бойынша терең ашылады

Әртүрлі жанрларды ерекшелігі бойынша сәйкестендіріп кесте толтырады ---------- аңдатпа – кітаптың, топтама жинақтың,

12 слайд
Әртүрлі жанрларды ерекшелігі бойынша сәйкестендіріп кесте толтырады ----------  аңдатпа – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Ол - кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. интервью ......... - көсемсөз жанры, журналистің бір не бірнеше адаммен қандай да бір өзекті мәселе төңірегінде сұхбат жүргізуі ……… - барысында белгілі бір оқиғаның, құбылыстың мән-мазмұны маман әңгімелесушінің түсіндіруі, айтуы бойынша терең ашылады аннотация ............. термині- нің кең мағынасы – сөйлеу мәнерін білдіріп келсе, тар мағынасы – жеке шығарманың немесе жазушы шығармашылығы-ның тілдік ерекшелігі (көркем әдебиет стилистикасы тұрғысынан алғанда) дегенді білдіреді. рецензия ........ - журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының жанры. ........ жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтиды. стиль

• Тілдік нормалар: орфоэпиялық норма, орфографиялық норма, лексика-фразеологиялық норма, грамматикалық нормалар. • Орфогра

13 слайд
• Тілдік нормалар: орфоэпиялық норма, орфографиялық норма, лексика-фразеологиялық норма, грамматикалық нормалар. •   Орфография  ( грек  orfhos – дұрыс, gropho – жазамын) – сөздерді дұрыс жазу ережелерінің жиынтығы және оны қарастыратын тіл білімінің бір саласы. Орфография дыбыстарды (фонемаларды) әріппен таңбалауды, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді. Орфография емле мағынасында да қолданылып, тыныс белгілерінің қойылу тәртібін де көрсетеді. Мұндай ережелер: • фонематикалық, • фонетикалық, • тарихи-дәстүрлі, • айырым принциптеріне негізделеді.

Оқылым тапсырмасы • Оқушылар әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндерді тағы бір мәрте оқи отырып, ерекшеліктері мен қызметі, құр

14 слайд
Оқылым тапсырмасы • Оқушылар әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндерді тағы бір мәрте оқи отырып, ерекшеліктері мен қызметі, құрылымы мен тіліне тілдік бірліктердігі орфографиялық нормаға сай талдау жасайды.

Бағалау критерийлері • - Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; • - Ерекшеліктеріне мән беріп, талдау жасай

15 слайд
Бағалау критерийлері • - Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; • - Ерекшеліктеріне мән беріп, талдау жасай алады; • - Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді нормаға сай жазады.

Үй тапсырмасы • М.Әуезов «Қарагөз» драмасын оқу.

16 слайд
Үй тапсырмасы • М.Әуезов «Қарагөз» драмасын оқу.

Рефлексия «Борт журналымен» жұмыс • Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? • Тақырып бойынша жаңадан не білдім? • - мәтіннен? •

17 слайд
Рефлексия «Борт журналымен» жұмыс • Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? • Тақырып бойынша жаңадан не білдім? • - мәтіннен? • - сабақтан? • - сыныптастарымнан? • - мұғалімнен?