Материалдар / МД мекекдеде ЖАДА (жақын арада даму аймағы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

МД мекекдеде ЖАДА (жақын арада даму аймағы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жақын арада даму аймағы бойынша мектепке дейінгі педагогтарға арналған.Баланы ЖАДА бойынша оқытып тәрбиелеу бала үніне назар салу, топтық жұмыс жасауға үйрету, сыни ойлануына, коммуникативті дағдыларын құрбы-құрдастарымен тығыз байланыста болуға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Тамыз 2021
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шардара аудынының адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Арайлым” бөбекжай балбақшасы Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемеде ЖАДА (жақын

1 слайд
Шардара аудынының адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Арайлым” бөбекжай балбақшасы Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемеде ЖАДА (жақын арада даму аймағы) Тамыз конференциясы Орындаған : әдіскер Г.Туймебаева 2021-2022 оқу жылы

1 слайд

Шардара аудынының адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Арайлым” бөбекжай балбақшасы Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекемеде ЖАДА (жақын арада даму аймағы) Тамыз конференциясы Орындаған : әдіскер Г.Туймебаева 2021-2022 оқу жылы

Білім беру саласына енгізіліп жатқан жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі мақсаты баланың жас ерекшелігіне сай әлеуеттік

2 слайд
Білім беру  саласына енгізіліп жатқан жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі мақсаты баланың жас ерекшелігіне сай әлеуеттік мүмкіндіктерін барынша дамытуға, функционалдық тұрғыдан сауатты, кез келген өмірлік жағдайларда меңгерген білім, білік, дағдыларын тиімді қолдануға қабілетті бірегей тұлғаны қалыптастыру болып табылады

2 слайд

Білім беру  саласына енгізіліп жатқан жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі мақсаты баланың жас ерекшелігіне сай әлеуеттік мүмкіндіктерін барынша дамытуға, функционалдық тұрғыдан сауатты, кез келген өмірлік жағдайларда меңгерген білім, білік, дағдыларын тиімді қолдануға қабілетті бірегей тұлғаны қалыптастыру болып табылады

ЖАДА - дегеніміз не? .1931 жылы Лев Выготский осы пікірін одан әрі жалғастыра түсіп, баланың жоғары психикалық қызметі әле

3 слайд
ЖАДА - дегеніміз не? .1931 жылы Лев Выготский осы пікірін одан әрі жалғастыра түсіп, баланың жоғары психикалық қызметі әлеуметтік ортада ересектермен қарым-қатынас жасау арқылы туындап отырады осы жағдайда ғана оның сана-сезімі өсіп жетіледі деген тұжырымға келді. Выготскийдің бұл тұжырымы баланың «жақын арадағы даму аймағы» жайындағы қағидасын негіздеуге тірек болды.

3 слайд

ЖАДА - дегеніміз не? .1931 жылы Лев Выготский осы пікірін одан әрі жалғастыра түсіп, баланың жоғары психикалық қызметі әлеуметтік ортада ересектермен қарым-қатынас жасау арқылы туындап отырады осы жағдайда ғана оның сана-сезімі өсіп жетіледі деген тұжырымға келді. Выготскийдің бұл тұжырымы баланың «жақын арадағы даму аймағы» жайындағы қағидасын негіздеуге тірек болды.

ЖАДА ОҚЫТУ ТӘРБИЕЛЕУ ДАМЫТУ

4 слайд
ЖАДА ОҚЫТУ ТӘРБИЕЛЕУ ДАМЫТУ

4 слайд

ЖАДА ОҚЫТУ ТӘРБИЕЛЕУ ДАМЫТУ

ЖАДА оқу мен оқытудың тиімділігі Өз ойын айтуға (Бала үніне назар салуға) Өз бетінше орындай алмайтын тапсырмаларды орындау

5 слайд
ЖАДА оқу мен оқытудың тиімділігі Өз ойын айтуға (Бала үніне назар салуға) Өз бетінше орындай алмайтын тапсырмаларды орындауға ( Өзара қарым-қатынас жасау арқылы өз мақсатына жетуіне (Комуникативтік дағдыларының қалыптасуына) Құрдастарымен бірге мәселені шешуге (Топпен, жұппен жұмыс жасай білуге) Ынтымақтастық достық қарым- қатынас қалыптасады (жағымды қарым- қатынас жасай алады)ЖАДА

5 слайд

ЖАДА оқу мен оқытудың тиімділігі Өз ойын айтуға (Бала үніне назар салуға) Өз бетінше орындай алмайтын тапсырмаларды орындауға ( Өзара қарым-қатынас жасау арқылы өз мақсатына жетуіне (Комуникативтік дағдыларының қалыптасуына) Құрдастарымен бірге мәселені шешуге (Топпен, жұппен жұмыс жасай білуге) Ынтымақтастық достық қарым- қатынас қалыптасады (жағымды қарым- қатынас жасай алады)ЖАДА

Выготский теориясы бойынша Баланың өз бетімен қол жеткізе алмайтын оқу деңгейін ересек немесе ықпалды адамның көмегімен қамтам

6 слайд
Выготский теориясы бойынша Баланың өз бетімен қол жеткізе алмайтын оқу деңгейін ересек немесе ықпалды адамның көмегімен қамтамасыз етудегі рөлі туралы жазды. Мұндай оқудың әлеуеттік көлемі “ Жақын арадағы даму аймағы ” – ЖАДА ретінде анықталады. Қолдау көрсететін адам “ Рефлексивті агент ” ретінде жұмыс жасайды яғни баланың әрекетіне жауап береді, дамуын қамтамасыз етеді. Оқудың дамуы барысында қолдау көрсетушінің түрі мен деңгейі өзгеріп отырады. Бағыттаушылық, түрткі болу, дамудың тиімділігін арттыру мақсаттары жүреді демек түрленіп отырады. Бұл үдеріс “ көпіршелер тұрғызу ” деп аталады. Бұл жетекшінің оқушыларды тапсырманы аяқтауға итермелеуі, қолдаудың үнемі ұлғайып, артуы.

6 слайд

Выготский теориясы бойынша Баланың өз бетімен қол жеткізе алмайтын оқу деңгейін ересек немесе ықпалды адамның көмегімен қамтамасыз етудегі рөлі туралы жазды. Мұндай оқудың әлеуеттік көлемі “ Жақын арадағы даму аймағы ” – ЖАДА ретінде анықталады. Қолдау көрсететін адам “ Рефлексивті агент ” ретінде жұмыс жасайды яғни баланың әрекетіне жауап береді, дамуын қамтамасыз етеді. Оқудың дамуы барысында қолдау көрсетушінің түрі мен деңгейі өзгеріп отырады. Бағыттаушылық, түрткі болу, дамудың тиімділігін арттыру мақсаттары жүреді демек түрленіп отырады. Бұл үдеріс “ көпіршелер тұрғызу ” деп аталады. Бұл жетекшінің оқушыларды тапсырманы аяқтауға итермелеуі, қолдаудың үнемі ұлғайып, артуы.

Өрт сөндіруші күртесі ( мысал)  Баланың әрекеті Бала өз іс-әрекеті арқылы, өзінің қолынан тәрбиеші жетекшілігінің арқасын

7 слайд
Өрт сөндіруші күртесі ( мысал)  Баланың әрекеті Бала өз іс-әрекеті арқылы, өзінің қолынан тәрбиеші жетекшілігінің арқасында қрт сөндіруші киімін өзі киіп ,өз ойын іске асырғанына, риза болды  Педагогтің әрекеті Тәрбиеші баланы қолдай отырып,өз бетінше дербес болыпөзі әрекет етуін бақылайды,бала іс әрекетін зерттеу барысында өз бетінше дамығанда педагогтың қолдау көрсетуі тоқталып, мадақтайды .

7 слайд

Өрт сөндіруші күртесі ( мысал)  Баланың әрекеті Бала өз іс-әрекеті арқылы, өзінің қолынан тәрбиеші жетекшілігінің арқасында қрт сөндіруші киімін өзі киіп ,өз ойын іске асырғанына, риза болды  Педагогтің әрекеті Тәрбиеші баланы қолдай отырып,өз бетінше дербес болыпөзі әрекет етуін бақылайды,бала іс әрекетін зерттеу барысында өз бетінше дамығанда педагогтың қолдау көрсетуі тоқталып, мадақтайды .

Келешектегі нақты қадамдар  «Баланың өз бетінше істей алатын деңгейден басқалармен бірлесе жүзеге асыра алатын деңгейге көш

8 слайд
Келешектегі нақты қадамдар  «Баланың өз бетінше істей алатын деңгейден басқалармен бірлесе жүзеге асыра алатын деңгейге көшу мүмкіндігінің мол не аз болуы баланың даму динамикасы мен табысты ақыл-ой қызметін сипаттайтын ең басты белгі болып табылады» .

8 слайд

Келешектегі нақты қадамдар  «Баланың өз бетінше істей алатын деңгейден басқалармен бірлесе жүзеге асыра алатын деңгейге көшу мүмкіндігінің мол не аз болуы баланың даму динамикасы мен табысты ақыл-ой қызметін сипаттайтын ең басты белгі болып табылады» .

Қолдану тәсілдері  Балаларды бақылау барысында олардың жетістіктерін белгілеу маңызды. Олар балалармен бірлескен ойын түрі

9 слайд
Қолдану тәсілдері  Балаларды бақылау барысында олардың жетістіктерін белгілеу маңызды. Олар балалармен бірлескен ойын түрінде болуы мүмкін: модельдеу, сұрақ қою және түсіндіру . Ересектердің оқытуы мен баланың өз бетінше оқып- үйренуі ересектер мен құрдастары тарапынан «қолдау» көрсетілуіне үлкен мүмкіндік береді.

9 слайд

Қолдану тәсілдері  Балаларды бақылау барысында олардың жетістіктерін белгілеу маңызды. Олар балалармен бірлескен ойын түрінде болуы мүмкін: модельдеу, сұрақ қою және түсіндіру . Ересектердің оқытуы мен баланың өз бетінше оқып- үйренуі ересектер мен құрдастары тарапынан «қолдау» көрсетілуіне үлкен мүмкіндік береді.

Жақын арадағы даму аймағы  1931 жылы Лев Выготский осы пікірін одан әрі жалғастыра түсіп, баланың жоғары психикалық қызметі ә

10 слайд
Жақын арадағы даму аймағы  1931 жылы Лев Выготский осы пікірін одан әрі жалғастыра түсіп, баланың жоғары психикалық қызметі әлеуметтік ортада ересектермен қарым-қатынас жасау арқылы туындап отырады осы жағдайда ғана оның сана-сезімі өсіп жетіледі деген тұжырымға келді. Выготскийдің бұл тұжырымы баланың «жақын арадағы даму аймағы» жайындағы қағидасын негіздеуге тірек болды.

10 слайд

Жақын арадағы даму аймағы  1931 жылы Лев Выготский осы пікірін одан әрі жалғастыра түсіп, баланың жоғары психикалық қызметі әлеуметтік ортада ересектермен қарым-қатынас жасау арқылы туындап отырады осы жағдайда ғана оның сана-сезімі өсіп жетіледі деген тұжырымға келді. Выготскийдің бұл тұжырымы баланың «жақын арадағы даму аймағы» жайындағы қағидасын негіздеуге тірек болды.

Қорытынды  Балалар нақты мақсаттарды көздеген жағдайда, дарынды достармен әлеуметтік қарым қатынас нәтижесінде ойлау және с

11 слайд
Қорытынды  Балалар нақты мақсаттарды көздеген жағдайда, дарынды достармен әлеуметтік қарым қатынас нәтижесінде ойлау және сөйлеу дағдыларын дамытады. Бұл баланың психикалық дамуындағы ерекше кадам яғни даму процесі оқып-үйрену процесінің ізімен іске асады. Дұрыс ұйымдастырылған оқыту баланың ересектермен бірлескен іс-әрекеті арқылы қалыптасқан жақын арадағы даму аймағына, психикалық дамуына содан кейін оның өз бетінше іс-әрекеттеріне, қалыптасқан ғылыми ұғым-түсініктері арқылы көрініс табады

11 слайд

Қорытынды  Балалар нақты мақсаттарды көздеген жағдайда, дарынды достармен әлеуметтік қарым қатынас нәтижесінде ойлау және сөйлеу дағдыларын дамытады. Бұл баланың психикалық дамуындағы ерекше кадам яғни даму процесі оқып-үйрену процесінің ізімен іске асады. Дұрыс ұйымдастырылған оқыту баланың ересектермен бірлескен іс-әрекеті арқылы қалыптасқан жақын арадағы даму аймағына, психикалық дамуына содан кейін оның өз бетінше іс-әрекеттеріне, қалыптасқан ғылыми ұғым-түсініктері арқылы көрініс табады

Зейіндеріңізге ризамыз!

12 слайд
Зейіндеріңізге ризамыз!

12 слайд

Зейіндеріңізге ризамыз!