Материалдар / Мектеп дефектологының жұмысы (презентация)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектеп дефектологының жұмысы (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп дефектологының жұмысы (слайд)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2020
2398
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мектеп дефектологының жұмысы

1 слайд
“ Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мектеп дефектологының жұмысы

1 слайд

“ Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мектеп дефектологының жұмысы

Дефектология (лат. дефект – жетімсіздік және гр. логия – ілім) Таным процестерінің яғни көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл-

2 слайд
Дефектология (лат. дефект – жетімсіздік және гр. логия – ілім) Таным процестерінің яғни көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл- ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылымның арнаулы саласы. 

2 слайд

Дефектология (лат. дефект – жетімсіздік және гр. логия – ілім) Таным процестерінің яғни көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл- ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылымның арнаулы саласы. 

Дефектология Сурдопедагогика – мылқау балаларға білім және тәрбие беру проблемаларын зерттейді. . Оған құлағы нашар және мүл

3 слайд
Дефектология Сурдопедагогика – мылқау балаларға білім және тәрбие беру проблемаларын зерттейді. . Оған құлағы нашар және мүлде естімейтін балалар кіреді. Тифлопедагогика – педагогика ғылымының көру қабілеті бұзылған (зағип) балаларды оқыту және тәрбиелеу жөніндегі саласы. Олигофренопедагогика — ақыл-ой дамуынан қалып қойған балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым.  Логопедия – тілінің кемісі бар балаларға білім және тәрбие беру проблемаларын зерттейді.

3 слайд

Дефектология Сурдопедагогика – мылқау балаларға білім және тәрбие беру проблемаларын зерттейді. . Оған құлағы нашар және мүлде естімейтін балалар кіреді. Тифлопедагогика – педагогика ғылымының көру қабілеті бұзылған (зағип) балаларды оқыту және тәрбиелеу жөніндегі саласы. Олигофренопедагогика — ақыл-ой дамуынан қалып қойған балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым.  Логопедия – тілінің кемісі бар балаларға білім және тәрбие беру проблемаларын зерттейді.

Қазіргі уақытта ортамызда болып жатқан әлеуметтік мәселелері: отбасылық, экологиялық, экономикалық дағдарыстар жүйк

4 слайд
  Қазіргі уақытта ортамызда болып жатқан әлеуметтік мәселелері: отбасылық, экологиялық, экономикалық дағдарыстар жүйке жүйелері бұзылған, психикалық аурулары бар әр түрлі жастағы балалардың көбеюіне әкеліп соқтырып, жылдан-жылға психикасы тежелген балаларды ң саны көбеюде.

4 слайд

  Қазіргі уақытта ортамызда болып жатқан әлеуметтік мәселелері: отбасылық, экологиялық, экономикалық дағдарыстар жүйке жүйелері бұзылған, психикалық аурулары бар әр түрлі жастағы балалардың көбеюіне әкеліп соқтырып, жылдан-жылға психикасы тежелген балаларды ң саны көбеюде.

Баланың психикалық дамуының тежелуінің негізгі себептері түрлі болуы мүмкін. Оларға басынан өткерген аурулар, негізгі ә

5 слайд
Баланың психикалық дамуының тежелуінің негізгі себептері түрлі болуы мүмкін. Оларға басынан өткерген аурулар, негізгі әлеуметті жағдайы, нашар көруі, құлақ ауруы, тағы басқа себептерден болуы мүмкін. Психиатр, невропатологтың зерттеулері бойынша психикалық дамуының тежелуі балада тұмау, сары ауру, іштегі улану сияқты аурулардан кейін пайда болады. Психикалық дамуының тежел ген балалардың негізгі бұзылыстары: интеллектуалды деңгейі, көбіне таным процестерінің: зейіні, логикалық есте сақтауы, ойлауы, кеңістікті бағдарлауы төмен болып келеді.

5 слайд

Баланың психикалық дамуының тежелуінің негізгі себептері түрлі болуы мүмкін. Оларға басынан өткерген аурулар, негізгі әлеуметті жағдайы, нашар көруі, құлақ ауруы, тағы басқа себептерден болуы мүмкін. Психиатр, невропатологтың зерттеулері бойынша психикалық дамуының тежелуі балада тұмау, сары ауру, іштегі улану сияқты аурулардан кейін пайда болады. Психикалық дамуының тежел ген балалардың негізгі бұзылыстары: интеллектуалды деңгейі, көбіне таным процестерінің: зейіні, логикалық есте сақтауы, ойлауы, кеңістікті бағдарлауы төмен болып келеді.

Қазіргі кезде психикасыны ң дамуы тежелген оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу, сабаққа ынтасын арттыру үшін көптеген жаңа тәсіл

6 слайд
Қазіргі кезде психикасыны ң дамуы тежелген оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу, сабаққа ынтасын арттыру үшін көптеген жаңа тәсілдер енгізіліп жатыр. Соның ішіндегі ең бір маңызды да қолайлы тәсіл – ойын арқылы баланың психикасы мен ойлау қабілетін дамыту, сондай - ақ, оқушылардың оқу материалдарын жақсы қабылдауына әсерін тигізетін тиімді әдістердің бірі.

6 слайд

Қазіргі кезде психикасыны ң дамуы тежелген оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу, сабаққа ынтасын арттыру үшін көптеген жаңа тәсілдер енгізіліп жатыр. Соның ішіндегі ең бір маңызды да қолайлы тәсіл – ойын арқылы баланың психикасы мен ойлау қабілетін дамыту, сондай - ақ, оқушылардың оқу материалдарын жақсы қабылдауына әсерін тигізетін тиімді әдістердің бірі.

Педагогикалық мүмкіндіктеріне сәйкес ойын түрлері: 1. Білім беретін ойындар 2. Тәрбиелейтін ойындар 3. Дамытатын ойындар 4. Жек

7 слайд
Педагогикалық мүмкіндіктеріне сәйкес ойын түрлері: 1. Білім беретін ойындар 2. Тәрбиелейтін ойындар 3. Дамытатын ойындар 4. Жеке тұлғаны әлеуметтендіретін ойындар 5. Диагностикалық ойындар

7 слайд

Педагогикалық мүмкіндіктеріне сәйкес ойын түрлері: 1. Білім беретін ойындар 2. Тәрбиелейтін ойындар 3. Дамытатын ойындар 4. Жеке тұлғаны әлеуметтендіретін ойындар 5. Диагностикалық ойындар

Р.Немов «Қайсысы артық» ойыны Бұл ойын баланың бейнелі-логикалық ойлау үрдістерін, талдау және жалпылау тәрізді ақыл-ой о

8 слайд
Р.Немов «Қайсысы артық» ойыны Бұл ойын баланың бейнелі-логикалық ойлау үрдістерін, талдау және жалпылау тәрізді ақыл-ой операцияларын дамытады.

8 слайд

Р.Немов «Қайсысы артық» ойыны Бұл ойын баланың бейнелі-логикалық ойлау үрдістерін, талдау және жалпылау тәрізді ақыл-ой операцияларын дамытады.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Сөйлеу тілінің бұзылуы баланың белсенді қозғалысының жетіспегендігінен, соның ішінде саусақтың ұсақ моторикасының дұрыс дамым

12 слайд
Сөйлеу тілінің бұзылуы баланың белсенді қозғалысының жетіспегендігінен, соның ішінде саусақтың ұсақ моторикасының дұрыс дамымағандығынан болады . Физиологиялық тұрғыдан айтқанда «ұсақ моторика» қолдың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысы. Ұсақ моториканы дамыту бұл ең алдымен сөйлеуді, тілді дамыту үшін керек . Ғалымдардың дәлелдеуінше, ағзадағы барлық қозғалысқа жауап беретін ми қыртыстарының үштен бір бөлігінің жүйке нүктелерінің кескіні алақан мен саусақтарда орналасқан екен. Сондықтан зерттеушілер алақанды екінші тіл деп те атайды.

12 слайд

Сөйлеу тілінің бұзылуы баланың белсенді қозғалысының жетіспегендігінен, соның ішінде саусақтың ұсақ моторикасының дұрыс дамымағандығынан болады . Физиологиялық тұрғыдан айтқанда «ұсақ моторика» қолдың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысы. Ұсақ моториканы дамыту бұл ең алдымен сөйлеуді, тілді дамыту үшін керек . Ғалымдардың дәлелдеуінше, ағзадағы барлық қозғалысқа жауап беретін ми қыртыстарының үштен бір бөлігінің жүйке нүктелерінің кескіні алақан мен саусақтарда орналасқан екен. Сондықтан зерттеушілер алақанды екінші тіл деп те атайды.

Баланың жалпы дамуында ұсақ моториканың алатын орны ерекше. В.А.Сухамлинский бала қабілетінің қайнар көзі оның сауса

13 слайд
Баланың жалпы дамуында ұсақ моториканың алатын орны ерекше. В.А.Сухамлинский бала қабілетінің қайнар көзі оның саусақтарының ұшында екенін жазған. Бала қолының қозғалысы қаншалықты епті болса, соншалықты ойлауы, сөйлеуі жақсы дамиды. Яғни бала қолымен көбірек жұмыс істесе, ақылы да сонша дамиды .

13 слайд

Баланың жалпы дамуында ұсақ моториканың алатын орны ерекше. В.А.Сухамлинский бала қабілетінің қайнар көзі оның саусақтарының ұшында екенін жазған. Бала қолының қозғалысы қаншалықты епті болса, соншалықты ойлауы, сөйлеуі жақсы дамиды. Яғни бала қолымен көбірек жұмыс істесе, ақылы да сонша дамиды .

14 слайд

14 слайд

Моншақтармен ойын «Көз,қол» бағдарлауын жетілдіреді. Бұл ойында тек қол маторикасы ғана емес, сенсорлық қабылдау, түсті, көле

15 слайд
Моншақтармен ойын «Көз,қол» бағдарлауын жетілдіреді. Бұл ойында тек қол маторикасы ғана емес, сенсорлық қабылдау, түсті, көлемді, пішінді қабылдау қабілеттері дамиды

15 слайд

Моншақтармен ойын «Көз,қол» бағдарлауын жетілдіреді. Бұл ойында тек қол маторикасы ғана емес, сенсорлық қабылдау, түсті, көлемді, пішінді қабылдау қабілеттері дамиды

Баулармен ойындар Сенсомоторлық бағдарлауды, ұсақ моториканы, жазықтықта бағдарлауды, «жоғары», «төмен», «оң», «сол» ұғымдарын

16 слайд
Баулармен ойындар Сенсомоторлық бағдарлауды, ұсақ моториканы, жазықтықта бағдарлауды, «жоғары», «төмен», «оң», «сол» ұғымдарын игеруіне жәрдемдеседі, тілді дамытады, зейіннің тұрақтандырады, қол белсендігін, икемділігін арттырып, қолды босаңсытады .

16 слайд

Баулармен ойындар Сенсомоторлық бағдарлауды, ұсақ моториканы, жазықтықта бағдарлауды, «жоғары», «төмен», «оң», «сол» ұғымдарын игеруіне жәрдемдеседі, тілді дамытады, зейіннің тұрақтандырады, қол белсендігін, икемділігін арттырып, қолды босаңсытады .

Сурет салу Сурет салуды – барлық балалар жақсы көретін, әрі пайдалы ісі. Қарындаш, қылқаламмен парақта, қатты қағазда сурет с

17 слайд
Сурет салу Сурет салуды – барлық балалар жақсы көретін, әрі пайдалы ісі. Қарындаш, қылқаламмен парақта, қатты қағазда сурет салу ғана емес. Қарда, құмда, т терезе бетіне, асфальтта сурет салуға болады. Алақанмен, мақталы таяқшалармен, көкөністер бастырмаларымен және т.б. әдістермен, яғни бейнелеудің дәстүрлі емес техникалары арқылы сурет салу өте пайдалы, әрі қызықты. Балаға әр түрлі пішіндерді тік сызықпен салуға, суреттің үзік сызық бойымен жүргізу, үлгімен сурет салу, суреттің аяқталмаған екінші бөлігін салу − шығармашылық қабілетті, есте сақтау қабілетін, түсті қабылдауды дамытады .

17 слайд

Сурет салу Сурет салуды – барлық балалар жақсы көретін, әрі пайдалы ісі. Қарындаш, қылқаламмен парақта, қатты қағазда сурет салу ғана емес. Қарда, құмда, т терезе бетіне, асфальтта сурет салуға болады. Алақанмен, мақталы таяқшалармен, көкөністер бастырмаларымен және т.б. әдістермен, яғни бейнелеудің дәстүрлі емес техникалары арқылы сурет салу өте пайдалы, әрі қызықты. Балаға әр түрлі пішіндерді тік сызықпен салуға, суреттің үзік сызық бойымен жүргізу, үлгімен сурет салу, суреттің аяқталмаған екінші бөлігін салу − шығармашылық қабілетті, есте сақтау қабілетін, түсті қабылдауды дамытады .

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

18 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !