Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту ұйымының отбасымен ынтымақтастығының негізгі бағыттары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектепке дейінгі тәрбиелеу
мен оқыту ұйымының
отбасымен
ынтымақтастығының негізгі
бағыттары
1 слайд
Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту ұйымының отбасымен ынтымақтастығының негізгі бағыттары
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Тәрбиешілер ата-аналар жиналыстарына дайындалу және өткізу
барысында тәрбиеленушінің отбасындағы тәрбие жайында толық
ақпараттар алып, олардың балабақша өміріне қарым қатынасын
анықтауға мүмкіндік болады.
2. Әр топтағы балалардың ата - аналарының ұжымын біріктіруге,
ұйымшылдыққа, береке бірлікке қол жеткізе алады.
3. Бала тәрбиесіндегі педагог пен ата ананың бірлескен іс әрекетінің
нәтижесіне қол жеткізіп, оның жағымды әсері мен ықпалы
айқындалады.
4. Ата -аналардың педагогикалық, психологиялық білімін арттыруды
жүзеге асырудың мүмкіндіктері қарастырылады. Өзектілігі:
3 слайд
Тәрбиешілер ата-аналар жиналыстарына дайындалу және өткізу барысында тәрбиеленушінің отбасындағы тәрбие жайында толық ақпараттар алып, олардың балабақша өміріне қарым қатынасын анықтауға мүмкіндік болады. 2. Әр топтағы балалардың ата - аналарының ұжымын біріктіруге, ұйымшылдыққа, береке бірлікке қол жеткізе алады. 3. Бала тәрбиесіндегі педагог пен ата ананың бірлескен іс әрекетінің нәтижесіне қол жеткізіп, оның жағымды әсері мен ықпалы айқындалады. 4. Ата -аналардың педагогикалық, психологиялық білімін арттыруды жүзеге асырудың мүмкіндіктері қарастырылады. Өзектілігі:
4 слайд
Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан –
2030» бағдарламасында «Егер біз адамгершілігі
жоғары қоғам болғымыз келсе, ата-аналардың бір-
бірінің алдындағы, ал ең бастысы балалардың
алдындағы жауапкершілігін күшейтуге тиіспіз» деп
нақтылап көрсеткен болатын.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік
жалпыға міндетті білім беру стандартында: «Отбасы
және мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдары
– баланы әлеуметтендірудің маңызды екі институты
делінген
4 слайд
Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан – 2030» бағдарламасында «Егер біз адамгершілігі жоғары қоғам болғымыз келсе, ата-аналардың бір- бірінің алдындағы, ал ең бастысы балалардың алдындағы жауапкершілігін күшейтуге тиіспіз» деп нақтылап көрсеткен болатын. Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында: «Отбасы және мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдары – баланы әлеуметтендірудің маңызды екі институты делінген
5 слайд
Тек ата- аналармен бірге жалпы күш-жігерді біріктіру
арқасында тәрбиешілер балаларға үлкен адамдық бақыт беруі
мүмкін
Ата-аналармен жұмыстың формалары
Дәстүрлі Дәстүрден тыс
1 2
-
ата-аналар жиналыстары;
-
жеке топтық және
балабақшаның жалпы
конференцияларын
ұйымдастыруы;
-
тәрбиеші-педагогтің жеке
кеңесі;
-
балалардың үйінде болуы;
-
ашық есік күндері; -
ата-аналармен тренингтер
өткізу;
-
пікір сайыстар жүргізу;
-
психологиялық демалыс
сәттері; (разминки)
-
дөңгелек үстел;
-
ауызша журнал;
-
ата-аналар кештері;
-
ата-аналар оқулары;
-
ата-аналар рингі;
-
ашық сабақтар;
5 слайд
Тек ата- аналармен бірге жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында тәрбиешілер балаларға үлкен адамдық бақыт беруі мүмкін Ата-аналармен жұмыстың формалары Дәстүрлі Дәстүрден тыс 1 2 - ата-аналар жиналыстары; - жеке топтық және балабақшаның жалпы конференцияларын ұйымдастыруы; - тәрбиеші-педагогтің жеке кеңесі; - балалардың үйінде болуы; - ашық есік күндері; - ата-аналармен тренингтер өткізу; - пікір сайыстар жүргізу; - психологиялық демалыс сәттері; (разминки) - дөңгелек үстел; - ауызша журнал; - ата-аналар кештері; - ата-аналар оқулары; - ата-аналар рингі; - ашық сабақтар;
6 слайд
Ата-анасы
Туған-
туысқандары ОТБАСЫЛЫҚ
ТӘРБИЕ Отбасылық
дәстүрлері
Балабақша
Мектеп
РУХАНИ
ТӘРБИЕ Ақпарат
құралдары,
т.б.
Жұмыс орны
Адамдармен
қарым-
қатынас СТИХИЯЛЫ
ТӘРБИЕ Көше және
қоршаған
ортаРухани
тәрбие Отбасылық
тәрбие
Стихиялы
тәрбиеБАЛА Ата-анасы Туған-
туысқандары ОТБАСЫЛЫҚ
ТӘРБИЕ Отбасылық
дәстүрлері Балабақша Мектеп Ақпарат
құралдары,
т.б. Жұмыс орны Адамдармен
қарым-
қатынас СТИХИЯЛЫ
ТӘРБИЕ Көше және
қоршаған
орта Отбасылық
тәрбие Стихиялы
тәрбие БАЛА
6 слайд
Ата-анасы Туған- туысқандары ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕ Отбасылық дәстүрлері Балабақша Мектеп РУХАНИ ТӘРБИЕ Ақпарат құралдары, т.б. Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған ортаРухани тәрбие Отбасылық тәрбие Стихиялы тәрбиеБАЛА Ата-анасы Туған- туысқандары ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕ Отбасылық дәстүрлері Балабақша Мектеп Ақпарат құралдары, т.б. Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған орта Отбасылық тәрбие Стихиялы тәрбие БАЛА
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Бірінші топ
Баланы қалай тәрбиелеу керек
екендігін біледі және дәл солай
тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда,
өздерінің саналы өмірімен және
сапалы іс-әрекетімен тек өз
балаларына ғана тәрбие беріп
қоймай, мектептегі қоғамдық
жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-
аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ
Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі
келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек
екендігін білмейді. Мұндайлар ата-
аналардың басым көпшілігі. Олар
тәрбие мақсатын білмегендіктен
олардың іс-әрекеті балаларына кері
әсер етуі мүмкін .
Ата-ана
Үшінші топ
Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни
бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да
бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.Бала тәрбиесінде отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз
еткенде оны үш топқа бөліп қарастыруға болады:Бірінші топ
Баланы қалай тәрбиелеу керек
екендігін біледі және дәл солай
тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда,
өздерінің саналы өмірімен және
сапалы іс-әрекетімен тек өз
балаларына ғана тәрбие беріп
қоймай, мектептегі қоғамдық
жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-
аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ
Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі
келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек
екендігін білмейді. Мұндайлар ата-
аналардың басым көпшілігі. Олар
тәрбие мақсатын білмегендіктен
олардың іс-әрекеті балаларына кері
әсер етуі мүмкін . Ата-ана Үшінші топ
Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни
бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да
бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.
8 слайд
Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата- аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін . Ата-ана Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.Бала тәрбиесінде отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз еткенде оны үш топқа бөліп қарастыруға болады:Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата- аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін . Ата-ана Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.
9 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары
Пікірталас клубы
Бала тәрбиесіне байланысты өзекті тақырыптарды
қамтиды. Әр түрлі көзқарастағы ата-аналардың
пікірлерін талдайды, дәлелдейді. Ата-аналардың
дүниетанымын кеңейтуді мақсат етеді.
Ата-аналар клубы
Балабақшадағы, отбасындағы, кездесетін
қайшылықты жағдаяттарды шешуге арналады.
Рингке не ата-ана мен баланы, не педагогтарды, не
баламен тәрбиешіні шығаруға болады .
Психологиялық тренинг
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің белсенді түрі.
Тренингке кемі 2 отбасы қатыса алады.
Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне пікірі мазмұндас
12-15 адамнан тұратын топ құра алады.
Тақырыптық кеңес
Ата-аналарды психологиялық, педагогикалық
білім және тәжірибе жаңалықтарымен
таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, ой қорыту Ата-аналар университеті
Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі педагогикалық
білім беретін орын. Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ
кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға түсетіндер ата-
аналар комитеті арқылы қабылданады
Отбасылық тәжірибе презентациясы.
Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден кеңестер
беруі, ата-аналардың қажетті әдебиеттермен
танысуы, зерттеуі, өзіндік пікір қалыптасуы және
проблемалық сұрақ төңірегінде жоба қорғауы
Педагогикалық семинар
Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне арналады.
Семинарға мұғалімдер де, ата-аналар да жан-
жақты дайындықпен қатысуы қажет
Шығармашылық кештер
Шығармашылық кештер мектепішілік және
сыныпішілік болып, озық ойлы және ерекше
қабілетті, танымал ата-аналарды үлгі тұту,
насихаттау мақсатында ұйымдастырылады
Н
Ә
Т
И
Ж
Е
С
І
М
А
Қ
С
А
Т
Ы
Ф
О
Р
М
А
Л
А
Р
Ы
9 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті тақырыптарды қамтиды. Әр түрлі көзқарастағы ата-аналардың пікірлерін талдайды, дәлелдейді. Ата-аналардың дүниетанымын кеңейтуді мақсат етеді. Ата-аналар клубы Балабақшадағы, отбасындағы, кездесетін қайшылықты жағдаяттарды шешуге арналады. Рингке не ата-ана мен баланы, не педагогтарды, не баламен тәрбиешіні шығаруға болады . Психологиялық тренинг Ата-аналармен жұмыс жүргізудің белсенді түрі. Тренингке кемі 2 отбасы қатыса алады. Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне пікірі мазмұндас 12-15 адамнан тұратын топ құра алады. Тақырыптық кеңес Ата-аналарды психологиялық, педагогикалық білім және тәжірибе жаңалықтарымен таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, ой қорыту Ата-аналар университеті Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі педагогикалық білім беретін орын. Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға түсетіндер ата- аналар комитеті арқылы қабылданады Отбасылық тәжірибе презентациясы. Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден кеңестер беруі, ата-аналардың қажетті әдебиеттермен танысуы, зерттеуі, өзіндік пікір қалыптасуы және проблемалық сұрақ төңірегінде жоба қорғауы Педагогикалық семинар Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне арналады. Семинарға мұғалімдер де, ата-аналар да жан- жақты дайындықпен қатысуы қажет Шығармашылық кештер Шығармашылық кештер мектепішілік және сыныпішілік болып, озық ойлы және ерекше қабілетті, танымал ата-аналарды үлгі тұту, насихаттау мақсатында ұйымдастырылады Н Ә Т И Ж Е С І М А Қ С А Т Ы Ф О Р М А Л А Р Ы
10 слайд
Балабақшада қолдануға
тиімді технологиялар
1.ТРИЗ (ӨТШТ) технологиясы
2.Тәй-тәй технологиясы
3.М.Монтессори технологиясы
4. Н.А. Зайцев технологиясы
10 слайд
Балабақшада қолдануға тиімді технологиялар 1.ТРИЗ (ӨТШТ) технологиясы 2.Тәй-тәй технологиясы 3.М.Монтессори технологиясы 4. Н.А. Зайцев технологиясы